Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80.1% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

69.6% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

69.2% Complete
3.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

62.1% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.4% Complete
4.3

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

54.5% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.8% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

75.9% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

80.8% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.7% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

71.2% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.3% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

32% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.6% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

31.1% Complete
1.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2010-10-11, 12:48 | IP: *.*.*.*

Visumoje ligoniai čia yra prastai priimami, jokio dėmesingumo.

2010-10-07, 15:18 | IP: *.*.*.*

Gydytojai dirba atmestinai, apie seseles kai kurias is viso nenoriu kalbet, atrodo, kad ne joms nepriklauso atlikti savo pareigas. Be to patekt pas gydytojus yra sudetinga, ilgos eiles, bet jei mokesi tai eiliu nera. nors atvykus pas gydytojus retai buna eiles arba ju visai nebuna. aplinka poliklinikoj tragiska...

2010-09-20, 06:44 | IP: *.*.*.*

Patinka, kad suteikiamos įvairiapusės paslaugos, retai kada prireikia kreiptis į kitos įstaigos specialistus. Pediatrė geros kvalifikacijos. Įstaigoje nėra vaistinės; be išankstinio užsirašymo gali su karščiuojančiu vaiku pralaukti kelias valandas prie durų ir iš nevilties grįžti namo, specialistai nemoka bendrauti su vaikais, pvz. už tai kad nesileidžia kišti kokio instrumento į akį pavadina 3m vaiką nevyru ir pan. Nuo privačių įstaigų labai skiriasi pačiu bendravimu.

2010-07-26, 11:11 | IP: *.*.*.*

apsurdas o ne gydymo istaiga

2010-06-28, 18:08 | IP: *.*.*.*

aplamai, kai tenka daugiau nei valanda laukti uz duru kol tu prieisi pas gydytoja, del siuntimo pas specialistus, pasakoma, mokek prieisi greiciau, tai jokiu teigiamu emociju nesukelia si istaiga

2010-03-02, 11:14 | IP: *.*.*.*

per mažai (terapeutai) gydytojai skiria laiko pacientams, nes popierizmas, duomenų suvedimas į kompą atima daug laiko. Viena seselė dviem gyd. per mažai.

2010-02-26, 13:21 | IP: *.*.*.*

Dabartine registracijos sistema- SUPER. Sudetinga , kai tenka karščiuojantį vaiką "grūsti" į polikliniką ( nes gydytojos nevažiuoja į namus), o ten dar "tipo be eilės" laukti apie 1 val, kol tave priims apžiūreti.

2009-11-19, 10:49 | IP: *.*.*.*

daugiau nei 3 menesius vaikstau del sanariu skausmo ir per tiek laiko dar nieko nenustate. sitas vaiksciojimas jau kainavo beveik 500lt

2009-10-19, 19:58 | IP: *.*.*.*

Registratura, kai atstovi ilgoje eileje,suzinai, kad gydytojas atostogauja, siaip ne taip tampi uzregistruotas pas kita gydytoja,veliau eini stoveti eileje prie gydytojo kabineto. Atlaukus eile pasirodo, kad tavo kortele nenunesta todel vel tenka gristi i registratura ir vel stoveti eileje,kai ateina tavo eile pasirodo kad tavo koretles nera ir registraturoje, registratores ima bartis kad kazkam kazko nepasakei.Imi joms padeti ieskoti kituose kabinetuose.Sveikam zmogui tai galetu buti manksta, bet serganciam ar senyvam manau tai tampa pasityciojimu is jo sveikatos.

2009-02-27, 19:46 | IP: *.*.*.*

sesutes fizioterapijos yra puikios. chirurgas R. Samas geras specialistas Gyd. V. pPetrikonienes nei kompensuojamu vaistu nenori israsyti,nei pas specialistus poliklinikos neprisiprasysi kad nusiustu. Net nezino,ko reikia medicininei vairuotoju komisijai ,deklaracijos kad reikia,israso.Nesuprantu,ka ji ,tokia gydytoja,ten veikia,kokia ji specialiste?

2009-01-10, 20:44 | IP: *.*.*.*

Ka jau kalbet apie profesionaluma, jei kai kuriems medikams truksta elementarios gydytojo etikos. Net nezmoniskus skausmus kenciantis pacientas negali laiku sulaukti pagalbos. Manau, kad poliklinikos administracija turetu rimtai susirupinti sios istaigos ivaizdziu ir reputacija...

