Reitingas
Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.5% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.6% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.2% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

84.6% Complete
4.2

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.3% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.4% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

72.8% Complete
3.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.3% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.1% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.3% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

69.7% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

28.3% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.2% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

23.7% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2010-10-18, 19:43 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2010-10-11, 15:48 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2010-10-07, 18:18 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2010-09-22, 10:48 | IP: 217.117.18.102

Jau metus esu Antakalnio poliklinikos pacientas ir galiu pasakyti, kad taip gerai dar neteko jaustis nei vienoje gydymo įstaigoje. Kaskart atvykus matomas akivaizdus progresas - atsinaujinimas, tobulinimas ir t.t. Džiaugiuosi, kad čia gydausi Sėkmės poliklinikos kolektyvui!

2010-09-20, 09:44 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2010-07-26, 14:11 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2010-07-19, 12:01 | IP: 78.60.173.204

Čia dirba geri ir labai geri gydytojai, paslaugios seselės.Registruotis iš anksto pas bet kurį gydytoją nėra sudėtinga, veikia internetinė registracija.
Žinoma, bendra aplinka galėtų būti gersnė, trūksta ventiliacinės sistemos, ypač vasrą. Labai trūksta oro kondicionierų! Karštuose kabinetuose dūsta ir pacientai, ir personalas.

2010-06-28, 21:08 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2010-03-02, 13:14 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2010-02-26, 15:21 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2009-12-28, 17:12 | IP: 195.34.213.140

Profesionalus kolektyvas, atsakingas požiūris į darbą, pakankamai malonus bendravimas.

2009-11-25, 10:25 | IP: 194.176.44.194

Vakar buvau poliklinikoje, ligonių eilės prie bendrosios praktikos gydytojų durų, o seselės serga. Koks čia darbo organizavimas? Jei paskelbta visuotinė gripo epidemija, tai įstaigos vadovas turėtų pagalvoti apie darbo jėgos perskirstymą. Juk pimojoje grandyje trūksta seselių, slaugytojų, gal galima paimti epidemijos atveju iš kitų skyrių? Juk reikia visiems drauge kovoti su pandemija, o ne laukti, kas dar numirs.

2009-11-19, 12:49 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2009-11-19, 11:57 | IP: 79.132.175.188

pasikeitus direktoriui, RYSKUS PROGRESAS! Jei taip toliau, tai ji issivers i pirmaujanciu gretas. Jokiu eiliu! Silta, svaru. Gydytojai vis jauneja, pagyvena iseina i pensija. Kompiuterizuota. Aptarnauja greitai. seseles jau ne monstres, o vykdo daug funkciju. Lieka laisvo laiko gydytojui, geriau aptarnaujami pacientai. Neveluoja, neiseina anksciau is darbo- sake, bijo direktoriaus. Visur remontuoja, grazina. SUPER.

2009-10-19, 22:58 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
;