Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1172

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.4% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

80.9% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

75.1% Complete
3.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

64.2% Complete
3.2

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.6% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

73.9% Complete
3.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.8% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

84.2% Complete
4.2

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

82.7% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

84.3% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

80.5% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

84% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

74.5% Complete
3.7

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

50.4% Complete
2.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

87.1% Complete
4.4

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Baltijos ir Amerikos terapijos ir chirurgijos klinika"
Pacientų atsiliepimai
2024-10-04, 00:48 | 1

Nuoširdžiai nerekomenduoju šios klinikos, o juo labiau jei planuojate ar yra paskirta operacija. Nesu žmogus kuris linkęs rašyti komentarus ar palikti neigiamus atsiliepimus, pasitikiu specialistais įgijusiais atitinkamą kvalifikaciją, tačiau po tokių paslaugų…Registravausi riešo ganglino operacijai, taip, buvau informuota, kad po operacijos yra tikimybė jog ganglinas atsinaujins ir operacija bus neveiksminga. Viskas tvarkoj, su sąlygomis sutikau ir suprantu, kad tokia tikimybė yra. Tačiau eikime prie esmės. Prapjaunant riešą tai turi būti atliekama konsultacijų kabinete ar sterilioje operacinėje? Na plastikos chirurgas tai atliko kabinete mat “tai nėra sudėtinga operacija” jo žodžiais, ko pasekoje ištinus ir paraudus riešui paaškėjo, kad į žaizdą “įsimetė” infekcija, buvo išrašyti antibijotikai. Po operacijos kadangi ji buvo atlikta ne pagal normatyvus operacinėje, o kabinete daktaras nežinojo kaip tai forminti sistemoje. Ko gailiuosi šiuo metu? Kad nesikreipiau teisiniu keliu dėl nesuteiktų tinkamų sąlygų tuo metu, jau net nekalbant, kad tai privati klininka ir operacija buvo mokama iš savų lėšų. Atvykus į kliniką jau tada reikėjo suklusti kai chirurgas priėjęs prie registratūros administracijai garsiai pasakė, kad kaip jūs planinei operacijai nerezervavot palatos. Bet pats žinodamas galimas pasėkmes ryžosi operacija atlikti nesteriliame kabinete. Mano klaida, kad pirmą kartą apskritai turėjau operaciją ir nežinojau kokios sąlygos privalo būti sudarytos jai ir tik pos faktum po konsultacijos su kitu specialistu ir žmonėmis kuriems buvo atlikta operacija sužinau visą eigą. Ne praėjus nei pusei metų ganglinas vėl atsinaujino, ok, buvau informuota kad tai gali pasikartoti, šiandien nuėjus pas kitą privatų specialistą sužinau, kad prieš tai turėtų būti atliktas MRT, kad visų pirmą išsiaiškinti kiek kanalų yra dėl kurių kaupiasi skystis. Tai kas be ko nieko panašaus nebuvo pasiūlyta mokamos konsultacijos metu. Galėčiau dar dvi pastraipas parašyti apie visą eigą, pokalbį prieš, per ir po operacijos ištiesų. Savo medikus ši klinika apibrėžia kaip vienus labiausiai kvalifikuotų Lietuvoje, tačiau net už mokamas paslaugas gauni įstatimiškai netinkama procedūrą. Tik dabar sužinojus koks procesas ir eiga yra privaloma operacijos metu kurią turėjau pirmą kartą gyvenime ir kokia buvo suteikta šioje klinikoje, teks kreiptis teisininkų pagalbos.

