Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.9% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

68.8% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.9% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

84.9% Complete
4.2

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

54.1% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.4% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

75.8% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

80.5% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.6% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

71% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

32% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.2% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

30.1% Complete
1.5

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2023-08-08, 15:02 | 7

Puiki gydymo įstaiga, greitai ir operatyviai suteikia reikiamas paslaugas. Malonus ir kompetentingas personalas.

2023-08-01, 14:49 | 1

Šiamdien reikejo užrašyti vyrą po sunkios operacijos pas gydytoją.Buvau maloniai nustebinta regestraturos darbuotoją Danguole.Labai nuoširdziai ir kompetetingai viską paaiškino.Dave papildomą numeriuką pas šeimos gydytoją.
Noretusi daugiau tokiu darbuotoju
AČIU

2023-07-04, 10:13 | 5

Registraturos darbotoju bendravimas zemiau plintuso, tai negali sujungti su specialistu, tai mes negalime padeti - specialistai patys spendzia del vizito/skambucio laiko pakeitimo, tai isvis meta rageli.

2023-03-10, 10:50 | 2

Matau, kad kineziterapeutai nėra įtraukti kaip specialistai, bet DIDELIS MINUSAS vaikų reabilitacijos centre dirbančiai, kineziterapeutei Erikai Žilienei. Jeigu dar reiktų mokėti pinigus, tai nei cento nemokėčiau. Gaila, mamos tyli, teko klausinėti ir kiek radau mamų, tiek visos nusivylusios po pirmo karto ir persirašo. Baisu dabar iš vis ten eit, tikiuosi yra savo darbą suprantančių ir gebančių dirbti su vaikais kineziterapeutų. Erikai Jokiu būdu negalima dirbti su Kūdikiais!!! Ypač jei tai pirmas vizitas mankštoms. Vaikai žviegia, po mankštos atrodo nebeatpažįstu kūdikio, turi savaitę atsigaudinėti, klausimas kada prisileis vaikas daromas mankštas ir masažus, kas iki tol nebuvo problema. Kažkodėl manau, kad arba ji sumaišė kūdikio amžių, nes pratimai nebuvo pagal raidą arba tiesiog tai ne jai darbas. Labai gailiuosi, kad nepasakiau reikiamu metu STOP. Paklausta, ar normalu kad vaikas visas raudonas, verkia, visiškai matau kad jau kaip guminukas atkritęs, nieko nenori daryti, snarglys, seilės, ašaros bėga, atsakė taip. Kitas pastebėjimas, nekorektiška sakyti blogai darot, blogai nešiojat, negerai ar blogai, kad kūdikis kažko nedaro. Visų pirma, reiktų tai išmokti korektiškai informuoti mamą/tėtį, parodyti, paaiškinti, papasakoti. Bet manau dar iki šio specialisto pastebėjimus pasako ortopedas, reabilitologas ir šeimos specialistas. Kažkodėl visiems viskas gerai.
Šioje poliklinikoje neteko mums dar susidurti su tokiais specialistais, iki tol vaikas su šypsena ėjo į visus gydytojo vizitus, net po skiepų ramūs išeidavome.
Labai norėčiau TEIGIAMAI atsiliepti vaikų šeimos gydytojai Gretai Katavičiūtei ir jos slaugei. Rūpestinga, profesionali gydytoja. Mokanti bendrauti ir rasti kalbą.
Ypatingas ačiū, baseino kineziterapeutei Džiugintai Švedienei, kad bent sūnaus pirmasis kartas vonioje, buvo švelnus ir labai patiko. Gerai, kad su vandens procedūromis susipažino iki mankštos.
Dabar tik laiko klausimas, kada vaikas po mankštos atsigaus, leisis liečiamas, maudomas, rengiamas.

2023-02-03, 12:21 | 11

Košmaras, o ne gydymo įstaiga.

2023-01-23, 21:14 | 1

PADĖKA

Norėčiau nuoširdžiai padėkoti gyd. E. Šumskienei ir V. Burevičienei už profesionalumą, įsigilinimą į senjorės sveikatos problemas, atliktą operaciją, taip pat visam personalui už nuoširdų, šiltą bendravimą, supratimą ir pagalbą po operacijos.

Pagarbiai

pacientė Valentina Fedukovič

2023-01-19, 14:49 | 2

Norėčiau padėkoti regitratorei Agnei už labai gerą aptarnavimą,išsiaiškino viską su šeimos gydytoja,ir užrašė pas tą gydytoją, pas kurį reikia,ačiū už neabejingumą ir norą padėti.

2023-01-11, 19:26 | 2

Gydytoja Tomkutė puiki! Kartu su slaugytoja puikiai atlieka savo darbą. Kardiologę Saulė Juozaitienė geriausia mano matytú kardiologiú???? Rubinės personalas nemalonus. Parkingas siaubingas.

