Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.9% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

38.5% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

39.1% Complete
2

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

41.3% Complete
2.1

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.3% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

39.1% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

50.7% Complete
2.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

54.7% Complete
2.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

57.9% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

51% Complete
2.5

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

52.9% Complete
2.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

58.8% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

18.8% Complete
0.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

59% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

27.6% Complete
1.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2023-10-31, 17:30 | 1

Apie registraciją telefonu. Kol atsiliepė pralaukiau 15 minučių. Ilgai sirgo ginekologė. Pasiūlė vizitą tik už dviejų mėnesių, nors gimdyti max už 4 sav. konkrečiai Bhs tyrimui. Siūlė kreiptis į rajono polikliniką, pasakiau, kad ten tikrai nepriima, nes siuntimas I lygio ginekologo, o ne šeimos gydytojo. Tai buvo numestas ragelis. Likau nesupratus, tai į ką man dabar kreiptis? Be to, tuo pačiu skambučiu norėjau priregustruoti savo dukrą pas oftolmologą, bet... nuėjus pas savo ginekologą pasakiau, kad labai nemandagūs kolegos, tai sako ne iš pirmos girdime. Tikiuosi pamatys šį komentarą kam reikia ir pasidarys išvadas. Po šio įvykio noriu bėgti iš valdiško sektoriaus. Tyrimą teko daryti laboratorijoje. Mokamai. Nors ir priklauso nemokamai. Dirbau, uždirbau, mokėjau psd ir va taip

2023-08-30, 22:20 | 2

labai sudėtinga patekti pas daktarus. Buvau pas daktarę baužaitę, laukiau vos ne pusę metų. Labai konkreti, gera gydytoja, stengiasi padėti, paaiškinti. Nustatė ligą, paskirtas gydymas geras, jaučiuosi daug geriau. Ačiū

2022-11-29, 19:33 | 6

Registratūros darbas telefonu yra apgailėtinas! Reikia skambint po 20 kartų ir daugiau kol prisiskambini. Linija ištisai užimta, arba kviečia ilgiausiai kol galiausiai nieks neatsiliepia. Tai ne vienkartinis atvejis, o daugybę metų vykstanti praktika. Ir su šia problema susidūrė ne vienas žmogus iš artimos aplinkos. Senyvo amžiaus žmonėms tai didžiulė problema, nes dauguma neturi prisijungimo prie e-sveikatos, o atvykti iš rajono vien tik tam, kad užsiregistruot yra apsurdiška.

2022-06-29, 15:06 | 1

Pas gyditoja uzsiregistruoti nepavyksta daugiau nei puse metu, regitratura beveik nepasiekiama jokiais kanalais, bendravimas tragiskas, nesuprantu kam apskroitai tokios istaigos reikalingos jei ju paslaugu gauti vistiek nepavyksta

2021-03-06, 17:47 | 3

Likau labai patenkinta reumatologės Smilgienės konsultacija.Gydytoja nuoširdi ir puikiai atliekanti savo darbą.

2021-01-11, 13:04 | 2

Proceduriniam kabinete dirba susireiksminusios, arogantiskos specialistes. Neturiu zodziu issireiksti net. Suauges zmogus gali iskesti viska,bet tik ne vaikas. Iejus neleidzia net zodzio pasakyti,turi ieiti ir tyleti,ir leisti joms daryti ka jos nori,nors net nepasivargina apziureti paciento, kur yra galimybe sekmingiau paimti krauja is venos. Duria,jei nepataiko mala su adata viduj ir iesko venos, vaikas cypia klykia. Ir neduok dieve paprasysi jog liautusi, jokio zmogiskumo. Ir daznu atveju net nepavyksta rasti, vaikas iskankintas, tada darba pradeda stumdyti viena ant kitos, nes mat mama neleido atlikt joms darbo. Tai taip iseina neapziurim, durim bele ir tikimes jog pataikysim. Šaunios specialistes, paplokime tokioms malonioms, zmogiskoms profesionalems. Neisivaizduoju kas butu jei pasakytum joms bloga zodo ar pakeltum balsa, matyt sukeltu siaubinga skandala ir išspirtu. Nes net mandagaus zodzio ar prasymo nenori girdeti,ir pradeda pulti.

