Reitingas
Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

87.6% Complete
4.4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

85.7% Complete
4.3

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

92.3% Complete
4.6

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

85.8% Complete
4.3

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

50.3% Complete
2.5

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

66.9% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

84% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

78.6% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

63% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

84.7% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

82.2% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

90.4% Complete
4.5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

43% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

80% Complete
4

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai


2017-07-03, 01:27 | IP: 51.37.74.182

Dantistas Garliavoje tiesiog tragiški, laukiau 4-5 val skaitosi skubi pagalba, dantį sutvarkė tik tai dienai, skaudėjo ir po kurio laiko gal 2savaitės praėjo iškrito istrupejo man visi uždėti Dantiste produktai .....

Siūlau paslėpti
2016-01-09, 14:40 | IP: 78.31.227.80

malonus personalas, tvarkinga aplinka,

Siūlau paslėpti
2014-11-14, 10:42 | IP: 212.117.12.237

Persiregistravau kitur. Metus laiko neranda kas man yra, siuntimo i klinikas neprisiprašysi, pastoviai tenka gert vaistus, jokių tyrimų nedaro, prirašo maisto papildų ir būk laimingas. Viso gero šiai įstaigai.

Siūlau paslėpti
2013-06-21, 06:48 | IP: 81.7.94.158

Įstaiga kuri stengiasi įsiklausyti į pacientų lūkesčius. Ypač per paskutinius du metus pasikeitė tik į gerą pusę: naujas požiūris į savo darbą ir aplinką labai jaučiamas. Visada norisi, kad pokyčiai būtu spartesni...

Siūlau paslėpti
2009-11-17, 20:34 | IP: 78.62.194.58

poliklinikoje labai malonus darbuotojai ir jauki aplinka

Siūlau paslėpti
2008-02-29, 11:21 | IP: 81.7.94.158

Malonūs darbuotojai,laukiamajame yra televizorius,todėl,jei ir tenka palaukti,nebūna liūdna. Lankosi labai daug senų žmonių,kurie ilgiau,nei derėtų,trukdo personalą

Siūlau paslėpti
2008-02-28, 11:53 | IP: 81.7.94.158

kad visur taip būtų neturiu

Siūlau paslėpti