Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2585

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.4% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.1% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

51.6% Complete
2.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

51.7% Complete
2.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

69.8% Complete
3.5

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

50% Complete
2.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

65.1% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

70.1% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

67.3% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

62.5% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

62.1% Complete
3.1

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

63.5% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

17.6% Complete
0.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.9% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

32.1% Complete
1.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "CENTRO POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2023-03-07, 16:31 | 818

Šioje gydymo įstaigoje lankausi daugybę metų. Visada buvau patenkinta, bet dabar vyksta SABOTAŽAS (sąmoningas įsipareigojimų neatlikimas) pacientų atžvilgiu. Porą mėnesių laukiau vizitų pas gydytojus ( burnos higienistai, chirurgas), bet likus vienai dienai iki vizitų, je buvo atšaukti, gaudavau žinutės : Gydytojas laikinai nedirbs..Numatytu laiku negalės Jūsų priimti .Laikinai nedirba. Jūsų vizitas neįviks....Kodėl? Vizitai nuolat atšaukiami. Neprofesionalus elgesys ir nepagarbus požiūris į pacientą.

2023-03-07, 16:31 | 818

Šioje gydymo įstaigoje lankausi daugybę metų. Visada buvau patenkinta, bet dabar vyksta SABOTAŽAS (sąmoningas įsipareigojimų neatlikimas) pacientų atžvilgiu. Porą mėnesių laukiau vizitų pas gydytojus ( burnos higienistai, chirurgas), bet likus vienai dienai iki vizitų, je buvo atšaukti, gaudavau žinutės : Gydytojas laikinai nedirbs..Numatytu laiku negalės Jūsų priimti .Laikinai nedirba. Jūsų vizitas neįviks....Kodėl? Vizitai nuolat atšaukiami. Neprofesionalus elgesys ir nepagarbus požiūris į pacientą.

2022-06-09, 14:18 | 1

Buvau užrašytas vienu laiku, o pasirodo visi gydytojai buvo kažkokiame susirinkime, apie kurį rodos niekam, kas buvo užrašyti, nepranešta. Tiesiog. Visos sėdimos vietos užimtos nuo eilių mano aukšte. Kai kažkur užsivėlini tai skambina ir aprėkia, o kai visiems reikia valandą savo dienos prasedėti- tai čia viskas norma.

2022-01-07, 18:40 | 1

Gydytojai prirašo vizitų patys, pacientas net nežino apie tai. Vėliau ir neskambina. Pacientas ,kadangi nesiregistravo, aišku, neina.Taip pat ir kažkokia senamiesčio koordinatorė 2022-01-04 buvo įrašiusi, kad pas ją konsultacija, bet neskambino.
Viena gydytoja buvo paskyrusi konsultacijas 2021-12-23, 2022-01-03, 01-04. Nė karto neskambino.

2021-11-19, 13:34 | 1

Laba diena, buvau šios poliklinikos pacientų. Tiksliau buvau Senamiesčio filialo pacientu, pas gydytoją Otilija Marcinkevičienė. Kažko gero apie šią gydytoją pasakyti negaliu, nes jos arogantiškas elgesys ir nenoras padėti žmogui stebina. Labiausiai stebina jos slaugytojos kuriuos pavarde Loginova neadekvatus elgesys ir atvirai arogantiškas ir chamiškas elgesys su pacientais. Prisiskambinti į registratūra nuo 7 ryto neįmanoma, skambinau nuo 7 iki 10-11 ryto kas 10 minučių, (matomai, registratūra labai užimta kavos gėrimu ar dar svarbesniais dalykais) kadangi karščiuoju o temperatūra buvo virš 37,9 pasiskambinau gydytojos Marcinkevičienės slaugytojai Loginovai tikėdamasis pagalbos, bet sulaukiau iš šios darbuotojos atvirų patyčių ir atviro arogantiško, chamiško elgesio. Ji pareiškė kad jai vienodai mano savijauta ir ji neturi laiko nes neva turi daug darbo prie kompiuterio (turbūt sutrukdžiau jos kavos gėrimą ir nieko neveikimą) ir su agresija ir pagieža pasiūlė skambinti toliau į registratūra. Gydytojai Marcinkevičienėi prisiskambinti taip ir nepavyko kaip ir nepavyko prisiskambinti ir į registratūra. Niekam nerekomenduoju nei šios gydytojos kuriai rūpi tik jos pačios interesai ir jos slaugytojai kuri yra akiplėša ir susireiksminusi asmenybė kuri savo chamišku bendravimu ir kupinu arogancijos ir pagiežos elgesiu visai ne padeda žmonėms ir sukuria negatyvią nuomone apie gydymo įstaiga be to kurgi hipokrato priesaiką? visai pamiršote apie tai kad gaunate algas iš mokesčių mokėtojų pinigų. Gėda jums Otilija! Gėda ir Centro poliklinikai! Išėjau iš jūsų, ir linkiu kad jumis ir jūsų veikla susidomėtų valstybinės institucijos.