2021-01-11, 13:04 | 2

Proceduriniam kabinete dirba susireiksminusios, arogantiskos specialistes. Neturiu zodziu issireiksti net. Suauges zmogus gali iskesti viska,bet tik ne vaikas. Iejus neleidzia net zodzio pasakyti,turi ieiti ir tyleti,ir leisti joms daryti ka jos nori,nors net nepasivargina apziureti paciento, kur yra galimybe sekmingiau paimti krauja is venos. Duria,jei nepataiko mala su adata viduj ir iesko venos, vaikas cypia klykia. Ir neduok dieve paprasysi jog liautusi, jokio zmogiskumo. Ir daznu atveju net nepavyksta rasti, vaikas iskankintas, tada darba pradeda stumdyti viena ant kitos, nes mat mama neleido atlikt joms darbo. Tai taip iseina neapziurim, durim bele ir tikimes jog pataikysim. Šaunios specialistes, paplokime tokioms malonioms, zmogiskoms profesionalems. Neisivaizduoju kas butu jei pasakytum joms bloga zodo ar pakeltum balsa, matyt sukeltu siaubinga skandala ir išspirtu. Nes net mandagaus zodzio ar prasymo nenori girdeti,ir pradeda pulti.

2020-08-11, 14:19 | 12

PRISISKAMBINTI Į REGISTRATŪRĄ - NEĮMANOMA, KYLA KLAUSIMAS, KA IŠVIS VEIKIA REGISTRATŪROJE DIRBANTYS ASMENYS?

2019-11-06, 16:25 | 5

Norint uzsiregistruoti neimanoma prisiskambinti, o internetu raso, jog neregistruojama pas si specialista

2019-09-26, 10:54 | 2

Sioje istaigoje, noreciau isskirti Procedurini kabineta, kuriame dirba Janina Kazlauskiene bei Egle Petrauskiene. Ju poziuris i darba bei elgesys su pacientu yra visiskai apgailetino lygio. Ypac jei vedate mazameti vaika. Netraumuokite vaiku ir eikite privaciai, jei galite sau tai leisti.

2019-03-05, 11:20 | 5

Gulėjau // kardiologiniam skyriuje,gydytojais ir seselėmis esu patenkinta.

2018-05-24, 22:50 | 1

Gydytojas ortopedas Skripkauskas yra nekompetentingas ir nesilaikantis Hipokrato priesaikos. Atejus i kabineta ir paprasius apziuros del didelio skausmo pedoje jis atsisake ir pasisaipe, nors tuo metu neturejo pacientu. Mano nuomone gydytojo pareiga yra padetu zmonems. Siaubas. Nerekomenduoju

2018-04-02, 12:41 | 8

Gulėjau LOR skyriuje, dėl tonzilių operacijos. Galiu pasakyti, kad buvau labai nustebinta. Visi gydytojai rūpestingi, labai aiškiai ir maloniai suteikia informaciją ir pagalbą. Jokio spaudimo dėl laukiamo kyšio ar kažko panašaus. Niekam nedaviau nė cento, vis tiek buvau viskuo aprūpinta. Sesutės- kaip mamos! Vaistų nereikėjo prašyti, visada pasiūlydavo, paklausdavo, ar neskauda. Net pasisiūlė padėti nueiti iki tualeto, jeigu svaigsta galva. Nuolat šypsosi ir išskirtinai mandagiai bei šiltai bendrauja. Maistas tikrai priimtinas. Palatoje gulėjusiai merginai niekas nepatiko, tai jai atnešė valgyti atskirai, būtent ko norėjo.
Tikrai ši ligoninė, o jei ne visa, tai bent jau LOR skyrius yra aukšto lygio ir visiškai atitolusi nuo sovietinių pažiūrų įstaigų.
Esu gydžiusis Kaune, mama gydėsi Vilniuje. Nusistovėjęs požiūris, kad mažam mieste prasti daktarai, tikrai neteisingas. Nei Vilniuje, nei Kaune tokių patogumų ir profesionalumo nesulaukėme.

