Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1228

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

72.9% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

68.4% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

60.8% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.1% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

82.7% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

50.1% Complete
2.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

72% Complete
3.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

62.7% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

68.8% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

63.9% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

57.8% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

62.1% Complete
3.1

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

50.4% Complete
2.5

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

69.2% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

43.1% Complete
2.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Plungės rajono savivaldybės ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2023-12-09, 17:22 | 1

Nuvykus į priemima naktį, šviesos nedegė, daktarai dirba atmestinai, papasakojus apie bloga savijauta, suleido vaistus į užbakalį - be pirštiniu, nedezinfekavus, kita dieną toje vietoje paliko gumbas, ištinimas, išbėrimas, didelis skausmas..

2023-08-27, 17:34 | 3

Dėkoju chirurgui D.Braziui už atliktą kojos operaciją.Puikus jaunas gydytojas.Ačiū chirurgijos sk.personalui už rūpestį.Rekomenduoju,nes ligoninė jau turi ir lazerį.

2023-06-02, 00:10 | 4

Dėkoju už gerą darbą Gyd.Albinui Tamkevičiui ir visai Jo brigadai.Malonus bendravimas, tiksli diagnozė.

2022-10-19, 18:33 | 1

Didelis diekui gydytojui Audriui Janėnui už puikiai atliktą operaciją.

2022-08-23, 17:28 | 5

Ligoninėje personalas dirba labai aplaidžiai. Kalba eina apie ligonius, kurie neturi jėgų savimi pasirūpinti. Visoje Plungėje jau sklinda kalbos, kad atidavus silpną ligonį į šią įstaigą, jo nebeparsiveši. Jie vykdo pacientų marinimą, neprižiūrėdami, nemaitindami, negirdydami. Teko ne vieną kartą lankytis nervų skyriuje karantino metu (atnešti ar paimti daiktus, pasikalbėti su gydytoju), tad visas prižiūrintis personalas (sesutės ir slaugės) buvo sulindusios virtuvėlėj. Teko ilgai laukti gydytojo prie jo kabineto, tada labai gerai mačiau šią situaciją, kai personalas ilgiausiai kalbasi, juokiasi ir net nesiskubina pas pacientus. Tas pats ir slaugos skyriuje. Kaip žinome, tuose skyriuje nemažai pacientų po insultų, kurie savimi nepasirūpina. Ko verti personalo skundai, kad nespėja, jei situacija matoma.

2022-06-15, 23:24 | 7

Registratūroje viena registratorė bendrauja labai nemandagiai, kelia balsą, į nepažįstamąjį kreipiasi tu. Nėra elementaraus mandagumo. Turi teisintis ir aiškinti dėl kokios problemos atėjai, nors joms nepriklauso to žinoti. Gaila, kad nėra aptarnavimo vertinimo, kaip kitose įstaigose. Nebe tie laikai, kad gali rėkauti ant ko pakliuvo, visi turi išmaniuosius įrenginius ir bet kada gali būti viskas paviešinta. Dėl gydytojų darbo priekaištų neturiu, tik dažnai neleidžia visko papasakoti, tildo, nes nėra laiko išklausyti, yra pavargę po budėjimų. Nerekomenduoju vyresnio amžiaus gydytojų, jie jau perpykę ant visų pacientų. O jauni dar dirba su entuziazmu.

2022-02-04, 16:06 | 2

Nuoširdžiai dėkoju daktarei Gerdai Rimkutei už nuoširdumą, atjautą ir mano sveikatos būklės įvertinimą. Jūsų profesionalumas suteikė man pasitikėjimo ir noro keisti savo kasdienius įpročius, saugoti sveikatą ir gyventi sveiką gyvenimo būdą. Ačiū Jums už supratimą, suteiktą pagalbą ir gydymą bei pasiaukojantį ir prasmingą darbą.
Dėkoju visam Plungės ligoninės Vidaus ligų skyrius personalui už gražų bendravimą, ir paslaugumą bei suteiktą gydymą. Nairas Malakauskas. 2022 m. sausis

2022-02-04, 16:05 | 2

Nuoširdžiai dėkoju daktarei Gerdai Rimkutei už nuoširdumą, atjautą ir mano sveikatos būklės įvertinimą. Jūsų profesionalumas suteikė man pasitikėjimo ir noro keisti savo kasdienius įpročius, saugoti sveikatą ir gyventi sveiką gyvenimo būdą. Ačiū Jums už supratimą, suteiktą pagalbą ir gydymą bei pasiaukojantį ir prasmingą darbą.
Dėkoju visam Plungės ligoninės Vidaus ligų skyrius personalui už gražų bendravimą, ir paslaugumą bei suteiktą gydymą. Nairas Malakauskas. 2022 m. sausis

