Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.7% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

38.4% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

35.1% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

35.3% Complete
1.8

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.9% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.3% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.1% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

48.9% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

54% Complete
2.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

45% Complete
2.3

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

47.6% Complete
2.4

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

53% Complete
2.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

14.6% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

52.4% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

21.6% Complete
1.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2010-02-20, 14:10 | IP: *.*.*.*

Kaip konsultacijų poliklinika - prasta, netgi labai prasta.

2009-09-20, 12:33 | IP: *.*.*.*

Yra tik keletas gydytojų dėl kurių gydymo neabejočiau (pvz.:
E. Keniausytė, V. Kakariekienė,
A. Januškevičiūtė, R. Mačianskas ir dar keletas) Šioje įstaigoje pasijunti kaltas, kad tau reikalinga specialisto pagalba. Visi labai "sunkiai", dirba, laiko ligoniui skiriama 10-15 min.(taip registruojama), gydytojai pagal grafikus dirbti nespėja,tenka laukti neretai daugiau nei val.už durų. Bet kai ateini žmogus netuščiomis, tai tau skiria laiko net 30-40 min, nors už durų sėdi žmonės.

2009-03-03, 14:05 | IP: *.*.*.*

netoli namu , gana jauki aplinka labai sunku prisiregistruoti, arba niekas nekelia tel. arba visa laika uzimta, gydytojai priima savo pazistamus , o svetimas zmogus laukia ,ypac kardiologai, sedejau uz duru gera val , o gydyt plepejo su pazistamais , taip buna daznai

2008-12-02, 14:41 | IP: *.*.*.*

TAI - NE GYDYMO ISTAIGA, O PASIPŪTĖLIŲ KOMPANIJA,

2008-11-06, 18:10 | IP: *.*.*.*

Kiek teko lankytis pas gydytojus, tai vidutiniškai. Registratura siaubinga!!!!!!! Paskambinau telefonu užsiregistruoti, paprašė palaukti ir girdžiui kaip atsiliepė asmeniniu telefonu ir kalba "labas, prastai jautiesi, tai ateik aš tave užregistruosiu be eilės, o kas buvo, ane...."ir panašiai, pralaukiau 4min., o ji tebekalbėjo telefonu, padėjau ragelį, nes gailą pinigų buvo, skambinau iš mobilaus. Ar taip galima elgtis darbo metu, jei mokytojas pamokos metu mokiniams pasakytu plaukit 4min, aš pakalbėsiu telefonu, ar kasoje sėdinti pardavėja ir pan.Keisti personala, dirbanti registratūroje, norinčių dirbti atsiras. O ir tokių susiraukusiu dar niekur nemačiau ir viskuo nepatenkintų.

;