2008-12-09, 15:25 | IP: *.*.*.*

zodziu, musu 3 men mergaitei buvo paskirti masazai. paskambimon i registratura, nes nuvaziuoti nebuvo galimybes ir mum pasake kad reikes menesi palaukti... rezervavo mum taloneli, ir pasake ateiti atsiimti iki gruodzio 11. siandien paskambinau paklaust ar galima ateiti susimoketi ir gauti ta numeriuka. o mum buvo pasakyta kad jo nera. vaikui masazai reikalingi, o dabar tik sausio 12 galesim eit.. vat taip mum ir "rezervavo" taloneli!

2008-11-25, 09:56 | IP: *.*.*.*

Iš tiesų nuvylė itin nemalonus ir neetiškas personalo darbas. Stokojama pagarbos žmogui, jo laikui. Nusivyliau, daugiau i šią polikliniką stengsiuosi neužsukti.

2008-10-06, 04:01 | IP: *.*.*.*

nera teigiamu jokiu dalyku KAI tave sumusa tikliesi,kad jei prireiks padarys israsa is med korteles,bet kur tau bet kokia kortele kur su rimtesnem ligom iskart dingsta...
viena...
antra...
trecia...
dabar turbut jau kokias 4 korteles turiu ten ir vis su kita einu pas gyditoja,bet tai dar nieko jei papulsi pas ta daktara isvis,dazniaiusiai nepapuoli,arba reik laukt "gyditoja labai uzimta ,artimiausias lapukas uz 12 dd....
TAI KAS CIA PER TVARKA JMJ .3,14zdec polnyj ...
o apie profesionaluma tai jei pats nezinotum kas per susirgimas ,kaip gyditi ir kaip ne tai ir nepadetu tau antakalnio daktaru saika...
nescia zmona pasigavo gana slykstu nervo uzdegima,tai nei greitoji nieko nepadejo nei antakalnis, praktiskai kai isvaziavo greitoji kita ryta buvau visus vaistus supirkes ir daves,o gyditoja juos israse po 2paru...
taigi ko zinosi ant peciu nenesiosi TEGYVUOJS SAVYGIDA <LIAUDIES MEDICINA IR PAPERKAMI VAISTININKAI:)
ps.BEJA PAMASTYMUI:
receptas reeikalingas tik tam ,kad gyditojas parasytu vaistininkui ka jums duot...
bet kam gadint popieriu jei galima ir persakyt nuejus- maziau laiko susigaistu...
suprantu kai koks nors raminantis,ar panasus prp.bet kai analginui israsineja recepta tai jau apsurdas...
gerai kad valerijonui nereikia dar,o gal ir stiprius raminamus be rcp pardavinekit ,tai maziau su piktais klientais teks susidurinet ponai sun DAKTARAI...visi ramus grazus sedes prie duru kol kavote laksit,ir nieks nesiputos ... kaifas bus :D
ir dar,kiek zinau ten labai kompetetingi urologai jie uz 5 lt net priesastminipriesbronchitini vaista israso :D kuuul:D

2008-08-30, 11:22 | IP: *.*.*.*

registratores daugiau nei bukos,neina susisneket.Keisti visas be isimties,o tvarka poliklinikoj dar nuo caro laiku likus.Ir i ka poliklinikos valdzia ziuri.

2008-08-12, 11:31 | IP: *.*.*.*

Galėtų miesto valdžia pasitūpinti šia poliklinika ir jos modernizavimu

2008-07-08, 18:33 | IP: *.*.*.*

negaliu pavadinti tai gydimo istaiga manau kad kaimo felceris daugiau zino

2008-05-27, 07:45 | IP: *.*.*.*

nėra naujo mąstymo.

2008-03-17, 05:48 | IP: *.*.*.*

regisrtaūra tikras siaubas, 5 darbuotojos tik vaizduoja kad dirba, skambini registruotis - ragelio nekelia, gali stoveti priešais registratūra, surinkti tel. numeri ir pažiurėti, kaip tai joms rūpi...... ka ir bepridursi....