2021-12-16, 16:46 | 5

Labai nusivylėme šia ligonine. Norėdami padėti tėčiui, paguldėme į ją, nes tikėjome medicina, mūsų medikais, kad bus suteikta pagalba. Deja, mes jo netekome. Prie aplaidaus gydymo, teisingos diagnozės nenustatymo ir pagalbos nesuteikimo prisidėjo nervų skyrius, II palaikomojo gydymo ir slaugos skyrius bei reabilitacijos skyrius. Lankyti savo ligonio negalėjome, niekas neleido dėl karantino. Labai prašau personalo, būkite žmonėmis su ligoniais, kurie negali savimi pasirūpinti, negali pasipriešinti ar paprašyti. Įspėju visus, kas nori paguldyti į Plungės ligoninę silpną savo šeimos narį. Čia baisiai elgiamasi, tokie ligoniai nemaitinami, jie nurašomi. Ieškokite galimybių, kaip jį gydyti ir slaugyti namie. Antraip jūs jo neteksite. Ir prieš netenkant jums nepaskambins, kad pamatytumėte savo artimą paskutinį kartą. O numirus jam, paskambina ir praneša žinią, kai artimasis nuvežtas į lavoninę. Nesuteikia galimybės pamatyti, nes galimai nori kažką nuslėpti. Kai pagalvoji, kiek mūsų žmogus turėjo prisikentėti, baisu. Kai mama kasdien skambino, gydytoja man patarė jai kreiptis į psichiatrą, kad vaistukų išrašytų, nes per daug panikuojanti. Anot jos, nėra bėdos, viskas mūsų tėveliui gerai. Nebuvo gerai, nes padavus jam telefoną, jis nekalbėjo. Mama jautė, ji planavo eiti pas gydytoją ir susigrąžinti tėtį, nepasibaigus gydymui. Bet pavėlavo. Kaip tik tą dieną, kai turėjo susitikti su gydytoja, jai buvo pranešta baisi žinia. Tas kaltės jausmas baigia užgriaužti. Kodėl jūs, medikai, tokie beširdžiai? Kiek teko surinkti informacijos iš pažįstamų, baisiausios yra skyrių slaugytojos. Jos engia ligonius, kurie yra silpni, negali savimi pasirūpinti. Kur dingo žmogiškumas? Nejaugi neturite artimųjų? Kažin, ar egzistuoja karma tokiems žmonėms?

2021-12-08, 19:18 | 1

Remigijus Mažeika, nekompetentingas, savo reputacija susigadines vadovas.

2021-11-27, 21:38 | 3

Nuoširdžiausia padėka Plungės ligoninės Kovidinio skyriaus personalui, o ypač sesutėms Aurelijai, Jovitai ir Virginijai, ,,pastačiusioms mane vėl ant kojų,,.

2017-12-21, 14:16 | 1

Mano nuomone nemoku apibudint...tragedija!! Uzsiregistravau 13:55 pas ausu gydytojo ir laukiu daugiau nei pusvalandį! Tragedija!! O dar 5 žmonės laukia...

2017-08-29, 02:28 | 1

Tragedija kokia tik gali buti atvyksti su sunkiai serganciu vaiku i priemimo skyriu o daktaru nera budintis daktaras vitkauskas sedi namuose laukem valanda kol ponas atvyks ir apziures serganti vaika ir cia nepirmas kartas .tai k ta ligonine isvis reikalinga ???irasiau pokalbi su daktaru kaip jis teigia kad galiu skustis kur noriu nuo to geriau nebus ir jis irgi nori valgyti todel buvo namuose ....apziurejo sunu ir vel isvaziavo kosmaras ......tikrai kelsiu i viesuma tokiu dalyku negali buti

2017-05-27, 22:05 | IP: 77.219.227.76

nesuprantu, kodel taip daznai be jokou tyrimu ir net nesuderine siunxia i Klaipeda? gal nenorou gydyti pas save, bet ligonine tikrai didele ir pacientui tikrai patogoau gydytis salia namu, is Klaipedos greitoji pacientu tai neparveza

2016-03-20, 09:04 | IP: *.*.*.*

Yra įstaigoje ir gerų gydytojų. Žmogus atvažiuoja nuo 7:00 h ryto į priėmimo skyrių dėl operacijos ryte, sulašina lašaline ir palieka iki pat vakaro kol sugalvoja 19:00 h operuoti! Žmogus visą parą nevalgęs. Kur tai matyta! O kai išrašo tai net seselės lapo negali atnešti nedarbingumo, mat reikia gydytojo laukti! O jis operacinėje 3 valandas. Vietoj to kad išrašytas iš pat ryto vykti namo reikėjo laukti 6 valnadas dar įstaigoje. Esu pasitiktinusi vyr. seselėmis.

