Reitingas
Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.7% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.8% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.7% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.7% Complete
4.3

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.1% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.6% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.1% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.4% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.1% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.7% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

69.8% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

28.1% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.1% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

23.1% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2016-03-24, 07:42 | IP: 88.223.40.241

Man patinka ši gydymo įstaiga. Pagrindinė priežastis yra ta, jog niekuomet netenka keliauti į kitą vietą atlikti kokius nors tyrimus ar ieškotis kito specialisto. Vos išėjus iš gydytojo kabineto seselės tuojau pat užregistruoja kitam vizitui, bei, kas patogiausia, pas kitus specialistus, nereikia tuo rūpintis pačiam. Visi mes žmonės ir gydytojai taip pat, tenka susidurti su skirtingu med. personalo temperamentu, bet galiausiai visuomet gauni iš jų reikalingą informaciją.

2016-02-11, 16:28 | IP: *.*.*.*

Prie šeimos gydytojų didelės eilės. Kai kurie "specialistai" susirinkę tokie, kad tik bėgt nuo jų reikia

2015-12-22, 16:23 | IP: *.*.*.*

Pas dauguma specialistu tikrai malonu lankytis, poliklinika visada svari, tvarkinga, smagu, kad pastoviai vyksta remontai, renovacijos Parkavimas tragiskas, automobili pastatyti uztrunka ilgiau negu pats vizitas pas gydytoja, aiksteles pergrustos, galine aikstele isvis kazkoks nesusipratimas, nagli vairuotojai nutrrenkia savo automobilius net ne parkavimosi vietose, o paskui isvaziuok tu kaip nori... Tualetuose dazniausiai nebuna popieriaus ir popieriniu ranksluosciu, muilo, ne visi nesiojasi serveteles ir dezinfekavimo skyscius rankoms... Valytojos (ypac 9 aukste) jauciasi virsesnes uz daktarus, plustasi, matosi nepatenkintos savo darbu, bet kaskart sutinki ir sutinki tas pacias... Kai kuriu gydytoju bendravimo etika perzengia bet kokias ribas, daktarai jauciasi kaip dievai, tikrai teko ne karta sedeti pakraupus nuo kai kuriu gydytoju bendravimo arba isvis jo nebuvimo. Labai daug mokamu paslaugu ir konsultaciju, kas tikrai nedziugina. Galiausiai keista sistema, kai vos ne kiekvienam aukste sava tvarka ir atejes nebezinai, kaip cia ir kas cia... Vienur gyvos eiles, kitur seseles kviecia, dar kitur numereliai, o galiausiai sedi lauki ir tave aprekia, kodel neini i kabineta ir gaisini gydytojo laika... gerai, kai eini pas gydytoja ne pirma karta, ir zinai kas kaip, o jei ateini pirma karta, tai ir suk galva, kaip cia dabar prie to kabineto elgtis...

2015-12-11, 10:49 | IP: *.*.*.*

Tragedija. Pas gyd. specialistus (pvz kardiologus) reikia laukti pusė metų. Tai jau peržiangia visas ribas...

2015-04-20, 17:23 | IP: *.*.*.*

Priėmimo skyriuje su didžiuliais skausmais, nesant dideliam pacientui skaičiui tenka laukti ilgiau nei valandą kol priėmimo skyriaus darbuotojai pakviečia prie langelio. Darbuotojos grubios, nemandagios, kalbasi viena su kita nepriimdamos žmonių.

;