Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3421

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.3% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

65% Complete
3.2

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.4% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

59% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

61.2% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

79.9% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

82.3% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.2% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

72.2% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

76.9% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

35.8% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

78.6% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

25.7% Complete
1.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus miesto klinikinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-21, 14:28 | 2

Labai geras gydytojas.Jeigu reiketu įvertinti balais tai vertinciau aukščiausia balų sistema.

2019-05-24, 14:16 | 9

Tiek 2-ojo gimdymo skyriaus, tiek ginekologijos skyriaus darbas nepriekaištingas. Gydytojai rūpestingi ir profesionalūs, niekas "nežiūri į kišenę", tiesiog atlieka savo darbą. Labai šaunios sesutės, nuoširdžiai rūpinasi, draugiškos ir paslaugios.

2019-03-28, 20:26 | 1

Esu nuoširdžiai dėkinga Vilniaus miesto klinikinės ligoninės Abdominalinės chirurgijos skyriui ir jo personalui, ypatingai gydytojai Astai Pukinskienei už ryžtą iki galo išsiaiškinti iškilusios problemos šaknis bei gydytojui angiochirurgui Raimundui Vaitkevičiui už suteiktą informaciją apie diagnozę, galimą ligos eigą, gydymo metodiką, galimus rizikos faktorius bei sprendimų būdus. ❤ Nuoširdus ačiū Jums! ❤
Nenoriu pamiršti padėkoti ir visam personalui: slaugytojoms, sanitarėms, valytojoms ir taip toliau, kadangi jos buvo ir yra itin nuoširdžios, rūpestingos ir gerai atliekančios savo darbą, kas skatina geresnį gerbūvį ir greitesnį ligonių sveikimą. Ačiū Jums labai ir linkiu geriausios kloties! ❤❤❤

2018-09-18, 15:00 | 2

DėL medikų jokių pastabų nėra, bet Vilniaus savivaldybė ir kiti savininkai arba mecenatai galėtų geriau finansuoti - chirurgijos skyriuje reikia suremontuoto koridorius, kai kuriuos kabinetus, tualetus ir pan. - iki šiuolaikinio gydymo centro dar nemažai trūksta, vien medikų pastangų tam per maža.

2018-08-27, 04:45 | 1

Gydytojas maloniai ir rūpestingai priėma atsako i visus rupemūs klausimas. Pats pasiūlo kokia tinkamiausia procedūra galima atlikti. Ypač man patiko kai laukiausi vaikelio padėjo gydytojas išgelbėti mano vaikelio gyvybę ir būsiu visa gyvenimą jam dekinga☺????

2017-09-15, 15:57 | 2

Chirurgijos skyrius sutvarkytas šiuolaikiškai. Šaunuoliai.

2017-09-10, 20:25 | IP: 78.61.198.133

Antakalnio ligoninei chirurgijos korpusui reikalingas remontas

2016-08-19, 12:27 | IP: *.*.*.*

Noreciau pamineti ginekologijos priemimo skyriu, tai buvo baisu, kaip bendravo moteris su manim priemimo skyriuje, ji tiesiogiai tyciojosi is manes! gaila kad neturejo vardo ir pavardes su kortele prisegtos prie chalato. buvau issigandus nes tai pirmas nestumas, o ji is manes juokesi. atejusi pas gydytoja, isklausiau dar gydytojos priekaistu kad ji turi savus pacientus, nors buvau nukreipta butent i priemimo skyriu. apie gydytojos darba negaliu nieko blogo pasakyti, apziurejo tikrai neskubedama ir viska paaiskindama, nors atejusi gavau pastaba, bet tai tikrai juokas, ka teko patirti priimamajam skyriuje.

2016-05-01, 09:50 | IP: 37.0.237.208

Su kiek gydytojų yra tekę susidurti, visi buvo geri. Dauguma seselių malonios, rūpinasi pacientais. Maistas skanus ir jo pacientai gauna užtektinai. Turėtų būti atkreiptas dėmesys į vienos jūsų seselės darbą ir įvertinta, ar tikrai ji turi atitinkamų kompetencijų dabartinėms pareigoms užimti. Seselės pavardės nežinau, tačiau galiu pasakyti, kad ji dirbo 2016.05.01 apie 9 val. Abdominalinės chirurgijos skyriuje, antrame poste. Kai pacientui reikia suleisti vaistus nuo skausmo, ji per visą koridorių eina tiesiog į ranką paėmusi atidarytą švirkštą (kitos seselės įdeda jį į specialią lėkštelę, taip pat ant švirkšto būna uždėtas apsauginis antgalis). Šiandien buvau žaizdos perrišime. Nesuprantu kaip seselė gali sau leisti tvarstyti žaizdą be pirštinių (!), prieš tai net nenusiplovusi rankų (!!!). Jau nekalbu apie tai, jog nagai pas ją ilgiausi, o darbo vietoj chaosas ir neišmanymas, kaip naudotis reikiamais įrankiais. Po manęs atėjo kitas pacientas, tačiau prieš perrišant jo žaizdą seselė taip pat nenusiplovė rankų, pirštinių irgi nebuvo užsidėjusi. Manau, kad toks žmogus tikrai negali dirbti tokio darbo, prisiimti atsakomybės už kito žmogaus sveikatą. Tikiuosi bus imamasi veiksmų šiai problemai spręsti.

