Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80.1% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

68.6% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

67.7% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

60.8% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

86.7% Complete
4.3

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.5% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.9% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.5% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.5% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

73.9% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.6% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.3% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

29.3% Complete
1.5

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

66.1% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

19.7% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2008-12-09, 15:25 | IP: *.*.*.*

zodziu, musu 3 men mergaitei buvo paskirti masazai. paskambimon i registratura, nes nuvaziuoti nebuvo galimybes ir mum pasake kad reikes menesi palaukti... rezervavo mum taloneli, ir pasake ateiti atsiimti iki gruodzio 11. siandien paskambinau paklaust ar galima ateiti susimoketi ir gauti ta numeriuka. o mum buvo pasakyta kad jo nera. vaikui masazai reikalingi, o dabar tik sausio 12 galesim eit.. vat taip mum ir "rezervavo" taloneli!

2008-11-26, 09:33 | IP: 84.32.245.193

Nėra Kartais reikia laukti daugiau negu mėn. kad patekti pas gyd.

2008-11-25, 09:56 | IP: *.*.*.*

Iš tiesų nuvylė itin nemalonus ir neetiškas personalo darbas. Stokojama pagarbos žmogui, jo laikui. Nusivyliau, daugiau i šią polikliniką stengsiuosi neužsukti.

2008-11-10, 15:38 | IP: 217.117.18.102

Tikrai gera poliklinika, kurioje vaikai gauna kokybišką apžiūrą. Žinoma, aplinka nėra pati jaukiausia...reikėtų remonto, naujesnės įrangos. Ir... dėl daugelio problemų kaltinat registratores..o jos tik vykdo tai, ka joms nurodo jų valdžia. Vat taisykles tai reikėtų pakeisti.. O visa kita...džiaukitės, kad iš viso žmonės dirba tokį alinantį darbą, kai per dieną tenka pabendrauti su ne vienu ir ne dviem nekaip nusiteikusių žmonių.

2008-10-06, 04:01 | IP: *.*.*.*

nera teigiamu jokiu dalyku KAI tave sumusa tikliesi,kad jei prireiks padarys israsa is med korteles,bet kur tau bet kokia kortele kur su rimtesnem ligom iskart dingsta...
viena...
antra...
trecia...
dabar turbut jau kokias 4 korteles turiu ten ir vis su kita einu pas gyditoja,bet tai dar nieko jei papulsi pas ta daktara isvis,dazniaiusiai nepapuoli,arba reik laukt "gyditoja labai uzimta ,artimiausias lapukas uz 12 dd....
TAI KAS CIA PER TVARKA JMJ .3,14zdec polnyj ...
o apie profesionaluma tai jei pats nezinotum kas per susirgimas ,kaip gyditi ir kaip ne tai ir nepadetu tau antakalnio daktaru saika...
nescia zmona pasigavo gana slykstu nervo uzdegima,tai nei greitoji nieko nepadejo nei antakalnis, praktiskai kai isvaziavo greitoji kita ryta buvau visus vaistus supirkes ir daves,o gyditoja juos israse po 2paru...
taigi ko zinosi ant peciu nenesiosi TEGYVUOJS SAVYGIDA <LIAUDIES MEDICINA IR PAPERKAMI VAISTININKAI:)
ps.BEJA PAMASTYMUI:
receptas reeikalingas tik tam ,kad gyditojas parasytu vaistininkui ka jums duot...
bet kam gadint popieriu jei galima ir persakyt nuejus- maziau laiko susigaistu...
suprantu kai koks nors raminantis,ar panasus prp.bet kai analginui israsineja recepta tai jau apsurdas...
gerai kad valerijonui nereikia dar,o gal ir stiprius raminamus be rcp pardavinekit ,tai maziau su piktais klientais teks susidurinet ponai sun DAKTARAI...visi ramus grazus sedes prie duru kol kavote laksit,ir nieks nesiputos ... kaifas bus :D
ir dar,kiek zinau ten labai kompetetingi urologai jie uz 5 lt net priesastminipriesbronchitini vaista israso :D kuuul:D

2008-08-30, 11:22 | IP: *.*.*.*

registratores daugiau nei bukos,neina susisneket.Keisti visas be isimties,o tvarka poliklinikoj dar nuo caro laiku likus.Ir i ka poliklinikos valdzia ziuri.

2008-08-12, 11:31 | IP: *.*.*.*

Galėtų miesto valdžia pasitūpinti šia poliklinika ir jos modernizavimu

2008-07-08, 18:33 | IP: *.*.*.*

negaliu pavadinti tai gydimo istaiga manau kad kaimo felceris daugiau zino

2008-05-27, 07:45 | IP: *.*.*.*

nėra naujo mąstymo.

2008-03-17, 05:48 | IP: *.*.*.*

regisrtaūra tikras siaubas, 5 darbuotojos tik vaizduoja kad dirba, skambini registruotis - ragelio nekelia, gali stoveti priešais registratūra, surinkti tel. numeri ir pažiurėti, kaip tai joms rūpi...... ka ir bepridursi....

