Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1172

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.4% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

80.2% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

75.1% Complete
3.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

66.1% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

89.7% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

75.1% Complete
3.8

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.2% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

79.2% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

78% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

84.2% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

77.1% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

81.1% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

71.6% Complete
3.6

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

51.7% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

81.3% Complete
4.1

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Baltijos ir Amerikos terapijos ir chirurgijos klinika"
Pacientų atsiliepimai
2013-10-29, 21:33 | IP: 78.60.194.148

Profesionalūs gydytojai Klinikos administracijos požiūris į pacientą galėtų būti ir geresnis, ypač kai kainos yra pakankamai aukštos.

2013-03-11, 10:23 | IP: *.*.*.*

Neseniai lankiausi klinikoje - susidariau prasta nuomone: pradedant registraturos/administracijos darbu, baigiant kai kuriais gydytojais, kurie atmestinai ziuri i pacienta.

2012-09-24, 14:30 | IP: *.*.*.*

Po tureto gimdymo daugiau cia kojos stengsiuosi nekelti. Spinaline nejautra pataike is penkto karto, vaikas gavo hospitaline stafilokokine infekcija, o as kraujo uzkretima.

2012-03-14, 11:49 | IP: *.*.*.*

Šeimos gydytoja Učkuroninie tikras arogancijos pavyzdys.

2012-01-05, 20:04 | IP: *.*.*.*

Kadangi tai yra privati klinika, iš personalo tikiesi kad ir būsi aptarnautas atitinkamai. Deja paprastose poliklinikose personalas kur kas paslaugesnis ir malonesnis. akivaizdu, kad BAK neinvestuoja į savo personalą, ypatingai administratores. Jos dažnai keičiasi, vadinasi, sąlygos ten labai blogos. O jei taip, tai aptarnavimas kokybiškas niekada nebus. Pastaruoju metu jaučiasi nuotaikos "o po manęs nors ir tvanas". Seselės kreivai žiūri į pacientus, kurie už vieną operaciją sumoka tiek, kiek jos uždirba per mėnesį. Gydytojai bando prisidurti prie algų tiesiogiai pardavinėdami pacientams vaistus. Į kliniką beveik niekada negalima prisiskambinti, dažnai net nebūna užimta linija. Tiesiog trūksta darbo jėgos, tiksliau taupoma jų sąskaitą. Ir tas jaučiasi visame klinikos darbe. Ne klinika, o tragikomedija. Nerekomenduoju.

2011-11-07, 23:18 | IP: *.*.*.*

Ka galiu pasakyti,jei norite paremti SVEIKATOS BIZNI,tai galite tiesiog kol sveiki esat nuvezti jiems pinigu,jei susergate kreipkites i paprasta gydymo istaiga.neprofesionalus gydytojai (ne visi),gydo tol kol visai pablogeja,tada jau siucia i valstybine ligonine,kur diagnozuoja kita liga ir per 3 dienas isgydo,tik poto uz savaites kancias ir sveikatos pabloginima Baltijos Amerikos klinikoj dar apvalia sumele reik grist susimoket:)

2011-10-30, 13:07 | IP: *.*.*.*

Iki klinikų plėtros buvo viskas puiku , esame apie dešimt metų šių klinikų pacientai su visa šeima. Darbar ima siaubas , nes baigia išsibėgioti visi buvę surinkti geriausi gydytojai, tie kurie dirba klinikose dirba tik tam , kad galėtų klijentus persivilioti pas save . Reikėjo operuotis anginą , meniską , buvo reikalingos proktologo paslaugos , po pirmos konsultacijos , gydytojai atviru tekstu kvietėsi operacijoms į ligonines kuriose jie dirba nuolatos.Pareikalavus operuoti baltijos klinikose atsisakydavo. Bandžiau susisiekti su įmonės direktore , beviltiškas reikalas. Kainų politika pasidarė plėšikiška . Kompensuojamų vaistų receptas negirdėtas dalykas . Administratorių elgesys pasibaisėtinas, kas keletą mėnesių vis kiti veidai .Tik neapsižiūrėk tai visas paslaugas paskaičiuos maksimaliai, jau nekalbant apie kokias nors simboliškas ilgamečiams pacientams nuolaidas .Jų niekada nebuvo.Bėga gydytojai , bėgam paskui juos į kitas gydymo įstaigas ir mes: seniausieji BAK pacientai , o ten dar ir paslaugos trisdešimt procentų pigiau . Nėra to blogo kad neišeitų į gerą , mes pacientai visada rasim išeitį , o kuo baigsis BAK...?
Dar prie to pačio , paskutiniai įvykiai Sakmbinu į BAK labai karščiuoja vaikas , sakau skubiai reikia gydytojo konsultacijos, atsakymas 185 lt, nuryju atsakymą pakartoju prašymą , atsakymas " atsiprašau kaina 225 lt" ( klinikų politika: kainomis išgąsdinti pacientą , kad jis paslaugomis nesinaudotų ?)Sakau vaikui reikalinga skubi pagalba , atsakymas : turiu suderinti su gydytoja ar priims.Ir toks bendravimas su seniausiais lojaliausiais pacientais.

