Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2585

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.6% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

54.5% Complete
2.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

59.5% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.9% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

91.7% Complete
4.6

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

56.8% Complete
2.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.1% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.6% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

68.6% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.3% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

65% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.2% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

19.7% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

72.9% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

17.3% Complete
0.9

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "CENTRO POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2010-07-10, 11:17 | IP: *.*.*.*

Galiu pagirti tik akušeres-ginekologes už malonų bendravimą ir nuraminimą. kas kartą kreipusis į registratūrą norisi apsiverkti ir tik ašarų pagalba pavyksta patekti pas gydytoją, kuri į tau iškilusias sveikatos problemas liepia nekreipti dėmesio. O šeimos gydytoja amžinose atostogose ir norint pas ją patekti, reikia laukti keletą savaičių. Labai nuvylė šita klinika.

2008-09-05, 15:43 | IP: 81.29.31.227

Neseniai prisiregistravau i sia istaiga. labai malonus aptarnavimas registraturoje, taigi, kol kas tikrai nenusivyliau.

2008-08-13, 09:42 | IP: *.*.*.*

Teigiamų komentarų nėra Prisiskambinti į įstaigą yra labai sudėtinga. Registratūros darbuotoja tarsi atliekanti "lažą" - super grubi, nemandagiir tarsi aš jai būčiau skolinga. Manau, kad reikėtų tokius darbuotojus siųsti i etiketo kursus. Tikriausiai teks pasiieškoti normalios gydymo įstaigos, kur paskambinus ar apsilankius nereikėtų kreiptis papldomai pas psichiatrą. ŽIAURI ĮSTAIGA!!!!!!!!

2008-04-25, 19:05 | IP: *.*.*.*

Nera Blogai

2007-08-31, 18:15 | IP: 78.60.57.178

Tie gydytojai, pas kuriuos lankiausi, labai profesionalūs (išskyrus okulistę iš K.raidės). Manau, labai gerai dirba registratūros moterys, visada malonios, išklauso, labai mandagiai kalba telefonu, jei paskambini. Dar labai patiko fizioterapijos kabinete dirbančios (šildymas) medikės. Ypač paslaugios, rūpestingos Vidutė ir Danutė (pavardžių nežinau).

;