2023-01-11, 19:26 | 2

Gydytoja Tomkutė puiki! Kartu su slaugytoja puikiai atlieka savo darbą. Kardiologę Saulė Juozaitienė geriausia mano matytú kardiologiú???? Rubinės personalas nemalonus. Parkingas siaubingas.

2022-12-22, 16:19 | 2

Internetu neįmanoma užsirašyti į jokius skiepus, išskyrus sezonius. Registratūros darbuotojai užregistruoti skiepams neapmokyti- bando kažką burti per tą patį neveikiantį internetinį puslapį. Puikūs gydytojai ir kitas personalas, bet bendrai paslaugos neatitinka kokybės standartų.

2022-12-22, 16:19 | 2

Internetu neįmanoma užsirašyti į jokius skiepus, išskyrus sezonius. Registratūros darbuotojai užregistruoti skiepams neapmokyti- bando kažką burti per tą patį neveikiantį internetinį puslapį. Puikūs gydytojai ir kitas personalas, bet bendrai paslaugos neatitinka kokybės standartų.

2022-09-26, 07:54 | 1

Mane savavališkai išbraukė iš poliklinikos

2022-07-13, 14:17 | 2

Buvo priskirta reabilitacijos procedūros , kurias be mano žinios atšaukė. Priėmime nemandagiai paaiškino , kad dėl to kad neatvykau nebegali priskirti kitų laikų, nes terminas procedūrų tik 3 mėnesiai . Jau ne pirmą kartą nuvilia šios poliklinikos atmestinas darbas . Tikrai nerekomenduoju. Eilės didelės nekompetentingi specialistai .

2022-07-10, 15:04 | 2

PADĖKA

Kam: Šeimos gydytojui POVILUI VAITKEVIČIUI už profesionalumą, įsigilinimą į sveikatos problemas, gydymą, nuoširdų bendravimą ir pagalbą, patarimus.

Pagarbiai,
Pacientė Elena Laukaitienė

2022-07-10, 15:04 | 2

PADĖKA

Kam: Šeimos gydytojui POVILUI VAITKEVIČIUI už profesionalumą, įsigilinimą į sveikatos problemas, gydymą, nuoširdų bendravimą ir pagalbą, patarimus.

Pagarbiai,
Pacientė Elena Laukaitienė

2022-06-21, 14:11 | 11

Džiaugiuosi šia poliklinika, kurioje esu registruota. Labai džiaugiuosi atsinaujinimais, jaunesniu personalu ir kokybiškomis paslaugomis. Be to, labai džiugina galimybė rezultatus pasitikrinti internete. Šaunuoliai!

2022-06-21, 14:11 | 11

Džiaugiuosi šia poliklinika, kurioje esu registruota. Labai džiaugiuosi atsinaujinimais, jaunesniu personalu ir kokybiškomis paslaugomis. Be to, labai džiugina galimybė rezultatus pasitikrinti internete. Šaunuoliai!

2022-06-16, 12:29 | 4

Lankomės visa šeima. Visi darbuotojai, nuo registratūros iki slaugytojų, vaikų gydytojų, specialistų, yra profesionalūs ir kruopštūs. Esame dėkingi už visada laiku suteikiamą pagalbą.
Bet, kaip sakoma, šaukštas deguto... yra Saulė Bingelienė. Lankykitės pas ją, tik jeigu esate ypač atsparūs užgauliojimams ir vis dar ilgitės sovietinio tipažo gydytojų.

2022-05-30, 19:18 | 7

Geriausia medicininė įstaiga. Tai tiek.

2022-05-12, 13:53 | 6

Esu 22 metų, neturinti viršsvorio mergina.
Atvykau į priimamąjį vėlai vakare su dideliu skausmu papilvėje. Padarė kraujo tyrimus, šlapimą, ginekologės apžiūra, ekoskopiją. Rado nedidelį kiekį skysčio (priežastis galėjo būti įvairios). Kiti tyrimai nerodė jokio uždegimo. Tuo metu budėję gydytojai aklai nusprendė, kad apendicitas, nors patys komentavo, jog kažkaip nėra įprastų sindromų. Bet paskyrė operaciją. Prapjovus paaiškėjo, kad apendicitas buvo sveikas.
Apie, tai sužinojau tik praėjus parai nuo operacijos - iki to laiko seselės net nebuvo informuotos ir man buvo taikoma priežiūra, kaip pacientei po apendicito išpjovimo. Atėjus vyrui, kuris turi pranešti apie operaciją (pagalbinis asmuo operacijoje) buvo klaidingai nupasakota informacija - pameluota, jog rasta kraujo (o ne permatomo skysčio) ir, vėlgi akla prognozė - ginekologinė priežastys, apkaltino netgi mėnesines. Atėjęs kitas gydytojais (kuris net nedalyvavo operacijoje), pateikė vėl kitokią informaciją. Todėl tik iš trečio karto - gavus išrašą pagaliau pradėjo aiškėti situacija. Man pasakė toliau neieškoti priežasčių, galimų ligų, nes jie sako, kad man nieko nėra. Tuo tarpu Centro Poliklinikoje į šią situaciją nežiūrėjo pašaipiai ir toliau buvo siekiama išsiaiškinti priežastys.