2024-02-03, 03:24 | 3

Patyriau košmarą gyd Raimondos kabinete:
1) buvo vėluota 30>min Baltijos Amerikos klinikoje (iš privačios to nesitikėjau).Iš pokalbio registratorių nugirdau,kad ji dar namie....
2) Gydytoja už vėlavimą neatsiprašė.
3) Gydytoja nemoka naudotis esveikata... Ji dėl to vengė atsidaryti esveikatą ir nenorėjo dirbti...
4) Ji mane pertraukinėjo, neleidusi pasisakyti problemų
5) Stipriai suabejojau jos kompetencija, nes ji nusišnekėjo
6) gydytoja neigė mano simptomus, tarsi meluočiau
(Priminsiu,jog čia privati gyd įstaiga ir moku pinigus už viską, tad kam man išsigalvoti, jei čia tik infektologė...)
7) Jaučiau spaudimą išeiti iš kabineto kuo greičiau
8) Skubėjo su manimi, nors pati vėlavo ir nors tetruko mūsų pokalbis 20min...
Labiausiai suglumino abejojimas mano simptomais... Kai moki 180eurų už konsultaciją ir tikiesi bent išsklausymo ir žinių, nebūni net išklausytas... klinika, jei turi garbės, turėtų susisiekti su manimi ([email protected]) ir grąžinti pinigus, nes buvau lengvame šoke ir aišku,kad susimokėjau... kelias dienas jaučiausi apgautair žinių, nebūni net išklausytas... klinika jei turi garbės, turėtų susisiekti su manimi ir grąžinti pinigus, nes buvau lengvame šoke ir aišku,kad susimokėjau... kelias dienas jaučiausi apgauta, tai pablogino mano būklę emocinę, nors ir taip kenčiu dėl ligos. tai pablogino mano būklę emocinę, nors ir taip kenčiu dėl ligos. Neturėjau laiko aiškintis, nes sergu ir esu užimta gydymųsi, tačiau dabar jau galiu pasirūpinti savimi, tad pranešu apie atvejį. PAČIĄ KLINIKĄ ĮVERTINAU ATSKIRAME KLAUSIMYNE NEBLOGAI, REGISTRATORĖS PASLAUGIOS. TAČIAU ŠI GYDYTOJA DIRBA PAS JUS, MOKĖJAU JUMS, tad ir informuoju čia apie jūsų gydytoją.

2024-01-19, 12:39 | 1

Kiekvieną kartą atvykus reikia laukti ilgiau nei 30 minučių. Registratūra nepasako ir neįspėja, kad reikės laukti, Dėl atvykimo skambina, rašo žinutes, tačiau apie vėluojantį priėmimo laiką nesugeba informuoti. Paaiškina, kad prieš tai buvęs pacientas norėjo, kad jam atliktų procedūrą(dėl ko neturėtų laukti kiti pacientai), todėl gydytojas vėluoja. Tačiau tokia pati situacija ir pas kitus specialistus, kurie procedūrų neatlieka. Registratūroje net neatsiprašo už vėlavimą, tiesiog paklausus ar gydytojas priims atsako, kad taip jau yra gydytojas "šiandien" vėluoja.

2023-12-17, 11:25 | 3

Ši klinika reikalauja kad pats pacientas susimokėtų už suteiktas paslaugas, nors pacientas yra draustas PSD ir už paslaugas privalo mokėti ligonių kasa. Teritorinė ligonių kasa pagal mano skundą atliko išsamų tyrimą ir nustatė daugybę klinikos nusiženginų galiojantiems teisės aktams bei savo išvadose nurodė, kad "ASPĮ neteisėtai pateikė apmokėti Jums teiktas paslaugas, todėl Jūsų sumokėtos lėšos turi būti grąžintos". Tačiau klinika nepaiso teritorinės ligonių kasos išvadų, nesutinka grąžinti neteisėtai gautų pajamų ir bando toliau įvairiais būdais išsisukinėti. Beje, paslaugas klinikoje suteikęs gydytojas Tomas Poškus yra tikrai profesionalus ir paslaugus. Jei esate draustas PSD, nerekomenduoju kreiptis į šią kliniką, nebent Jums yra priimtina, kad patys susimokėsite už tai, už ką Jums nepriklauso mokėti. Bet net ir tokiu atveju, gal būtų protingiau atliekamus pinigus paaukoti labdarai...

