Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2585

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.3% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

56.7% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

55.3% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

57% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

79.6% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.7% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

70.2% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.6% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

62.1% Complete
3.1

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

76.4% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

70% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

24.3% Complete
1.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.7% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

10.3% Complete
0.5

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "CENTRO POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-23, 14:46 | 4

Nie vieno daktaro,siuncia kiekviena karta kitur .Sedi,,seimos ,,daktore",kuri ne sugebe ir ne zino kur paspausti kad patikrinti ar apdraustas asmuo ar ne.Sakiau ,jeigu nemokate paskambinkite i Sodra.Pasake : man...ta pasake .....kad neapdrausta.Civilizacija.Pasodino o kur spausti ne sugebe apmokieti.,,Vadove is vis nezino ka reiske skubia pagalba jeigu spaudimas pas pacijento 180/100.Prineme sprendima pamatuoti voetoje ir pranesti koks......paklausiau : ir viskas .....paske : TAIP.

2019-02-13, 15:03 | 4

Registratūros darbuotojai bendravo nemaloniai, pačioje poliklinikoje jaučiausi nejaukiai. Rekomenduočiau lankytis tik esant reikalui ir neturint geresnės alternatyvos.

2017-02-14, 12:35 | IP: *.*.*.*


pastoviai uzsilaikydavo medicine kortele kituose filialose

2012-10-31, 14:38 | IP: *.*.*.*

Nėra. Gaila, bet šios įstaigos darbuotojai nemoka kalbėti taisyklinga lietuvių k., o ką ir kalbėti apie bendravimo įgudžius su pacijantais. Pasijutau mazgote...

2012-09-05, 12:57 | IP: *.*.*.*

Pliusas- registracija internetu. Tikra betvarkė registratūroje, o ir gydytojai ne patys maloniausi...

;