Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.3% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

37.6% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

33.9% Complete
1.7

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

34.4% Complete
1.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.7% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.2% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

42.8% Complete
2.1

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

47.6% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

53.2% Complete
2.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

43.7% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

46.4% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

52% Complete
2.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

13.8% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

51.5% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

15.8% Complete
0.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-03-05, 11:20 | 1

Gulėjau // kardiologiniam skyriuje,gydytojais ir seselėmis esu patenkinta.

2018-04-02, 12:41 | 5

Gulėjau LOR skyriuje, dėl tonzilių operacijos. Galiu pasakyti, kad buvau labai nustebinta. Visi gydytojai rūpestingi, labai aiškiai ir maloniai suteikia informaciją ir pagalbą. Jokio spaudimo dėl laukiamo kyšio ar kažko panašaus. Niekam nedaviau nė cento, vis tiek buvau viskuo aprūpinta. Sesutės- kaip mamos! Vaistų nereikėjo prašyti, visada pasiūlydavo, paklausdavo, ar neskauda. Net pasisiūlė padėti nueiti iki tualeto, jeigu svaigsta galva. Nuolat šypsosi ir išskirtinai mandagiai bei šiltai bendrauja. Maistas tikrai priimtinas. Palatoje gulėjusiai merginai niekas nepatiko, tai jai atnešė valgyti atskirai, būtent ko norėjo.
Tikrai ši ligoninė, o jei ne visa, tai bent jau LOR skyrius yra aukšto lygio ir visiškai atitolusi nuo sovietinių pažiūrų įstaigų.
Esu gydžiusis Kaune, mama gydėsi Vilniuje. Nusistovėjęs požiūris, kad mažam mieste prasti daktarai, tikrai neteisingas. Nei Vilniuje, nei Kaune tokių patogumų ir profesionalumo nesulaukėme.

2017-08-03, 15:33 | IP: 84.15.191.99

Žmona nuvedė dukra pas Senkienę ir buvo išprašyta lauk kadangi yra netikra mama, nes ale netinka, nes reikia sutikimo sodinant vaika į kėde ir turi but butinai tėvas, ir net nebebendravo su žmona išprašė ka iš kabineto, kada baigsis Panevežio gydytojų akiplėšiškumas.

2016-02-29, 18:09 | IP: 78.60.109.87

Puikus, rūpestingas personalas Nėra vietų automibių statymui.

2014-10-02, 23:54 | IP: 78.63.83.208

Yra daug profesionalių gydytojų, pas kuriuos buvau, nenusivyliau.

;