2021-07-27, 14:32 | 8

Pati prasčiausia gydymo įstaiga Vilniuje, kurioje teko lankytis. Pradedant registratūra, baigiant šeimos gydytoju - dirbama atmestinai. Šiandien skambinau porą valandų, tačiau taip prisiskambinti ir nepavyko. Laukiau, laukiau, skambinau, skambinau, bet vis pranešdavo, jog šiuo metu laisvų operatorių nėra. Na taip, po karantino, turbūt visi skambina, registruojasi, todėl nuvykau pati. Na taip, kaip ir buvo galima tikėtis, prie registratūros žmonių nėra, nes poliklinikoje valdomi srautai. Priėjus prie langelio ir pasakius, jog labai prastai jaučiuosi ir reikalinga būtinoji pagalba, man buvo pasakyta eiti į šalia esančią vaistinę pasimatuoti spaudimo. Spaudimą pasimatavau, jis buvo gana aukštas. Ypač didelis buvo pulsas. Registratūroje dirbanti moteris nukreipė pas kolegę prie kito langelio, sakė nukreips pas gydytoją. Prie langelio pralaukiau apie 10 min., kol prie manęs priėjo darbuotoja kalbanti mobiliuoju telefonu. Pokalbis buvo asmenimis su pasikikenimais. Net nepadėjusi telefono, moteris manęs paklausė ko noriu. Parodžiau aukšto spaudimo lapelį ir paprašiau pagalbos. Darbuotoja paėmė mano asmens dokumentą ir baigusi pokalbį mobiliuoju telefonu, ėmė ieškoti galinčio mane priimti specialisto, nes anot jos laisvo laiko nėra, viskas užimta. Stoviu prie registratūros su aukštu kraujo spaudimu, sukasi galva, pila karštas prakaitas, o moteriškė naršo kompiuteryje. Galiausiai paskambino 07-26 d. po pietų budinčiam šeimos gydytojui. Apibūdino situaciją, pasakė mano amžių ir paklausė ar galėtų priimti. Tuo metu dirbusios gydytojos klausimas buvo: kodėl tik dabar kreipiasi, kodėl nesikreipė, kai jos gydytoja dirbo? Tik pastebėsiu, jog mano gydytoja dirbo iš ryto, o aš kreipiausi pagalbos po pietų, kada supratau, jog pati su šia situacija nesusitvarkysiu. Pasakiau, jog nepavyko prisikabinti. Sekantis gydytojos teiginys - tegul laukia 20.00 val., kuomet darbą pradės budintis gydytojas. Niekuo padėti negaliu. Na žinokit, likau be žado. Aš stoviu čia vietoje, pirmame aukšte, man tereikia pakilti vienu aukštu aukščiau ir gauti pagalbą, o ji man atšauna laukti daugiau nei 4 valandas iki budinčio gydytojo. Registratūroje gavau atsakymą, jog ir ji nežino ką daryti, tiesiog situacija tokia. Ir įdomiausia, jog net greitosios nepasiūlė iškviesti. Tiesiog murktelėjo, jog išėjus galite išsikviesti pati taip bus paprasčiau ir greičiau. Sakau taip, tai bus paprasčiau...
Todėl turiu klausimą, kodėl aš moku mokesčius? Kam aš juos moku, jei pagalbos, kurios man reika - aš nesulaukiu?! Ši įstaiga ir jos kai kurie darbuotojai - pasibaisėtini. Beje, jei kam kiltų noras pasakyti, jog registruokitės vizitui, tai informuoju, jog pas šeimos gydytoją artimiausias laikas 09-03 dieną! Taip ir numirti galima, o kas už tai bus atsakingas? Turbūt pats žmogus, nes kreipėsi pagalbos, bet užtaikė ant blogos nuotaikos?
Na ką, privačių klinikų sąrašas, kuriose lankausi dėl kitų paslaugų plečiasi, ieškau privataus šeimos gydytojo...
Esu pasibaisėjusi! Niekam nerekomenduoju!

