Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2463

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

82.1% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

53.9% Complete
2.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

55.4% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

53.5% Complete
2.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.8% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

49.2% Complete
2.5

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.5% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

60% Complete
3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.4% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.9% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

57.4% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

63.4% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

44.3% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

62.1% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

45.6% Complete
2.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Ukmergės ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-08-09, 15:30 | 3

Manau visi turetu pereiti bendravimo su paciantais mokymus! Jautiesi kaltas kad eini pas daktarus! Kaltas kad kvieti greitaja! Baisu!

2019-05-23, 12:35 | 3

Tėvelis gydėsi ortopedijos-traumatologijos skyriuje. Ačiū visam personalui. Modernu. Ypatingai švaru. Užteko visko ir paslaugumo, ir dėmesio, ir profesionalios pagalbos. Linkiu vidiems sveikatos.

2018-12-13, 14:37 | 2

Nuostabios gydytojos kardiologes sesele
zelviene- nulis kompetenciju, nulis supratingumo. Pilna arogancijos, ignoruoja jokios pagalbos bei zmogiskumo!!! pasiteiravus informacijos buvo pasakyta netrukdyti, atsuko nugara ir pasake kad dirbu savo darba ( prie kompiuterio). Dar syki zmogiskai ir mandagiai paklausius ir pasakius prasau pagelbekit (nes zmogus turejo skubios tvarkos siuntima pas kardiologa) atsuko nugara ir kreipesi ar yra kitu laukianciuju. Aciu ligoninei, kad paleidzia zmones i nezinia, o gal ir i mirti!

2018-11-08, 09:58 | 7

Geriau nepakliūti į šią ligoninę.Nepaisant to,kad dauguma skyrių atsinaujinę,tvarka čia išlikusi tarybinė,ir personalo tarybiniai gydymo metodai,tarybinis bendravimas.Seselės bei slaugės labai nekvalifikuotos,negeba atlikti savo pareigų.Valytojos tuo pačiu skuduru pravalo tik palatos vidurį,jokios palangių ir tt. valymo,jokios rankenų dezinfekcijos, tai kaip nebus hospitalinių infekcijų..Labai liūdna.Tik jauni specialistai ,atėję dirbti į šią ligoninę ,nuteikia l.viltingai,tikiuosi jie nepabėgs.Ir jų vidinė kultūra,noras tobulėti nebus užgniaužtas tarybinio personalo...

2018-04-18, 20:28 | 2

Prasta istaiga o ypac slaugos skyrius pasakai pastabas tasmpi priesu nr vienas

;