Reitingas
Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67.1% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.4% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

53.9% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

58.8% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85% Complete
4.3

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.7% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

72.2% Complete
3.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

78.4% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

63.5% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

73.6% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.6% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

25.7% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.8% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Licencija

Nr. 2585

Gydytojai, kurie dirba CENTRO POLIKLINIKA
Internete apie CENTRO POLIKLINIKA :(Beta)

Centro poliklinika: novatoriškumas, pozityvumas ir susiklausymas

21 gruodžio 2012 ... Vilniečiai prisimena, kad prieš dešimtmetį nusprendus sujungti septynias
poliklinikas į vieną centrą buvo daug aštrių diskusijų, netgi protestų. "Tokios,
kokią dabar turime, Centro poliklinikos pradžia yra momentas, kai nusprendėme,
kad kursime modernų Diagnostikos centrą, kur įdiegta naujausia aparatūra ...


Tyrimas su siuntimu – nemokamai, bet tik po mėnesio, be siuntimo ...

10 vasario 2015 ... Pirmąjį magnetinio rezonanso tomografą „Signa Profile“ Centro poliklinika įsigijo
2004 metais. Jis dar tarnauja, tačiau jau turi naują įpėdinį, todėl bus naudojamas
nepalyginti rečiau: kai pacientas serga klaustrofobija, kai turi ypač didelį svorį.
Aparatas ypač tinka vaikams, nes tyrimo metu su jais gali ...


Vilnietis pašiurpęs: paskambinęs į polikliniką pasijaučiau skolingas ...

13 kovo 2015 ... Svetainėje „pylimas.lt“ radau numerį „Skambučių centras +370 5 244 2244“. ...
Centro Poliklinika per kelis paskutinius metus ženkliai pasikeitė į gerąją pusę ir
čia, manau, reikėtų dėkoti Kęstučiui Štarui, ilgamečiam Centro ... Nes būtent toks
įspūdis susidarė po paskutinio kontakto su Centro Poliklinika.


Apgamai: žiūrime, bet nematome | Gyvenimas | 15min.lt

24 balandžio 2012 ... Vilnius, VšĮ Centro poliklinika 8. Vilnius, Vilniaus odos ir veneros ligu centras 9.
Vilnius, UAB „Asmeda“ Klinika 10. Vilnius, J. Prušinsko įmonė „APGAMAS“ 11.
Vilnius, Medicinos diagnostikos ir gydymo centras (UAB „SK Impeks Medicinos
diagnostikos centras“) 12. Vilnius, Vilniaus lazerinės dermatologijos ...


Socialinė partnerystė – Medicinos fakultetas

VšĮ Kauno Centro poliklinika. VšĮ Kauno Kalniečių poliklinika. VšĮ Kauno Šilainių
poliklinika. UAB Aušros medicinos centras, Kaunas. UAB Saulės šeimos
medicinos centras, Kaunas. IĮ V. Rožukienės „Ąžuolyno“ šeimos sveikatos
centras, Kaunas. UAB Bendrosios medicinos praktika „BMP klinika“, Kaunas.
UAB Inmedica.


Didžiausioje sostinės poliklinikoje darbus sutrikdė sistemos gedimas

24 lapkr. 2016 ... DELFI - Į DELFI redakciją kreipėsi vilnietis, informuodamas, kad Vilniaus Centro
poliklinikoje stringa pacientų aptarnavimas.


Vilnietės eksperimentas feisbuke sukėlė aršią diskusiją: ar lengva ...

7 birželio 2017 ... UAB "Medicum centrum" VšĮ Tauragės ligoninė. Telšių apsk. UAB "Žemaitijos
diagnostikos centras" VšĮ Regioninė Telšių ligoninė. Utenos apsk. Viešoji įstaiga
Utenos ligoninė. Viešoji įstaiga Visagino ligoninė. Vilniaus apsk. Nacionalinis
vėžio institutas VšĮ CENTRO POLIKLINIKA VšĮ Antakalnio poliklinika


Alfa.lt | Nuo krūties vėžio galėtų pasveikti 90 proc. moterų

27 vasario 2008 ... Vilniaus mieste mamografus turi Vilniaus universiteto Onkologijos institutas,
Antakalnio poliklinika, Centro poliklinika, UAB „SK Medicinos diagnostikos
centras“, Alytuje – Alytaus apskrities St.Kudirkos ligoninė. Nemokamas
mamografinis tyrimas gali būti atliekamas kas dveji metai. Kokioje šalyje
gyvename ...


