Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.4% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.9% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

63% Complete
3.2

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

77.8% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.4% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

54.4% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

64.8% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

80.9% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

59.1% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

55.5% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.8% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

32.4% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.2% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

13.3% Complete
0.7

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2017-01-16, 10:10 | IP: *.*.*.*

2017. 01. 13 Vakare issikvieciau gereitaja kupiskio raj. Antra diena buvau persales galvojau praeis,bet ant tiek pasijauciau blogai, kad nuo kosulio dusint mane pradejo, tuko oro. Nuveze mane i panevezio ligonine su tenperatura 38,7 ten suleido vaistu padare tyrimus, po triju val laukimo palkausiau sesutes tai radot mano organizme kazka ar ne? Pasake, kad rado kraujyje ir pauciuose kazkokia bacila ir sius mane i Pan infekcine ligonine tolimesniam gydimui. Nuveze mane i ta ligonine palaukiau prie kab nes buvau ne vienas, iejus man, paziurejo i isduotus popierius ir pasake cia gripas patikrino tenperatura kuri jau buvo numusta, veikianciu vaistu, pasiklause prie plauciu ranka israse ant lapuko gert pertusino nuo kosulio ir paleido namo 4val ryto grysk kaip nori atgal i Kupiskio raj. Tai kai gryzau namo ir visa sestadieni ir visa sekmadieni pragulejau su tenperatura 38,7 sirdingas aciu, kad dirbancius zmones taip gydo musu daktarai!

2017-01-09, 17:42 | IP: *.*.*.*

Kiekvieną dieną vis kitas gydytojas, palatos komfortas-rozetės virš durų, vaikas karščiuojantis-lova prie lango, pro kurį eina šaltis. Gydytoja arogantiška, pavardės nežinau, nes neprisistatė. Už 10 dienų bus mėnuo, kai iš ten išėjom, o šeimos gydytoja vis dar neturi epikrizės, turim kreiptis į kitą specialistą tolimesniam gydymui, neturim išrašo ir tyrimų rezultatų! paskambinus, pasakė ateit ir ieškotis. Klaiki įstaiga.

2016-10-06, 22:07 | IP: *.*.*.*

Panevezio infekcine ligonine tiesus kelias i kapines.

2016-03-14, 21:15 | IP: *.*.*.*

Noredami patekti pas dermatologa, taip ir nesupratome, ar jis dirba ar nedirba, ar nori ar nenori priimti pacientus. Registraturoje nera aiskios sistemos: leidzia laukti prie gydytojo kabineto, o tik po to sprendzia ar registruoti ar ne (specialiai gyd. V. Stake). Labai nemandagus ir NEPROFESIONALUS aptarnavimas (jei is viso toks yra) registraturoje. Atsakymas i pateiktus klausimus "Taigi as jums sakiau....". Tikrai negrisime i sia istaiga. Elementaraus zmogiskumo stoka, apatiskumas ir zmogaus ignoravimas vos tik ten iejus.

2015-03-19, 23:42 | IP: *.*.*.*

Gydė stipriais antibiotikais ir sakė. kad blogiau nebus, net nenustatę diagnozės. Neišrašė biuletenio, nors privalėjo. Neturėjau jėgų prašyti ir laukti, norėjosi kuo greičiau ir kuo toliau nešdintis iš tokios medicinos įstaigos!

;