2022-04-29, 09:35 | 2

04-29 2022m. Buvau pas budinti daktara jis paskirė tik kardiograma nei paklausė plaučiu nei nusiuntė padaryt kraujo tirimu BRC nei nepadarė plaučiu nuotraukos.
Mano simptomamai skausmas krutinei kai judu ir atsiranda kosulys vakar 04-28 2022m buvo temperatūra. Buvo iškvesta GMP man pasakė kreiptis pas šeimos daktara jog ištirtu išsamiau ir paskirtu nedarbinguma. Nedarbingumo negavau. Nuvikau pasidaryti covid testa jeigu bus teigiamas kreipsius į tam tikras instancijas dėl daktaro žoplumo arba jei susirksiu kokiu bronhitu arba plaučiu uždegimu bus kreiptasi į tam tikras instancijas.
Poliklinkos ir registraturos darbuotojus vertinu teigiamai nes jie malonus ir suprantantis.

2022-04-29, 09:35 | 2

04-29 2022m. Buvau pas budinti daktara jis paskirė tik kardiograma nei paklausė plaučiu nei nusiuntė padaryt kraujo tirimu BRC nei nepadarė plaučiu nuotraukos.
Mano simptomamai skausmas krutinei kai judu ir atsiranda kosulys vakar 04-28 2022m buvo temperatūra. Buvo iškvesta GMP man pasakė kreiptis pas šeimos daktara jog ištirtu išsamiau ir paskirtu nedarbinguma. Nedarbingumo negavau. Nuvikau pasidaryti covid testa jeigu bus teigiamas kreipsius į tam tikras instancijas dėl daktaro žoplumo arba jei susirksiu kokiu bronhitu arba plaučiu uždegimu bus kreiptasi į tam tikras instancijas.
Poliklinkos ir registraturos darbuotojus vertinu teigiamai nes jie malonus ir suprantantis.

2022-04-29, 07:03 | 2

Noriu nuoširdžiai padėkoti Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojai Astai Kuncevičienei už reabilitacinį gydymą po rankos lūžio.
Gydytoja sudarė programą ir buvo labai dėmesinga. Kas savaitę tikrino gydymo eigos efektyvumą bei domėjosi mano savijauta ir pasiekimais po procedūrų. Gydytoja bendrauja labai maloniai, gilinasi ir į kitas sveikatos problemas. Dėkoju už gautas rekomendacijas tolimesniam gydymui.
Džiaugiuosi, kad pasirinkau Antakalnio poliklinikos Fizinės medicinos ir reabilitacijos skyrių reabilitacijai. 14 dienų darbas buvo sklandus ir efektyvus. Pastebėjau porą „minusiukų“, bet jie nesugadino bendro įspūdžio ir naudos.
Internete galima rasti pratimų paveikslėlių, bet reabilitacijos metu supratau kaip svarbu kai tavim rūpinasi profesionalai, kurie parodo ir koreguoja judesius, kad jie būtų taisyklingi ir efektyvūs. Todėl dėkoju ir kitiems šio skyriaus specialistams, kurie gerai išmano savo darbą, atliko procedūras ir davė patarimų ateičiai.
Sėkmės visiems ir sveikatos! W 

2022-04-19, 12:29 | 4

Daug metų lankomės Antakalnio poliklinikoje.Esame labai nepatenkinti šios poliklinikos registratūros darbu...Skambini užsiregistruoti pas gydytoją dėl vaistų išrašymo, kad sergančiam vaikui, kuris dūsta,išrašytų vaistų, kurių neparduota be recepto vaistinės, tai registratorė abejingai praneša, kad gali užrašyti tik po 4 dienų, o dabar ką norit tipo tą darykit, vaikas dūsta, sloga, temperatūra, laringitas..., bet niekam neįdomu, kankinkitės.. , jokio žmoniškumo. Kyla klausimas, ar gali medicinos srityje dirbti iš vis tokio lygio med.darbuotojos? Turėtų manau būti peržiūrimos kvalifikacijos ir specialistų kompetencija šiam darbui.

2022-03-14, 09:26 | 5

Darbas organizuojamas konvejerio principu, įstaigoje vyrauja materialistiška dvasia (paslaugų kiekis ir finansavimas iš ligonių kasų akivaizdžiai svarbiau nei kokybė). Nemažai darbuotojų nemandagūs, grubūs ir abejotinos kompetencijos, darbą atlieka atmestinai. Kaip minėta ankstesniuose komentaruose, stipriai justi sovietinis palikimas. Įstaigoje plačiai išplitęs mobingas (pvz., žiniasklaidoje aprašytas šeimos gydytojos Izabelės Juškienės atvejis). Nenoriu prisidėti prie tokios sistemos funkcionavimo, todėl keičiu polikliniką.