Vilniaus Centro poliklinika pacientų lauks ir šeštadieniais | 15min.lt

14 kovo 2014 ... Vilniuje įsikūrusioje Centro poliklinikoje gydytojai nuo kovo 15 dienos pacientus
priims ir šeštadieniais. Įstaiga gydytojų darbo laiką pratęsė savo iniciatyva,
atsižvelgdama į įstaigos pacientų poreikius. Pacientai dėl darbo, užimtumo ar kitų
priežasčių negalintys apsilankyti pas gydytojus darbo dienomis, bus ...


A. Veryga ragina gydymo įstaigas aktyviau naudotis „E.sveikata ...

12 liepos 2017 ... Šiuo metu aktyviausiai ja naudojasi – VšĮ Centro poliklinika, Lietuvos sveikatos
mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Antakalnio poliklinika, Vilniaus
universiteto ligoninė Santaros klinikos, taip pat privačios įstaigos – UAB „Šilutės
psichikos sveikatos ir psichoterapijos centras“, akcinės bendrovės ...


Pacientų atsiliepimai
2017-02-14, 12:35 | IP: 89.116.124.35 Kas parašė?


pastoviai uzsilaikydavo medicine kortele kituose filialose

2016-02-25, 09:15 | IP: 158.129.137.6 Kas parašė?

Norėčiau išskirtinai pabrėžti Fizioterapijos kabineto puikų darbą. Fizioterapijos specialistės Nina, Ada, Marija ir Danguolė dirba nuoširdžiai ir profesionaliai. Jos ne tokios matomos, kaip šeimos gydytojai ir jų seselės, bet yra puikus pavyzdys visiems poliklinikos darbuotojams, kaip reikia bendrauti su pacientais.
Visos šios moterys dirba europietiškai. Ačiū joms.

2012-10-31, 14:38 | IP: 78.56.161.57 Kas parašė?

Nėra. Gaila, bet šios įstaigos darbuotojai nemoka kalbėti taisyklinga lietuvių k., o ką ir kalbėti apie bendravimo įgudžius su pacijantais. Pasijutau mazgote...

2012-09-05, 12:57 | IP: 193.219.137.65 Kas parašė?

Pliusas- registracija internetu. Tikra betvarkė registratūroje, o ir gydytojai ne patys maloniausi...

2012-07-20, 12:44 | IP: 88.119.11.91 Kas parašė?

Nuostabus gydytojai ir malonus aptarnavimas, ypatingai aciu Ritai Judzentavicienei.

2012-02-24, 15:48 | IP: 213.252.196.2 Kas parašė?

Labai prastai organizuotas poliklinikos darbas - aiškiai trūksta vadybos specialisto. Pvz., registratūroje chaosas, nes langeliai keli, juose užrašai "Neaptarnaujame", todėl žmonės puldinėja nuo vieno langelio prie kito, o viduje esančios darbuotojos į juos dėmesio nekreipia.
Toliau - žmonių minia prie Laboratorijos (229 kab.) Dirbančiam žmogui rytą patekti čia be šansų. Tačiau ant kabineto durų parašytas darbo laikas 7-19.30val., tad nueinu į darbą ir grįžtu per savo pietų pertrauką, 12,00 val. Bet dabar laborantė praneša, kad darbo laikas baigėsi, nors ant durų parašyta kitaip... Ji net į kalbas nesileidžia. Ir šitaip šioje poliklinikoje yra visur - visiškas nesiskaitymas su pacientais, kurie, beje, yra dar ir ligoniai, duodantys šios įstaigos vadovams ir gydytojams galimybę uždirbti. Tačiau jie už tai "atsidėkoja" abejingumu jiems.

2012-01-06, 15:24 | IP: 78.60.216.186 Kas parašė?

yra gerų specialistų, pvz. Daiva Berskiene, Jurate Sumiliene tragiskas aptarnavimas registraturoje, nezmoniskos eiles (bent dvi sav) uzsirasius pas gydytoja, o uzsirasius kokiems tyrimams-pvz. ekoskopijai reikia laukti pusantro menesio.
zinoma, viska keiciasi jei turi ten biciuliu ar pinigu

2011-11-02, 14:57 | IP: 78.60.161.40 Kas parašė?

