Reitingas
Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.6% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.6% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.6% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.2% Complete
4.3

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.2% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.6% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73% Complete
3.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.3% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.1% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.5% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.1% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

28.1% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.1% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

23.1% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-10, 11:15 | 5

Viena geriausių polikninikų. Matosi, kad gerai dirba administracija, nuolat efektyvina savo veiklą, Turi gerų gydytojų specialistų. Registratūros darbuotojos telefonu visada padės, perskambins jei linija užimta. Per gripo epidemijas reaguota ir sutelktos gydytojų pajėgos (prailginti darbo laikai). Džiaugiuosi, kad dėl kraujo mėginių yra eilės prioritetas nėščiosioms ir vaikams. Puikus baseinas. Klinika moderni ir šiuolaikiška. Labai patogi internetinė svetainė, registracija pas gydytojus ir laboratorinių tyrimų atsakymų savitarna. Didžiausias ačiū gydytojams, kurie dirba ir padeda spręsti sveikatos problemas. Tikrai vieni geriausių atsiliepimų šiai įstaigai ir jos administracijai.

2019-05-09, 09:30 | 2

Bendrai poliklinika gera. Gydytojai profesionalūs, slaugytojos šaunuolės, paslaugas galima gauti visas (t.t. ir mokamas). Kaip visada medaus statunėje yra šaukštas degūto.... Baisus žmogus chirurgė kaminskienė (nepamenu vardo). Akmens amžiaus, stagnatorė, žeminančiai bendrauja su pensininkais. Lydėdama mamą pas ją įsistikinau savo kailiu. Suprantu, kad gydytojų truksta, bet šis monstras "kaminskienė" jau seniai turėtų būti "palydėtas" į poilsį, kad netraumuotų pacientų psichikos.
Džiaugiuosi savo šeimos gydytoja Vida Masalskiene, slapugytoja Dalia.
Dėkoju už gerą širdi ir šypseną reabilitacijos skyriaus darbuotojai Laimutei Vilutienei ir vaikų gydytojai Danutai Žemoitel.
Būkite sveikos, mielos medikės.

2019-04-25, 10:20 | 1

Labai noriu pasidžiaugti registratūros darbuotojų darbu. Atsiliepia visada maloniai, geranoriškai suteikia reikiamą informaciją. Ypatingai norėčiau padėkoti puikiajai registratorei Teresai, kurios dėmesingumas ir paslaugumas tiesiog nepakartojamas! Linkime jai ir visam kolektyvui kuo geriausios kloties:)

2019-03-27, 18:01 | 2

Buvau pas gydytoją traumatologę Kuropotkinaitę. Tinginių tinginė. Anot jos, esu sveika be reikalo atėjau, nors mane siuntė neurologas. Nei rengeno, nei vaistų.

2018-12-28, 00:22 | 3

Labai džiaugiuosi, kad savo reabilitacijai atlikti pasirinkau būtent Antakalnio poliklinikos Fizinės reabilitacijos skyrių. Liga buvo labai mane išvarginusi ir nelabai jau turėjau vilties, kad galima kiek nors juntamai padėti.
Laimei, aš klydau.
Gal efektas ir nebus ilgalaikis, bet tas žinojimas, kad yra vieta, kur gali sulaukti realios pagalbos, yra neįkainojamas.
Galiu tvirtai pasakyti: čia dirba ne tik savo darbą išmanantys gydytojai, bet ir tikri savo darbo meistrai - vienokias ar kitokias procedūras atliekantys fizinės reabilitacijos specialistai.
O tai, kad registratūros darbuotojos perskambina negalėjusiam dėl užimtumo prisiskambinti, išvis yra iš fantastikos srities! Jau nekalbu apie tai, kad visą laiką atsiliepia labai maloniai ir tikrai stengiasi atsižvelgti į pageidavimus ar galimybes.
Žodžiu, kolektyvas suburtas labai profesionaliai, apgalvotas ir darbo organizavimas.
Visiems jiems dėkoju ir linkiu kuo geriausios kloties Naujaisiais!