2023-09-07, 00:02 | 1

Nerekomenduoju šios klinikos. Lankiausi kelis kartus, abu kartus turėjau problemų su registratūra. Bendrauja nemaloniai, merginos nepaslaugios, nemandagios, neatsako į iškilusius klausimus. Gydytoja specialistė man patiko, profesionali, tačiau pati klinika, nieko panašaus nesu mačiusi. Abu kartus laukiau savo vizito apie 30min., visada vėluojama, administracijoje girdėjau ne vieną pacientą skundžiantis tuo pačiu. Paklausus registratūros , jos nieko nežino niekada. Apsilankiusi pakartotinoje konsultacijoje, vizitas buvo apmokestintas kaip už pirmą kartą, paklausus kodėl, registratūros darbuotojos pateikė skirtingus atsakymus, poto pasiūlė nueiti, sugrįšti pačiai pas daktarę ir paklausti kodėl. Paklausus ar aš, klientė, tikrai pati turėčiau nueiti ir aiškintis situaciją, sulaukiau tik nemalonaus žvilgsnio, pasižiūrėjo didelėmis akimis ir nepatenkintu žvilgsniu paskambino gydytojai… galų gale, turėjau sumokėti pilną sumą, kaip už pirmąją konsultaciją, nes daktarė pateikė dar trečiąją priežastį, kitokią nei pakomentavo administratorė. Tokio bendravimo ir klientų negerbimo dar niekur nemačiau, niekada negrįšiu.

2023-04-11, 23:32 | 19

Klinikoje lankiausi ne pirmą kartą. Bet pas infekcinių ligų gydytoją kreipiausi dėl laimo ligos pirmą kartą. Aš atvykau anksčiau, viskas buvo puiku ir malonu registratūroje. Aš savo vizito laukiau valandą! Atvykau užsiregistravusi iš anksto, savu laiku. Valandą laukiau kol gydytoja buvo su vienu pacientu. Neįtikėtina. Privati įstaiga, laukimo laikas valanda. Registratūros darbuotojos sakė čia įprasta su šia gydytoja. Pralaukus valandą gydytoja priėmė. Bendravimas buvo labai nemalonus. Jautėsi, kad ji pavargus po buvusios pacientės. Iš pradžių nei mano atsineštų tyrimų žiūrėjo. Bendravo arogantiškai, neprofesionaliai. Sakė kad turi klausytis gyvenimo istorijų, kad laimo ligos noriu, iš kur ta erkė žiemą, kad atsinešti kraujo tyrimai su ribiniais rodmenimis dèl laimo ligos čia nieko. Žodžiu, nerekomenduoju. Nuoširdžiai, negaiškite laiko. Už konsultaciją nemokėjau, nes jos ir nebuvo. Šis vizitas kardinaliai pakeitè nuomonę apie kliniką.

2023-01-09, 21:42 | 4

Nerekomenduoju, gydytojas nesiklausė, bendravo labai formaliai nepakonsultavo o tik išrašė vaistus ir viskas. Vėliau kai atsirado šalutinis vaistų poveikis nebuvo galimybės dėl to susisiekti su gydytoju ir pasikonsultuoti, teko laukti 2 savaites ir tai tik mokamai telefonu sutiko pakonsultuoti kad pakomentuoti blogą šalutinį vaisto poveikį 1 sakiniu, privertė susimokėti 40Eur už tai. Registratūroje bendravo labai nemandagiai.

2022-06-26, 18:19 | 2

Nerekomenduoju vien del nemandagaus vienos registraturoje dirbancios merginos aptarnavimo. Ji buvo nemandagi, namaloni, veido mimikomis ir bendravimu sugadino klinikos ispudi tiek isiregistruojant tiek issiregistruojant is klinikos. Daktarai ir slauges buvo nuostabus! Moteris su kuria dalinausi palata patyre ta pati…

2022-06-26, 18:19 | 2

Nerekomenduoju vien del nemandagaus vienos registraturoje dirbancios merginos aptarnavimo. Ji buvo nemandagi, namaloni, veido mimikomis ir bendravimu sugadino klinikos ispudi tiek isiregistruojant tiek issiregistruojant is klinikos. Daktarai ir slauges buvo nuostabus! Moteris su kuria dalinausi palata patyre ta pati…

2022-04-04, 20:19 | 2

Dėl atšauktos operacijos sulaukiau moralizuojančio chirurgo skambučio, kad užėmiau brangią vietą, taip negalima ir pan., nes tuo metu būtų kitą pacientą operavęs (aš atėmiau uždarbį!). Ar toks gydytojo profesionalo elgesys etiškas???

