Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2585

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.3% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

56.7% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

55.3% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

57% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

79.6% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.7% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

70.2% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.6% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

62.1% Complete
3.1

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

76.4% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

70% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

24.3% Complete
1.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.7% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

10.3% Complete
0.5

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "CENTRO POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-23, 14:46 | 4

Nie vieno daktaro,siuncia kiekviena karta kitur .Sedi,,seimos ,,daktore",kuri ne sugebe ir ne zino kur paspausti kad patikrinti ar apdraustas asmuo ar ne.Sakiau ,jeigu nemokate paskambinkite i Sodra.Pasake : man...ta pasake .....kad neapdrausta.Civilizacija.Pasodino o kur spausti ne sugebe apmokieti.,,Vadove is vis nezino ka reiske skubia pagalba jeigu spaudimas pas pacijento 180/100.Prineme sprendima pamatuoti voetoje ir pranesti koks......paklausiau : ir viskas .....paske : TAIP.

2019-02-13, 15:03 | 4

Registratūros darbuotojai bendravo nemaloniai, pačioje poliklinikoje jaučiausi nejaukiai. Rekomenduočiau lankytis tik esant reikalui ir neturint geresnės alternatyvos.

2017-02-14, 12:35 | IP: *.*.*.*


pastoviai uzsilaikydavo medicine kortele kituose filialose

2016-02-25, 09:15 | IP: 158.129.137.6

Norėčiau išskirtinai pabrėžti Fizioterapijos kabineto puikų darbą. Fizioterapijos specialistės Nina, Ada, Marija ir Danguolė dirba nuoširdžiai ir profesionaliai. Jos ne tokios matomos, kaip šeimos gydytojai ir jų seselės, bet yra puikus pavyzdys visiems poliklinikos darbuotojams, kaip reikia bendrauti su pacientais.
Visos šios moterys dirba europietiškai. Ačiū joms.

2012-10-31, 14:38 | IP: *.*.*.*

Nėra. Gaila, bet šios įstaigos darbuotojai nemoka kalbėti taisyklinga lietuvių k., o ką ir kalbėti apie bendravimo įgudžius su pacijantais. Pasijutau mazgote...

;