2014-07-24, 10:21 | IP: *.*.*.*

Nėra specialistų.

2014-03-28, 15:44 | IP: *.*.*.*

Nepamiršim ir galėtume paviešinti, kaip įvykus rimtai traumai gatvėje, atvežus į Priėmimą, labai pasipūtusi, išdidi, arogantiška seselė, kur liežuvis neapsiverčia ją taip vadinti, ir kurios pavardė mums žinoma, be apžiūrėjimo, neiškvietusi budinčio traumatologo, išvarė lauk su atviru lūžiu, sumušimais, sutrenkimais nepaeinantį, nepasėdintį ir iš skausmo alpstantį žmogų, laukti bendroje konsultacinės poliklinikos eilėje, nes kaip sugebėjom atvežti, taip sugebėsim ir palaukti, kol ateis konsultantas. Pagalbos sulaukėm po 5val. Atėjus traumatologui į konsultacinę, akys išsipūtė, pamačius lūžį, tai buvome pasiųsti eiti atgal į Priėmimąjį. Vyresnioji atsiprašinėjo artimųjų ir meldė, kad nepaviešintume, niekam neskambintume ir nerašytume. Jeigu bus komplikacijų, nepaliksim taip.

2014-02-21, 19:03 | IP: *.*.*.*

Priėmimo skyrius baisus;personalas visiskai nekreipia demesio i zmogu, vargiai atsikelia nuo kedes; net buvo praejusiais metais soc.tinkle ikelta foto, kaip priemimo seseles prie kompiuterio narso FB, kabinete esant pacientams;

2013-03-05, 16:05 | IP: *.*.*.*

Vaikų ligų skyrius tiesiog baisu, nėra bendros tvarkos, rtūksta higienos laikymosi slaugytojų tarpe. Gyd Jurgita Anužienė gydo absurdiškai, kiti gydyojai išgirdę, kaip gydo vaiką, kuo greičiau liepė bėgti nuo šios gydytojos į kitą ligoninę, sunku įsivaizduoti, kaip tokie gydytojai gali dirbti... Daugiau niekada niekada nevešiu savo vaiko į šią įstaigą

2011-04-11, 18:23 | IP: *.*.*.*

Yra vos keli rimtesni gydytojai, visi kiti kriošenos Visiškai nevykę, persenę ir įsikibę savo kėdės vaikų skyriaus gydytojai, jauną specialistą tiesiog užėda kad išeitų. Toks pat direktorius. Aplaidžiai atlieka pareigas, neprižiūri ligonių, ypač vaikų ir kūdikių.

2010-11-23, 17:59 | IP: 95.173.38.174

Tikrai esu patenkinta šios įstaigos teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimu, nėra tekę susidurti nei su didelėmis eilėmis, nei su sunkumais patekti pas gydytojus. Visi bendrauja maloniai ir padeda. Džiaugiuosi, kad pasirinkau šią įstaigą. Nieko neigiamo negaliu pasakyti.

2008-10-16, 13:45 | IP: *.*.*.*

negaliu smerkti visu gyditoju aisku yra ir geru profesionalu bet esu labai pasipiktinusi priemimo skyriaus gydytoju dedenu dar tokio zmogaus nebuvau sutikusi nesiskaito su atvestais ligoniais turi laukti po 1val kol teiksis pasirodyti ir dar pasisaipo is ligonio juk dar nemirsta tai ko atvezet

2008-04-25, 13:19 | IP: 62.212.216.26

Ligoninės vidaus patalpos suremontuotos arba remontuojamos,vis atnaujinama medicininė ir diagnostinė aparatūra(jau daugiau negu metai teikiamos kompiuterinės tomografijos paslaugos,atnaujinta klinikinės laboratorijos įranga,veikia du nauji rentgeno aparatai

2008-04-04, 14:39 | IP: 62.212.216.26

Gražiai ir tinkamai įrengtos patalpos Trūksta oeruojančių chirurgų