2022-02-06, 22:03 | 4

Registratūros aptarnavimas tragiškas, paslaugų kainas skaičiuoja kaip nori, absoliučiai neatitinka įkainių jų puslapyje

2022-01-13, 14:55 | 1

Neprofesionali administracija, pamiršta susisiekti su klientu, pilnai neinformuoja apie kainas ir paskui labai nustebę ieško teisybės. Nerekomenduoju vien dėl to šios įstaigos.

2021-09-22, 12:18 | 1

Administration is awful in this place. I went there because it said that the staff spoke English. Administration DOES NOT speak English well (to not say AT ALL). She gave me the wrong price two times and she doesn't even know the numbers in English. She made several mistakes on my appointment and she didn't understand my phone number. Therefore, when the doctor had to call me to give the results, she ended up calling someone else. Instead of apologizing for her mistake, she was in a defensive mode, careless and extremely rude.
I definitely don't recommend this place to anyone, but specially if you are a foreigner - they don't respect you at all!

2021-01-04, 19:56 | 1

Su gydytojais viskas tvarkoj, bet su administratorem susiskambinti neįmanoma. Pastoviai įjungtas atsakiklis 'šiuo metu visis administratorės užimtos, su jumis susisieksime netrukus', per visą darbo dieną taip ir nepavyko susisiekti. Negalvojau, kad dar būna ir tokios mokamos paslaugos.

2019-12-10, 17:54 | 6

Klinikoje lankausi pirmą kartą, bet turbūt ir paskutinį. Pas gyd. mamologę labai sunku patekti, kadangi būna klinikoje turbūt tik kartą per mėnesį. Atvykus į registratūrą pasijaučiau kaip viešbutyje, o ne klinikoje, tačiau čia visas įspūdis ir pasibaigė, nes turinys neatitinka nei to įspūdžio, nei juo labiau kosminių kainų. Juo labiau, kad kainos prieš kurį laiką iš klinikos puslapio išvis buvo išimtos ir kainodara išvis išlieka paslaptyje.
Mamologo kabinetas mažas, nepatogus, nusirengti ir rūbus kartu su rankine pasidėti reikia ant tos pačios kėdės, kur sėdi, prie nerakinamų durų turi sukinėtis iki pusės išsiplikinusi ir po to nei nusivalyti po echoskopijos, nei apsirengti komfortabiliai galimybės nėra. Kitose klinikose kiek teko lankytis, yra atskira patalpa, kur pacientui užtikrinamas privatumas ir ramiai galima bent jau susitvarkyti ir apsirengti.
Gydytoja (apie kurią vien teigiami atsiliepimai) pasirodė arogantiška, atrodė, kad atvažiavau nežinia ko, iš mano problemos pasijuokė. Už tokius pinigus man rodos pacientas gali ateiti nors ir su išgalvota problema, gydytojas turėtų normaliai ir suprantamai jam paaiškinti, kad baimė nepagrįsta ir viskas yra gerai. Dar net nespėjusi pažiūrėti, sako, kad jokios problemos nėra - jai buvo tas pats, ką aš sakau. Echoskopas ir konsultacija (10 min) kainavo 170eur.
Registratūra labai nepatogi ir dirba vidutiniškai - tris kartus turėjau stoti į tą pačią eilę: tai pranešti apie savo atvykimą, tai užpildyti anketą, tai apmokėti iš vienos kasos į kitą perkėlė. Žodžiu, sunku suvokti, kodėl klinika vaizduojasi esanti tokia "aukščiau visko", nors iš tiesų yra net prastesnė už kitas konkurentes, kur paslaugos yra perpus pigiau ir personalas yra kur kas profesionalesnis.
Teko labai nusiviti, vien akių dūmimas.

