Reitingas
Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.6% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.6% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.6% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.2% Complete
4.3

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.2% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.6% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73% Complete
3.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.3% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.1% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.5% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.1% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

28.1% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.1% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

23.1% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2010-10-18, 19:43 | IP: *.*.*.*

Priklausau šiai poliklinikai pagal gyvenamąją vietą jau 20 metų. Sutardavau su visais gydytojais, viskas atrodė visai neblogai, kol nesusidūriau su viena dirbančia čia ginekologe. Turėjau rimtų sveikatos problemų. Po vizito pas ja išėjau pakraupusi, su sugadintais nervais, pįskaudinta ir nesulaukusi profesionalios pagalbos. Jokio normalaus bendravimo su pacientais, visiškas gydytojo etikos neišmanymas, menkas profesionalumas. Šokas liko ilgam. Vos nenusivyliau visa poliklinika. Nustebau - kaip gali viena pseudogydytoja taip teršti visų gydytojų vardą? Ar administracija tikrina kokiu nors būdu, kaip dirba poliklinikos ginekologai, ar bent skaito atsiliepimus?

2010-10-11, 15:48 | IP: *.*.*.*

Visumoje ligoniai čia yra prastai priimami, jokio dėmesingumo.

2010-10-07, 18:18 | IP: *.*.*.*

Gydytojai dirba atmestinai, apie seseles kai kurias is viso nenoriu kalbet, atrodo, kad ne joms nepriklauso atlikti savo pareigas. Be to patekt pas gydytojus yra sudetinga, ilgos eiles, bet jei mokesi tai eiliu nera. nors atvykus pas gydytojus retai buna eiles arba ju visai nebuna. aplinka poliklinikoj tragiska...

2010-09-22, 10:48 | IP: 217.117.18.102

Jau metus esu Antakalnio poliklinikos pacientas ir galiu pasakyti, kad taip gerai dar neteko jaustis nei vienoje gydymo įstaigoje. Kaskart atvykus matomas akivaizdus progresas - atsinaujinimas, tobulinimas ir t.t. Džiaugiuosi, kad čia gydausi Sėkmės poliklinikos kolektyvui!

2010-09-20, 09:44 | IP: *.*.*.*

Patinka, kad suteikiamos įvairiapusės paslaugos, retai kada prireikia kreiptis į kitos įstaigos specialistus. Pediatrė geros kvalifikacijos. Įstaigoje nėra vaistinės; be išankstinio užsirašymo gali su karščiuojančiu vaiku pralaukti kelias valandas prie durų ir iš nevilties grįžti namo, specialistai nemoka bendrauti su vaikais, pvz. už tai kad nesileidžia kišti kokio instrumento į akį pavadina 3m vaiką nevyru ir pan. Nuo privačių įstaigų labai skiriasi pačiu bendravimu.

2010-07-26, 14:11 | IP: *.*.*.*

apsurdas o ne gydymo istaiga

2010-07-19, 12:01 | IP: 78.60.173.204

Čia dirba geri ir labai geri gydytojai, paslaugios seselės.Registruotis iš anksto pas bet kurį gydytoją nėra sudėtinga, veikia internetinė registracija.
Žinoma, bendra aplinka galėtų būti gersnė, trūksta ventiliacinės sistemos, ypač vasrą. Labai trūksta oro kondicionierų! Karštuose kabinetuose dūsta ir pacientai, ir personalas.

2010-06-28, 21:08 | IP: *.*.*.*

aplamai, kai tenka daugiau nei valanda laukti uz duru kol tu prieisi pas gydytoja, del siuntimo pas specialistus, pasakoma, mokek prieisi greiciau, tai jokiu teigiamu emociju nesukelia si istaiga

2010-03-02, 13:14 | IP: *.*.*.*

per mažai (terapeutai) gydytojai skiria laiko pacientams, nes popierizmas, duomenų suvedimas į kompą atima daug laiko. Viena seselė dviem gyd. per mažai.

2010-02-26, 15:21 | IP: *.*.*.*

Dabartine registracijos sistema- SUPER. Sudetinga , kai tenka karščiuojantį vaiką "grūsti" į polikliniką ( nes gydytojos nevažiuoja į namus), o ten dar "tipo be eilės" laukti apie 1 val, kol tave priims apžiūreti.

2009-12-28, 17:12 | IP: 195.34.213.140

Profesionalus kolektyvas, atsakingas požiūris į darbą, pakankamai malonus bendravimas.

2009-11-25, 10:25 | IP: 194.176.44.194

Vakar buvau poliklinikoje, ligonių eilės prie bendrosios praktikos gydytojų durų, o seselės serga. Koks čia darbo organizavimas? Jei paskelbta visuotinė gripo epidemija, tai įstaigos vadovas turėtų pagalvoti apie darbo jėgos perskirstymą. Juk pimojoje grandyje trūksta seselių, slaugytojų, gal galima paimti epidemijos atveju iš kitų skyrių? Juk reikia visiems drauge kovoti su pandemija, o ne laukti, kas dar numirs.

2009-11-19, 12:49 | IP: *.*.*.*

daugiau nei 3 menesius vaikstau del sanariu skausmo ir per tiek laiko dar nieko nenustate. sitas vaiksciojimas jau kainavo beveik 500lt

2009-11-19, 11:57 | IP: 79.132.175.188

pasikeitus direktoriui, RYSKUS PROGRESAS! Jei taip toliau, tai ji issivers i pirmaujanciu gretas. Jokiu eiliu! Silta, svaru. Gydytojai vis jauneja, pagyvena iseina i pensija. Kompiuterizuota. Aptarnauja greitai. seseles jau ne monstres, o vykdo daug funkciju. Lieka laisvo laiko gydytojui, geriau aptarnaujami pacientai. Neveluoja, neiseina anksciau is darbo- sake, bijo direktoriaus. Visur remontuoja, grazina. SUPER.

2009-10-19, 22:58 | IP: *.*.*.*

Registratura, kai atstovi ilgoje eileje,suzinai, kad gydytojas atostogauja, siaip ne taip tampi uzregistruotas pas kita gydytoja,veliau eini stoveti eileje prie gydytojo kabineto. Atlaukus eile pasirodo, kad tavo kortele nenunesta todel vel tenka gristi i registratura ir vel stoveti eileje,kai ateina tavo eile pasirodo kad tavo koretles nera ir registraturoje, registratores ima bartis kad kazkam kazko nepasakei.Imi joms padeti ieskoti kituose kabinetuose.Sveikam zmogui tai galetu buti manksta, bet serganciam ar senyvam manau tai tampa pasityciojimu is jo sveikatos.

;