Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.3% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

37.6% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

33.9% Complete
1.7

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

34.4% Complete
1.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.7% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.2% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

42.8% Complete
2.1

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

47.6% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

53.2% Complete
2.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

43.7% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

46.4% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

52% Complete
2.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

13.8% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

51.5% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

15.8% Complete
0.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2017-05-18, 00:48 | IP: *.*.*.*

Prieš dieną atšaukė vizitą, nes daktaras susirgo ir pasiūlė užsiregistruoti po mėnesio laiko, šio vizito laukiau jau mėnesį laiko ir dar pasiūlė laukti mėnesį, esu labai pasipiktinusi, nes paskambinęs asmuo nebandė spręsti problemos, kai pasakiau, kad man būtinai reikia vizito pas daktarą, o tiesiog pasakė, kad jo čia toks darbas pranešti.

2017-02-13, 23:38 | 1

Apgailėtina. Žmogui kuriam spazmuoja rega du kart iš eilės išrašo lašiukų akims, kurie padeda tik laikinai. Blet, jūs rimtai? Nafik ta ligoninė, jei tik tiek tesugebat??! Tai mane pasodinkit, galiu ir aš išrašinėt lašiukus. Ir visi "laimingi" bus. Apgailėtina sistema ir visa ta Lietuva supuvus juodai. O ta gydytoja tikiuos užsilenks. Kad jai akys išvarvėtų, arba, kad apaktų. Labai apsidžiaugčiau tai sužinojęs. Von lauk tokias visas iš ten!!! Ūbagynas. Net žodžių trūksta

2017-01-08, 16:11 | 9

Kai kurie specialistai galetu siusti papildomiems tyrimams atlikti, bet arba nenori arba tol kol nedavei atitinkamo atlygio tol taves nesius istyrimui

2016-02-29, 18:09 | IP: 78.60.109.87

Puikus, rūpestingas personalas Nėra vietų automibių statymui.

2016-01-07, 10:28 | IP: *.*.*.*

Kyla klausimas ką veikia registratūroje dirbančios registratorės? Telefonu prisiskambinti ir uzsiregistruoti neįmanoma....

;