Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80.1% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

69% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

67.7% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

60.7% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

86.7% Complete
4.3

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.7% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

74.1% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.8% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.6% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.1% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.9% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.6% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

29.3% Complete
1.5

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

66.3% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

19.3% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2021-08-23, 11:41 | 1

Noriu pakomentuoti registraturos darba.Skambinausi ,kad perkelt vizita kitai dienai del kraujo tyrimo ir vizito pas gydytoja del siuntimo,su pirma registratore teko labai nemaloniai pabendrauti, nustebino nenoras padeti ir arogancija .negalejo ar nenorejo sioje situacijoje rasti sprendimo.bet paskambinus uz 5 min. kita maloni registratore viska sutvarke ir turiu siek tiek velesni vizita. tai noriu pasakyti,kad reikia tik siek tiek geranoriskumo ir zmogiskumo.juk saukstas deguto statine medaus sugadina.Gaila ,kad nepaklausiau nemalonios egistratores pavardes....

2021-07-02, 09:58 | 2

Ne vienerius metus lankausi Antakalnio poliklinikoje, tad ko tik nemačius, bet šiandien tiesiog trūko kantrybė po vizito pas šeimos gydytoja Ingrida Bertuliene. Nežinau, kas rašo apie ją teigiamus atsiliepimus, gal su pastoviais savo pacientais ji elgiasi labiau korektiškai, bet ne mano atveju...Papasakojau nusiskundimus, tai tiesiog išjuokė nesibodėdama, buvo nepatenkinta, jog atėjau pas ją, o ne laukiau, kol iš atostogų grįš mano gydytoja. Siuntimų pas kitus specialistų nenorėjo suteikti, anot jos, nėra poreikio. Viso vizito metu tik šaipėsi, svaidė sarkastiškas frazes. Jaučiausi sugniuždyta ir pažeminta. Kodėl aš turiu tai kentėti? Na, turbūt Antakalnyje poliklinikoje gydytojai gali sau leisti viską. Ir, deja, ne viena ji tokia. Kai kuriuos specialistus, susidaro įspūdis, jog laiko tik tam, kad laikyt, nes nėra kam už nedidelę algą dirbti. Nerekomenduočiau aklai tikėti gydytojų diagnozėm šioje įstaigoje, nes galite susirgti tuo, kuo nesergate ar dar labiau pabloginti situaciją.

2021-06-18, 09:19 | 7

Nerekomenduojj ,Ne zmonems gydyti si istaiga.

2021-05-06, 14:43 | 3

Teko lankitys pas masažuotoją Antakalnio poliklinikoje Daivą Kazimierėnienę. Labai nuvylė,nes matosi kad jai jos darbas visiškai nepatinka.Pirma,labai skuba,toks jausmas,kad atėjai nelaiku ir jai trukdai.Antra,tą ką ji atlieka,net masažu nepavadinsi (patirtį tame turiu),paglostimai ir patapšnojimai.Po dviejų apsilankymų supratau,kad veltui važinėju.Trečia, "masažą" atlieka žymiai trupmiau,nei priklauso (taip taupo laiką ir anksčiau išeina namo).Na ir ketvirta,baisiausias dalykas, "nustatė man diagnozę" " Bechterevo liga".Atsisėdus į automobilį,pasidarė neramu,pradėjau internete ieškoti kas tai yra,ir žinokit su ašarom grįžau namo,nes labai išsigandau.Galvoju,kad man dar kūdikį reikia užauginti,o čia tokia liga.
Persirašiau pas kitą masažuoją,paklausiau jo nuomonės, tai jis tik nusijokė ir patikino,kad tos ligos tikrai neturiu.
Niekam nerekomenduočiau lankytis pas ją,gaila,kad tokie žmonės aplamai dirba gydymo įstaigose ir gadina tos įstaigos reputaciją.

2021-05-06, 14:43 | 3

Teko lankitys pas masažuotoją Antakalnio poliklinikoje Daivą Kazimierėnienę. Labai nuvylė,nes matosi kad jai jos darbas visiškai nepatinka.Pirma,labai skuba,toks jausmas,kad atėjai nelaiku ir jai trukdai.Antra,tą ką ji atlieka,net masažu nepavadinsi (patirtį tame turiu),paglostimai ir patapšnojimai.Po dviejų apsilankymų supratau,kad veltui važinėju.Trečia, "masažą" atlieka žymiai trupmiau,nei priklauso (taip taupo laiką ir anksčiau išeina namo).Na ir ketvirta,baisiausias dalykas, "nustatė man diagnozę" " Bechterevo liga".Atsisėdus į automobilį,pasidarė neramu,pradėjau internete ieškoti kas tai yra,ir žinokit su ašarom grįžau namo,nes labai išsigandau.Galvoju,kad man dar kūdikį reikia užauginti,o čia tokia liga.
Persirašiau pas kitą masažuoją,paklausiau jo nuomonės, tai jis tik nusijokė ir patikino,kad tos ligos tikrai neturiu.
Niekam nerekomenduočiau lankytis pas ją,gaila,kad tokie žmonės aplamai dirba gydymo įstaigose ir gadina tos įstaigos reputaciją.