2011-09-26, 10:33 | IP: *.*.*.*

buvau šokiruota registratūros darbuotojų darbu, pirmą kartą, kai apsilankiau klinikoje, liepė užpildyti anketas,ir niekas NEPAREIKALAVO PASO, galėčiau įrašyti bet kieno duomenis,antra kai teko trigubai brangiau sumokėti už paslaugas, pirmą dvigubai paskaičiavo už konsultaciją, gerai kad iš karto pradėjau aiškintis, minusavo. Bet kai grįžau namo,gavau šoka, kai internete pamačiau vaistų kainą kuriuos pirkau klinikoje, kaina buvo trys kart didesnė, pinigus grąžino,bet tik po to kai pati kreipiausi:( reg.darb.labai retai bendrauja maloniai,dažniausiai nenoriai, nemaloniai...nieko gero negaliu pasakyti ir apie gydytojo seselę, vaikščiojo kaip mymra, kažkuo nepatenkinta...
iškyla klausymas už ką mes mokame tiek pinigų?aš maniau kad už kokybę, bet kur ji?

2011-06-29, 22:53 | IP: 78.56.244.125

Daktarai, slaugės ir registratūros darbuotojos yra paslaugūs. Daktarai rūpestingai atlieka savo darbą, slaugės geba gerai informuoti apie operacinius dalykus ir rūpestingai prižiūrėti pacientus, registratūros darbuotojos iškart atsiliepia telefonu. Kadangi klinika yra įsikūrusi šalia judraus eismo gatvės patalpose (ypač atidarius langą) būna nemažas triukšmas, pravažiavus sunkesniam automobiliui minimaliai sudreba grindys.

2011-02-06, 19:22 | IP: 78.63.33.29

labai miela ir profesionali gydytoja yra Reda Žiobakienė viena iš registratūros darbuotojų tikrai nemandagi. tai tikrai atstumia. atrodo, kad jai didžiausia kančia yra sėdėti savo darbo vietoje. net pabijojau jos toliau ko nors klausti.

2010-12-07, 10:54 | IP: *.*.*.*

Manau, kad paskutinį kartą ėjau į šią įstaigą. Pas šeimos gydytoją reikėjo laukti 40 min. Per tas 40 min. spėjau prisiminti, kad kiek teko lankytis - visada teko laukti. Kraujo ir šlapimo tyrimas kainuoja 460 Lt - kažkoks kosmosas. 2010-12-07

2010-11-16, 09:05 | IP: *.*.*.*

šios klieniko administracija turėtų peržiūrėti pacientų priėmimo laikus ir trūkmę, nes beviek visiems ir visada tenka laukti - kas mano nuomone - nedaro garbės tokio lygio įstaigai. Galima prailginti apsilankymui pas gydytoją skirtą laiką, o tai sukiša kuo daugiau pacientų ir tiek žinių.
Taip pat iš šios įstaigos tikėjausi malonesnio priimamojo personalo - mergaitės turėtų suprasti, kad pinigai mokami ne už jų nežinojimą ir bejėgiškumą. Ypač erzina pasakymas "akivaizdu, kad jau niekas nevyksta pagal grafiką - teks palaukti" arba "aš nieko negaliu padaryti"

2010-10-26, 13:31 | IP: *.*.*.*

Ne karta susiduriau su mano, kaip paciento, privatumo ir konfidencialumo pazeidimu. Nemalonu, kai tavo tyrimus ir bedas aptarineja garsiai registraturoje seseles salia esant pasaliniams. Susidare ispudis, kad konfidencialumas jiems visikai nesvarbu.

2010-04-28, 08:51 | IP: 212.59.0.206

malonūs BPG :) nepatiko neurologė...

2010-03-24, 14:06 | IP: *.*.*.*

del gimdymo: akusere ir anesteziologe ir ginekologas dirbo tiesiog nepriekaistingai.labai aciu jiems.
salygos ramiai ir komfortabiliai gimdyti buvo puikios. kambarelis po gimdymo( kurio langai iseina i gatves puse) gana triuksmingas ir sudreba kai pravaziuoja didesne masina.:)
taciau vis viena manau, kad kaina uz gimdymo paslaugas yra GEROKAI per didele.

;