2021-06-03, 12:22 | 4

Šeimos gydytojo Trakų Vokėje nėra . Ligonis - neįgali senutė, buvusi tremtinė, Lietuvai nusipelnęs asmuo, sunkiai judanti. Registravomės bendruoju telefonu. Buvo paskirtas tel. vizitas. Gydytojas paskambino 2 val. po paskirto laiko ir išjungė telefoną. Perskambinau jam, pasakė, kad mano problemos jam neįdomios, nes po dienos nebedirbs, išeina iš šito darbo, negali nieko padėti, tik išrašyti receptą jei reikia. Recepto nereikėjo. Paskambinus bendruoju tel. registruotis pas kitą gydytoją, gavau išsamų atsakymą, kad negali registruoti, nes šiandien jau gavau medicininę paslaugą, kurią atsižymėjo gydytojas Riauka. Labai kokybiška paslauga :)

2021-05-18, 03:01 | 3

Centro poliklinikos registratūroje dirba labai grubi registratorė. Priekaištai pakeltu tonu dėl jos pačios nežinojimo saviizoliacijos taisyklių rodo apie nekompetenciją, nežinojimą ir besikreipiančio dezinformaciją. Nebaigus pokalbio numetė ragelį. Komunikacija registratūros apgailėtina. Manau, laikas atsisveikinti su šia įstaiga.

2020-12-18, 13:00 | 1

Pas Chirurgę Danuta Kalinausko g. Pasirodo eina visi be eilės ir kas kaip nori, pasakius ,kad aš proeš valandą tūrėjau būti priimta numykė, kad tada pagal vardus kvies ir priimė kitą žmogų pagal dabartinį laiką! Kai keli žmonės jau laukia taip pat ilgai! Su pacientu užtrunka daugiau, nei 1val. Girdisi, kad kalba apie neformalius dalykus, po paciento seselė su gydytoja palviečia kitą pacientą po 20-30min. Taip pat girdisi neformali kalba, juokauja.. kai pacientai šąla koridoriuose, nes gruodžio mėn. Ir laukia ilgiau, nei 1 val. Klausimas, kokiu tikslu bandome prisiskambinti į polikliniką, užsiregistruoti pas gydytoju, jei priima kada nori, ką nori, kaip nori?

2018-11-05, 11:21 | 7

Prisiskambinti I registratura praktiskai neimanoma... Skambini puse dienos ir nieks nekelia ragelio.

2018-10-17, 08:51 | 1

Nesuprantu, kam jiems telefonas, bandau prisiskambinti pusę dienos, paklausau tris minutes muzikytės, dar pora minučių tylos ir skambutis atsijungia. Registruotis internetu pas šeimos gydytoją galiu po kelių savaičių.

2018-02-07, 08:13 | 2

Vizitai pas gydytojus visada nuvylia. Gydytojai dažnai neskiria tyrimų, porą minučių išklausę rašo antibiotikus ir varo kuo greičiau iš kabineto, nenori rašyti siuntimų, net jei nusiskundimai rimti ( aukšta temperatūra, nuolat pasikartojantys ir tsinaujinantys uždegimai bei skausmai ir t.t.). Šeimos daktarė rašydavo antibiotikus be sustojimo,, situaciją pablogino ir sukėlė daugiau problemų. Dauguma gydytojų bendrauja nemaloniai, akivaizdžiai nenori dirbti, nesirūpina pacientų sveikata, dažnai baisu net eiti nes bendrauja pašaipiai ar piktai. Patariu pataupyti pinigus privatiems daktarams, nes bent jau gausite normalų gydymą, o čia tyrimų reiks maldauti, eilėse pas daktarus lauksite dažnai mėnesiais , o atėję gydymo negausite, ir dar už nemažai jų vistiek sumokėsite. Šitoje gydymo įstaigoje lankiausi daugybę metų, ir patirtys tik labai nemalonios ir nuvyliančios.

2017-10-17, 15:43 | IP: *.*.*.*

Kodėl nėra surašyti visi gydytojai, dirbantys šioje poliklinikoje? Siųlau vengti logopedės Inos Nikontienės, nes nemoka užmegsti kontakto su vaiku. Labai nusivylėm tiek profesionalumu, tiek komentarais, tiek pačiu požiūriu į savo darbą.

2017-10-11, 19:44 | IP: *.*.*.*

Kai kurie gydytojai neprofesionaliai elgiasi su pacientais.