2018-01-21, 22:03 | 1

Atvykome i infekcine su karsciuojanciu ir viduriuojanciu 1m berniuku, 01.19 3:00 ryto. Priemime viskas sklandziai, taciau pasiulyta palata zindanciai mamai kartu su 17metu vaikinu. Isikuriame palatoje, vaikas uzmiega, apie 5:30 pakviecia seseles paimti kraujo tyrimo ir ivesti kateteri. Vaikas tik prikeltas, pasimetes ir stipriai verkia, katererio nesugeba istatyti, subado ranka, toliau bando dviese susitvarkyti, guldo ant stalo. Kazkaip sugeba pagaliau ivesti kateteri, paima kraujo. Dirba grubiai ir atmestinai, vaikas traumuojamas verkia apie valanda, negali uzmigti. Kai pagaliu uzmiega , seseles vis ilekdamos i palata tranko duris, garsiai sneka. Ne karta ispejamos, kad vaikas meiga, bet akivaizdziai nekreipia demesio. Vaikas prikelimas ir istisai verkia po patirto streso nevykusiai imant krauja, sesele ateina ir sako “gal skauda jam pilva? Gal turit vaistu pas save?” Ir iseina, vizitas baigtas. Laukiam nesulaukim 10ryto, vizitacijos ir tyrimu rezultatu. Kol laukiame akivaizdziai tampa salta, pasirodo vedina patalpas, koridoriuje temperatura gal 15, o palatoje sedint apsirengus jau jauciasi saltis, taip keleta valndu.. Pagaliau atvyksta gydytoja, gauname tyrimus ir skubiai issirasome. Vaikas dar dvi dienas kas puse valandos prabunda ir saukia, bijo uzmigti.
Vieninteliai kuriems aciu: priemimas bei gydytoja Jurgaitiene. Aptarnujantis personalas apgailetinas, siulyciau vadovams atkreipti demesi i tai.

2017-10-22, 02:29 | 1

Visada labai nemalonios slaugytojos priemime.registraturoje.jautiesi kaltas ,kad apsirgai ir atejai.Nemandagios,nepaslaugios,paklaust nieko negali,pradeda saukt.net vyr antytes prireikus statant lasine,be kolioniu nepadave(priemime)labai nusivyle .be kysiu neziuri kaip i zmogu.... ivertinimas labai blogas

2017-10-18, 11:30 | IP: *.*.*.*

Ilgai tenka laukti eilėse pas gydytoją, mėnesį laiko. Atėjus nurodytu laiku, gydytojo nebuvo,niekas iš anksto nepranešė. Prie kabineto tenka laukti taip pat ilgai, nurodytu laiku įeiti į gydytojo kabinetą neįmanoma.

2017-08-16, 22:40 | IP: *.*.*.*

Korupcija gerai įaugus į kraują. Be kyšio - ne pacientas. Visa Lietuvos medicina tokia :) Apie Hipokrato priesaiką tik kažkur girdėję... :D

2017-08-03, 15:33 | IP: 84.15.191.99

Žmona nuvedė dukra pas Senkienę ir buvo išprašyta lauk kadangi yra netikra mama, nes ale netinka, nes reikia sutikimo sodinant vaika į kėde ir turi but butinai tėvas, ir net nebebendravo su žmona išprašė ka iš kabineto, kada baigsis Panevežio gydytojų akiplėšiškumas.

2017-07-28, 12:13 | 1

Tipinė lietuviška gydymo įstaiga. Nori malonaus aptarnavimo, duok kyšį. Neduosi, tai gali tekt susidurt su tokiais klausimais: ko tu čia atėjai, ko čia tave siunčia? nesvarbu, kad aiškiai mato, kad su lūžių

2017-05-18, 00:48 | IP: *.*.*.*

Prieš dieną atšaukė vizitą, nes daktaras susirgo ir pasiūlė užsiregistruoti po mėnesio laiko, šio vizito laukiau jau mėnesį laiko ir dar pasiūlė laukti mėnesį, esu labai pasipiktinusi, nes paskambinęs asmuo nebandė spręsti problemos, kai pasakiau, kad man būtinai reikia vizito pas daktarą, o tiesiog pasakė, kad jo čia toks darbas pranešti.

