Reitingas
Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.7% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.8% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.7% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.7% Complete
4.3

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.1% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.6% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.1% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.4% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.1% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.7% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

69.8% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

28.1% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.1% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

23.1% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2007-11-09, 08:06 | IP: *.*.*.*

kuo greiciau reiketu pakeisti visa registraturos personala. Gydytoja Vengriene visiskai nemoka gydyti, kiek kartu buvau nuejusi, visuomet eksperimentuoja su vaistais. Uz ka tik pinigus gauna?!!
Kai kurie gydytojai, bei seseles ne toleruoja rusakalbiu zmoniu.

2007-11-07, 12:22 | IP: *.*.*.*

tokio nėra esu labai nepaternkinta tuo, kad patekti pas specialistą aš dar turiu gauti siuntimą iš vidaus ligų gydytojos, o pas ją galiu patekti tik po keleto dienų, tai koks čia gydymas, jei kenčiu nežmoniškus skausmus, o pagalbos negaunu

2007-10-16, 16:34 | IP: *.*.*.*

pliusu daugiau negu minusu Neturiu

2007-10-01, 20:35 | IP: *.*.*.*

Sovietinis poziuris

2007-08-07, 14:30 | IP: *.*.*.*

Norint pakliūti pas specialistą, reikia laukti 10 dienų, nes nėra talonėlių. Ką daryti tiems, kurie tiek dienų laukti negali?

;