2018-12-20, 00:00 | 1

Laba diena,
Po vizito pas šeimos gydytoja gruodžio 19d. mano vaikui paskyrė kraujo tyrimą. Iškart nuskubėjome jo pasidaryti (apie 18.15h - 18.30h) . Eilių nebuvo iš karto priemė prie 1 langelio dirbanti laborantė. Moteriškė šviesaplaukė iš pirmo žvilgsnio pasirodė maloni ir paslaugi. Paaiškino, kad kūdikiui pašildyt kairę rankytę, nes iš šios rankos pirštuko ims kraują. Ką pasakė tą ir padariau. Na ką, pradūrė pirštuką pradėjo minkyt ir žinoma vaikas pradėjo verkti. Laborantei tas akivaizdžiai nepatiko, paprašė, kad stipriau laikyčiau rankytę. Padariau taip kaip paprašė. Baigusi procedūrą uždėjo sterilią vatą ir ji nuslydo, nes neišlaikiau aš tos vatos, kadangi vaikas pradėjo masikuoti rankomis. Moteris man šovė :” jūs mama ar kas?!” Ir padavė naujà vatytę ir išėjau į koridorių. Išėjus į koridorių padaviau vaiką vyrui ir laikiau jam tą pirštuką po kurio laiko išeina ta pati sesutė ir padavė dar vieną vatytę. Padėkojom ir ji išėjo. Vaikas po kiek laiko aprimo ir pradėjom jį rengti. Vaikas sergantis, irzlus vėl pradėjo verkti. Išeina ta pati sesutė į koridorių ir šauna mums: “ ko jūsų vaikas čia verkia? Apraminkit jį! Negąsdinkit man čia kitų vaikų! Eilkit iš čia! Greičiau eikit iš čia!!”
Todėl kyla klausimas ar tai yra normalus darbuotojos elgesys??? Ar normalu išvarinėti pacientus iš koridoriaus? Sergantį 6 mėnesių kūdikį? Komentuoti ir klausinėti “jūs mama ar kas?”.

Labai norėčiau, kad šios darbuotojos tiesioginis vadovas pakalbėtų su ja apie darbo etiką, bendravimą su pacientais bei kompetencija dirbant su vaikais. Gal vis dėl to šis darbas ne jai?!

Tikrai daugiau nenorėčiau patekti pas tokią specialistę. Ir kitiem nerekomenduočiau, labai gaila, kad neįsidemėjau vardo ir pavardės, bet tikiu, kad Jums bus nesunku atsekti.

Labai laukiu Jūsų komentaro apie šitą situaciją.

2018-10-30, 18:31 | 2

Dauguma registratūroje dirbančių žmonių bendrauja nemaloniai. Yra tik maža dalis, kurie mandagiai atsako į rūpimus klausimus. Didžią dalį dažnai valdo emocijos, bendrauja pakeltu tonu ar šiurkščiai.
Pavyzdžiui, stomatologijos skyriaus registratūroje buvau uždavusi klausimą, ar už paslaugas galėčiau sumokėti ne iš karto, atsakė pakeltu tonu ir metaforomis: "o kai parduotuvėje apsiperkate, irgi taip kasininkės klaustumėte?".
Arba šeimos gydytojos sesutės klausiau, ar yra velesnių numeriukų pas gydytoją, nes laikas, kurį užrašė, man netiko. Ji atsakė: viskas, šiandien mes jau baigėme. Pasižiūrėkite internete. Paskambinus į registratūrą sužinojau, kad kiti numeriukai yra žymiai veliau. Tačiau man ir užtektų tokio atsakymo, kurį gavau registratūroje (tądien registratorė bendravo maloniai). Reikėjo nedaug - vieno tokio atsakymo, supratingumo. Labai liūdna, kad taip šiurkščiai bendraujama. Nieko keista, kad ir žmonės vėliau ateina irzlūs - kaip gynyba į tokį nemalonų bendravimą. Ir tokiu būdu visas šis negatyvumo ratas toliau sukasi.

2018-09-18, 22:44 | 3

Patirtis:
Atvažiavau prisiregistruoti vizitui (I lygio), tikėdamasis laukti iki savaitės, o laisva vieta buvo jau už 4 minučių (gydytojo reitingas svetainėje - aukštas), II lygio gydytojas taip pat priėmė iškart po I lygio vizito ir kraujo tyrimo. Viskas vienu ypu.

Gydytojai:
Vieni šeimos gydytojai puikūs, kiti - prastesni. Verta nepagailėti laiko persirašyti, jei teko gauti pastarąjį. Mano naujoji - tiesiog super. Abiejų reitingai atitiko mano patirtį.

