Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.3% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

37.6% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

33.9% Complete
1.7

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

34.4% Complete
1.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.7% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.2% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

42.8% Complete
2.1

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

47.6% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

53.2% Complete
2.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

43.7% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

46.4% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

52% Complete
2.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

13.8% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

51.5% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

15.8% Complete
0.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-09-26, 10:54 | 1

Sioje istaigoje, noreciau isskirti Procedurini kabineta, kuriame dirba Janina Kazlauskiene bei Egle Petrauskiene. Ju poziuris i darba bei elgesys su pacientu yra visiskai apgailetino lygio. Ypac jei vedate mazameti vaika. Netraumuokite vaiku ir eikite privaciai, jei galite sau tai leisti.

2019-03-05, 11:20 | 1

Gulėjau // kardiologiniam skyriuje,gydytojais ir seselėmis esu patenkinta.

2018-05-24, 22:50 | 1

Gydytojas ortopedas Skripkauskas yra nekompetentingas ir nesilaikantis Hipokrato priesaikos. Atejus i kabineta ir paprasius apziuros del didelio skausmo pedoje jis atsisake ir pasisaipe, nors tuo metu neturejo pacientu. Mano nuomone gydytojo pareiga yra padetu zmonems. Siaubas. Nerekomenduoju

2018-04-02, 12:41 | 5

Gulėjau LOR skyriuje, dėl tonzilių operacijos. Galiu pasakyti, kad buvau labai nustebinta. Visi gydytojai rūpestingi, labai aiškiai ir maloniai suteikia informaciją ir pagalbą. Jokio spaudimo dėl laukiamo kyšio ar kažko panašaus. Niekam nedaviau nė cento, vis tiek buvau viskuo aprūpinta. Sesutės- kaip mamos! Vaistų nereikėjo prašyti, visada pasiūlydavo, paklausdavo, ar neskauda. Net pasisiūlė padėti nueiti iki tualeto, jeigu svaigsta galva. Nuolat šypsosi ir išskirtinai mandagiai bei šiltai bendrauja. Maistas tikrai priimtinas. Palatoje gulėjusiai merginai niekas nepatiko, tai jai atnešė valgyti atskirai, būtent ko norėjo.
Tikrai ši ligoninė, o jei ne visa, tai bent jau LOR skyrius yra aukšto lygio ir visiškai atitolusi nuo sovietinių pažiūrų įstaigų.
Esu gydžiusis Kaune, mama gydėsi Vilniuje. Nusistovėjęs požiūris, kad mažam mieste prasti daktarai, tikrai neteisingas. Nei Vilniuje, nei Kaune tokių patogumų ir profesionalumo nesulaukėme.

2018-01-21, 22:03 | 1

Atvykome i infekcine su karsciuojanciu ir viduriuojanciu 1m berniuku, 01.19 3:00 ryto. Priemime viskas sklandziai, taciau pasiulyta palata zindanciai mamai kartu su 17metu vaikinu. Isikuriame palatoje, vaikas uzmiega, apie 5:30 pakviecia seseles paimti kraujo tyrimo ir ivesti kateteri. Vaikas tik prikeltas, pasimetes ir stipriai verkia, katererio nesugeba istatyti, subado ranka, toliau bando dviese susitvarkyti, guldo ant stalo. Kazkaip sugeba pagaliau ivesti kateteri, paima kraujo. Dirba grubiai ir atmestinai, vaikas traumuojamas verkia apie valanda, negali uzmigti. Kai pagaliu uzmiega , seseles vis ilekdamos i palata tranko duris, garsiai sneka. Ne karta ispejamos, kad vaikas meiga, bet akivaizdziai nekreipia demesio. Vaikas prikelimas ir istisai verkia po patirto streso nevykusiai imant krauja, sesele ateina ir sako “gal skauda jam pilva? Gal turit vaistu pas save?” Ir iseina, vizitas baigtas. Laukiam nesulaukim 10ryto, vizitacijos ir tyrimu rezultatu. Kol laukiame akivaizdziai tampa salta, pasirodo vedina patalpas, koridoriuje temperatura gal 15, o palatoje sedint apsirengus jau jauciasi saltis, taip keleta valndu.. Pagaliau atvyksta gydytoja, gauname tyrimus ir skubiai issirasome. Vaikas dar dvi dienas kas puse valandos prabunda ir saukia, bijo uzmigti.
Vieninteliai kuriems aciu: priemimas bei gydytoja Jurgaitiene. Aptarnujantis personalas apgailetinas, siulyciau vadovams atkreipti demesi i tai.

;