2022-02-17, 22:23 | 2

Vaikų chirurgas - Vyta Vinickaitė- visiškai nekompetentinga gydytoja, o ypač dirbant su vaikais. Tik užėjus į kabinetą, po pagrindinio klausimo dėl ko atvykome, sekė - “kodėl pas mane?” reikia suprasti pas chirurgą). Vaikui pūliuoja kojos pirštas, negi pas ginekologą turėjome kreiptis??? Toliau daktarei labiau rūpėjo, kad ne duok D. pasodinsiu vaiką su batais ant kušetės! Tai kaip ji apžiūrės pūliuojantį pirštą, jei vaikas sėdės su batais???? O gal net nesiruošė jo žiūrėti, nes kaip pati išsireiškė, atėjome ne pagal adresą. Visgi pažiūrėjus į vaiko pirštą, rėžė, kad nieko baisaus nėra ir vaikui tikrai negali skaudėti!!! Vaikui 3 metukai, kuris keliasi naktį su verksmu ir sako, kad jam skauda!!! Bet daktarė ir toliau aiškina, kad jam negali skaidėti! Ok, važiuojam toliau. Paskiria gydymą ir praneša, kad jei progreso nebus, skirs antibiotikus. Po savaitės būklė negerėjant, atvykstam vėl apžiūrai. Prašau, kad išrašytų antibiotikų, bet čia ji rėžia, kad ji negali išrašyti antibiotikų, nes ji yra nekompetentinga!!!! Ką???? Su kuom aš tada stoviu ir bendrauju??! Gal Jūs ponia, valytoja būsit? Ta prasme??? Sako, kreipkitės pas savo gydantį daktarą, tegul jis išrašo antibiotikus. Tai ką, atsiprašant, tu čia darai? Tik užimi vietą, kurioje galėtų dirbti tikrai profesionalus daktaras! Finiše- išrašo siuntimą i Santariškių ligoninę! Gaila, kad Antakalnio poliklinikoj nėra daugiau vaikų chirurgų, nes tokią pseudodaktarę reikia apeiti šonu…apgailėtina….

2022-02-04, 17:37 | 3

Antras menuo laukiu atsakymo, nors sake informuos iki Kaledu sv. Tiesioginiu kontaktu neturiu. Profesines ligos rezultatai nezinomi. Vasario 7d. vykstu pirmos rankos, rieso kanalo operacijai. Toliau bus derinama, del kitos rankos operacijos, rieso kanalo. O pas gyditoja lankiausi su juosmens ir kaklo problemom, kol laukiu atsakymo, prisidejo riesu bedos, nervu uspaudimas. Ka gali zinot, kas dar nutiks, toliau laukiu, gal pasveiksiu.

2022-02-01, 09:24 | 25

Norėčiau padėkoti administratoriams, visada perskambina, užregistruoja, labai mandagiai bendrauja.
O minusas poliklinikos tai, kad dažnai keičiami šeimos gydytojai. Per 2 metus pakeitė ir mano ir vaiko šeimos gydytojas.

2022-01-27, 08:37 | 2

Košmaras, o ne gydymo įstaiga. Registratūroje surinkta komanda yra žemiau plintuso. Nenoras padėti žmogui, informacijos nesuteikimas. Registratorės net nežino,kiek dienų reikia laukti atsako į elektroninį laišką. Paklausus dar kelis kartus, matyt supyko ir pasakė bet ką “10dienų!”
Siaubas kažkoks ne darbuotojai. Siūlyčiau peržvelgti kas per personalas pas jus dirba.

2022-01-27, 08:37 | 2

Košmaras, o ne gydymo įstaiga. Registratūroje surinkta komanda yra žemiau plintuso. Nenoras padėti žmogui, informacijos nesuteikimas. Registratorės net nežino,kiek dienų reikia laukti atsako į elektroninį laišką. Paklausus dar kelis kartus, matyt supyko ir pasakė bet ką “10dienų!”
Siaubas kažkoks ne darbuotojai. Siūlyčiau peržvelgti kas per personalas pas jus dirba.

2021-11-10, 16:55 | 2

Perėjau rudenį iš Centro poliklinikos. Skiriasi kaip diena ir naktis. Jau teko kreiptis, nes sirgau covid, į gyd. Mildą Dubauskaitę. Puiki, kantri, profesionali ir rūpestinga. Tik padėka ir nuostaba, kad šiais laikais jau keičiasi poliklinikos į gerą pusę.

2021-11-04, 18:58 | 1

Prieš registruojantis į šią polikliniką siūlyčiau rimtai pagalvoti, įstaiga yra perpildyta pacientų,o gydytojų trūkumas. Pvz. vizitui pas ginekologą galima užsiregistruoti tik gruodžio 22 d., tai yra ant Kalėdų. Čia nekalbant apie tai, kad norėtumėte eiti pas tam tikrą ginekologą, čia pas patį pirmą laisvą.