2019-11-06, 14:47 | 13

Pradžioje svarbu pažymėti, kad ginekologės V. Variakojienės darbu esu begalo patenkinta, liga diagnozavo, paskyrė gydymą ir viskas puiku. Tačiau kitus gydytojus vertinu tikrai prastai. Nerekomenduoju echoskuopotojo Čekuolio ( vardo neprisimenu ). Patikrino, ligos nerado, nors bendrai prastai visvien jaučiausi, net siuntimo negavau, nes atseit mano problema... bendrauja nemaloniai, pokalbis truko tik 2 sakiniais, visą kitą - gydytojui neįdomu.
Kas liečia administraciją - tikra tragedija. Jokio organizuotumo, paprašius išrašo (kelis kartus pasikartojo) meluoja kad išsiuntė. Meluoja, kad šiuo metu arba negali iš draudimo compensa išskaičiuoti tuo pat metu arba atseit be siuntimo iškart nekompensuoja draudimas. Įdomu kodėl medicinos ir diagnostikos centre (grybo g) ir kitur be siuntimo galima atsiskaityt iškart ir be jokių problemų. Manau, kad taip aukštai save iškeliančiai įstaigai reikėtų pasirūpinti tokiais dalykais.
Nesugrįšiu ir nerekomenduoju.

2019-07-24, 20:47 | 1

Lankemes pas gydytoja akusere-ginekologe, paciai gydytojai priekaistu jokiu, taciau apziurai naudojama apratura tiesiog sokiravo. Nestumo metu teko ne karta lankytis echoskopui, taciau tokios prastos technikos dar nebuvau maciusi. Ne tik kad sunkiai matesi pilvo gyventojas, bet gydytoja turi vieninteli monitoriu, todel tik pora kartu atsukusi parode vaizda man gulinciai.
Gal priekaistu dideliu ir netureciau, taciau kuomet uz paslaugas buvome paprasyti susimoketi 150 euru, likome sokiruoti.
Pries tai teko lankytis genetikos klinikoje, pas docente, kuri dirba su pacia naujausia iranga, ir uz paslauga sumokejome trecdaliu maziau.
Kam svarbu paslaugos kokybe uz adekvacia kaina, jokiu budu nesiregistruokite sioje klinikoje.

2018-01-23, 09:45 | 2

tai verslo įmonė, o ne gydymo įstaiga. stengiamasi prisivilioti pacientą visokiais pažadais, o kai susimoki už procedūras visi žadėti dalykai išgaruoja. bendravimas atsainus, nenori leistis į kalbas, nei paklausi, nei ką gausi. gydytojai nuolat skuba į kitas darbo vietas, čia tik užbėga likus laiko. susimokėjus pinigus visiškai ne to tikiesi. nieko nesiskiria nuo valstybinės, netgi blogiau.

2017-10-12, 22:55 | 2

Dėl kelių klausimų nusprendžiau pasitikrinti pas šeimos gydytoją kuri prieš tai dirbo kitoje privačioje klinikoje, tačiau dabar dirba tik BAK.

Vizitas - kraujo tyrimai - echoskopija - vizitas rezultatams aptarti - nieko nerado, už ką klinika užsiprašė 250 Eur (~900 Lt?!?!). Keisčiausia kasoje teko susimokėti pilnai už abu apsilankymus, ir kai nusiuntė kokius tyrimus padaryti ir už vizitą aptarti tuos tyrimus.

Palyginimui - dėl tų pačių simptomų metais prieš tai lankiausi kitoje privačioje klinikoje (turinčioje sutartį su TLK). Viskas buvo padaryta identiškai ir kainavo lygiai 0 Eur.

Nei greitumo prasme, nei atsakymo tikslume skirtumo nėra. Nebent, kad priimamajam vaizdas gražesnis.

2015-03-31, 12:36 | IP: *.*.*.*

prastas aptarnavimas, pinigu lupimas, eiles pas gydytojus, nesupranti uz ka sumoki didelius pinigus

2013-03-11, 10:23 | IP: *.*.*.*

Neseniai lankiausi klinikoje - susidariau prasta nuomone: pradedant registraturos/administracijos darbu, baigiant kai kuriais gydytojais, kurie atmestinai ziuri i pacienta.

2012-09-24, 14:30 | IP: *.*.*.*

Po tureto gimdymo daugiau cia kojos stengsiuosi nekelti. Spinaline nejautra pataike is penkto karto, vaikas gavo hospitaline stafilokokine infekcija, o as kraujo uzkretima.

2012-03-14, 11:49 | IP: *.*.*.*

Šeimos gydytoja Učkuroninie tikras arogancijos pavyzdys.

