Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.3% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

38% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

34.2% Complete
1.7

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

34.7% Complete
1.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.7% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.2% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

43.1% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

47.9% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

53.4% Complete
2.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

43.4% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

46.4% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

52% Complete
2.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

14.1% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

51.5% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

23.5% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2007-08-13, 18:45 | IP: *.*.*.*

Profesonaliai konsultuoja gyd. Bandanskytė, Paškonienė. Pas gyd. Bandanskytę nerealios eilės - konsultacijos tenka laukti du - tris mėnesius. Ar tai normalu?

2007-06-25, 12:02 | IP: 217.77.17.253

Dalykiškunas, jokių asmeniškumų registratūra - įstaigos dėmė

2007-05-21, 11:15 | IP: *.*.*.*

Gydytojai atsianiai atlieka savo darbą, niekada arba labai retai ir nenoriai rašo siuntimus papildomiems tyrimams atlikti. Registruojantis į polikliniką iš anksto, vizitas pas gydytoją paskiriamas anksčiausiai po mėnesio ar netgi keleto mėnesių!

2007-03-20, 17:09 | IP: *.*.*.*

kosmaras...

2007-03-05, 11:05 | IP: *.*.*.*

geriausia gyditoja-ir žmogus Aušra Bandanskytė Filimanavičiui-skirkit kursus NEMOKAMUS "aš mandagus-mano darbas gyditi o nežeminti žmones"

2007-02-12, 12:16 | IP: *.*.*.*

Dažniausiai pacientas šioje įstaigoje neleukiamas, o yra tik trukdisgydytojui atlikti savo darbą t. y. atsėdėti, pailsėti ir eiti dirbti į privačią kliniką.

;