2021-10-29, 18:32 | 3

Daug dėmesio skiriama infrastruktūrai, modernizavimui, bet kai kuriems gydytojams labai trūksta normalios bendravimo kultūros, kai kuriems ir kompetencijų, neretai jaučiamas sovietinis palikimas bendraujant su pacientais, ypač ginekologijos, odontologijos skyriuose. Turiu jaustis kalta, kad sutrukdžiau.
Vizitų pas gydytojus specialistus (ne šeimos) reikia laukti po kelis mėnesius..
Gyd. A. Verikienė neradusi dėl ko laikosi neaukšta temperatūra kelis mėnesius pasiūlė tiesiog nesimatuoti temperatūros, o man išreiškus susirūpinimą dėl galimos onkologinės ligos, mane išvadino durna ir padejo ragelį.
Esu labai patenkinta savo dabartine šeimos gydytoja A. Liepaite-Markevičiene, labai gera gydytoja, suteikia daug informacijos, siunčia tyrimams jei reikia, nuramina dėl išreikštų abejonių, tikrai įrodė savo kompetenciją. Labai maloni šilta ir skiria pakankamai laiko, taip pat ir sesutė Olga dirbanti su ja.
Tačiau labai prasta situacija tarp ginekologų. Eilės labai ilgos, pas geriau vertinamą specialistą ir po pusę metų eilės. O keli, pas kuriuos pavyko pakliūti, labai nemaloniai nustebino. Skubotos ir grubios apžiūros, nemalonus ir menkinamas bendravimo tonas. Išreiškus nuogąstavimus, dėl nemalonaus neįprasto išskyrų kvapo, nebuvo paimtas joks tepinėlis, o tik pakištas kažkoks reklaminis lapelis. Ginekologė V. Albertavičienė, man užėjus pro duris, vietoj "laba diena" klausia "kas yra?" , paliepusi sėsti į kėdę, 5 min šneka telefonu, apžiūrą atlieka labiai skubotai, grubiai ir labai skausmingai, neatlieka jokių tyrimų, kad įsitikintų nėštumo po termino ir kūdikio saugumu, ypač kai buvo išreikšta abejonė dėl pusdienį nejaučiamų judesių. Negalėčiau teigiamai vertinti nei vieno apsilankymo pas ginekologą Antakalnio poliklinikoje, nors buvau pas keturis ar penkis skirtingus. Labai gaila, kad bendravimo su pacientais kultūra vis dar nėra prioritetas šioje poliklinikoje.

2021-09-28, 18:18 | 1

reabilitacijos registraturoje dirbantis personalas bendrauja labai nepandagiai bei kerstingu tonu. Ypatingai nepatiko 2021.09.28 18.10h telefona pakelusios registratores bendravimas, negeranoriskumas, noras pakenkti pacientui. Labai gaila kad tokie zmones dirba tokioje istaigoje.

2021-08-23, 11:41 | 3

Noriu pakomentuoti registraturos darba.Skambinausi ,kad perkelt vizita kitai dienai del kraujo tyrimo ir vizito pas gydytoja del siuntimo,su pirma registratore teko labai nemaloniai pabendrauti, nustebino nenoras padeti ir arogancija .negalejo ar nenorejo sioje situacijoje rasti sprendimo.bet paskambinus uz 5 min. kita maloni registratore viska sutvarke ir turiu siek tiek velesni vizita. tai noriu pasakyti,kad reikia tik siek tiek geranoriskumo ir zmogiskumo.juk saukstas deguto statine medaus sugadina.Gaila ,kad nepaklausiau nemalonios egistratores pavardes....

2021-07-02, 09:58 | 2

Ne vienerius metus lankausi Antakalnio poliklinikoje, tad ko tik nemačius, bet šiandien tiesiog trūko kantrybė po vizito pas šeimos gydytoja Ingrida Bertuliene. Nežinau, kas rašo apie ją teigiamus atsiliepimus, gal su pastoviais savo pacientais ji elgiasi labiau korektiškai, bet ne mano atveju...Papasakojau nusiskundimus, tai tiesiog išjuokė nesibodėdama, buvo nepatenkinta, jog atėjau pas ją, o ne laukiau, kol iš atostogų grįš mano gydytoja. Siuntimų pas kitus specialistų nenorėjo suteikti, anot jos, nėra poreikio. Viso vizito metu tik šaipėsi, svaidė sarkastiškas frazes. Jaučiausi sugniuždyta ir pažeminta. Kodėl aš turiu tai kentėti? Na, turbūt Antakalnyje poliklinikoje gydytojai gali sau leisti viską. Ir, deja, ne viena ji tokia. Kai kuriuos specialistus, susidaro įspūdis, jog laiko tik tam, kad laikyt, nes nėra kam už nedidelę algą dirbti. Nerekomenduočiau aklai tikėti gydytojų diagnozėm šioje įstaigoje, nes galite susirgti tuo, kuo nesergate ar dar labiau pabloginti situaciją.