2008-03-04, 12:33 | IP: *.*.*.*

Eiles didziules, registraturoj isviso velnias zino kas daros, skambini-nekelia ragelio... O stovedamas eileje kai visi kosti ciaudi ir prukscia tai isviso galvoji ar verta cia buvo eiti, gali uzsikresti velnias zino kuo belaukdamas...

2008-02-11, 07:04 | IP: *.*.*.*

Arti namų,pirmines išvadas apie ligą galima gauti (susidaryti nuomonę) Labai blogas aptarnavimas medicininės reabilitacijos skyriuje-net už mokamas procedūras (masažai), procedūras atliekantis personalas reikalauja papildomų pinigų- už masažo metu naudojamus tepalus, prašo atsinešti savo rankšluosčius, procedūrų trukmė tokia, kad sunkesnis ligonis spėja tik nusirengti ir apsirengti (pats masažas tetrunka 5-10min). Labai nešvarios pagalvės, naudojamos masažo metu, arba įvilktos į celofaninius maišus.

2008-02-07, 18:09 | IP: *.*.*.*

Yra ir neblogų specialistų, ir išmanančių profesinę etiką. Kai kurie gydytojai gan nekompetentingi, yra ir nemaloniai besielgiančių.

2008-01-29, 09:17 | IP: *.*.*.*

Malonūs gydytojai Tenka ilgai laukti registratūroje ir prie gydytojo durų.

2007-12-18, 22:20 | IP: *.*.*.*

Baisiausia gydymo istaiga is visu, kuriose teko lankytis

2007-12-11, 12:48 | IP: *.*.*.*

neturiu niekaip be nervu negaliu papulti pas DAKTARE

2007-12-10, 12:40 | IP: *.*.*.*

KARTAIS sulauki kazhko gero.. daug ju.

2007-11-09, 06:06 | IP: *.*.*.*

kuo greiciau reiketu pakeisti visa registraturos personala. Gydytoja Vengriene visiskai nemoka gydyti, kiek kartu buvau nuejusi, visuomet eksperimentuoja su vaistais. Uz ka tik pinigus gauna?!!
Kai kurie gydytojai, bei seseles ne toleruoja rusakalbiu zmoniu.

2007-11-07, 10:22 | IP: *.*.*.*

tokio nėra esu labai nepaternkinta tuo, kad patekti pas specialistą aš dar turiu gauti siuntimą iš vidaus ligų gydytojos, o pas ją galiu patekti tik po keleto dienų, tai koks čia gydymas, jei kenčiu nežmoniškus skausmus, o pagalbos negaunu

2007-10-16, 13:34 | IP: *.*.*.*

pliusu daugiau negu minusu Neturiu

2007-10-01, 17:35 | IP: *.*.*.*

Sovietinis poziuris

2007-08-07, 11:30 | IP: *.*.*.*

Norint pakliūti pas specialistą, reikia laukti 10 dienų, nes nėra talonėlių. Ką daryti tiems, kurie tiek dienų laukti negali?

2007-07-23, 10:25 | IP: *.*.*.*

Didelė poliklininka, todėl retai pacientai siunčiami į kitą miesto galą, patogus susisiekimas, 1. Nors ateini laiku, kartais tenka virš valandos laukti.
2. Kai kurie gydytojai visiškai nebendrauja, apie ligą nepasakoja. Skiria antibiotikus ir "laisvas". Tenka pačiam klausinėtis, dėl ko galėjo atsirasti liga, kaip gydytis.
3. Kartais neteisingai gydoma - (gdoma pasekmė, o ne priežastis)

2007-06-13, 10:06 | IP: *.*.*.*

Patogu, kad nesiunčia atlikti tyrimų į kitas gydymo įstaigas, be to patogus ir poliklinikos darbo laikas. Nelinkiu niekam susidurti su vedėja, kuri išrašo mirusiajam išrašą iš ligos istorijos ar pažymėjimą. Net 5 PK žino ,kad ji išsidirbinėja iš žmonių, kuriems reikia sutvarkyti mirusiojo dokumentus, tačiau yra "nepakaltinama"

2007-06-06, 03:24 | IP: 213.164.125.3

noriu padekoti 4 auksto personalui ypac vedejai vyr seselei polovec d gyd norbutienei uz gera gydyma malonu aptarnavima

2007-02-27, 22:43 | IP: *.*.*.*

MAN BUTU PATOGU REGISTROTIS PAS GYDYTOJUS INTERNETINIU BUDU.MATIT GYDYTOJU GRAFIKUS IR UŽSIRAŠITI PATOGIAUSIU LAIKU.

2007-02-06, 13:48 | IP: 88.118.251.218

Gera poliklinika su profesionaliais gydytojais, ypac daktaras L.Pakintis. Visada isklauso ir pataria! Registratura dirba greitai ir kokybiskai, truksta profesionaliu darbuotoju! Reikia atjauninti kolektyva ir bus lengviau dirbti!