2012-01-05, 20:04 | IP: *.*.*.*

Kadangi tai yra privati klinika, iš personalo tikiesi kad ir būsi aptarnautas atitinkamai. Deja paprastose poliklinikose personalas kur kas paslaugesnis ir malonesnis. akivaizdu, kad BAK neinvestuoja į savo personalą, ypatingai administratores. Jos dažnai keičiasi, vadinasi, sąlygos ten labai blogos. O jei taip, tai aptarnavimas kokybiškas niekada nebus. Pastaruoju metu jaučiasi nuotaikos "o po manęs nors ir tvanas". Seselės kreivai žiūri į pacientus, kurie už vieną operaciją sumoka tiek, kiek jos uždirba per mėnesį. Gydytojai bando prisidurti prie algų tiesiogiai pardavinėdami pacientams vaistus. Į kliniką beveik niekada negalima prisiskambinti, dažnai net nebūna užimta linija. Tiesiog trūksta darbo jėgos, tiksliau taupoma jų sąskaitą. Ir tas jaučiasi visame klinikos darbe. Ne klinika, o tragikomedija. Nerekomenduoju.

2011-11-07, 23:18 | IP: *.*.*.*

Ka galiu pasakyti,jei norite paremti SVEIKATOS BIZNI,tai galite tiesiog kol sveiki esat nuvezti jiems pinigu,jei susergate kreipkites i paprasta gydymo istaiga.neprofesionalus gydytojai (ne visi),gydo tol kol visai pablogeja,tada jau siucia i valstybine ligonine,kur diagnozuoja kita liga ir per 3 dienas isgydo,tik poto uz savaites kancias ir sveikatos pabloginima Baltijos Amerikos klinikoj dar apvalia sumele reik grist susimoket:)

2011-10-30, 13:07 | IP: *.*.*.*

Iki klinikų plėtros buvo viskas puiku , esame apie dešimt metų šių klinikų pacientai su visa šeima. Darbar ima siaubas , nes baigia išsibėgioti visi buvę surinkti geriausi gydytojai, tie kurie dirba klinikose dirba tik tam , kad galėtų klijentus persivilioti pas save . Reikėjo operuotis anginą , meniską , buvo reikalingos proktologo paslaugos , po pirmos konsultacijos , gydytojai atviru tekstu kvietėsi operacijoms į ligonines kuriose jie dirba nuolatos.Pareikalavus operuoti baltijos klinikose atsisakydavo. Bandžiau susisiekti su įmonės direktore , beviltiškas reikalas. Kainų politika pasidarė plėšikiška . Kompensuojamų vaistų receptas negirdėtas dalykas . Administratorių elgesys pasibaisėtinas, kas keletą mėnesių vis kiti veidai .Tik neapsižiūrėk tai visas paslaugas paskaičiuos maksimaliai, jau nekalbant apie kokias nors simboliškas ilgamečiams pacientams nuolaidas .Jų niekada nebuvo.Bėga gydytojai , bėgam paskui juos į kitas gydymo įstaigas ir mes: seniausieji BAK pacientai , o ten dar ir paslaugos trisdešimt procentų pigiau . Nėra to blogo kad neišeitų į gerą , mes pacientai visada rasim išeitį , o kuo baigsis BAK...?
Dar prie to pačio , paskutiniai įvykiai Sakmbinu į BAK labai karščiuoja vaikas , sakau skubiai reikia gydytojo konsultacijos, atsakymas 185 lt, nuryju atsakymą pakartoju prašymą , atsakymas " atsiprašau kaina 225 lt" ( klinikų politika: kainomis išgąsdinti pacientą , kad jis paslaugomis nesinaudotų ?)Sakau vaikui reikalinga skubi pagalba , atsakymas : turiu suderinti su gydytoja ar priims.Ir toks bendravimas su seniausiais lojaliausiais pacientais.

