Reitingas
Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.6% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.6% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.6% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.2% Complete
4.3

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.2% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.6% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73% Complete
3.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.3% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.1% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.5% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.1% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

28.1% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.1% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

23.1% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2016-03-24, 07:42 | IP: 88.223.40.241

Man patinka ši gydymo įstaiga. Pagrindinė priežastis yra ta, jog niekuomet netenka keliauti į kitą vietą atlikti kokius nors tyrimus ar ieškotis kito specialisto. Vos išėjus iš gydytojo kabineto seselės tuojau pat užregistruoja kitam vizitui, bei, kas patogiausia, pas kitus specialistus, nereikia tuo rūpintis pačiam. Visi mes žmonės ir gydytojai taip pat, tenka susidurti su skirtingu med. personalo temperamentu, bet galiausiai visuomet gauni iš jų reikalingą informaciją.

2016-02-11, 16:28 | IP: *.*.*.*

Prie šeimos gydytojų didelės eilės. Kai kurie "specialistai" susirinkę tokie, kad tik bėgt nuo jų reikia

2015-12-22, 16:23 | IP: *.*.*.*

Pas dauguma specialistu tikrai malonu lankytis, poliklinika visada svari, tvarkinga, smagu, kad pastoviai vyksta remontai, renovacijos Parkavimas tragiskas, automobili pastatyti uztrunka ilgiau negu pats vizitas pas gydytoja, aiksteles pergrustos, galine aikstele isvis kazkoks nesusipratimas, nagli vairuotojai nutrrenkia savo automobilius net ne parkavimosi vietose, o paskui isvaziuok tu kaip nori... Tualetuose dazniausiai nebuna popieriaus ir popieriniu ranksluosciu, muilo, ne visi nesiojasi serveteles ir dezinfekavimo skyscius rankoms... Valytojos (ypac 9 aukste) jauciasi virsesnes uz daktarus, plustasi, matosi nepatenkintos savo darbu, bet kaskart sutinki ir sutinki tas pacias... Kai kuriu gydytoju bendravimo etika perzengia bet kokias ribas, daktarai jauciasi kaip dievai, tikrai teko ne karta sedeti pakraupus nuo kai kuriu gydytoju bendravimo arba isvis jo nebuvimo. Labai daug mokamu paslaugu ir konsultaciju, kas tikrai nedziugina. Galiausiai keista sistema, kai vos ne kiekvienam aukste sava tvarka ir atejes nebezinai, kaip cia ir kas cia... Vienur gyvos eiles, kitur seseles kviecia, dar kitur numereliai, o galiausiai sedi lauki ir tave aprekia, kodel neini i kabineta ir gaisini gydytojo laika... gerai, kai eini pas gydytoja ne pirma karta, ir zinai kas kaip, o jei ateini pirma karta, tai ir suk galva, kaip cia dabar prie to kabineto elgtis...

2015-12-11, 10:49 | IP: *.*.*.*

Tragedija. Pas gyd. specialistus (pvz kardiologus) reikia laukti pusė metų. Tai jau peržiangia visas ribas...

2015-04-20, 17:23 | IP: *.*.*.*

Priėmimo skyriuje su didžiuliais skausmais, nesant dideliam pacientui skaičiui tenka laukti ilgiau nei valandą kol priėmimo skyriaus darbuotojai pakviečia prie langelio. Darbuotojos grubios, nemandagios, kalbasi viena su kita nepriimdamos žmonių.

2015-03-12, 17:49 | IP: *.*.*.*

Socialinį draudimą nuskaiciuoja kiekviena mėnesi!!!O Aptarnavimas TRAGIŠKAS!!!Duokit tuos pinigus mums, mes patys nuspresime kur gyditis!!!Nes visur katastrofa jei voleliu nekisi...ir neturi pažystamu:

2015-01-14, 22:58 | IP: 188.69.199.130

Čia sužinojau kas yra geri gydytojai. Visada atidžiai apžiūri, matosi, kad siekia tiksliai išsiaiškinti diagnozę, skiria geriausią gydymą, nerašo vaistų be reikalo. Laboratorijos darbuotojos malonios, paslaugios, puikiai išmano savo darbą.