2015-02-06, 17:26 | IP: 84.240.4.131

Dabar tik grizau is sitos ligonines, su vaiku gulejom su plauciu uzdegimu. 1 skyriui Esu labai patenkita persanalu darbu, tiek gydytoju, tiek slaugiu, tiek ir valytuju ir visu kitu. Maistas ir vaikui ir mamai labai skanus, slauges malonios, net labai . Gydytoja viska paaiskina, kuo gydo,kokia situacija, tikrai malonu( kituose istaigose esu susidurus su visisku abejengumu). reabeletologai ir labai malonus, kvepavimo programa viksta zaismingai ir vaikui labai patiko! vienintelis minuSas kad truksta vaikisku lovyciu, bet dabar ligonines perpildytos, gal del to.. bet siap tikrai viso persanalo deka, musu buvymas lygonineje nebuvo slogus. ACIU JUMS!

2014-12-04, 22:28 | IP: *.*.*.*

Pati prasčiausia gydymo įstaiga iš tų, kuriose teko lankytis, Vilniuje. Ypač žemo lygio yra personalas, elgiasi itin nemandagiai, dažnai net nežmoniškai, išskyrus pavienius darbuotojus. Tokią pat nuomonę apie šią ligoninę girdėjau iš daugelio žmonių, kuriems teko nelaimė čia gydytis ar slaugyti savo artimuosius.

2014-06-29, 22:28 | IP: *.*.*.*

Atliko kojos amputacijos operaciją 2014.06.18. Ligonį po kojos amputacijos ligoninėje išlaikė tik savaitę ir vieną dieną. Išrašė pacientą iš ligoninės su pūliuojančia žaizda, popierius apie ligonio būklę parašė atmestinai. Pacientui nedavė siuntimo po operacijos į sanatoriją, kur privalėjo duoti. Po dviejų dienų grįžus iš ligoninės pacientui buvo tokie skausmai, kad net artimiesiems teko kviesti Šiaulių greitąją pagalbą ir vežti ligonį į priimamąjį, nes pacientui pradėjo eiti pūliai su kraujais.
Vilniaus klinikinės ligoninės kraujagyslių gydytojas Arvydas Kudaba parodė savo atmestiną požiūrį į pacientą.
Tuo tarpu šios ligoninės sesutės tėvas su kojos amputacija ligoninėje gulėjo žymiai ilgiau. Tai parodo, kad šioje įstaigoje viską daro pažintys, o paprastas žmogus negali sulaukti priklausančios normalios pagalbos.
Personalas dirba atmestinai. Ar šitokie gydytojai gali dirbti ligoninėse ir operuoti žmones?
Palatos angiochirurgijos skyriuje siaubingai baisios, sienos ištrupėjusios, grindys baisios, nėra televizoriaus ir kt. Taip pat tualetai skirti pacientas ir ligonių lankytojams siaubingi, smirda, įeiti neįmanoma, tualetinio popieriaus tualetuose nerasta, apie higienos priemones, t.y. paprasta muilą nėra nei kalbos, o rankas norint nusiplauti net nėra karšto vandens.
Žmonės už ką mes mokame šitokius pinigus sveikatos medicinai, jei grįžtame prie akmens amžiaus.

2014-06-23, 18:56 | IP: *.*.*.*

Nors atvežus pacientą hospitalizacijai priėmime buvo pasakyta, kad pacientas alergiškas penicilino grupės antibiotikams, vis tiek tokie buvo jam suleisti. Ir ne karta.

2014-03-28, 11:08 | IP: 78.56.64.35

jaukus centras būsimoms mamos, naujas ir labai patogus kainuoja nebrangiai, gydytojai iš Antakalnio klinikų profesionalai, labai rekomenduoju.

2014-01-29, 10:45 | IP: 195.182.94.235

Kreipiantis konsultacijos telefonu - ji profesionali. Priėmimo skyriuje budintys chirurgai tikrai suteiks tikslią diagnozę ir pagalbą. Puiki medikų komanda II chirurgijos skyriuje. Nuoširdžiai dėkojame puikiems chirurgams - Tutkui, Rinkūnui, Gyliui ir kitiems. Sėkmės Jums ne tik gelbstint pacientus iš bėdos!
Drąsiai galima teigti, kad greitosios pagalbos ligoninėje tikrai daug gerų medikų ir gerų norų, bet tikriausiai mažai dėmesio šiai įstaigai. Skausmingiausia problema ir bėdos ištiktiems pacientams ir tikriausiai patiems medikams, kad priėmimo skyriuje pagalbos tenka laukti labai ilgai.

;