2008-03-04, 12:33 | IP: *.*.*.*

Eiles didziules, registraturoj isviso velnias zino kas daros, skambini-nekelia ragelio... O stovedamas eileje kai visi kosti ciaudi ir prukscia tai isviso galvoji ar verta cia buvo eiti, gali uzsikresti velnias zino kuo belaukdamas...

2008-02-11, 07:04 | IP: *.*.*.*

Arti namų,pirmines išvadas apie ligą galima gauti (susidaryti nuomonę) Labai blogas aptarnavimas medicininės reabilitacijos skyriuje-net už mokamas procedūras (masažai), procedūras atliekantis personalas reikalauja papildomų pinigų- už masažo metu naudojamus tepalus, prašo atsinešti savo rankšluosčius, procedūrų trukmė tokia, kad sunkesnis ligonis spėja tik nusirengti ir apsirengti (pats masažas tetrunka 5-10min). Labai nešvarios pagalvės, naudojamos masažo metu, arba įvilktos į celofaninius maišus.

2008-02-07, 18:09 | IP: *.*.*.*

Yra ir neblogų specialistų, ir išmanančių profesinę etiką. Kai kurie gydytojai gan nekompetentingi, yra ir nemaloniai besielgiančių.

2008-01-29, 09:17 | IP: *.*.*.*

Malonūs gydytojai Tenka ilgai laukti registratūroje ir prie gydytojo durų.

2007-12-18, 22:20 | IP: *.*.*.*

Baisiausia gydymo istaiga is visu, kuriose teko lankytis

2007-12-11, 12:48 | IP: *.*.*.*

neturiu niekaip be nervu negaliu papulti pas DAKTARE

2007-12-10, 12:40 | IP: *.*.*.*

KARTAIS sulauki kazhko gero.. daug ju.

2007-11-09, 06:06 | IP: *.*.*.*

kuo greiciau reiketu pakeisti visa registraturos personala. Gydytoja Vengriene visiskai nemoka gydyti, kiek kartu buvau nuejusi, visuomet eksperimentuoja su vaistais. Uz ka tik pinigus gauna?!!
Kai kurie gydytojai, bei seseles ne toleruoja rusakalbiu zmoniu.

2007-11-07, 10:22 | IP: *.*.*.*

tokio nėra esu labai nepaternkinta tuo, kad patekti pas specialistą aš dar turiu gauti siuntimą iš vidaus ligų gydytojos, o pas ją galiu patekti tik po keleto dienų, tai koks čia gydymas, jei kenčiu nežmoniškus skausmus, o pagalbos negaunu

2007-10-16, 13:34 | IP: *.*.*.*

pliusu daugiau negu minusu Neturiu

2007-10-01, 17:35 | IP: *.*.*.*

Sovietinis poziuris

2007-08-07, 11:30 | IP: *.*.*.*

Norint pakliūti pas specialistą, reikia laukti 10 dienų, nes nėra talonėlių. Ką daryti tiems, kurie tiek dienų laukti negali?

2007-07-23, 10:25 | IP: *.*.*.*

Didelė poliklininka, todėl retai pacientai siunčiami į kitą miesto galą, patogus susisiekimas, 1. Nors ateini laiku, kartais tenka virš valandos laukti.
2. Kai kurie gydytojai visiškai nebendrauja, apie ligą nepasakoja. Skiria antibiotikus ir "laisvas". Tenka pačiam klausinėtis, dėl ko galėjo atsirasti liga, kaip gydytis.
3. Kartais neteisingai gydoma - (gdoma pasekmė, o ne priežastis)

2007-06-13, 10:06 | IP: *.*.*.*

Patogu, kad nesiunčia atlikti tyrimų į kitas gydymo įstaigas, be to patogus ir poliklinikos darbo laikas. Nelinkiu niekam susidurti su vedėja, kuri išrašo mirusiajam išrašą iš ligos istorijos ar pažymėjimą. Net 5 PK žino ,kad ji išsidirbinėja iš žmonių, kuriems reikia sutvarkyti mirusiojo dokumentus, tačiau yra "nepakaltinama"

2007-02-27, 22:43 | IP: *.*.*.*

MAN BUTU PATOGU REGISTROTIS PAS GYDYTOJUS INTERNETINIU BUDU.MATIT GYDYTOJU GRAFIKUS IR UŽSIRAŠITI PATOGIAUSIU LAIKU.