Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3398

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.2% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

56.5% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

83.3% Complete
4.2

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

68% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.5% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

66.8% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

90% Complete
4.5

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

91.7% Complete
4.6

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

85% Complete
4.3

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

83.3% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

95% Complete
4.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

90% Complete
4.5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

44.3% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70.2% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2020-05-12, 16:24 | 1

Nerekomenduoju. Registracijos funkcija nuotoliniu būdu veikia nesklandžiai — susisiekus tuoj pat pokalbis nutraukiamas registratūros atžvilgiu, arba nepriskambinama. Registuojamasi ne be reikalo ir darbo metu. Galimai esą taip dėl paskelbto karantino, tačiau karantinas sušvelnintas ir yra kitų ligų, kurias taip pat reikia gyditi. Taigi yra galimybė pokyčiams siekiant gerinti susisiekimą.

2020-03-16, 20:16 | 1

Viskas puiku, gyd. Mažonavičienė - maloni, padedanti. Personalas puikus, išskyrus vieną slaugę. Nu jau bendravimas.... atleiskit, bet kaip iš kaimo. Jokios kultūros, jokio mandagumo, pastoviai pikta ir nepatenkinta. Kultūros, ponia, su gyvūnais veterinarai maloniau bendrauja nei jūs...

2019-01-16, 21:52 | 8

Seseles nemoka paimti kraujo tyrimams. Truksta specialistu.

2018-12-12, 16:53 | 1

Nerekomenduoju!!! Susidūriau su situacija,kurioje,,nėra kaltų".
Laukiau priėmimo pas specialistą su siuntimu dvi sav., kaip siuntusi gydytoja iš viešosios įstaigos pavadino priemokytė 5 euriukai. Vizito dieną paskambina iš įstaigos ir praneša, kad gyd.serga.Ok-visi gali susirgti ir tai nesuplanuota. Vizitas perkeliamas į kitą savaitę. Po savaitės vėl skambutis-ir pranešama, kad nebėra vietų šiaip metais, kad gali priimt sausio gale su ta ,,priemokyte" , o jei noriu patekti pas gyd. , kada paskirtas(perkeltas) vizitas- teks susimokėti.
Taip veikia ta schema- siuntimas iš gyd įstaigos į privačią kliniką,kur su siuntimu taikoma priemoka, o kažkokia dalis turbūt gaunama iš ligonių kasų.
Taip neturėtų būt.

;