2021-04-30, 16:37 | 4

Poliklinikos aptarnavimas ir kokybė gera, labai greitai reaguoja į el.laišku parašytus paklausimus, gydytojai ir slaugytojai malonūs

2021-03-10, 15:35 | 2

Kreipiausi i registratura,pratesti pastoviai vartojamus receptinius vaistus ir labai nustebau suzinojusi,kad tai padaryti bus galima tik po 10 dienu uzsirasius pas siemos gydytoja.Taip pat norejau del pablogejusios sveikatos,uzsirasyti pas kardiologe Juozaitiene.Pas kardiologe patekau tik po penkiu savaiciu,nors gydausi pas sia gydytoja jau eile metu.

2020-06-30, 08:32 | 1

Jau kelis kartus iš eilės teko nusivilti šia gydymo įstaiga. Karantino metu buvau užsiregistravusi pas gydytoją konsultacijai telefonu, registruojantis internetu buvau įrašiusi komentarą su savo negalavimais, taip pat prašymu išrašyti vaistų. Registracijos metu laukiau skambučio, bet kai jo nesulaukiau paskambinau į registratūrą paklausti ar gydytoja dar paskambins. Gavau atsakymą, kad gydytoja jau išrašė vaistus ir konsultacija atseit jau įvykusi, gydytojos numerio negavau, gavau tik pasiūlymą užsiregistruoti kitai dienai (buvo penktadienis, o kitai konsultacijai galimybė užsiregistruoti buvo tik ateinantį antradienį). Kaip paprastam žmogui žinoti, kad vaistai iśrašyti? Manau gydytoja turėjo paskambinti ir pakonsultuoti.
Šiandien jau kita situacija: paskambinu į registratūrą užsirašyti pas moterų gydytoją - konsultacijos dabar nereikia, tiesiog reikia pratęsti vaistų receptą. Gaunu atsakymą, kad tokios galimybės nėra. Vienintėlis būdas - registruotis pas gydytoją konsultacijai po 2 mėnesių. Kokiu būdu gauti vaistų pratęsimą?
Esu buvusi pas šeimos gydytoją su keliais nusiskundimais vienu metu, tai gavau komentarą iš gydytojos, kad pilna žmonių už durų ir čia negalima taip per vieną apsilankymą konsultuotis dėl kelių nusiskundimų.
Ačiū, jau gana. Einu registruotis į kitą kliniką.

2019-07-10, 08:15 | 6

Viena geriausių polikninikų. Matosi, kad gerai dirba administracija, nuolat efektyvina savo veiklą, Turi gerų gydytojų specialistų. Registratūros darbuotojos telefonu visada padės, perskambins jei linija užimta. Per gripo epidemijas reaguota ir sutelktos gydytojų pajėgos (prailginti darbo laikai). Džiaugiuosi, kad dėl kraujo mėginių yra eilės prioritetas nėščiosioms ir vaikams. Puikus baseinas. Klinika moderni ir šiuolaikiška. Labai patogi internetinė svetainė, registracija pas gydytojus ir laboratorinių tyrimų atsakymų savitarna. Didžiausias ačiū gydytojams, kurie dirba ir padeda spręsti sveikatos problemas. Tikrai vieni geriausių atsiliepimų šiai įstaigai ir jos administracijai.

2019-05-09, 06:30 | 6

Bendrai poliklinika gera. Gydytojai profesionalūs, slaugytojos šaunuolės, paslaugas galima gauti visas (t.t. ir mokamas). Kaip visada medaus statunėje yra šaukštas degūto.... Baisus žmogus chirurgė kaminskienė (nepamenu vardo). Akmens amžiaus, stagnatorė, žeminančiai bendrauja su pensininkais. Lydėdama mamą pas ją įsistikinau savo kailiu. Suprantu, kad gydytojų truksta, bet šis monstras "kaminskienė" jau seniai turėtų būti "palydėtas" į poilsį, kad netraumuotų pacientų psichikos.
Džiaugiuosi savo šeimos gydytoja Vida Masalskiene, slapugytoja Dalia.
Dėkoju už gerą širdi ir šypseną reabilitacijos skyriaus darbuotojai Laimutei Vilutienei ir vaikų gydytojai Danutai Žemoitel.
Būkite sveikos, mielos medikės.