2014-10-02, 03:58 | IP: *.*.*.*

Labai patogi registracija pas gydytojus internetu ir priminimai apie vizitus elektroniniu būdu. Daugiausia lankausi stomotologijos skyriūje, ten daugumai darbuotojų trūksta kultūros ir profesonalumo.
Gydytojai prie pacientų neigiamai atsiliepia apie savo kolegas dirbančius tiek toje pačioje klinikoje, tiek kitose.

2014-05-29, 19:36 | IP: *.*.*.*

Nerekomenduočiau kreiptis šioje įstaigoje dėl papildomų paslaugų: užmokėsite beveik tiek pat, kaip ir privačioje įstaigoje, bet paslaugų kokybė žymiai prastesnė, ir medicinos darbuotojų elgesys primena “sovietmečio” laikotarpį, kai klientas niekam buvo nereikalingas.

2014-05-08, 15:47 | IP: 84.46.254.159

Tvarkinga poliklinika kai kuriems darbuotojams reiktų bendravimo įgūdžius pasitobulint

2014-04-29, 12:51 | IP: 5.20.136.89

Super patinka kad eilese nereikia laukti registratura dirba gerai jeigu paskirtas laikas tai tu ir patenki.

2014-04-26, 20:35 | IP: *.*.*.*

Patogi tyrimų atlikimo sistema. Registracija pas gydytoją tik po kelių mėnesių,o atvykus tenka dar laukti eilėse apie 15-30min tai tikrai. Kai kurių med. sesučių ir gydytojų atsainus bendravimas su pacientais-jaučiasi,kad norima "kuo greičiau atsikratyti". Labai daug paslaugų bei tyrimų tapo mokamais,kas kitose poliklinikose daroma nemokamai. Jei susimoki už paslaugą,vistiek dar tenka laukti eilėse. Gydytojai dirba pagal sovietmečio principą,seni gydymo metodai,mažai informacijos pačiam pacientui. Reikėtų iš esmės keisti gydytojus,nes labai daug "užsisedėjusių" senyvo amžiaus gydytojų.

2014-04-02, 19:50 | IP: *.*.*.*

Norint uzsiregistruoti i-netu iskrenta, "kad manes nerasta poliklinikos pacientu sarase" - ir taip pastoviai.Paskambinus inform.- atitaiso padeti,bet iki sekancio karto ?! Be to, katastrofiskas automobiliu stovejimo vietu trukumas,perkelus vaiku skyriu i centr.pastata !!!

2014-03-03, 20:03 | IP: *.*.*.*

Tyrimų laboratorija - labai gera. Eilės beveik nebūna (ne taip, kaip anksčiau) Labai bloga padėtis su automobilių parkavimu.Elektroninė sistema veikia, bet užsiregistruoti pas savo šeimos gydytoją gali nebent po mėnesio.O nuvykus į polikliniką - neįsivaizduojamos eilės pas gydytojus, jei ne mirtinas ligonis, tai reikia laukti po mėnesį ir daugiau. Pas specialistą pakliūti - iš viso utopija. Jei su baisiausia temperatūra ar didžiausiais skausmais - tai papildomą talonėlį gausi, ir į gydytojo darbo pabaigą gal ir prieis tavo eilė, kai jau būsi leisgyvis(nes pirmiausia kviečia su talonėliais) Arba dar geriau - prie gydytojo kabineto nei vieno žmogaus, o talonėlių nėra, dar reikia maldauti ir derėtis, kad kaip nors priimtų.

2014-01-28, 20:20 | IP: *.*.*.*

Labai blogas elgesis iš gyditoju puses.Teko pakeisti polikliniką

;