Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3398

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

69% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

50.3% Complete
2.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

80% Complete
4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.2% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

81.3% Complete
4.1

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

65.2% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

87.5% Complete
4.4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

91.7% Complete
4.6

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

81.3% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

87.5% Complete
4.4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

93.8% Complete
4.7

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

87.5% Complete
4.4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

58.7% Complete
2.9

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

62.8% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2019-01-16, 21:52 | 8

Seseles nemoka paimti kraujo tyrimams. Truksta specialistu.

2018-12-12, 16:53 | 1

Nerekomenduoju!!! Susidūriau su situacija,kurioje,,nėra kaltų".
Laukiau priėmimo pas specialistą su siuntimu dvi sav., kaip siuntusi gydytoja iš viešosios įstaigos pavadino priemokytė 5 euriukai. Vizito dieną paskambina iš įstaigos ir praneša, kad gyd.serga.Ok-visi gali susirgti ir tai nesuplanuota. Vizitas perkeliamas į kitą savaitę. Po savaitės vėl skambutis-ir pranešama, kad nebėra vietų šiaip metais, kad gali priimt sausio gale su ta ,,priemokyte" , o jei noriu patekti pas gyd. , kada paskirtas(perkeltas) vizitas- teks susimokėti.
Taip veikia ta schema- siuntimas iš gyd įstaigos į privačią kliniką,kur su siuntimu taikoma priemoka, o kažkokia dalis turbūt gaunama iš ligonių kasų.
Taip neturėtų būt.

;