Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.7% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

38.4% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

35.1% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

35.3% Complete
1.8

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.9% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.3% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.1% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

48.9% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

54% Complete
2.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

45% Complete
2.3

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

47.6% Complete
2.4

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

53% Complete
2.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

14.6% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

52.4% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

21.6% Complete
1.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2011-07-01, 20:16 | IP: *.*.*.*

Esame pasipiktinę tuo ,kad visai nesirūpinama neįgaliais ligoniais: liftas siauras v ežimėliu neįvažiuosi, reikia skolintis poliklinikos mažutį vežimėlį; tualetai maži, durys siauros, įvažiuoti neįmanoma.Šlapimo analizus reikia daryti vos ne koridoriuje.Tai kažkas baisaus .To dar nemačiau kitose poliklinikose, net mažesniuose miestuose...

2011-05-25, 21:20 | IP: *.*.*.*

Noriu padėkoti registratūros darbuotojoms.Nuoširdžiai paaiškina apie registravimą.Visi puola jas dėl ilgų eilių pas gydytojus,bet ne nuo jų tai priklauso.Jos registruoja kiek yra leidžiama.Vilniuje registruotis dar ilgesnės eilės pas gydytojus nei čia.Patiems pacientams reikėtų būti mandagesniems,o neužsipulti seselių.Būkime visi vienas kitam geresni.Stiprybės registratūros darbuotojoms. Registratūroje galėtų dirbti daugiau seselių

2010-12-29, 12:35 | IP: *.*.*.*

Yra konsutalcinė polikninika - reikia tuo ir džiaugtis, kad yra :) Automobilių parkavimas aikštelėje - tikra tragedija dėl vietos trūkumo. Ir norint patekti pas daktarą savo laiku - reikia bent prieš gerą pusvalandį ateiti.

2010-09-21, 00:39 | IP: *.*.*.*

galėtų būti aikštelė didesnė automobiliams pasistatyti.
Registratūra tai katastrofa-eilės ilgiausios, o jei dar registratorė atsiliepia telefonu, tai dar 5-10 min. tenka laukti.-turėtų būti kitas asmuo atsiliepti telefonu.
Norint prisiregistruoti telefonu turi laukti kol užregistruos, kol sesutė pakalbės su kažkuo...ir tik kokias 5 minutes...nu...

2010-08-09, 17:34 | IP: *.*.*.*

Tikrai yra puikių gydytojų, kurie išklauso, pataria, padeda.Malonu bendrauti su gyd. A. Uksu, LOR specialistais (kai kuriais).Labai gerbiu gydytoją V. Kakarikienę. Tai tikrai gydytoja "nuo Dievo".Gaila, kad nebedirba V. Lingienė. Bet pacientai ją , puikiai bendraujančią, puikiai diagnozuojančią ir gydančią , susiranda.
Visiems linkiu sėkmės, kantrybės su mumis stenančiais ir dejuojančiais. Bet...tikrai yra gydytojų, darančių gėdą šiai įstaigai. Nenoriu minėti jų pavardžių, nes pas juos tikrai niekada negrįšiu.Išeini iš kabineto kaip kuolu per galvą gavus ir belieka laukti, kol išeis vadovėlis "Gydykis pats"...

;