2017-02-13, 23:38 | 1

Apgailėtina. Žmogui kuriam spazmuoja rega du kart iš eilės išrašo lašiukų akims, kurie padeda tik laikinai. Blet, jūs rimtai? Nafik ta ligoninė, jei tik tiek tesugebat??! Tai mane pasodinkit, galiu ir aš išrašinėt lašiukus. Ir visi "laimingi" bus. Apgailėtina sistema ir visa ta Lietuva supuvus juodai. O ta gydytoja tikiuos užsilenks. Kad jai akys išvarvėtų, arba, kad apaktų. Labai apsidžiaugčiau tai sužinojęs. Von lauk tokias visas iš ten!!! Ūbagynas. Net žodžių trūksta

2017-01-08, 16:11 | 12

Kai kurie specialistai galetu siusti papildomiems tyrimams atlikti, bet arba nenori arba tol kol nedavei atitinkamo atlygio tol taves nesius istyrimui

2016-02-29, 18:09 | IP: 78.60.109.87

Puikus, rūpestingas personalas Nėra vietų automibių statymui.

2016-01-07, 10:28 | IP: *.*.*.*

Kyla klausimas ką veikia registratūroje dirbančios registratorės? Telefonu prisiskambinti ir uzsiregistruoti neįmanoma....

2015-05-14, 19:20 | IP: *.*.*.*

Iš viso neaiški paskirtis, kas sugalvojo tokią betvarkę? Šeimos gydytojas nusiima visą atsakomybę, nes siunčia pas specialistus, o tariamieji nekreipia dėmesio į ligonį, nes jį gydo šeimos gydytojas... Štai taip, kai susergam, tai ir vaikštom nuo Einošiaus prie Keipošiaus, tik nė vienas iš jų nedrįsta paklausti, - kaip tamsta jautiesi, kuo skundiesi, o taip norisi padejuoti, pasiguosti, bet nėra kam...Daktarai neturi laiko pacientams, jie rašo laiškus vienas kitam, o mes juos išnešiojam, pakol vaikštom. Negeras sumanymas, kol nevėlu,- reikėtų taisyti, sujungti abi gydymo įstaigas, palikti seną tvarką, kuri manau buvo gera. Jei skauda gerklė,- einu pas gerklės daktarą, jei akis,-pas akių, jei pilvą, ar peršalau,-pas vidaus. Nereikėjo dviračio iš naujo išradinėti, o sveiką protą turėti. Linkiu , kad jis sugrįžtu.

2014-10-02, 23:54 | IP: 78.63.83.208

Yra daug profesionalių gydytojų, pas kuriuos buvau, nenusivyliau.

2013-11-22, 10:44 | IP: *.*.*.*

Puiki gydytoja Lataitienė. Dirba profesionaliai, šilta ir geranoriška. Pirmiausia..moteris kuri priima paltus, totaliai kenkia įstaigos prestižui. Visada susiraukusi visada be nuotaikis. Jos darbas jai kančia. Ištiesiu ranką žetonėliui, specialiai numeta ant pakilos. Žodžiu. Keisti šitą moterį privalu. Ne mano vienos nuomonė.
Kraują įmant raudonplaukė..tyliu kaip elgiasi. Mano vaikas lig šiol ją prisimena. Nenorėtumėm dar kartą pas ją grįžti.

2013-11-06, 18:15 | IP: *.*.*.*

Registravaus telefonu. Atvykus pas gydytoją paaišėja kad aš nepriregistruota.Niekam nerūpi kad atvykau iš kito rajono, sugaišau visą dieną. Deja tai ne pirmas toks atvejis.

2012-09-20, 22:32 | IP: 91.187.163.49

Registratura pasesikeitusi labai ir i teigiama puse teko stebeti kaip jauna registratore aptarnavo sena mociute (mano akimis per daug priekabi mociute buvo) anksciau ta zmogu butu registratore apsaukus, bet ta registratore ramiai isklause ta zmogu padave taloneli nusisypsojo ir palinkejo geros dienos, vos nenuvirtau stovedama eilei, kad taip gali buti.

2012-09-20, 22:13 | IP: 91.187.163.49

Registratura pasesikeitusi labai ir i teigiama puse teko stebeti kaip jauna registratore aptarnavo sena mociute (mano akimis per daug priekabi mociute buvo) anksciau ta zmogu butu registratore apsaukus, bet ta registratore ramiai isklause ta zmogu padave taloneli nusisypsojo ir palinkejo geros dienos, vos nenuvirtau stovedama eilei, kad taip gali buti.

2012-07-14, 11:15 | IP: 91.187.183.236

Lankausi apie 10 metu, kardinaliai pasikeite registraturos darbas ,malonu uzeiti .Aciu uz malonu aptarnavima.