2019-04-25, 07:20 | 1

Labai noriu pasidžiaugti registratūros darbuotojų darbu. Atsiliepia visada maloniai, geranoriškai suteikia reikiamą informaciją. Ypatingai norėčiau padėkoti puikiajai registratorei Teresai, kurios dėmesingumas ir paslaugumas tiesiog nepakartojamas! Linkime jai ir visam kolektyvui kuo geriausios kloties:)

2019-03-27, 16:01 | 2

Buvau pas gydytoją traumatologę Kuropotkinaitę. Tinginių tinginė. Anot jos, esu sveika be reikalo atėjau, nors mane siuntė neurologas. Nei rengeno, nei vaistų.

2018-12-27, 22:22 | 3

Labai džiaugiuosi, kad savo reabilitacijai atlikti pasirinkau būtent Antakalnio poliklinikos Fizinės reabilitacijos skyrių. Liga buvo labai mane išvarginusi ir nelabai jau turėjau vilties, kad galima kiek nors juntamai padėti.
Laimei, aš klydau.
Gal efektas ir nebus ilgalaikis, bet tas žinojimas, kad yra vieta, kur gali sulaukti realios pagalbos, yra neįkainojamas.
Galiu tvirtai pasakyti: čia dirba ne tik savo darbą išmanantys gydytojai, bet ir tikri savo darbo meistrai - vienokias ar kitokias procedūras atliekantys fizinės reabilitacijos specialistai.
O tai, kad registratūros darbuotojos perskambina negalėjusiam dėl užimtumo prisiskambinti, išvis yra iš fantastikos srities! Jau nekalbu apie tai, kad visą laiką atsiliepia labai maloniai ir tikrai stengiasi atsižvelgti į pageidavimus ar galimybes.
Žodžiu, kolektyvas suburtas labai profesionaliai, apgalvotas ir darbo organizavimas.
Visiems jiems dėkoju ir linkiu kuo geriausios kloties Naujaisiais!

2018-12-19, 22:00 | 1

Laba diena,
Po vizito pas šeimos gydytoja gruodžio 19d. mano vaikui paskyrė kraujo tyrimą. Iškart nuskubėjome jo pasidaryti (apie 18.15h - 18.30h) . Eilių nebuvo iš karto priemė prie 1 langelio dirbanti laborantė. Moteriškė šviesaplaukė iš pirmo žvilgsnio pasirodė maloni ir paslaugi. Paaiškino, kad kūdikiui pašildyt kairę rankytę, nes iš šios rankos pirštuko ims kraują. Ką pasakė tą ir padariau. Na ką, pradūrė pirštuką pradėjo minkyt ir žinoma vaikas pradėjo verkti. Laborantei tas akivaizdžiai nepatiko, paprašė, kad stipriau laikyčiau rankytę. Padariau taip kaip paprašė. Baigusi procedūrą uždėjo sterilią vatą ir ji nuslydo, nes neišlaikiau aš tos vatos, kadangi vaikas pradėjo masikuoti rankomis. Moteris man šovė :” jūs mama ar kas?!” Ir padavė naujà vatytę ir išėjau į koridorių. Išėjus į koridorių padaviau vaiką vyrui ir laikiau jam tą pirštuką po kurio laiko išeina ta pati sesutė ir padavė dar vieną vatytę. Padėkojom ir ji išėjo. Vaikas po kiek laiko aprimo ir pradėjom jį rengti. Vaikas sergantis, irzlus vėl pradėjo verkti. Išeina ta pati sesutė į koridorių ir šauna mums: “ ko jūsų vaikas čia verkia? Apraminkit jį! Negąsdinkit man čia kitų vaikų! Eilkit iš čia! Greičiau eikit iš čia!!”
Todėl kyla klausimas ar tai yra normalus darbuotojos elgesys??? Ar normalu išvarinėti pacientus iš koridoriaus? Sergantį 6 mėnesių kūdikį? Komentuoti ir klausinėti “jūs mama ar kas?”.

Labai norėčiau, kad šios darbuotojos tiesioginis vadovas pakalbėtų su ja apie darbo etiką, bendravimą su pacientais bei kompetencija dirbant su vaikais. Gal vis dėl to šis darbas ne jai?!

Tikrai daugiau nenorėčiau patekti pas tokią specialistę. Ir kitiem nerekomenduočiau, labai gaila, kad neįsidemėjau vardo ir pavardės, bet tikiu, kad Jums bus nesunku atsekti.

Labai laukiu Jūsų komentaro apie šitą situaciją.

