Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2974

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.5% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

85.1% Complete
4.3

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

78.2% Complete
3.9

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

69.4% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

79.7% Complete
4

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

57.5% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

84.4% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

86% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.8% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

91.3% Complete
4.6

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

84.7% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

80.3% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

51.5% Complete
2.6

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

66.1% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

17.5% Complete
0.9

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2018-04-21, 14:00 | 1

Neįmanoma gauti reikiamos informacijos, iš pradžių atsakė , o vėliau ignoravo ir reikiamos informacijos nesuteike.

2017-11-19, 12:10 | 1

Gydytoja Kalinkiene Lilija labai nuosirdi ir profesionali. Aciu jai.

2016-05-11, 15:20 | IP: *.*.*.*

Slaugės malonios,rūpestingos,paskambina po skiepų paklausti ar vaikiukas nekarščiuoja,akūšerė rūpestinga,pediatrė,šeimos gydytoja super. Bet dėl gynekologų esu nepatenkinta

2015-08-02, 12:11 | IP: *.*.*.*

Labai neprofesionali registraturoje dirbanti moteris. Senyva. Su kitomis neteko susidurti nes nuolat papuoliau ant senyvos. Bet baisu jokių manierų bendro supratimo neturi.
Dr.Melaikienes asistentė paisto nesąmones. Melaikiene pastoviai išrašo tuos pačius vaistus. Kas keista. Visur laksto bėgioja užsiemus ne tuo kuo reikia.

2015-07-02, 11:44 | IP: *.*.*.*

Labai nemalonios registratūros darbuotojos, dažnai apšaukia pacientus – čia jos viršininkai, o ligonis tik kažkoks kažko prašytojas. Labai ilgos eilės pas šeimos gydytojus, tenka laukti ilgiau nei mėn. o ir užsiregistravus prieš gerą mėn. dar turi parsėdėti apie pusvalandį už durų. Jokios pagarbos ligoniui, o iš kur ji gali būti, jei kiek kartų teko matyti kaip klinikos direktorė nereaguoja nei į pacientų kritiką nei į savo darbuotųjų elgesį su jais. Kad įstaigoje būtų tvarka reikia, kad visų pirma vadovas norėtų kad taip būtų, o jai svarbiausia paimti kuo daugiau pinigų už paslaugas kurios apmokamos iš ligonių kasų. Apgaudinėjami čia pacientai.

;