Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2797

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

61.6% Complete
3.1

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

46% Complete
2.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

59.8% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

57.5% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

67.4% Complete
3.4

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

57.5% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

61% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

60.8% Complete
3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

45.2% Complete
2.3

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

59.8% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

64.5% Complete
3.2

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

62.1% Complete
3.1

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

31.5% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

49% Complete
2.5

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20.8% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "InMedica"
Pacientų atsiliepimai
2020-07-14, 13:22 | 1

Labai prastai. Nemandagios neprofesionalio administratores - suklaidinami vizito laikai, nepripazistamos klaidos. Buvome aprekti nes administratore nesugebejo pazymeti teisingo laiko ar patikslinti jo pries vizita. Buvo irodinejama kad siunciamos kazkokios sms - visiskas melas.Nebuvo pasiulyta nei kompensacija, nei vizitas pas kita gydytoja. Niekam nerekomenduociau sios klinikos. Gaila laiko ir kad tokie zmones isvis turi darba.

2020-06-26, 17:31 | 2

Puiki klinika ir šiltas personalas.

2019-07-15, 09:36 | 8

Gyd. GRIGONIO nerekomenduoju, nemalonus, nerūpestingas, keičiantis mintis, nepastovus. Per pirmą vizitą vienaip kalbėjo, po to visai paciento girdėti nenorėjo.

2019-04-12, 13:44 | 5

Paslaugų kainos labai brangios, o kokybė prasta. Darbuotojai vengia atsakomybės.
Tikrai nerekomenduoju!

2018-12-27, 09:25 | 5

Pataikiau pas gydytoją, kuri davė tik reklaminių vaistų lapukų, diagnozė iki galo neaiški ir nepasirodė, kad norėtų toliau išsiaiškinti, už tyrimą kažkodėl reikėjo susimokėti, nors kitose klinikose už tą patį tyrimą niekad nėra tekę mokėti. Pirmas įspūdis nekoks.

;