2021-06-18, 09:19 | 7

Nerekomenduojj ,Ne zmonems gydyti si istaiga.

2021-05-06, 14:43 | 5

Teko lankitys pas masažuotoją Antakalnio poliklinikoje Daivą Kazimierėnienę. Labai nuvylė,nes matosi kad jai jos darbas visiškai nepatinka.Pirma,labai skuba,toks jausmas,kad atėjai nelaiku ir jai trukdai.Antra,tą ką ji atlieka,net masažu nepavadinsi (patirtį tame turiu),paglostimai ir patapšnojimai.Po dviejų apsilankymų supratau,kad veltui važinėju.Trečia, "masažą" atlieka žymiai trupmiau,nei priklauso (taip taupo laiką ir anksčiau išeina namo).Na ir ketvirta,baisiausias dalykas, "nustatė man diagnozę" " Bechterevo liga".Atsisėdus į automobilį,pasidarė neramu,pradėjau internete ieškoti kas tai yra,ir žinokit su ašarom grįžau namo,nes labai išsigandau.Galvoju,kad man dar kūdikį reikia užauginti,o čia tokia liga.
Persirašiau pas kitą masažuoją,paklausiau jo nuomonės, tai jis tik nusijokė ir patikino,kad tos ligos tikrai neturiu.
Niekam nerekomenduočiau lankytis pas ją,gaila,kad tokie žmonės aplamai dirba gydymo įstaigose ir gadina tos įstaigos reputaciją.

2021-05-06, 14:43 | 5

Teko lankitys pas masažuotoją Antakalnio poliklinikoje Daivą Kazimierėnienę. Labai nuvylė,nes matosi kad jai jos darbas visiškai nepatinka.Pirma,labai skuba,toks jausmas,kad atėjai nelaiku ir jai trukdai.Antra,tą ką ji atlieka,net masažu nepavadinsi (patirtį tame turiu),paglostimai ir patapšnojimai.Po dviejų apsilankymų supratau,kad veltui važinėju.Trečia, "masažą" atlieka žymiai trupmiau,nei priklauso (taip taupo laiką ir anksčiau išeina namo).Na ir ketvirta,baisiausias dalykas, "nustatė man diagnozę" " Bechterevo liga".Atsisėdus į automobilį,pasidarė neramu,pradėjau internete ieškoti kas tai yra,ir žinokit su ašarom grįžau namo,nes labai išsigandau.Galvoju,kad man dar kūdikį reikia užauginti,o čia tokia liga.
Persirašiau pas kitą masažuoją,paklausiau jo nuomonės, tai jis tik nusijokė ir patikino,kad tos ligos tikrai neturiu.
Niekam nerekomenduočiau lankytis pas ją,gaila,kad tokie žmonės aplamai dirba gydymo įstaigose ir gadina tos įstaigos reputaciją.

2021-04-30, 16:37 | 6

Poliklinikos aptarnavimas ir kokybė gera, labai greitai reaguoja į el.laišku parašytus paklausimus, gydytojai ir slaugytojai malonūs

2021-03-10, 15:35 | 2

Kreipiausi i registratura,pratesti pastoviai vartojamus receptinius vaistus ir labai nustebau suzinojusi,kad tai padaryti bus galima tik po 10 dienu uzsirasius pas siemos gydytoja.Taip pat norejau del pablogejusios sveikatos,uzsirasyti pas kardiologe Juozaitiene.Pas kardiologe patekau tik po penkiu savaiciu,nors gydausi pas sia gydytoja jau eile metu.

2020-06-30, 08:32 | 1

Jau kelis kartus iš eilės teko nusivilti šia gydymo įstaiga. Karantino metu buvau užsiregistravusi pas gydytoją konsultacijai telefonu, registruojantis internetu buvau įrašiusi komentarą su savo negalavimais, taip pat prašymu išrašyti vaistų. Registracijos metu laukiau skambučio, bet kai jo nesulaukiau paskambinau į registratūrą paklausti ar gydytoja dar paskambins. Gavau atsakymą, kad gydytoja jau išrašė vaistus ir konsultacija atseit jau įvykusi, gydytojos numerio negavau, gavau tik pasiūlymą užsiregistruoti kitai dienai (buvo penktadienis, o kitai konsultacijai galimybė užsiregistruoti buvo tik ateinantį antradienį). Kaip paprastam žmogui žinoti, kad vaistai iśrašyti? Manau gydytoja turėjo paskambinti ir pakonsultuoti.
Šiandien jau kita situacija: paskambinu į registratūrą užsirašyti pas moterų gydytoją - konsultacijos dabar nereikia, tiesiog reikia pratęsti vaistų receptą. Gaunu atsakymą, kad tokios galimybės nėra. Vienintėlis būdas - registruotis pas gydytoją konsultacijai po 2 mėnesių. Kokiu būdu gauti vaistų pratęsimą?
Esu buvusi pas šeimos gydytoją su keliais nusiskundimais vienu metu, tai gavau komentarą iš gydytojos, kad pilna žmonių už durų ir čia negalima taip per vieną apsilankymą konsultuotis dėl kelių nusiskundimų.
Ačiū, jau gana. Einu registruotis į kitą kliniką.