Įranga, infrastruktūra:
Puikios - modernios ir patogios - informacinės sistemos. Registratūroje užsiregistravau vizitui, o vos užlipus laiptais, iškart jau kvietė pagal Pavardę. Tokia pati patirtis ir su čia pat paskirta II lygio gydytoja, tiesiog tobula.

Priimančios administratorės:
Malonios. Atvažiavus skubiomis problemomis nepasiuntė namo, o leido gauti vietą, abu kartus. Gera žinoti, kad ištikus ūmiam sunegalavimui, neteks laukti komplikacijų savaitėmis į priekį, iki vizito. Taip pat smagu, kad keičiant šeimos gydytoją, pasiūlė tikrai gerą (nors iš kitos pusės - galbūt galėjo parekomenduoti tokią ir pirmą kartą)

2018-06-11, 17:01 | 25

Ar ne per daug psichiatru jusu istaigoje?? Visas somatines ligas, pervedat i psichosomatika ar psichikos sutrikimus?? Lietuvoje bando medicina i pseudomoksline psichiatrija pakeisti?? nes ieskoti tikra ligos priezasti ir gydyti proto neuztenka?? lietuvoje kaip matau yra tendencija, sodinti visus is ejles ant psichiatrines psichotropines tabletes, nes taip lengviau, kam kazka galvoti, ieskoti liga, sufabrikavai psichine diagnoze ir pumpuok su psichiatrine narkota kiek iskentes, sitoje istaigoje nelabai ka sugeba ieskoti, kas per sutrikimas zmonems ir del ko, gydytojai nezino savo darbo, neismano apie ligas etiologija, bando pasodinti visus ant psichiatrines tabletes, kurie sukelia visas sizofrenijos ir depresijos simptomus, sukelia endokrinines sutrikimus, haliucinacijas, kliedesiai, nemiga ir taip toliau, o dar ir neurologines ir endokrinines sutrikimus, tokius kaip akatizija, parkinsonizmas, distonija, veliavoji diskenezija, o dar osteoporoze, cukrinis diabetas, galaktoreja, navikus, nevaisinguma, neuroleptini nutukima abdominalini, nutukima, gadina krauja, imuniteta, gali sukelti piktybini neurolpetini sindroma, infarkta , insulta. Visa sita sukelia tokie "vaistai" neurolpetikai antipsichotikai kaip haloperidolas, litis, valproatas, olanzapinas, risperidonas, clozapinas, paliperidonas, caripiprazine, quetiapinas, aripiprazolis, fluanksol, truksalis, tiapridas, ziprasidone, sulpiridas, amisulpiridas, metoclopradmias cerukalis, domperidonas motillium ir taip toliau. Is antidepresasntu tokius sutrikimus gali sukelti, amitriptilinas, fluoksetinas, paroksetinas, sertralinas, mirtazapinas, venlafaxinas, duloxetinas, fluvaxaminas, citalopram, escitalopram ir kiti, is trankvilizatoriu kurie sukelia stipri psichine ir fizine priklausomybe, abstinencija, lomkes, atsisakimo sindroma, tokie preparatai kaip diazepamas, bromazaepamas leksotanilas, lorazepamas lorafen, alprazolamas xanax, clonazepamas, zolpidemas, zopiclonas, pregabalinas lyrica, carbamazepinas, gabapentinas, lamatriginas,ir taip toliau..ne papulkit ant psichiatrine kabliuka. klauskit gydytoju del ko jie bando pastumti jums pas psichiatrus. Dazniausiai stumia pas psichiatrus alegydytojai, kurie neismano savo darba, nekompetitingi, zemos kvalifikacijos, jiems taip lengviau atsikratyti paciento. Viesinkit tokiu "gydytoju" pavardes internete, kad visi zinotu kad pas tokius specialistus, geriau nepapulti. Tokio naglumo dar nemaciau, kad psichiaskai sveikus, arba trumpai turinciam umine sutrikima, sodina visam gyvenimui , faktiskai zudant zmogu, o ne gydant. Lietuvoje kai kuriu psichotropiniu suvartojama 2 - 3 kartus daugiau, o kai kuriu ir 20 kart daugiau nei latvioje ar estioje, ir visa tai del tokiu nekompetitingu gydytoju.Lietuvoje kai kuriu psichotropiniu suvartojama per 100 tukst zmoniu, 2 - 3 kartus daugiau, o kai kuriu ir 20 kart daugiau nei latvioje ar estioje, ir visa tai del tokiu nekompetitingu gydytoju.

