Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3203

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

92.2% Complete
4.6

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

97.6% Complete
4.9

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

98.8% Complete
4.9

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

91% Complete
4.6

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

95.2% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

97.7% Complete
4.9

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

98.8% Complete
4.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

100% Complete
5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

92.6% Complete
4.6

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

89.4% Complete
4.5

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

96.4% Complete
4.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

98.8% Complete
4.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

92.7% Complete
4.6

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

69.4% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

100% Complete
5

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2020-12-23, 08:04 | 3

Kai buvo nekokybiškai atlikta paslauga - lūpų injekcijos procedūra, pasirodė, kaip klinika elgiasi su savo pacientu.
Praėjus tinimui gydytoja pripažino per pakartotinį vizitą, kad gavosi blogai. Paprašiau grąžinti sumokėtus pinigus. Vėliau man paskambino šios klinikos atstovė, kuri ne maloniai bendravo. Tada buvo atsiųstas konfidencialumo susitarimas, kad nebūtų viešinamas neigiamas mano atsiliepimas. Nepasirašius klinika pinigų negrąžina. Pasikonsultavus su teisininku, man buvo pasakyta, kad pacientas neprivalo nieko pasirašyti, kad būtų grąžinti pinigai už nekokybiškai atliktą paslaugą.
Klinikos Era esthetic avenue paprašius tikslių duomenų apie tai kas man tiksliai buvo suleista (užpildo serijos numeris, galiojimo data ir pan), klinika neatsakė į mano paskutinius email laiškus.

2019-12-23, 08:03 | 2

Registratūros darbuotojos buvo nemandagios ir inoringai reagavo į klausimus. Po pirmo įspūdžio neliko noro ten lankytis

2019-06-27, 11:24 | 4

Rekomenduoju..

2016-07-23, 12:33 | 15

Įstaiga įsikūrusi geroje, ramioje vietoje. Privažiavimas gerai apgalvotas, Yra tiek prie klinikos, tiek gatvėje. Gatvėje esantis parkavimas patogesnis, jei yra laisvų vietų.
Patalpos įrengtos labai stilingai, parinktos spalvos suteikia švaros, sterilumo jausmą.
Kadangi atvykau anksčiau nei paskirtas laikas, kol laukiau buvo pasiūlyta kavos.
Procedūrą atlikusi darbuotoja buvo labai maloni, bendraujanti.
Kainos už procedūras yra tikrai nemažos, tačiau ši įstaiga yra įgijusi mano pasitikėjimą dėl naudojamų įrenginių- pvz., aleksandrito lazeris, kuris tikrai efektyviai šalina nepageidaujamus plaukus, todėl jei reikia rinktis tarp kitų, panašias paslaugas teikiančių įstaigų, visada pasirenku era estethics.
Tačiau ir šiai įstaigai yra kur tobulėti:
1)Įėjus į kliniką, likau nepastebėta. Kol stovėjau prie priimamojo stalo ir laukiau, kol kas nors ateis, girdėjau dirbančio personalo balsus šalia esančiam kabinete linksmai besišnekučiuojančias. Manau, būtų nepriekaištinga, jei įėjus klientui, jį pasitiktų dirbantis personalas (ypač kaip šiuo atveju tai buvo galima užtikrinti).
2) trūksta aiškumo, kaip skaičiuojamos zonos. Tai suteikia jausmą, kad nori papildomai pasipelnyti. Jei pvz., jūsų interneto tinklalapyje būtų įdėtas žemėlapis su zonomis, žmogus galėtų pats įsivertinti. Ir bent jau kliento ir gydytojo vertinimas, kiek čia zonų yra, būtų vieningas.
3) papildomų paslaugų pardavimai buvo daromi per atkakliai. Siūlyčiau užsiminti ir leisti klientui pagalvoti, nes perkant brangias paslaugas, tikiesi, kad jos iš savęs veiks, nes kai interneto puslapyje tokios papildomos informacijos nerandi, o atėjęs išgirsti, pradedi galvoti, ar paslauga yra tiek efektyvi, kaip buvo pristatyta, ar čia tiesiog puiki proga padaryti papildomus pardavimus. Kadangi tikiu, kad teikiate efektyvias paslaugas, neperspauskite čia su papildomais pardavimais.
Apibendrinant, tikrai rekomenduoju šią įstaigą tiek dėl paslaugų kokybės, tiek dėl dirbančio personalo požiūrio ir darbo standartų.