2012-06-25, 19:13 | IP: 78.63.79.246

Yra puikių gydytojų... Kurie galėtų dirbti gerėsnese patalpose.

2012-04-19, 09:35 | IP: *.*.*.*

ira geru gyditoju. ilgai tenka laukti kol patenki pas gyditoja

2011-07-01, 20:16 | IP: *.*.*.*

Esame pasipiktinę tuo ,kad visai nesirūpinama neįgaliais ligoniais: liftas siauras v ežimėliu neįvažiuosi, reikia skolintis poliklinikos mažutį vežimėlį; tualetai maži, durys siauros, įvažiuoti neįmanoma.Šlapimo analizus reikia daryti vos ne koridoriuje.Tai kažkas baisaus .To dar nemačiau kitose poliklinikose, net mažesniuose miestuose...

2011-05-25, 21:20 | IP: *.*.*.*

Noriu padėkoti registratūros darbuotojoms.Nuoširdžiai paaiškina apie registravimą.Visi puola jas dėl ilgų eilių pas gydytojus,bet ne nuo jų tai priklauso.Jos registruoja kiek yra leidžiama.Vilniuje registruotis dar ilgesnės eilės pas gydytojus nei čia.Patiems pacientams reikėtų būti mandagesniems,o neužsipulti seselių.Būkime visi vienas kitam geresni.Stiprybės registratūros darbuotojoms. Registratūroje galėtų dirbti daugiau seselių

2010-12-29, 12:35 | IP: *.*.*.*

Yra konsutalcinė polikninika - reikia tuo ir džiaugtis, kad yra :) Automobilių parkavimas aikštelėje - tikra tragedija dėl vietos trūkumo. Ir norint patekti pas daktarą savo laiku - reikia bent prieš gerą pusvalandį ateiti.

2010-09-21, 00:39 | IP: *.*.*.*

galėtų būti aikštelė didesnė automobiliams pasistatyti.
Registratūra tai katastrofa-eilės ilgiausios, o jei dar registratorė atsiliepia telefonu, tai dar 5-10 min. tenka laukti.-turėtų būti kitas asmuo atsiliepti telefonu.
Norint prisiregistruoti telefonu turi laukti kol užregistruos, kol sesutė pakalbės su kažkuo...ir tik kokias 5 minutes...nu...

2010-08-09, 17:34 | IP: *.*.*.*

Tikrai yra puikių gydytojų, kurie išklauso, pataria, padeda.Malonu bendrauti su gyd. A. Uksu, LOR specialistais (kai kuriais).Labai gerbiu gydytoją V. Kakarikienę. Tai tikrai gydytoja "nuo Dievo".Gaila, kad nebedirba V. Lingienė. Bet pacientai ją , puikiai bendraujančią, puikiai diagnozuojančią ir gydančią , susiranda.
Visiems linkiu sėkmės, kantrybės su mumis stenančiais ir dejuojančiais. Bet...tikrai yra gydytojų, darančių gėdą šiai įstaigai. Nenoriu minėti jų pavardžių, nes pas juos tikrai niekada negrįšiu.Išeini iš kabineto kaip kuolu per galvą gavus ir belieka laukti, kol išeis vadovėlis "Gydykis pats"...

2010-02-20, 14:10 | IP: *.*.*.*

Kaip konsultacijų poliklinika - prasta, netgi labai prasta.

2009-09-20, 12:33 | IP: *.*.*.*

Yra tik keletas gydytojų dėl kurių gydymo neabejočiau (pvz.:
E. Keniausytė, V. Kakariekienė,
A. Januškevičiūtė, R. Mačianskas ir dar keletas) Šioje įstaigoje pasijunti kaltas, kad tau reikalinga specialisto pagalba. Visi labai "sunkiai", dirba, laiko ligoniui skiriama 10-15 min.(taip registruojama), gydytojai pagal grafikus dirbti nespėja,tenka laukti neretai daugiau nei val.už durų. Bet kai ateini žmogus netuščiomis, tai tau skiria laiko net 30-40 min, nors už durų sėdi žmonės.