2018-05-10, 18:29 | 3

Noreciau garsiai pasipiktinti Antakalnio pol. gyd. ortopedo-traumatologo Romualdo Grigaliuno paslaugomis. Vizitui buvau priimta valanda veliau nuo uzrasyto laiko, kol sulaukiau israso su atsakymu, praejo dar beveik dvi valandos. Ar tai normalu? Nemanau. Pacientas negali veluoti pas gydytoja, turi pranesti, jei negales atvykti ir pan. Kodel gydytojas savo ruoztu negali elgtis taip pat? Kodel paciento laikas nera gerbiamas? Pusvalandi galeciau palaukti, maza kas atsitiko, bet praleistos beveik 3 valandos klinikoje vienam vizitui kelia dideli pasipiktinima. Primena eiles prie duonos ar desru sovietmeciu, geda del tokio punktualumo 21-ame amziuje. Visiskai nerekomenduoju ir pati daugiau nesikreipsiu. Standartiniu pasiaiskinimu copy-paste is poliklinikos nereikia, rasau tik del to, kad butu informuoti kiti.

2018-05-10, 01:33 | 1

Neleiskite moderniam pastato fasadui jūsų apgauti - po špakliu toks pats farsas kaip ir bet kurioje kitoje lietuviškoje įstaigoje.

Niekas nieko nežino, asmens bylos pamestos ar pradingusios archyve, o ir iš pačių gydytojų naudos nėra, bent jau atėjus be lauktuvių.

Rekomenduočiau saugoti savo sveikatą, nes nežinia ar čia sulauksite pagalbos.

2018-02-22, 11:11 | 1

Didelių nusiskundimų neturiu, tačiau likau nepatenkinta situacija Odontologijos skyriuje. Buvau registruota pas gydytoją odontologę pakartotiniam vizitui. Tačiau susirgau ir nusprendžiau perkelti vizitą į kitą dieną. Gydytojos kabinete telefono nėra, tad susisiekti tiesiai su ja galimybių nebuvo. Paskambinau į odontologijos skyriaus registratūrą. Ten man pasakė, kad gali mano vizito datą perkelti kone mėnesiu ar daugiau į priekį, nes gydytoja registravo mane pakartotiniam vizitui, todėl turėjo galimybę registruoti ankstesnei datai, o registratorės tokios galimybės neturi. Pasakiau registratorei, kad man tokio ilgo laiko tarpo laukti netinka dėl situacijos su mano dantimi. Paklausiau, ar būtų galima pasikalbėti su gydytoja. Man pasakė, kad jei noriu gauti pakartotinio vizito datą, turiu atvykti į kliniką ir ten persiregistruoti. Tačiau man sergančiai toks variantas visiškai netiko. Teko keisti vizito datą į gerokai tolimesnę.

Manau, kad kaip šeimos bei kiti gydytojai turi telefonus kabinetuose, taip turėtų turėti ir odontologai.

2018-01-23, 11:52 | 1

Skubos tvarka norint patekti pas gydytoja ir su temperatura, administratores siulo palaukti 3 valandas savo gydytojo. Manau tai yra pats blogiausias aptarnavimas. Taip pat buvo skubos atvejis del pasigauto viruso kai issitisai pykino. Teko pralaukti prie budinciojo gydytojo daugiau nei 2 valandas, o administratores tiesiog vaipesi ir sake nera taip blogai.

2017-12-01, 11:13 | IP: *.*.*.*

Lauki 3 men pas daktare, tada gauni pranesima kad ji susirgo ir paraso tau kad turi ieskoti kita daktare ir registruotis pas ja, ir vel laukti puse metu. Daktaro vardo nera verti dauguma ten dirbanciu, nieko neapgalvota zmones nerupi nei vienam daktarui. Sekmes besilankant :)

2017-10-17, 14:19 | IP: 90.134.164.153

Pas gydytoją patekti teko laukti 47 min., nors laikas, kada registravausi buvo rytinis. Dirbančiam žmogui tiek laukti, vien dėl konsultacijos, sakyčiau yra nepriimtina. Kam tokiu atveju reikalinga išankstinė registracija?

;