Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3398

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67.7% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

50.3% Complete
2.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.5% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.1% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

70.6% Complete
3.5

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

66% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

77.5% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

92.9% Complete
4.6

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

77.8% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.3% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

63.9% Complete
3.2

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

59.3% Complete
3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

25.7% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2020-07-23, 08:10 | 2

Registraturos darbo stilius baisus, nesinori eiti ar skambinti I istaiga. Visos nemandagios, grubios, ka kalba nesuprasi (kaip viresnio amziaus zmones susikalba neisivaizduoju). Istaigoje esu peisiregistravusi gana senai, bet jau ieskau kitos istaigos, nes privaciai eini ne tam, kad turetum jaustis blogai. Gydytoja tikrai puiki, bet likes personalas nesuvokiu uz ka gauna atlyginima.

2020-07-07, 21:43 | 1

Nerekomenduoju! Tokio neišauklėto priėmančio personalo/seselių dar nesu mačiusi, negalima nei klausimo paklausti, visos piktos, susiraukusios, daro viską kad tik kuo greičiau. Siūlau pasirinkti kitą įstaigą, tikrai yra geresnių!

2020-05-12, 15:24 | 1

Nerekomenduoju. Registracijos funkcija nuotoliniu būdu veikia nesklandžiai — susisiekus tuoj pat pokalbis nutraukiamas registratūros atžvilgiu, arba nepriskambinama. Registuojamasi ne be reikalo ir darbo metu. Galimai esą taip dėl paskelbto karantino, tačiau karantinas sušvelnintas ir yra kitų ligų, kurias taip pat reikia gyditi. Taigi yra galimybė pokyčiams siekiant gerinti susisiekimą.

2020-03-16, 19:16 | 1

Viskas puiku, gyd. Mažonavičienė - maloni, padedanti. Personalas puikus, išskyrus vieną slaugę. Nu jau bendravimas.... atleiskit, bet kaip iš kaimo. Jokios kultūros, jokio mandagumo, pastoviai pikta ir nepatenkinta. Kultūros, ponia, su gyvūnais veterinarai maloniau bendrauja nei jūs...

2019-01-16, 20:52 | 8

Seseles nemoka paimti kraujo tyrimams. Truksta specialistu.

2018-12-12, 15:53 | 1

Nerekomenduoju!!! Susidūriau su situacija,kurioje,,nėra kaltų".
Laukiau priėmimo pas specialistą su siuntimu dvi sav., kaip siuntusi gydytoja iš viešosios įstaigos pavadino priemokytė 5 euriukai. Vizito dieną paskambina iš įstaigos ir praneša, kad gyd.serga.Ok-visi gali susirgti ir tai nesuplanuota. Vizitas perkeliamas į kitą savaitę. Po savaitės vėl skambutis-ir pranešama, kad nebėra vietų šiaip metais, kad gali priimt sausio gale su ta ,,priemokyte" , o jei noriu patekti pas gyd. , kada paskirtas(perkeltas) vizitas- teks susimokėti.
Taip veikia ta schema- siuntimas iš gyd įstaigos į privačią kliniką,kur su siuntimu taikoma priemoka, o kažkokia dalis turbūt gaunama iš ligonių kasų.
Taip neturėtų būt.

;