Reitingas
Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.7% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.8% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.7% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.7% Complete
4.3

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.1% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.6% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.1% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.4% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.1% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.7% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

69.8% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

28.1% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.1% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

23.1% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2018-05-10, 01:33 | 1

Neleiskite moderniam pastato fasadui jūsų apgauti - po špakliu toks pats farsas kaip ir bet kurioje kitoje lietuviškoje įstaigoje.

Niekas nieko nežino, asmens bylos pamestos ar pradingusios archyve, o ir iš pačių gydytojų naudos nėra, bent jau atėjus be lauktuvių.

Rekomenduočiau saugoti savo sveikatą, nes nežinia ar čia sulauksite pagalbos.

2018-02-22, 11:11 | 1

Didelių nusiskundimų neturiu, tačiau likau nepatenkinta situacija Odontologijos skyriuje. Buvau registruota pas gydytoją odontologę pakartotiniam vizitui. Tačiau susirgau ir nusprendžiau perkelti vizitą į kitą dieną. Gydytojos kabinete telefono nėra, tad susisiekti tiesiai su ja galimybių nebuvo. Paskambinau į odontologijos skyriaus registratūrą. Ten man pasakė, kad gali mano vizito datą perkelti kone mėnesiu ar daugiau į priekį, nes gydytoja registravo mane pakartotiniam vizitui, todėl turėjo galimybę registruoti ankstesnei datai, o registratorės tokios galimybės neturi. Pasakiau registratorei, kad man tokio ilgo laiko tarpo laukti netinka dėl situacijos su mano dantimi. Paklausiau, ar būtų galima pasikalbėti su gydytoja. Man pasakė, kad jei noriu gauti pakartotinio vizito datą, turiu atvykti į kliniką ir ten persiregistruoti. Tačiau man sergančiai toks variantas visiškai netiko. Teko keisti vizito datą į gerokai tolimesnę.

Manau, kad kaip šeimos bei kiti gydytojai turi telefonus kabinetuose, taip turėtų turėti ir odontologai.

2018-01-23, 11:52 | 1

Skubos tvarka norint patekti pas gydytoja ir su temperatura, administratores siulo palaukti 3 valandas savo gydytojo. Manau tai yra pats blogiausias aptarnavimas. Taip pat buvo skubos atvejis del pasigauto viruso kai issitisai pykino. Teko pralaukti prie budinciojo gydytojo daugiau nei 2 valandas, o administratores tiesiog vaipesi ir sake nera taip blogai.

2017-12-01, 11:13 | IP: *.*.*.*

Lauki 3 men pas daktare, tada gauni pranesima kad ji susirgo ir paraso tau kad turi ieskoti kita daktare ir registruotis pas ja, ir vel laukti puse metu. Daktaro vardo nera verti dauguma ten dirbanciu, nieko neapgalvota zmones nerupi nei vienam daktarui. Sekmes besilankant :)

2017-10-17, 14:19 | IP: 90.134.164.153

Pas gydytoją patekti teko laukti 47 min., nors laikas, kada registravausi buvo rytinis. Dirbančiam žmogui tiek laukti, vien dėl konsultacijos, sakyčiau yra nepriimtina. Kam tokiu atveju reikalinga išankstinė registracija?

;