2011-09-26, 10:33 | IP: *.*.*.*

buvau šokiruota registratūros darbuotojų darbu, pirmą kartą, kai apsilankiau klinikoje, liepė užpildyti anketas,ir niekas NEPAREIKALAVO PASO, galėčiau įrašyti bet kieno duomenis,antra kai teko trigubai brangiau sumokėti už paslaugas, pirmą dvigubai paskaičiavo už konsultaciją, gerai kad iš karto pradėjau aiškintis, minusavo. Bet kai grįžau namo,gavau šoka, kai internete pamačiau vaistų kainą kuriuos pirkau klinikoje, kaina buvo trys kart didesnė, pinigus grąžino,bet tik po to kai pati kreipiausi:( reg.darb.labai retai bendrauja maloniai,dažniausiai nenoriai, nemaloniai...nieko gero negaliu pasakyti ir apie gydytojo seselę, vaikščiojo kaip mymra, kažkuo nepatenkinta...
iškyla klausymas už ką mes mokame tiek pinigų?aš maniau kad už kokybę, bet kur ji?

2010-12-07, 10:54 | IP: *.*.*.*

Manau, kad paskutinį kartą ėjau į šią įstaigą. Pas šeimos gydytoją reikėjo laukti 40 min. Per tas 40 min. spėjau prisiminti, kad kiek teko lankytis - visada teko laukti. Kraujo ir šlapimo tyrimas kainuoja 460 Lt - kažkoks kosmosas. 2010-12-07

2010-11-16, 09:05 | IP: *.*.*.*

šios klieniko administracija turėtų peržiūrėti pacientų priėmimo laikus ir trūkmę, nes beviek visiems ir visada tenka laukti - kas mano nuomone - nedaro garbės tokio lygio įstaigai. Galima prailginti apsilankymui pas gydytoją skirtą laiką, o tai sukiša kuo daugiau pacientų ir tiek žinių.
Taip pat iš šios įstaigos tikėjausi malonesnio priimamojo personalo - mergaitės turėtų suprasti, kad pinigai mokami ne už jų nežinojimą ir bejėgiškumą. Ypač erzina pasakymas "akivaizdu, kad jau niekas nevyksta pagal grafiką - teks palaukti" arba "aš nieko negaliu padaryti"

2010-10-26, 13:31 | IP: *.*.*.*

Ne karta susiduriau su mano, kaip paciento, privatumo ir konfidencialumo pazeidimu. Nemalonu, kai tavo tyrimus ir bedas aptarineja garsiai registraturoje seseles salia esant pasaliniams. Susidare ispudis, kad konfidencialumas jiems visikai nesvarbu.

2010-03-24, 14:06 | IP: *.*.*.*

del gimdymo: akusere ir anesteziologe ir ginekologas dirbo tiesiog nepriekaistingai.labai aciu jiems.
salygos ramiai ir komfortabiliai gimdyti buvo puikios. kambarelis po gimdymo( kurio langai iseina i gatves puse) gana triuksmingas ir sudreba kai pravaziuoja didesne masina.:)
taciau vis viena manau, kad kaina uz gimdymo paslaugas yra GEROKAI per didele.

2010-02-11, 20:01 | IP: *.*.*.*

Jokiu Ponai gydytojai privalomojo medicininio patikrinimo metu imdami kraujo megini uzkrete sepsiu. Tinkama gydyma nuo sio uzkretimo gavau tik Kipre. Nenumiriau. Nesikreipiau niekur, nes jusu koda CL, ponai. Esu pasislykstejusi jusu teikiamomis paslaugomis.

2010-02-05, 13:24 | IP: *.*.*.*

tikrai nekas

2008-07-11, 12:17 | IP: *.*.*.*

nepatinka man sita poliklinika, del to ir persirasiau pries keturis metus i kita, labai patenkintas

2008-06-17, 19:02 | IP: *.*.*.*

daktara0 - super. registraturos ir pagalbinio personalo darbas turetu butu patobulintas. pilnas ofisas jaunu merginu, kurios neaisku kodel ir kam ten dirba.

2008-06-02, 14:37 | IP: *.*.*.*

Registaturos darbotojai - labai nekulturingi.

2008-01-07, 15:21 | IP: *.*.*.*

Traumatologas atvaziavo trumpam, neteisingai nustate diagnoze ir labai greitai isvaziavo, matyt, i savo pagrindine darboviete. 300 litu uz neteisinga diagnoze ir 15 minuciu tikrai per brangu.

2007-04-04, 14:45 | IP: *.*.*.*

Lyginant su sovietiniais laikais - viskas dar blogiau.