Registraturos darbas neigiamas,pries menesi dingo ambulatorine kortele,bet niekas nezino ka daryti ,n neatsakingai kazkas dirba ir pateisina,kad visiems tai nutinka.Labai nepatiko vizitas del papildomo paraso pas jauna gydytoja ,vedeja kuri dirba vietoj sergancios gydytojos .Iejau tik paklausti o buvau apsaukta ir beveik isvaryta,tik tuomet kai pasakiau ,kad esu jos kolege ir nieko is jos nereiokia tik paraso ,apsiramino.Kartais atrodo .kad po tokio vizito reikalinga doze raminanciu .

2011-03-29, 22:30 | IP: 217.9.246.217 Kas parašė?

Puiku, kad didziaja dali tyrimu daro diagnostikos centre. Labai nemalonios registratores. Ne tik, kad negirdi ka joms sakai, bet net ir nenori klausytis. Labai nemaloniai bendrauja. Beveik pas visus gydytojus, nors ir yra paskirtas laikas tenka sedeti eileje ir laukti apie valanda, ypac pas pediatrus ir ginekologus. Manyciau, kad reiketu ivesti siek tiek tvarkos.

2011-03-15, 14:21 | IP: 188.69.227.245 Kas parašė?

Jei nors vienas specialistas yra susirgęs arba atostogauja, registratūra vis tiek išduoda įpraastinį talonėlių kiekį, todėl susidaro labai ilgos eilės, kai kuriais atvejais tenka laukti daugiau kaip 2 valandas. Pacientams nesivarginama pranešti jei gydytojas netikėtai suserga, o kito specialisto nėra.

2008-11-29, 23:19 | IP: 79.132.162.213 Kas parašė?

Ganėtinai nebloga aparatūra. Daug kas už priežiūrą pinigėlių nori. Ir sėdi dar išsišiepę. Jei neturi pingėlių, tai kaliauk namučių, nes tu sveikas.
Eilės nežmoniškos... mažiausiai 2 savaitės. Skubiu atveju, jei yra ne pats sunkiausias susirgimas yra dažnai pasakoma, kad nėra dirbančių gydytojų ir dar turi eit pasiklaust ar jie malonės tave priimt. Suprantu ir gydytojus, tačiau... nors mirk nelaimei ištikus, niekam neįdomu...

2008-05-21, 13:00 | IP: 213.226.165.134 Kas parašė?

Šiame filiale dirba labai geri ir malonus žmonės, aukštos kvalifikacijos gydytojai bei slaugytojos.

2007-11-09, 21:54 | IP: 213.164.115.2 Kas parašė?

Labai maloni ir paslaugi fizioterapijos slaugytoja Danute pastovus košmaras registratūroje:nors iš anksto užsirašant pas gydytoją pasakoma,kad kortelė bus kabinete,nuėjus į kabinetą,tenka grįžt registratūron ieškot kortelės ir tai dažnai trunka gana ilgai.

2007-10-10, 10:56 | IP: 213.190.42.75 Kas parašė?

Poliklinika turi gerą, labai patogią registravimosi elektroniniu būdu sistemą Ilgos eilės registratūroje

2007-09-05, 13:18 | IP: 193.211.161.10 Kas parašė?

Šioje įstaigoje buvau gydoma nuo pat vaikystės. Anksčiau dirbusi terapeute tikrai buvo labai maloni moteris, išmanė savo darbą. Tai buvo seniai. Terapeute dažnai atostogauja, o pas kitą labai sunku patekti, nes "nėra vietų". Terapeutas pats nieko nesprendžia, ką pasakai - tą ir užrašo, net spaudimo ar temperatūros nepamatuoja. Vaistus skiria tuos, kurių manai tau reikia. Nors turi tyrimų laboratorija reikia laukti kelias dienas. Jei atejai po pietų, kraują gali priduoti tik kitą dieną iš ryto, o rezultatas bus tik dar kitą dieną. Dėl to lankausi Grybo g. nes per kelias valandas galiu gauti atsakymą.
Ginekologas - labai nemalonus.