2018-10-30, 16:31 | 2

Dauguma registratūroje dirbančių žmonių bendrauja nemaloniai. Yra tik maža dalis, kurie mandagiai atsako į rūpimus klausimus. Didžią dalį dažnai valdo emocijos, bendrauja pakeltu tonu ar šiurkščiai.
Pavyzdžiui, stomatologijos skyriaus registratūroje buvau uždavusi klausimą, ar už paslaugas galėčiau sumokėti ne iš karto, atsakė pakeltu tonu ir metaforomis: "o kai parduotuvėje apsiperkate, irgi taip kasininkės klaustumėte?".
Arba šeimos gydytojos sesutės klausiau, ar yra velesnių numeriukų pas gydytoją, nes laikas, kurį užrašė, man netiko. Ji atsakė: viskas, šiandien mes jau baigėme. Pasižiūrėkite internete. Paskambinus į registratūrą sužinojau, kad kiti numeriukai yra žymiai veliau. Tačiau man ir užtektų tokio atsakymo, kurį gavau registratūroje (tądien registratorė bendravo maloniai). Reikėjo nedaug - vieno tokio atsakymo, supratingumo. Labai liūdna, kad taip šiurkščiai bendraujama. Nieko keista, kad ir žmonės vėliau ateina irzlūs - kaip gynyba į tokį nemalonų bendravimą. Ir tokiu būdu visas šis negatyvumo ratas toliau sukasi.

2018-09-18, 19:44 | 3

Patirtis:
Atvažiavau prisiregistruoti vizitui (I lygio), tikėdamasis laukti iki savaitės, o laisva vieta buvo jau už 4 minučių (gydytojo reitingas svetainėje - aukštas), II lygio gydytojas taip pat priėmė iškart po I lygio vizito ir kraujo tyrimo. Viskas vienu ypu.

Gydytojai:
Vieni šeimos gydytojai puikūs, kiti - prastesni. Verta nepagailėti laiko persirašyti, jei teko gauti pastarąjį. Mano naujoji - tiesiog super. Abiejų reitingai atitiko mano patirtį.

Įranga, infrastruktūra:
Puikios - modernios ir patogios - informacinės sistemos. Registratūroje užsiregistravau vizitui, o vos užlipus laiptais, iškart jau kvietė pagal Pavardę. Tokia pati patirtis ir su čia pat paskirta II lygio gydytoja, tiesiog tobula.

Priimančios administratorės:
Malonios. Atvažiavus skubiomis problemomis nepasiuntė namo, o leido gauti vietą, abu kartus. Gera žinoti, kad ištikus ūmiam sunegalavimui, neteks laukti komplikacijų savaitėmis į priekį, iki vizito. Taip pat smagu, kad keičiant šeimos gydytoją, pasiūlė tikrai gerą (nors iš kitos pusės - galbūt galėjo parekomenduoti tokią ir pirmą kartą)

2018-06-11, 14:01 | 25

Ar ne per daug psichiatru jusu istaigoje?? Visas somatines ligas, pervedat i psichosomatika ar psichikos sutrikimus?? Lietuvoje bando medicina i pseudomoksline psichiatrija pakeisti?? nes ieskoti tikra ligos priezasti ir gydyti proto neuztenka?? lietuvoje kaip matau yra tendencija, sodinti visus is ejles ant psichiatrines psichotropines tabletes, nes taip lengviau, kam kazka galvoti, ieskoti liga, sufabrikavai psichine diagnoze ir pumpuok su psichiatrine narkota kiek iskentes, sitoje istaigoje nelabai ka sugeba ieskoti, kas per sutrikimas zmonems ir del ko, gydytojai nezino savo darbo, neismano apie ligas etiologija, bando pasodinti visus ant psichiatrines tabletes, kurie sukelia visas sizofrenijos ir depresijos simptomus, sukelia endokrinines sutrikimus, haliucinacijas, kliedesiai, nemiga ir taip toliau, o dar ir neurologines ir endokrinines sutrikimus, tokius kaip akatizija, parkinsonizmas, distonija, veliavoji diskenezija, o dar osteoporoze, cukrinis diabetas, galaktoreja, navikus, nevaisinguma, neuroleptini nutukima abdominalini, nutukima, gadina krauja, imuniteta, gali sukelti piktybini neurolpetini sindroma, infarkta , insulta. Visa sita sukelia tokie "vaistai" neurolpetikai antipsichotikai kaip haloperidolas, litis, valproatas, olanzapinas, risperidonas, clozapinas, paliperidonas, caripiprazine, quetiapinas, aripiprazolis, fluanksol, truksalis, tiapridas, ziprasidone, sulpiridas, amisulpiridas, metoclopradmias cerukalis, domperidonas motillium ir taip toliau. Is antidepresasntu tokius sutrikimus gali sukelti, amitriptilinas, fluoksetinas, paroksetinas, sertralinas, mirtazapinas, venlafaxinas, duloxetinas, fluvaxaminas, citalopram, escitalopram ir kiti, is trankvilizatoriu kurie sukelia stipri psichine ir fizine priklausomybe, abstinencija, lomkes, atsisakimo sindroma, tokie preparatai kaip diazepamas, bromazaepamas leksotanilas, lorazepamas lorafen, alprazolamas xanax, clonazepamas, zolpidemas, zopiclonas, pregabalinas lyrica, carbamazepinas, gabapentinas, lamatriginas,ir taip toliau..ne papulkit ant psichiatrine kabliuka. klauskit gydytoju del ko jie bando pastumti jums pas psichiatrus. Dazniausiai stumia pas psichiatrus alegydytojai, kurie neismano savo darba, nekompetitingi, zemos kvalifikacijos, jiems taip lengviau atsikratyti paciento. Viesinkit tokiu "gydytoju" pavardes internete, kad visi zinotu kad pas tokius specialistus, geriau nepapulti. Tokio naglumo dar nemaciau, kad psichiaskai sveikus, arba trumpai turinciam umine sutrikima, sodina visam gyvenimui , faktiskai zudant zmogu, o ne gydant. Lietuvoje kai kuriu psichotropiniu suvartojama 2 - 3 kartus daugiau, o kai kuriu ir 20 kart daugiau nei latvioje ar estioje, ir visa tai del tokiu nekompetitingu gydytoju.Lietuvoje kai kuriu psichotropiniu suvartojama per 100 tukst zmoniu, 2 - 3 kartus daugiau, o kai kuriu ir 20 kart daugiau nei latvioje ar estioje, ir visa tai del tokiu nekompetitingu gydytoju.