2019-07-10, 08:15 | 7

Viena geriausių polikninikų. Matosi, kad gerai dirba administracija, nuolat efektyvina savo veiklą, Turi gerų gydytojų specialistų. Registratūros darbuotojos telefonu visada padės, perskambins jei linija užimta. Per gripo epidemijas reaguota ir sutelktos gydytojų pajėgos (prailginti darbo laikai). Džiaugiuosi, kad dėl kraujo mėginių yra eilės prioritetas nėščiosioms ir vaikams. Puikus baseinas. Klinika moderni ir šiuolaikiška. Labai patogi internetinė svetainė, registracija pas gydytojus ir laboratorinių tyrimų atsakymų savitarna. Didžiausias ačiū gydytojams, kurie dirba ir padeda spręsti sveikatos problemas. Tikrai vieni geriausių atsiliepimų šiai įstaigai ir jos administracijai.

2019-05-09, 06:30 | 11

Bendrai poliklinika gera. Gydytojai profesionalūs, slaugytojos šaunuolės, paslaugas galima gauti visas (t.t. ir mokamas). Kaip visada medaus statunėje yra šaukštas degūto.... Baisus žmogus chirurgė kaminskienė (nepamenu vardo). Akmens amžiaus, stagnatorė, žeminančiai bendrauja su pensininkais. Lydėdama mamą pas ją įsistikinau savo kailiu. Suprantu, kad gydytojų truksta, bet šis monstras "kaminskienė" jau seniai turėtų būti "palydėtas" į poilsį, kad netraumuotų pacientų psichikos.
Džiaugiuosi savo šeimos gydytoja Vida Masalskiene, slapugytoja Dalia.
Dėkoju už gerą širdi ir šypseną reabilitacijos skyriaus darbuotojai Laimutei Vilutienei ir vaikų gydytojai Danutai Žemoitel.
Būkite sveikos, mielos medikės.

2019-04-25, 07:20 | 1

Labai noriu pasidžiaugti registratūros darbuotojų darbu. Atsiliepia visada maloniai, geranoriškai suteikia reikiamą informaciją. Ypatingai norėčiau padėkoti puikiajai registratorei Teresai, kurios dėmesingumas ir paslaugumas tiesiog nepakartojamas! Linkime jai ir visam kolektyvui kuo geriausios kloties:)

2019-03-27, 16:01 | 2

Buvau pas gydytoją traumatologę Kuropotkinaitę. Tinginių tinginė. Anot jos, esu sveika be reikalo atėjau, nors mane siuntė neurologas. Nei rengeno, nei vaistų.

2018-12-27, 22:22 | 3

Labai džiaugiuosi, kad savo reabilitacijai atlikti pasirinkau būtent Antakalnio poliklinikos Fizinės reabilitacijos skyrių. Liga buvo labai mane išvarginusi ir nelabai jau turėjau vilties, kad galima kiek nors juntamai padėti.
Laimei, aš klydau.
Gal efektas ir nebus ilgalaikis, bet tas žinojimas, kad yra vieta, kur gali sulaukti realios pagalbos, yra neįkainojamas.
Galiu tvirtai pasakyti: čia dirba ne tik savo darbą išmanantys gydytojai, bet ir tikri savo darbo meistrai - vienokias ar kitokias procedūras atliekantys fizinės reabilitacijos specialistai.
O tai, kad registratūros darbuotojos perskambina negalėjusiam dėl užimtumo prisiskambinti, išvis yra iš fantastikos srities! Jau nekalbu apie tai, kad visą laiką atsiliepia labai maloniai ir tikrai stengiasi atsižvelgti į pageidavimus ar galimybes.
Žodžiu, kolektyvas suburtas labai profesionaliai, apgalvotas ir darbo organizavimas.
Visiems jiems dėkoju ir linkiu kuo geriausios kloties Naujaisiais!

