Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3421

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.3% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

65% Complete
3.2

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.4% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

59% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

61.2% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

79.9% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

82.3% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.2% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

72.2% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

76.9% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

35.8% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

78.6% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

25.7% Complete
1.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus miesto klinikinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2014-12-04, 22:28 | IP: *.*.*.*

Pati prasčiausia gydymo įstaiga iš tų, kuriose teko lankytis, Vilniuje. Ypač žemo lygio yra personalas, elgiasi itin nemandagiai, dažnai net nežmoniškai, išskyrus pavienius darbuotojus. Tokią pat nuomonę apie šią ligoninę girdėjau iš daugelio žmonių, kuriems teko nelaimė čia gydytis ar slaugyti savo artimuosius.

2014-06-29, 22:28 | IP: *.*.*.*

Atliko kojos amputacijos operaciją 2014.06.18. Ligonį po kojos amputacijos ligoninėje išlaikė tik savaitę ir vieną dieną. Išrašė pacientą iš ligoninės su pūliuojančia žaizda, popierius apie ligonio būklę parašė atmestinai. Pacientui nedavė siuntimo po operacijos į sanatoriją, kur privalėjo duoti. Po dviejų dienų grįžus iš ligoninės pacientui buvo tokie skausmai, kad net artimiesiems teko kviesti Šiaulių greitąją pagalbą ir vežti ligonį į priimamąjį, nes pacientui pradėjo eiti pūliai su kraujais.
Vilniaus klinikinės ligoninės kraujagyslių gydytojas Arvydas Kudaba parodė savo atmestiną požiūrį į pacientą.
Tuo tarpu šios ligoninės sesutės tėvas su kojos amputacija ligoninėje gulėjo žymiai ilgiau. Tai parodo, kad šioje įstaigoje viską daro pažintys, o paprastas žmogus negali sulaukti priklausančios normalios pagalbos.
Personalas dirba atmestinai. Ar šitokie gydytojai gali dirbti ligoninėse ir operuoti žmones?
Palatos angiochirurgijos skyriuje siaubingai baisios, sienos ištrupėjusios, grindys baisios, nėra televizoriaus ir kt. Taip pat tualetai skirti pacientas ir ligonių lankytojams siaubingi, smirda, įeiti neįmanoma, tualetinio popieriaus tualetuose nerasta, apie higienos priemones, t.y. paprasta muilą nėra nei kalbos, o rankas norint nusiplauti net nėra karšto vandens.
Žmonės už ką mes mokame šitokius pinigus sveikatos medicinai, jei grįžtame prie akmens amžiaus.

2014-06-23, 18:56 | IP: *.*.*.*

Nors atvežus pacientą hospitalizacijai priėmime buvo pasakyta, kad pacientas alergiškas penicilino grupės antibiotikams, vis tiek tokie buvo jam suleisti. Ir ne karta.

2014-03-28, 11:08 | IP: 78.56.64.35

jaukus centras būsimoms mamos, naujas ir labai patogus kainuoja nebrangiai, gydytojai iš Antakalnio klinikų profesionalai, labai rekomenduoju.

2014-01-29, 10:45 | IP: 195.182.94.235

Kreipiantis konsultacijos telefonu - ji profesionali. Priėmimo skyriuje budintys chirurgai tikrai suteiks tikslią diagnozę ir pagalbą. Puiki medikų komanda II chirurgijos skyriuje. Nuoširdžiai dėkojame puikiems chirurgams - Tutkui, Rinkūnui, Gyliui ir kitiems. Sėkmės Jums ne tik gelbstint pacientus iš bėdos!
Drąsiai galima teigti, kad greitosios pagalbos ligoninėje tikrai daug gerų medikų ir gerų norų, bet tikriausiai mažai dėmesio šiai įstaigai. Skausmingiausia problema ir bėdos ištiktiems pacientams ir tikriausiai patiems medikams, kad priėmimo skyriuje pagalbos tenka laukti labai ilgai.

;