2018-05-10, 15:29 | 3

Noreciau garsiai pasipiktinti Antakalnio pol. gyd. ortopedo-traumatologo Romualdo Grigaliuno paslaugomis. Vizitui buvau priimta valanda veliau nuo uzrasyto laiko, kol sulaukiau israso su atsakymu, praejo dar beveik dvi valandos. Ar tai normalu? Nemanau. Pacientas negali veluoti pas gydytoja, turi pranesti, jei negales atvykti ir pan. Kodel gydytojas savo ruoztu negali elgtis taip pat? Kodel paciento laikas nera gerbiamas? Pusvalandi galeciau palaukti, maza kas atsitiko, bet praleistos beveik 3 valandos klinikoje vienam vizitui kelia dideli pasipiktinima. Primena eiles prie duonos ar desru sovietmeciu, geda del tokio punktualumo 21-ame amziuje. Visiskai nerekomenduoju ir pati daugiau nesikreipsiu. Standartiniu pasiaiskinimu copy-paste is poliklinikos nereikia, rasau tik del to, kad butu informuoti kiti.

2018-05-09, 22:33 | 1

Neleiskite moderniam pastato fasadui jūsų apgauti - po špakliu toks pats farsas kaip ir bet kurioje kitoje lietuviškoje įstaigoje.

Niekas nieko nežino, asmens bylos pamestos ar pradingusios archyve, o ir iš pačių gydytojų naudos nėra, bent jau atėjus be lauktuvių.

Rekomenduočiau saugoti savo sveikatą, nes nežinia ar čia sulauksite pagalbos.

2018-02-22, 09:11 | 1

Didelių nusiskundimų neturiu, tačiau likau nepatenkinta situacija Odontologijos skyriuje. Buvau registruota pas gydytoją odontologę pakartotiniam vizitui. Tačiau susirgau ir nusprendžiau perkelti vizitą į kitą dieną. Gydytojos kabinete telefono nėra, tad susisiekti tiesiai su ja galimybių nebuvo. Paskambinau į odontologijos skyriaus registratūrą. Ten man pasakė, kad gali mano vizito datą perkelti kone mėnesiu ar daugiau į priekį, nes gydytoja registravo mane pakartotiniam vizitui, todėl turėjo galimybę registruoti ankstesnei datai, o registratorės tokios galimybės neturi. Pasakiau registratorei, kad man tokio ilgo laiko tarpo laukti netinka dėl situacijos su mano dantimi. Paklausiau, ar būtų galima pasikalbėti su gydytoja. Man pasakė, kad jei noriu gauti pakartotinio vizito datą, turiu atvykti į kliniką ir ten persiregistruoti. Tačiau man sergančiai toks variantas visiškai netiko. Teko keisti vizito datą į gerokai tolimesnę.

Manau, kad kaip šeimos bei kiti gydytojai turi telefonus kabinetuose, taip turėtų turėti ir odontologai.

