Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.4% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.9% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

63% Complete
3.2

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

77.8% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.4% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

54.4% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

64.8% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

80.9% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

59.1% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

55.5% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.8% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

32.4% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.2% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

13.3% Complete
0.7

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2016-03-14, 21:15 | IP: *.*.*.*

Noredami patekti pas dermatologa, taip ir nesupratome, ar jis dirba ar nedirba, ar nori ar nenori priimti pacientus. Registraturoje nera aiskios sistemos: leidzia laukti prie gydytojo kabineto, o tik po to sprendzia ar registruoti ar ne (specialiai gyd. V. Stake). Labai nemandagus ir NEPROFESIONALUS aptarnavimas (jei is viso toks yra) registraturoje. Atsakymas i pateiktus klausimus "Taigi as jums sakiau....". Tikrai negrisime i sia istaiga. Elementaraus zmogiskumo stoka, apatiskumas ir zmogaus ignoravimas vos tik ten iejus.

2015-06-02, 14:21 | IP: 80.243.19.84

Šios gydymo įstaigos higiena tiesiog siaubinga... gulėjome parą laiko, palatos niekas nevalė, palatoje nebuvo nei muilo, nei dez. skysčio, nei rankšluostuko, nebuvo sanitarės net užėjusios...vaikai guli viduriuojantys ir vemiantys, o valyti niekas nevalo.. tiesiog baisu...su sanitarija šioje įstaigoje prasilenkiama ir nesuprantu kur žiūri atsakingi asmenys..Panevėžio ligoninėje palatos valomos mažiausiai 2, jei reikia ir 3 kartus per para, o čia kur užkrečiamos ligos, jei kartą išvaė tai turi džiaugtis, o ir valo atbulomis rankomis...Slaugytojų bei gydytoju darbu bei bendravimu esu patenkinta.

2015-03-19, 23:42 | IP: *.*.*.*

Gydė stipriais antibiotikais ir sakė. kad blogiau nebus, net nenustatę diagnozės. Neišrašė biuletenio, nors privalėjo. Neturėjau jėgų prašyti ir laukti, norėjosi kuo greičiau ir kuo toliau nešdintis iš tokios medicinos įstaigos!

2015-02-25, 21:26 | IP: 91.187.174.188

2015.02.25 13val kab.nr7 imdama sesute kraujo megini is venos kaires rankos viena ranka kalbejo mobiliu telefonu o su kita eme kraujo megini ir pradure vena.kaip nekur nieko atsiprase kad kalbejo telefonu.as skaitau kad tai nenormalu. sekanti karta pats busiu atidesnis.

2014-06-20, 14:17 | IP: *.*.*.*

registraturos darbuotojai malonus siandien lankiausi pas gydytoja Stake, nemalonus atzagarus zmogus, kibo prie mano aprangos, snekejo pasaipiai neatskyre zvynelines nuo seborejos, jau buvau konsultacijoje pas privacia gydytoja sake zvyneline, kaimynei dermatyta siule gydyti su aliejum, kol nepakisi jiem pinigu tai esi nulio vietoj iki asaru davede.

;