2018-12-19, 22:00 | 1

Laba diena,
Po vizito pas šeimos gydytoja gruodžio 19d. mano vaikui paskyrė kraujo tyrimą. Iškart nuskubėjome jo pasidaryti (apie 18.15h - 18.30h) . Eilių nebuvo iš karto priemė prie 1 langelio dirbanti laborantė. Moteriškė šviesaplaukė iš pirmo žvilgsnio pasirodė maloni ir paslaugi. Paaiškino, kad kūdikiui pašildyt kairę rankytę, nes iš šios rankos pirštuko ims kraują. Ką pasakė tą ir padariau. Na ką, pradūrė pirštuką pradėjo minkyt ir žinoma vaikas pradėjo verkti. Laborantei tas akivaizdžiai nepatiko, paprašė, kad stipriau laikyčiau rankytę. Padariau taip kaip paprašė. Baigusi procedūrą uždėjo sterilią vatą ir ji nuslydo, nes neišlaikiau aš tos vatos, kadangi vaikas pradėjo masikuoti rankomis. Moteris man šovė :” jūs mama ar kas?!” Ir padavė naujà vatytę ir išėjau į koridorių. Išėjus į koridorių padaviau vaiką vyrui ir laikiau jam tą pirštuką po kurio laiko išeina ta pati sesutė ir padavė dar vieną vatytę. Padėkojom ir ji išėjo. Vaikas po kiek laiko aprimo ir pradėjom jį rengti. Vaikas sergantis, irzlus vėl pradėjo verkti. Išeina ta pati sesutė į koridorių ir šauna mums: “ ko jūsų vaikas čia verkia? Apraminkit jį! Negąsdinkit man čia kitų vaikų! Eilkit iš čia! Greičiau eikit iš čia!!”
Todėl kyla klausimas ar tai yra normalus darbuotojos elgesys??? Ar normalu išvarinėti pacientus iš koridoriaus? Sergantį 6 mėnesių kūdikį? Komentuoti ir klausinėti “jūs mama ar kas?”.

Labai norėčiau, kad šios darbuotojos tiesioginis vadovas pakalbėtų su ja apie darbo etiką, bendravimą su pacientais bei kompetencija dirbant su vaikais. Gal vis dėl to šis darbas ne jai?!

Tikrai daugiau nenorėčiau patekti pas tokią specialistę. Ir kitiem nerekomenduočiau, labai gaila, kad neįsidemėjau vardo ir pavardės, bet tikiu, kad Jums bus nesunku atsekti.

Labai laukiu Jūsų komentaro apie šitą situaciją.

2018-10-30, 16:31 | 2

Dauguma registratūroje dirbančių žmonių bendrauja nemaloniai. Yra tik maža dalis, kurie mandagiai atsako į rūpimus klausimus. Didžią dalį dažnai valdo emocijos, bendrauja pakeltu tonu ar šiurkščiai.
Pavyzdžiui, stomatologijos skyriaus registratūroje buvau uždavusi klausimą, ar už paslaugas galėčiau sumokėti ne iš karto, atsakė pakeltu tonu ir metaforomis: "o kai parduotuvėje apsiperkate, irgi taip kasininkės klaustumėte?".
Arba šeimos gydytojos sesutės klausiau, ar yra velesnių numeriukų pas gydytoją, nes laikas, kurį užrašė, man netiko. Ji atsakė: viskas, šiandien mes jau baigėme. Pasižiūrėkite internete. Paskambinus į registratūrą sužinojau, kad kiti numeriukai yra žymiai veliau. Tačiau man ir užtektų tokio atsakymo, kurį gavau registratūroje (tądien registratorė bendravo maloniai). Reikėjo nedaug - vieno tokio atsakymo, supratingumo. Labai liūdna, kad taip šiurkščiai bendraujama. Nieko keista, kad ir žmonės vėliau ateina irzlūs - kaip gynyba į tokį nemalonų bendravimą. Ir tokiu būdu visas šis negatyvumo ratas toliau sukasi.

2018-09-18, 19:44 | 3

Patirtis:
Atvažiavau prisiregistruoti vizitui (I lygio), tikėdamasis laukti iki savaitės, o laisva vieta buvo jau už 4 minučių (gydytojo reitingas svetainėje - aukštas), II lygio gydytojas taip pat priėmė iškart po I lygio vizito ir kraujo tyrimo. Viskas vienu ypu.

Gydytojai:
Vieni šeimos gydytojai puikūs, kiti - prastesni. Verta nepagailėti laiko persirašyti, jei teko gauti pastarąjį. Mano naujoji - tiesiog super. Abiejų reitingai atitiko mano patirtį.

Įranga, infrastruktūra:
Puikios - modernios ir patogios - informacinės sistemos. Registratūroje užsiregistravau vizitui, o vos užlipus laiptais, iškart jau kvietė pagal Pavardę. Tokia pati patirtis ir su čia pat paskirta II lygio gydytoja, tiesiog tobula.

Priimančios administratorės:
Malonios. Atvažiavus skubiomis problemomis nepasiuntė namo, o leido gauti vietą, abu kartus. Gera žinoti, kad ištikus ūmiam sunegalavimui, neteks laukti komplikacijų savaitėmis į priekį, iki vizito. Taip pat smagu, kad keičiant šeimos gydytoją, pasiūlė tikrai gerą (nors iš kitos pusės - galbūt galėjo parekomenduoti tokią ir pirmą kartą)