2018-01-23, 09:52 | 1

Skubos tvarka norint patekti pas gydytoja ir su temperatura, administratores siulo palaukti 3 valandas savo gydytojo. Manau tai yra pats blogiausias aptarnavimas. Taip pat buvo skubos atvejis del pasigauto viruso kai issitisai pykino. Teko pralaukti prie budinciojo gydytojo daugiau nei 2 valandas, o administratores tiesiog vaipesi ir sake nera taip blogai.

2017-12-01, 09:13 | IP: *.*.*.*

Lauki 3 men pas daktare, tada gauni pranesima kad ji susirgo ir paraso tau kad turi ieskoti kita daktare ir registruotis pas ja, ir vel laukti puse metu. Daktaro vardo nera verti dauguma ten dirbanciu, nieko neapgalvota zmones nerupi nei vienam daktarui. Sekmes besilankant :)

2017-10-17, 11:19 | IP: 90.134.164.153

Pas gydytoją patekti teko laukti 47 min., nors laikas, kada registravausi buvo rytinis. Dirbančiam žmogui tiek laukti, vien dėl konsultacijos, sakyčiau yra nepriimtina. Kam tokiu atveju reikalinga išankstinė registracija?

2017-09-28, 21:59 | IP: *.*.*.*

susirgus ir atejus be issankstynes registracijos, gydytojo reikia laukti pora valandu.....

2017-09-21, 16:02 | IP: *.*.*.*

Prasta kineziterapine zona. Persirengimo kambaryje neveikia dusai, truksta prietaisu taikan elektros stimuliacija. Nekompetetingi seimos gydytojai.

2017-07-13, 12:44 | IP: 213.164.107.123

Registraturos darbuotojos labai nemandagios, visiskai be bendravimo igudziu. Tikrai nekalbu apie visas, taciau 80 proc... Paskambinus pastaraji karta ir pasiteiravus tam tikros informacijos, kalba lyg su sena priese, atmestinai, nerenka tono.

Antakalnio poliklinika atsakė

Laba diena,
Dėkojame už pastabas, visuomet atsižvelgiame ir stengiamės tobulėti.

Pagarbiai,
Komunikacijos specialistė

2017-05-24, 20:02 | IP: *.*.*.*

Kreipiausi dėl reabilitacijos (šildymo procedūrų). Pakraupau nuo seselių "aptarnavimo"... Atsainus, nemalonus bendravimas, nevengia pakelti balso. Apkalba pacientus už akių, nekreipdamos dėmesio, kad girdi kiti. Reikalauja, kad į procedūras atvyktum laiku, o pačios visiškai negerbia pacientų laiko. Apsaugok Viešpatie nuo tokios reabilitacijos...

Antakalnio poliklinika atsakė

Apgailestaujame, kad teko tai patirti, tačiau, kad situacija būtų nagrinėjama ir vyktų pokyčiai, neužtenka parašyti atsiliepimą viešoje erdvėje, todėl maloniai kviečiame kreiptis į Antakalnio polikliniką el. paštu atsiliepimai@antakpol.lt ir spręsti problemas iš esmės.

Pagarbiai,
Komunikacijos specialistė

2017-01-11, 20:17 | 1

Išėjus iš darbo savo šeimos gydytojai, man buvo priskirta nauja gydytoja. Kiekvieną kartą atėjus - problemos. Rašant siuntimą nesugeba suformuluoti problemos. Rašant siuntimą pas skirtingus specialistus siuntimą nukopijuoja nuo prieš tai buvusio. Nedėmesinga, dirba atmestinai, trūksta patirties. Esu priversta keisti savo šeimos gydytoją.

2016-12-06, 15:48 | IP: 78.56.219.247

Gera poliklinika, moderni, labai patogu, kad galima užsiregistruot internetu, tačiau profilaktinis patikrinimas labai brangus, ypač kai reikia ne darbui, o praktiksi, už kurią nemokės, kitose įstaigose 8 kartus pigiau. Daug mokamų, brangių tyrimų.

2016-11-10, 10:54 | 2

Kažkoks košmaras. Užsiregistravau pas gydytoją lapkričio 29 d. , bet pasijutau blogai todėl nuėjau pas šeimos gydytoją ir jinai mane užregistravo pas tą pačią gydytoją 10 d.. Na šiandien kaip tik susiruošiau pas ją eiti ir dabar atsidarius antakalniopol.lt pasižiūriu o aš gi perkelta visai kitu laiku ir pas kitą gydytoją!!!! Idomiausia jog niekas nieko man net nepranese, net mastau eiti siandien ir vaidinti jog nieko nepastebejau, nes taip pikta man!! kadangi pas tą gydytoją laukti reikės vėl mėnesį!!!!

2016-09-26, 02:03 | 8

Is esmes esu patenkintas poliklinika, o gydytoju yra visokiu..