2017-08-02, 07:12 | IP: *.*.*.*

Skambinant ryte norint užsirašyti papildomam vizitu pas gydytoją dėl skausmo, iki registratūros prisiskambinti nepavyko. Buvo skambinta tikrai daugiau nei kartą .

2016-10-03, 17:04 | IP: *.*.*.*

Gydytojos Konichinos nenorejimas skirti dvi min. apziurai, is principo, dave rezultata- beprasidedanti plauciu uzdegima. Tokio aplaidumo ir abejingumo paciento sveikatai dar neteko sitoj poliklinikoj patirti. Siulau vengti sitos gydytojos!

2016-06-14, 19:08 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbuotos neatsakingos, nesusikaupusios, gainioja ligonius ieškoti kortelių patiems į kitus filialus.

2015-08-30, 13:36 | IP: *.*.*.*

labai gerai dirba laboratorijos darbuotojas nustebino nepagarbus echoskopuotojo E.Mickaus elgesys su senyvo amžiaus paciente, išvarė 80 metų sunkiai vaikštančią moterį neatlikęs visų siuntime nurodytų tyrimų, kad reikštų pretenzijas registratūrai ir registruotųsi iš naujo, nors kaip gydytojas turėjo žinoti, kad su tuo pačiu siuntimu jos niekas neberegistruos.

2014-12-31, 13:58 | IP: *.*.*.*

Pagaliau pabegau.pastoviai ten eiles ir bardakas su prieemimu.ne veina karta esu laukes eileje del paprasto popieriuko 2 min darbo ir tai reikia laukti pon 1val ar ilgiau ir to dar babulencijos uzlenda nors ir su taloneliu.priemimo laiko lapelis niekinis ,nes vistiek nesutampa ir gyva eile.viena karta su raudona skaudancia akimi atvaziau tiesi i registratura is darbo i.tai pasirodo mano daktare nedirba o kita negali priimti nes nera taloneliu.pradejau suma kelti kad vedeja iskviestu.nu tai ka paskambino sako kad priimkit be eiles,nieko panasaus be talonelio tupejau kol dar 4 praeis.tik uzejau akys daktares ant kaktos sako tuoi paskambisiu akulistui kad priimtu be eiles. 1 min uztrukau.pralaukiau apie 45min.tada nuejau prie kito kabineto pasibeldziau sakau cia kur prase be eiles ,sako palauk koridoriuje.nu ka plaukiau kol 2 zmones praeis. 20 min tada uzejau vel ta pati reakcija,bet jau sesutes akys ant kaktos.viska patikrino,suleido vaistu.aisku issgyjau per savaite.del gydimo priekaistu niekada neturejau,nu bet jau pas juos tas uzsirasymas,taloneliai ir tas chamiskumas...(2 valandas uztrukau ten tai,du kartus begau apsimoketi stovejima kad negauciau baudos.nes stovejimas mokamas prie poliklinikos.

2014-04-27, 10:46 | IP: *.*.*.*

Geda kad jaunas specialistas,seimos gydytojas, gauna atlyginima 1800 lt. Nenostabu kad vazuoja I uzseni dirbti.Tokios vergistes neimanoma pakesti.Gal ponas direktorius ir ponas ministras nezino?Are nenori zinoti?GEDA!66

2013-03-01, 23:04 | IP: *.*.*.*

gal gydytojų sąrašas nepilnai skelbiamas, neurologu save tituluojantis Rouda Aleh pagalbos jokios nesuteikė, gal jis visai ne gydytojas

2012-11-02, 18:16 | IP: *.*.*.*

Šeimos gydytojai šaunūs. Stengiasi skirti visus tyrimus, nekiša antibiotikų kiekvienu atveju. Mandagiai ir etiškai bendrauja. Gydytojai nekompetetingi, ypač ginekologijos srityje. Išrašo vaistus (stiprius antibiotikus, pan.) net nežinodami galutinių tyrimų rezultatų, kad patvirtintų diagnozę.Todėl tos pačios ligos kartojasi, o organizmas alinamas dideliais kiekiais vaistų, kurių kažin ar reikėjo skirti. Akivaizdžiai daugumai trūksta bendravimo įgūdžių, visiškai nepriima paciento nuomonės, pasiūlymų dėl gydymo tinkamumo (netgi šaiposi). Ypatingai nepatariu eiti pas gyd. Teiberienę.

