Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2585

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.6% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

54.5% Complete
2.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

59.5% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.9% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

91.7% Complete
4.6

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

56.8% Complete
2.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.1% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.6% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

68.6% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.3% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

65% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.2% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

19.7% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

72.9% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

17.3% Complete
0.9

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "CENTRO POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2015-07-28, 08:42 | IP: *.*.*.*

Gražus interjeras, neseniai remontuotas, gana skoningai. Išsaugotos nuostabios teracinės grindys. Nenusibosta į jas žiūrėti tas valandas, kurias tenka pralaukti prie kabinetų durų. Tiek paslaugų teikimo tvarka, tiek gydytojai šioje įstaigoje yra iš sovietinių laikų. Pacientas nulio vietoje. Visuomet tenka laukti 40-60min prie šeimos gydytojo kabineto (užsiregistravus iš anksto), o skubiais atvejais ir ilgiau. Rekomenduoju, jei yra galimybių, vengti šios įstaigos.

2015-07-14, 18:58 | IP: *.*.*.*

Registraturos darbuotojai ką daryt turi? Aš su dantym prastovejau 20min kad uzregistruotu.

2015-06-16, 13:11 | IP: 89.116.231.149

Labai draugiški ir malonūs darbuotojai.

2015-03-30, 11:58 | IP: *.*.*.*

, ,

2014-08-04, 16:24 | IP: *.*.*.*

Pastatas siuo metu yra renovuojamas, tad manau jog nauja isvaizda priduos kur kas daugiau pasitikejimo, savotisko jaukumo.
Poliklinikoje dirba sauniu daktaru, padejeju mokanciu puikiai komunikuoti su pacientais ir suteikti profesionalia pagalba. Gaila, tokiu yra labi nedaug. Poliklinikoje klesti postsovietinis mentalitetas, itin grubus ir atsainus poziuris i pacientus. Pakliuti pas gera daktara yra sekmes reikalas.
Po menesio intensyvaus lankymosi sioje poliklinikoje (du kart per sav.) sutikau 1 gera, mandagia, bei netingincia dirbti registraturos darbuotoja.

;