Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.7% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

38.4% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

35.1% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

35.3% Complete
1.8

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.9% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.3% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.1% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

48.9% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

54% Complete
2.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

45% Complete
2.3

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

47.6% Complete
2.4

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

53% Complete
2.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

14.6% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

52.4% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

21.6% Complete
1.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2007-09-12, 15:59 | IP: *.*.*.*

Yra gerų gydytojų. Ne visi juk vaizduoja pasaulio bamba. Tik svarbu pirma karta pas gerus patekti. Ilgai lauki prie užsiregistravusio gydytojo kabineto. Didinkite laiko tarpus, kad butu patogu ir gydytojui ir pacientui. Negali juk žmogus atsiprašęs iš darbo 1 val. pas gydytoja prabūti 3 val.

2007-08-13, 18:45 | IP: *.*.*.*

Profesonaliai konsultuoja gyd. Bandanskytė, Paškonienė. Pas gyd. Bandanskytę nerealios eilės - konsultacijos tenka laukti du - tris mėnesius. Ar tai normalu?

2007-06-25, 12:02 | IP: 217.77.17.253

Dalykiškunas, jokių asmeniškumų registratūra - įstaigos dėmė

2007-05-21, 11:15 | IP: *.*.*.*

Gydytojai atsianiai atlieka savo darbą, niekada arba labai retai ir nenoriai rašo siuntimus papildomiems tyrimams atlikti. Registruojantis į polikliniką iš anksto, vizitas pas gydytoją paskiriamas anksčiausiai po mėnesio ar netgi keleto mėnesių!

2007-03-20, 17:09 | IP: *.*.*.*

kosmaras...

;