2012-07-12, 10:26 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbas baisus. Žmonės pikti, visiškai nemoka bendrauti. Iš kur toks pyktis ant žmonių ?? nesuprantu ką jos čia dar daro, kodėl niekas nekreipia dėmesio į žmonių pasipiktinimus ir jų neatleidžia ??!!! kažkokios....nu atsiprašau, taip piktai kalbėt su sergančiu žmogum.apšauks, aprėks jei dar ko nežinai.profesionalumo NULIS.žinot aš nusispjoviau, ir nuėjau į privačią gydytis.visai kas kita, moki bet moki už kokybę, malonų bendravimą, PROFESIONALUMĄ.nebeturiu jokio noro grįžt į šitą (atsiprašant kelių nuoširdių gerų gydytojų) supuvusią polikliniką.niekam nerekomenduosiu.

2011-01-22, 10:47 | IP: *.*.*.*

nebloga poliklinika,tik,gaila,labai daug kainuoja reabilitologo skirtos procedūros(nesilaikomaSAM ministro įsakymo).

2009-03-11, 19:31 | IP: *.*.*.*

Sudėtinga rasti vietą automobiliui.
Ilgai tenka laukti, kol ateina laikas apsilankyti pas specialistą.
Daug nereikalingo popierizmo ir mažai dėmesio pacientui.
Netenkina "gyva" eilė pas gydytoją, nors ir yra nustatytos valandos
priėmimui, dažnai kai kurie gydytojai nesilaiko tos tvarkos, todėl gaištamas pacientų laikas.
Kai kurie gydytojai labai bičiuliaujasi su vaistų tiekimo firmomis.

2009-02-10, 08:01 | IP: *.*.*.*

Sena, supuvusi biurokratine sistema

2008-06-14, 14:51 | IP: *.*.*.*

Visad maniau, kad tai viena geriausiu valdisku polikliniku ir nuomones nekeiciu. Vakar mano mociute, kuri ju turi kompresini stuburo luzi, nukeliavo ten masazui. Lipdama nuo masazo stalo neislaike pusiausvyros ir nukrito nugara i masazo stala. Masaziste labai issigando ir visaip bande padeti maloniai ir zmogiskai, bet nesugalvojo pakviesti traumatologo ar padaryti rentgeno nuotraukos. Mociute leftu nuvaziavo i pirma auksta, bet negalejo prieiti prie taksofono ir issikviesti taksi, nes ten yra keli laipteliai. Paprase registraturos merguzeliu paskambint taksi. Tos nieko. Tada paprase paskambint i masazo kabineta - kad masaziste paaiskintu situacija. Tos pries nosi uzdare langeli. Mociute klupinedama ir staugdama is skausmo klibinksciavo i gatve gaudyt taksi... As po to ja nuveziau i lazdynus - dar dvieju slanksteliu kompresija. Pirmadieni laukit bedos, merguzeles.

2008-06-12, 12:57 | IP: *.*.*.*

Yra geru gydytoju, yra ir itin nemaloniu ir neprofesionaliu. Bet svarbiausia,ka butina keisti - tai registracijos darbuotoju darba, ETIKA, bendravimo kultura. Zmogus ateina ne is malonumo, o su beda, o cia jau pirmam zingsnyje sugeba tau taip sugadinti nuotaika, kad gailiesi nesas suniukas, galintis nueiti pas veterinara-jie savo pacientus myli labiau,nei gydytojai... Yra geru gydytoju, yra ir itin nemaloniu ir neprofesionaliu. Bet svarbiausia,ka butina keisti - tai registracijos darbuotoju darba, ETIKA, bendravimo kultura. Zmogus ateina ne is malonumo, o su beda, o cia jau pirmam zingsnyje sugeba tau taip sugadinti nuotaika, kad gailiesi nesas suniukas, galintis nueiti pas veterinara-jie savo pacientus myli labiau,nei gydytojai...

2008-04-26, 15:41 | IP: *.*.*.*

nekokia poliklininka tikrai nekokia.....

2007-01-08, 13:53 | IP: *.*.*.*

Galima registruotis internetu Registracija internetu komplikuota, nes mažai pas ką pakliūti galima nepatekus į, nežinia ką veikiančios registratūros nagus. Beje, registratūra dažnai pameta pacientų korteles.
Žadėta buvo įvesti pacientų koorteles internete. Melavo...
Žadėta buvo nustatyti laiko limitą, kad gydytojas negalėtų priimti kito paciento, kol nepriims prisiregistravusio tam laikui. Melavo...