2016-08-10, 10:55 | IP: 88.216.103.50

Moderni poliklinika, sutvarkyta viduje ir išorėje, lankytis malonu. Registratūros darbas greitas ir profesionalus. ypač patinka elektroninė registracija ir priminimai apie vizitą žinute ar el. paštu. Nes pas specialistus eilės tenka palūkėti ir keletą savaičių ar pora mėnesių, tai labai naudinga kai primena žinutėmis. Dauguma gydytojų tikrai malonios ir profesionalios, išskyrus vieną ginekologę kuri buvo grubi ir nemaloniai bendravo. Bendrai gydymo įstaigai priekaištų neturiu.

2016-08-08, 17:34 | IP: 188.69.198.7

Labai ilgai reikia laukti. Būklė tikrai nera tokia,kad butu galima sedeti. Daugiau kaip dvi valandas prie vieno kabineto duru....

2016-08-04, 20:15 | IP: 78.56.77.117

Lankomės su vaikais pas L. Žvinakevičiūtę, ji tikrąją to žodžio prasme yra šeimos gydytoja. Prisimena kuo skundėmės praeitų vizitų metu, sveikinamės susitikę gatvėje, prisimena vaikų vardus ir jų raidos ypatumus. Jokio atlygio ar dovanų niekada nedavėme. Dažnai siunčia pas kitus specialistus, kad diagnozė būtų nustatyta tinkamai ir paskirtas geriausias gydymas.

2016-07-15, 22:23 | IP: 84.15.185.97

Dirba įvairių specialistų, yra gerų, profesionalių, o yra tokių kurie tik teršia šios įstaigos vardą pav. reabilitologė Asta Kuncevičienė, ne gydytoja o siaubas, arba darbo medicinoj atėjo nauja darbuotoja, slaugytoja (juodais plaukais)andžela atrodo, nespėjo kojų sušilti, o poliklinikos garbę apdergė savo niekingu elgesiu ir dirba toliau..lyg nebūtų aplinkui geresnių specialistų.
Šiaip poliklinika paliko gerą įspudį, registratūros vedėja Neringa griežta, bet teisinga, puikiai susitvarko ir su dideliu kolektyvu ir su didelės apimties krūviu. Administracijos kolektyvas puikus. Teko susidurti su audito vedėja Gražina, tai žmogus iš didžiosios raidės.

2016-04-26, 10:33 | IP: *.*.*.*

Be paciento sutikimo dėl nesuprantamų priežasčių keičia šeimos gydytojus, pilnametystės sulaukusių gydyti vaikų gydytojai "negali", priskiria kokiai nors gydytojai esančiai dekretinėse atostogose, susirgus pagalbos turi ieškoti pats, nieks pacientui padėti neskuba.

2016-03-31, 15:09 | IP: 78.60.111.30

Puiki įstaiga

2016-03-29, 12:41 | IP: 78.60.171.107

Labai patinka personalas, visad labai maloniai bendrauja tiek daktarai tiek registratūros darbuotojos. Nepatinka tik vienas dalykas - skresvėjis. Labai nesmagu, kai nueini tvarkyti dantį, o gryžti namo su angina :( Suprantu, kad patalpas vėdinti reikia, bet gal įmanoma būtų ką nors padaryti, kad nebūtų visur koridoriuose atidaryti langai.... nes net sušalt spėju kol nueinu iki reikiamo kabineto

2016-03-24, 05:42 | IP: 88.223.40.241

Man patinka ši gydymo įstaiga. Pagrindinė priežastis yra ta, jog niekuomet netenka keliauti į kitą vietą atlikti kokius nors tyrimus ar ieškotis kito specialisto. Vos išėjus iš gydytojo kabineto seselės tuojau pat užregistruoja kitam vizitui, bei, kas patogiausia, pas kitus specialistus, nereikia tuo rūpintis pačiam. Visi mes žmonės ir gydytojai taip pat, tenka susidurti su skirtingu med. personalo temperamentu, bet galiausiai visuomet gauni iš jų reikalingą informaciją.