2009-03-03, 14:05 | IP: *.*.*.*

netoli namu , gana jauki aplinka labai sunku prisiregistruoti, arba niekas nekelia tel. arba visa laika uzimta, gydytojai priima savo pazistamus , o svetimas zmogus laukia ,ypac kardiologai, sedejau uz duru gera val , o gydyt plepejo su pazistamais , taip buna daznai

2008-12-02, 14:41 | IP: *.*.*.*

TAI - NE GYDYMO ISTAIGA, O PASIPŪTĖLIŲ KOMPANIJA,

2008-11-06, 18:10 | IP: *.*.*.*

Kiek teko lankytis pas gydytojus, tai vidutiniškai. Registratura siaubinga!!!!!!! Paskambinau telefonu užsiregistruoti, paprašė palaukti ir girdžiui kaip atsiliepė asmeniniu telefonu ir kalba "labas, prastai jautiesi, tai ateik aš tave užregistruosiu be eilės, o kas buvo, ane...."ir panašiai, pralaukiau 4min., o ji tebekalbėjo telefonu, padėjau ragelį, nes gailą pinigų buvo, skambinau iš mobilaus. Ar taip galima elgtis darbo metu, jei mokytojas pamokos metu mokiniams pasakytu plaukit 4min, aš pakalbėsiu telefonu, ar kasoje sėdinti pardavėja ir pan.Keisti personala, dirbanti registratūroje, norinčių dirbti atsiras. O ir tokių susiraukusiu dar niekur nemačiau ir viskuo nepatenkintų.

2008-10-15, 10:37 | IP: *.*.*.*

Pasipiktinusi esu , kad pas gydytojus registruojantis reikia laukti pusantro menesio ar net ilgiau.Ir registratūroj nesvarbu ar tau sakuda, kad negali kentėti yra registratūroje pareikšta kad nera siuntimas skubos tvarka.

2008-05-29, 22:20 | IP: 91.187.166.25

Dirba geri ir rūpestingi specialistai

2008-03-18, 18:06 | IP: *.*.*.*

Deja, pakliūti pas gydytoją labai sudėtinga. Skambinau 03,19, pasiūlė skambinti balandžio pradžioje kad užsiregistruočiau birželio pradžiai. Net nežinau - poliklinikos ar valstybės medicinos politikos kaltė? gal galėtų atskaičiuoti iš sumokėtų mokesčių tai, kas bus sumokėta privačiai?

2008-02-28, 21:46 | IP: *.*.*.*

Is kito rajono, su 3 men dukryte, atvykom pas ortopeda traumatologa.Nors buvom prisisregistrave is anksto,pareiske,kad musu siandien niekas nepriims,nes gydytojas serga...Kada registruos irgi neaisku,tad teko keleta kartu skambinti,kad prisiregistruot.Talona gavom tik po menesio...O ka daryt,jei vaikas turi labai rimtu problemu ir jam reikalinga skubi konsultacija?Nejau nera pavaduojancio gydytojo?Juk ne taip paprasta su mazu vaiku issiruost,be to ir kelione ilgoka bei varginanti...

2008-02-11, 19:09 | IP: *.*.*.*

??? Trecia diena atkakliai meginu prisiskambinti i registratura. Telefonas arba uzimtas, arba niekas nekelia ragelio.Teks pedinti paciai i poliklinika ir atstoveti eileje...

2008-01-23, 11:42 | IP: *.*.*.*

Linkiu sekmingai issiugdyti kulturinga,tvarkinga,paslaigu personala,gerbianti swave ir pacienta

2008-01-07, 13:16 | IP: *.*.*.*

Telefonu prisiskambinti i registratura neimanoma. Sausio 7 d. prastovejau eileje prie registraturos 40 min ir suzinojau kad momografijai net neregistruoja, kada registruos nezino, momografijos kabinete dvi seseles jokios informacijos kada prades registruoti neteikia, sako nezino, nera kas dirba. Klijentu siame kabinete nera, ju nepriima. Argi sunku pakabinti skelbima ir informuoti klijentus, kad kabinetas nedirba ir iki tada. kodel mes turime gaisti kelias dienas ir be jokio rezultato.Kodel taip nebrangina si istaiga kitu laiko? Tai kada Panevezio moterys gali tiketis , kad joms bus teikiamos sios paslaugos? Kodel momografijos kabinetas Panevezio poliklinikoje iki sausio 7 neveikia ir kodel?