Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.3% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

37.6% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

33.9% Complete
1.7

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

34.4% Complete
1.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.7% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.2% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

42.8% Complete
2.1

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

47.6% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

53.2% Complete
2.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

43.7% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

46.4% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

52% Complete
2.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

13.8% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

51.5% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

15.8% Complete
0.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2017-10-22, 02:29 | 1

Visada labai nemalonios slaugytojos priemime.registraturoje.jautiesi kaltas ,kad apsirgai ir atejai.Nemandagios,nepaslaugios,paklaust nieko negali,pradeda saukt.net vyr antytes prireikus statant lasine,be kolioniu nepadave(priemime)labai nusivyle .be kysiu neziuri kaip i zmogu.... ivertinimas labai blogas

2017-10-18, 11:30 | IP: *.*.*.*

Ilgai tenka laukti eilėse pas gydytoją, mėnesį laiko. Atėjus nurodytu laiku, gydytojo nebuvo,niekas iš anksto nepranešė. Prie kabineto tenka laukti taip pat ilgai, nurodytu laiku įeiti į gydytojo kabinetą neįmanoma.

2017-08-16, 22:40 | IP: *.*.*.*

Korupcija gerai įaugus į kraują. Be kyšio - ne pacientas. Visa Lietuvos medicina tokia :) Apie Hipokrato priesaiką tik kažkur girdėję... :D

2017-08-03, 15:33 | IP: 84.15.191.99

Žmona nuvedė dukra pas Senkienę ir buvo išprašyta lauk kadangi yra netikra mama, nes ale netinka, nes reikia sutikimo sodinant vaika į kėde ir turi but butinai tėvas, ir net nebebendravo su žmona išprašė ka iš kabineto, kada baigsis Panevežio gydytojų akiplėšiškumas.

2017-07-28, 12:13 | 1

Tipinė lietuviška gydymo įstaiga. Nori malonaus aptarnavimo, duok kyšį. Neduosi, tai gali tekt susidurt su tokiais klausimais: ko tu čia atėjai, ko čia tave siunčia? nesvarbu, kad aiškiai mato, kad su lūžių

;