Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2585

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.1% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.6% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

55.4% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

57.2% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

77.6% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.9% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

70.7% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.7% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

63.4% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

76.5% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.9% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.6% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

25% Complete
1.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.5% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

11.6% Complete
0.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "CENTRO POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-23, 14:46 | 4

Nie vieno daktaro,siuncia kiekviena karta kitur .Sedi,,seimos ,,daktore",kuri ne sugebe ir ne zino kur paspausti kad patikrinti ar apdraustas asmuo ar ne.Sakiau ,jeigu nemokate paskambinkite i Sodra.Pasake : man...ta pasake .....kad neapdrausta.Civilizacija.Pasodino o kur spausti ne sugebe apmokieti.,,Vadove is vis nezino ka reiske skubia pagalba jeigu spaudimas pas pacijento 180/100.Prineme sprendima pamatuoti voetoje ir pranesti koks......paklausiau : ir viskas .....paske : TAIP.

2019-02-13, 15:03 | 4

Registratūros darbuotojai bendravo nemaloniai, pačioje poliklinikoje jaučiausi nejaukiai. Rekomenduočiau lankytis tik esant reikalui ir neturint geresnės alternatyvos.

2017-02-14, 12:35 | IP: *.*.*.*


pastoviai uzsilaikydavo medicine kortele kituose filialose

2016-02-25, 09:15 | IP: 158.129.137.6

Norėčiau išskirtinai pabrėžti Fizioterapijos kabineto puikų darbą. Fizioterapijos specialistės Nina, Ada, Marija ir Danguolė dirba nuoširdžiai ir profesionaliai. Jos ne tokios matomos, kaip šeimos gydytojai ir jų seselės, bet yra puikus pavyzdys visiems poliklinikos darbuotojams, kaip reikia bendrauti su pacientais.
Visos šios moterys dirba europietiškai. Ačiū joms.

2012-10-31, 14:38 | IP: *.*.*.*

Nėra. Gaila, bet šios įstaigos darbuotojai nemoka kalbėti taisyklinga lietuvių k., o ką ir kalbėti apie bendravimo įgudžius su pacijantais. Pasijutau mazgote...

2012-09-05, 12:57 | IP: *.*.*.*

Pliusas- registracija internetu. Tikra betvarkė registratūroje, o ir gydytojai ne patys maloniausi...

2012-07-20, 12:44 | IP: 88.119.11.91

Nuostabus gydytojai ir malonus aptarnavimas, ypatingai aciu Ritai Judzentavicienei.

2012-02-24, 15:48 | IP: *.*.*.*

Labai prastai organizuotas poliklinikos darbas - aiškiai trūksta vadybos specialisto. Pvz., registratūroje chaosas, nes langeliai keli, juose užrašai "Neaptarnaujame", todėl žmonės puldinėja nuo vieno langelio prie kito, o viduje esančios darbuotojos į juos dėmesio nekreipia.
Toliau - žmonių minia prie Laboratorijos (229 kab.) Dirbančiam žmogui rytą patekti čia be šansų. Tačiau ant kabineto durų parašytas darbo laikas 7-19.30val., tad nueinu į darbą ir grįžtu per savo pietų pertrauką, 12,00 val. Bet dabar laborantė praneša, kad darbo laikas baigėsi, nors ant durų parašyta kitaip... Ji net į kalbas nesileidžia. Ir šitaip šioje poliklinikoje yra visur - visiškas nesiskaitymas su pacientais, kurie, beje, yra dar ir ligoniai, duodantys šios įstaigos vadovams ir gydytojams galimybę uždirbti. Tačiau jie už tai "atsidėkoja" abejingumu jiems.

2012-01-06, 15:24 | IP: *.*.*.*

yra gerų specialistų, pvz. Daiva Berskiene, Jurate Sumiliene tragiskas aptarnavimas registraturoje, nezmoniskos eiles (bent dvi sav) uzsirasius pas gydytoja, o uzsirasius kokiems tyrimams-pvz. ekoskopijai reikia laukti pusantro menesio.
zinoma, viska keiciasi jei turi ten biciuliu ar pinigu

2011-11-02, 14:57 | IP: *.*.*.*

Registraturos darbas neigiamas,pries menesi dingo ambulatorine kortele,bet niekas nezino ka daryti ,n neatsakingai kazkas dirba ir pateisina,kad visiems tai nutinka.Labai nepatiko vizitas del papildomo paraso pas jauna gydytoja ,vedeja kuri dirba vietoj sergancios gydytojos .Iejau tik paklausti o buvau apsaukta ir beveik isvaryta,tik tuomet kai pasakiau ,kad esu jos kolege ir nieko is jos nereiokia tik paraso ,apsiramino.Kartais atrodo .kad po tokio vizito reikalinga doze raminanciu .

2011-03-29, 22:30 | IP: *.*.*.*

Puiku, kad didziaja dali tyrimu daro diagnostikos centre. Labai nemalonios registratores. Ne tik, kad negirdi ka joms sakai, bet net ir nenori klausytis. Labai nemaloniai bendrauja. Beveik pas visus gydytojus, nors ir yra paskirtas laikas tenka sedeti eileje ir laukti apie valanda, ypac pas pediatrus ir ginekologus. Manyciau, kad reiketu ivesti siek tiek tvarkos.

2011-03-15, 14:21 | IP: *.*.*.*

Jei nors vienas specialistas yra susirgęs arba atostogauja, registratūra vis tiek išduoda įpraastinį talonėlių kiekį, todėl susidaro labai ilgos eilės, kai kuriais atvejais tenka laukti daugiau kaip 2 valandas. Pacientams nesivarginama pranešti jei gydytojas netikėtai suserga, o kito specialisto nėra.

2008-11-29, 23:19 | IP: *.*.*.*

Ganėtinai nebloga aparatūra. Daug kas už priežiūrą pinigėlių nori. Ir sėdi dar išsišiepę. Jei neturi pingėlių, tai kaliauk namučių, nes tu sveikas.
Eilės nežmoniškos... mažiausiai 2 savaitės. Skubiu atveju, jei yra ne pats sunkiausias susirgimas yra dažnai pasakoma, kad nėra dirbančių gydytojų ir dar turi eit pasiklaust ar jie malonės tave priimt. Suprantu ir gydytojus, tačiau... nors mirk nelaimei ištikus, niekam neįdomu...

2008-05-21, 13:00 | IP: 213.226.165.134

Šiame filiale dirba labai geri ir malonus žmonės, aukštos kvalifikacijos gydytojai bei slaugytojos.

2007-11-09, 21:54 | IP: *.*.*.*

Labai maloni ir paslaugi fizioterapijos slaugytoja Danute pastovus košmaras registratūroje:nors iš anksto užsirašant pas gydytoją pasakoma,kad kortelė bus kabinete,nuėjus į kabinetą,tenka grįžt registratūron ieškot kortelės ir tai dažnai trunka gana ilgai.

;