2016-02-11, 14:28 | IP: *.*.*.*

Prie šeimos gydytojų didelės eilės. Kai kurie "specialistai" susirinkę tokie, kad tik bėgt nuo jų reikia

2015-12-22, 14:23 | IP: *.*.*.*

Pas dauguma specialistu tikrai malonu lankytis, poliklinika visada svari, tvarkinga, smagu, kad pastoviai vyksta remontai, renovacijos Parkavimas tragiskas, automobili pastatyti uztrunka ilgiau negu pats vizitas pas gydytoja, aiksteles pergrustos, galine aikstele isvis kazkoks nesusipratimas, nagli vairuotojai nutrrenkia savo automobilius net ne parkavimosi vietose, o paskui isvaziuok tu kaip nori... Tualetuose dazniausiai nebuna popieriaus ir popieriniu ranksluosciu, muilo, ne visi nesiojasi serveteles ir dezinfekavimo skyscius rankoms... Valytojos (ypac 9 aukste) jauciasi virsesnes uz daktarus, plustasi, matosi nepatenkintos savo darbu, bet kaskart sutinki ir sutinki tas pacias... Kai kuriu gydytoju bendravimo etika perzengia bet kokias ribas, daktarai jauciasi kaip dievai, tikrai teko ne karta sedeti pakraupus nuo kai kuriu gydytoju bendravimo arba isvis jo nebuvimo. Labai daug mokamu paslaugu ir konsultaciju, kas tikrai nedziugina. Galiausiai keista sistema, kai vos ne kiekvienam aukste sava tvarka ir atejes nebezinai, kaip cia ir kas cia... Vienur gyvos eiles, kitur seseles kviecia, dar kitur numereliai, o galiausiai sedi lauki ir tave aprekia, kodel neini i kabineta ir gaisini gydytojo laika... gerai, kai eini pas gydytoja ne pirma karta, ir zinai kas kaip, o jei ateini pirma karta, tai ir suk galva, kaip cia dabar prie to kabineto elgtis...

2015-12-11, 08:49 | IP: *.*.*.*

Tragedija. Pas gyd. specialistus (pvz kardiologus) reikia laukti pusė metų. Tai jau peržiangia visas ribas...

2015-04-20, 14:23 | IP: *.*.*.*

Priėmimo skyriuje su didžiuliais skausmais, nesant dideliam pacientui skaičiui tenka laukti ilgiau nei valandą kol priėmimo skyriaus darbuotojai pakviečia prie langelio. Darbuotojos grubios, nemandagios, kalbasi viena su kita nepriimdamos žmonių.

2015-03-12, 15:49 | IP: *.*.*.*

Socialinį draudimą nuskaiciuoja kiekviena mėnesi!!!O Aptarnavimas TRAGIŠKAS!!!Duokit tuos pinigus mums, mes patys nuspresime kur gyditis!!!Nes visur katastrofa jei voleliu nekisi...ir neturi pažystamu:

2015-01-14, 20:58 | IP: 188.69.199.130

Čia sužinojau kas yra geri gydytojai. Visada atidžiai apžiūri, matosi, kad siekia tiksliai išsiaiškinti diagnozę, skiria geriausią gydymą, nerašo vaistų be reikalo. Laboratorijos darbuotojos malonios, paslaugios, puikiai išmano savo darbą.

2014-10-02, 00:58 | IP: *.*.*.*

Labai patogi registracija pas gydytojus internetu ir priminimai apie vizitus elektroniniu būdu. Daugiausia lankausi stomotologijos skyriūje, ten daugumai darbuotojų trūksta kultūros ir profesonalumo.
Gydytojai prie pacientų neigiamai atsiliepia apie savo kolegas dirbančius tiek toje pačioje klinikoje, tiek kitose.

2014-05-29, 16:36 | IP: *.*.*.*

Nerekomenduočiau kreiptis šioje įstaigoje dėl papildomų paslaugų: užmokėsite beveik tiek pat, kaip ir privačioje įstaigoje, bet paslaugų kokybė žymiai prastesnė, ir medicinos darbuotojų elgesys primena “sovietmečio” laikotarpį, kai klientas niekam buvo nereikalingas.

2014-05-08, 12:47 | IP: 84.46.254.159

Tvarkinga poliklinika kai kuriems darbuotojams reiktų bendravimo įgūdžius pasitobulint

2014-04-29, 09:51 | IP: 5.20.136.89

Super patinka kad eilese nereikia laukti registratura dirba gerai jeigu paskirtas laikas tai tu ir patenki.

2014-04-26, 17:35 | IP: *.*.*.*

Patogi tyrimų atlikimo sistema. Registracija pas gydytoją tik po kelių mėnesių,o atvykus tenka dar laukti eilėse apie 15-30min tai tikrai. Kai kurių med. sesučių ir gydytojų atsainus bendravimas su pacientais-jaučiasi,kad norima "kuo greičiau atsikratyti". Labai daug paslaugų bei tyrimų tapo mokamais,kas kitose poliklinikose daroma nemokamai. Jei susimoki už paslaugą,vistiek dar tenka laukti eilėse. Gydytojai dirba pagal sovietmečio principą,seni gydymo metodai,mažai informacijos pačiam pacientui. Reikėtų iš esmės keisti gydytojus,nes labai daug "užsisedėjusių" senyvo amžiaus gydytojų.