Nr. 2103
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Navigacija po įstaigą yra sudėtinga, užtrunka laiko rasti reikiamą kabinetą
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau nuo 15 min iki 30 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos pritaikytos daugumai poreikių
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Dažnai siunčia į kitą įstaigą
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Pareigas atliko prastai
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Tokių paslaugų išviso nėra
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina neatitiko paslaugos kokybės
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto
- Visi (1)
- Rekomenduoja ( 1)
- Nerekomenduoja ( 0)