Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2585

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.6% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

54.5% Complete
2.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

59.5% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.9% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

91.7% Complete
4.6

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

56.8% Complete
2.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.1% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.6% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

68.6% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.3% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

65% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.2% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

19.7% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

72.9% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

17.3% Complete
0.9

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "CENTRO POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2016-08-29, 13:55 | 2

Daznai dingsta registracija internetu, dingsta pacientu korteles, arba isvis registraturoje jums sakomoma "Jus cia neregistrotas" .

2016-07-29, 23:52 | IP: *.*.*.*

Butu labai saunu jei pakestumete darbotuoja registraturoje kuri atsako i skambucius ir uzraso pas daktarus.Skambinau keturis kartus tai ka nemato,kad yra laisvu vietu 9 dienai,tiesiog neatlieka savo darbo pareigu uz ka jai moka alga?! Be galo nemandagi ir nesuprantanti moteris!!Jei jei skaudetu stipriai kaip ji idomu reguotu i savo sveikata.
P.S. tikrai prasom stebekite tokius darbotuojus tik gadina visa reputacija jusu istaigai!

2016-04-27, 16:22 | IP: *.*.*.*

jokio tik pinigus mokek uz tipo konsusltacijas-o nados jokios -reiks eiti pas kitus daktarus-gruskit juos isprospekto-uzsisedejo per ilgai

2016-02-04, 14:23 | IP: *.*.*.*

neturiu ką pasakyti prasti gydytojai

2015-07-28, 08:42 | IP: *.*.*.*

Gražus interjeras, neseniai remontuotas, gana skoningai. Išsaugotos nuostabios teracinės grindys. Nenusibosta į jas žiūrėti tas valandas, kurias tenka pralaukti prie kabinetų durų. Tiek paslaugų teikimo tvarka, tiek gydytojai šioje įstaigoje yra iš sovietinių laikų. Pacientas nulio vietoje. Visuomet tenka laukti 40-60min prie šeimos gydytojo kabineto (užsiregistravus iš anksto), o skubiais atvejais ir ilgiau. Rekomenduoju, jei yra galimybių, vengti šios įstaigos.

;