Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.3% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

38% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

34.2% Complete
1.7

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

34.7% Complete
1.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.7% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.2% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

43.1% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

47.9% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

53.4% Complete
2.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

43.4% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

46.4% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

52% Complete
2.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

14.1% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

51.5% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

23.5% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2015-05-14, 19:20 | IP: *.*.*.*

Iš viso neaiški paskirtis, kas sugalvojo tokią betvarkę? Šeimos gydytojas nusiima visą atsakomybę, nes siunčia pas specialistus, o tariamieji nekreipia dėmesio į ligonį, nes jį gydo šeimos gydytojas... Štai taip, kai susergam, tai ir vaikštom nuo Einošiaus prie Keipošiaus, tik nė vienas iš jų nedrįsta paklausti, - kaip tamsta jautiesi, kuo skundiesi, o taip norisi padejuoti, pasiguosti, bet nėra kam...Daktarai neturi laiko pacientams, jie rašo laiškus vienas kitam, o mes juos išnešiojam, pakol vaikštom. Negeras sumanymas, kol nevėlu,- reikėtų taisyti, sujungti abi gydymo įstaigas, palikti seną tvarką, kuri manau buvo gera. Jei skauda gerklė,- einu pas gerklės daktarą, jei akis,-pas akių, jei pilvą, ar peršalau,-pas vidaus. Nereikėjo dviračio iš naujo išradinėti, o sveiką protą turėti. Linkiu , kad jis sugrįžtu.

2014-10-02, 23:54 | IP: 78.63.83.208

Yra daug profesionalių gydytojų, pas kuriuos buvau, nenusivyliau.

2013-11-22, 10:44 | IP: *.*.*.*

Puiki gydytoja Lataitienė. Dirba profesionaliai, šilta ir geranoriška. Pirmiausia..moteris kuri priima paltus, totaliai kenkia įstaigos prestižui. Visada susiraukusi visada be nuotaikis. Jos darbas jai kančia. Ištiesiu ranką žetonėliui, specialiai numeta ant pakilos. Žodžiu. Keisti šitą moterį privalu. Ne mano vienos nuomonė.
Kraują įmant raudonplaukė..tyliu kaip elgiasi. Mano vaikas lig šiol ją prisimena. Nenorėtumėm dar kartą pas ją grįžti.

2013-11-06, 18:15 | IP: *.*.*.*

Registravaus telefonu. Atvykus pas gydytoją paaišėja kad aš nepriregistruota.Niekam nerūpi kad atvykau iš kito rajono, sugaišau visą dieną. Deja tai ne pirmas toks atvejis.

2012-09-20, 22:32 | IP: 91.187.163.49

Registratura pasesikeitusi labai ir i teigiama puse teko stebeti kaip jauna registratore aptarnavo sena mociute (mano akimis per daug priekabi mociute buvo) anksciau ta zmogu butu registratore apsaukus, bet ta registratore ramiai isklause ta zmogu padave taloneli nusisypsojo ir palinkejo geros dienos, vos nenuvirtau stovedama eilei, kad taip gali buti.

2012-09-20, 22:13 | IP: 91.187.163.49

Registratura pasesikeitusi labai ir i teigiama puse teko stebeti kaip jauna registratore aptarnavo sena mociute (mano akimis per daug priekabi mociute buvo) anksciau ta zmogu butu registratore apsaukus, bet ta registratore ramiai isklause ta zmogu padave taloneli nusisypsojo ir palinkejo geros dienos, vos nenuvirtau stovedama eilei, kad taip gali buti.

2012-07-14, 11:15 | IP: 91.187.183.236

Lankausi apie 10 metu, kardinaliai pasikeite registraturos darbas ,malonu uzeiti .Aciu uz malonu aptarnavima.

2012-06-25, 19:13 | IP: 78.63.79.246

Yra puikių gydytojų... Kurie galėtų dirbti gerėsnese patalpose.

2012-04-19, 09:35 | IP: *.*.*.*

ira geru gyditoju. ilgai tenka laukti kol patenki pas gyditoja

2011-07-01, 20:16 | IP: *.*.*.*

Esame pasipiktinę tuo ,kad visai nesirūpinama neįgaliais ligoniais: liftas siauras v ežimėliu neįvažiuosi, reikia skolintis poliklinikos mažutį vežimėlį; tualetai maži, durys siauros, įvažiuoti neįmanoma.Šlapimo analizus reikia daryti vos ne koridoriuje.Tai kažkas baisaus .To dar nemačiau kitose poliklinikose, net mažesniuose miestuose...

2011-05-25, 21:20 | IP: *.*.*.*

Noriu padėkoti registratūros darbuotojoms.Nuoširdžiai paaiškina apie registravimą.Visi puola jas dėl ilgų eilių pas gydytojus,bet ne nuo jų tai priklauso.Jos registruoja kiek yra leidžiama.Vilniuje registruotis dar ilgesnės eilės pas gydytojus nei čia.Patiems pacientams reikėtų būti mandagesniems,o neužsipulti seselių.Būkime visi vienas kitam geresni.Stiprybės registratūros darbuotojoms. Registratūroje galėtų dirbti daugiau seselių

2010-12-29, 12:35 | IP: *.*.*.*

Yra konsutalcinė polikninika - reikia tuo ir džiaugtis, kad yra :) Automobilių parkavimas aikštelėje - tikra tragedija dėl vietos trūkumo. Ir norint patekti pas daktarą savo laiku - reikia bent prieš gerą pusvalandį ateiti.

2010-09-21, 00:39 | IP: *.*.*.*

galėtų būti aikštelė didesnė automobiliams pasistatyti.
Registratūra tai katastrofa-eilės ilgiausios, o jei dar registratorė atsiliepia telefonu, tai dar 5-10 min. tenka laukti.-turėtų būti kitas asmuo atsiliepti telefonu.
Norint prisiregistruoti telefonu turi laukti kol užregistruos, kol sesutė pakalbės su kažkuo...ir tik kokias 5 minutes...nu...

2010-08-09, 17:34 | IP: *.*.*.*

Tikrai yra puikių gydytojų, kurie išklauso, pataria, padeda.Malonu bendrauti su gyd. A. Uksu, LOR specialistais (kai kuriais).Labai gerbiu gydytoją V. Kakarikienę. Tai tikrai gydytoja "nuo Dievo".Gaila, kad nebedirba V. Lingienė. Bet pacientai ją , puikiai bendraujančią, puikiai diagnozuojančią ir gydančią , susiranda.
Visiems linkiu sėkmės, kantrybės su mumis stenančiais ir dejuojančiais. Bet...tikrai yra gydytojų, darančių gėdą šiai įstaigai. Nenoriu minėti jų pavardžių, nes pas juos tikrai niekada negrįšiu.Išeini iš kabineto kaip kuolu per galvą gavus ir belieka laukti, kol išeis vadovėlis "Gydykis pats"...

2010-02-20, 14:10 | IP: *.*.*.*

Kaip konsultacijų poliklinika - prasta, netgi labai prasta.

;