Reitingas
Licencija

Nr. 1135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.7% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

69.2% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.8% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.7% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.7% Complete
4.3

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.1% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.6% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.1% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.4% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.1% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.7% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

69.8% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

28.1% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.1% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

23.1% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Antakalnio poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-10, 11:15 | 5

Viena geriausių polikninikų. Matosi, kad gerai dirba administracija, nuolat efektyvina savo veiklą, Turi gerų gydytojų specialistų. Registratūros darbuotojos telefonu visada padės, perskambins jei linija užimta. Per gripo epidemijas reaguota ir sutelktos gydytojų pajėgos (prailginti darbo laikai). Džiaugiuosi, kad dėl kraujo mėginių yra eilės prioritetas nėščiosioms ir vaikams. Puikus baseinas. Klinika moderni ir šiuolaikiška. Labai patogi internetinė svetainė, registracija pas gydytojus ir laboratorinių tyrimų atsakymų savitarna. Didžiausias ačiū gydytojams, kurie dirba ir padeda spręsti sveikatos problemas. Tikrai vieni geriausių atsiliepimų šiai įstaigai ir jos administracijai.

2019-05-09, 09:30 | 2

Bendrai poliklinika gera. Gydytojai profesionalūs, slaugytojos šaunuolės, paslaugas galima gauti visas (t.t. ir mokamas). Kaip visada medaus statunėje yra šaukštas degūto.... Baisus žmogus chirurgė kaminskienė (nepamenu vardo). Akmens amžiaus, stagnatorė, žeminančiai bendrauja su pensininkais. Lydėdama mamą pas ją įsistikinau savo kailiu. Suprantu, kad gydytojų truksta, bet šis monstras "kaminskienė" jau seniai turėtų būti "palydėtas" į poilsį, kad netraumuotų pacientų psichikos.
Džiaugiuosi savo šeimos gydytoja Vida Masalskiene, slapugytoja Dalia.
Dėkoju už gerą širdi ir šypseną reabilitacijos skyriaus darbuotojai Laimutei Vilutienei ir vaikų gydytojai Danutai Žemoitel.
Būkite sveikos, mielos medikės.

2019-04-25, 10:20 | 1

Labai noriu pasidžiaugti registratūros darbuotojų darbu. Atsiliepia visada maloniai, geranoriškai suteikia reikiamą informaciją. Ypatingai norėčiau padėkoti puikiajai registratorei Teresai, kurios dėmesingumas ir paslaugumas tiesiog nepakartojamas! Linkime jai ir visam kolektyvui kuo geriausios kloties:)

2018-12-28, 00:22 | 3

Labai džiaugiuosi, kad savo reabilitacijai atlikti pasirinkau būtent Antakalnio poliklinikos Fizinės reabilitacijos skyrių. Liga buvo labai mane išvarginusi ir nelabai jau turėjau vilties, kad galima kiek nors juntamai padėti.
Laimei, aš klydau.
Gal efektas ir nebus ilgalaikis, bet tas žinojimas, kad yra vieta, kur gali sulaukti realios pagalbos, yra neįkainojamas.
Galiu tvirtai pasakyti: čia dirba ne tik savo darbą išmanantys gydytojai, bet ir tikri savo darbo meistrai - vienokias ar kitokias procedūras atliekantys fizinės reabilitacijos specialistai.
O tai, kad registratūros darbuotojos perskambina negalėjusiam dėl užimtumo prisiskambinti, išvis yra iš fantastikos srities! Jau nekalbu apie tai, kad visą laiką atsiliepia labai maloniai ir tikrai stengiasi atsižvelgti į pageidavimus ar galimybes.
Žodžiu, kolektyvas suburtas labai profesionaliai, apgalvotas ir darbo organizavimas.
Visiems jiems dėkoju ir linkiu kuo geriausios kloties Naujaisiais!

2018-09-18, 22:44 | 3

Patirtis:
Atvažiavau prisiregistruoti vizitui (I lygio), tikėdamasis laukti iki savaitės, o laisva vieta buvo jau už 4 minučių (gydytojo reitingas svetainėje - aukštas), II lygio gydytojas taip pat priėmė iškart po I lygio vizito ir kraujo tyrimo. Viskas vienu ypu.

Gydytojai:
Vieni šeimos gydytojai puikūs, kiti - prastesni. Verta nepagailėti laiko persirašyti, jei teko gauti pastarąjį. Mano naujoji - tiesiog super. Abiejų reitingai atitiko mano patirtį.

Įranga, infrastruktūra:
Puikios - modernios ir patogios - informacinės sistemos. Registratūroje užsiregistravau vizitui, o vos užlipus laiptais, iškart jau kvietė pagal Pavardę. Tokia pati patirtis ir su čia pat paskirta II lygio gydytoja, tiesiog tobula.

Priimančios administratorės:
Malonios. Atvažiavus skubiomis problemomis nepasiuntė namo, o leido gauti vietą, abu kartus. Gera žinoti, kad ištikus ūmiam sunegalavimui, neteks laukti komplikacijų savaitėmis į priekį, iki vizito. Taip pat smagu, kad keičiant šeimos gydytoją, pasiūlė tikrai gerą (nors iš kitos pusės - galbūt galėjo parekomenduoti tokią ir pirmą kartą)

2018-02-22, 11:11 | 1

Didelių nusiskundimų neturiu, tačiau likau nepatenkinta situacija Odontologijos skyriuje. Buvau registruota pas gydytoją odontologę pakartotiniam vizitui. Tačiau susirgau ir nusprendžiau perkelti vizitą į kitą dieną. Gydytojos kabinete telefono nėra, tad susisiekti tiesiai su ja galimybių nebuvo. Paskambinau į odontologijos skyriaus registratūrą. Ten man pasakė, kad gali mano vizito datą perkelti kone mėnesiu ar daugiau į priekį, nes gydytoja registravo mane pakartotiniam vizitui, todėl turėjo galimybę registruoti ankstesnei datai, o registratorės tokios galimybės neturi. Pasakiau registratorei, kad man tokio ilgo laiko tarpo laukti netinka dėl situacijos su mano dantimi. Paklausiau, ar būtų galima pasikalbėti su gydytoja. Man pasakė, kad jei noriu gauti pakartotinio vizito datą, turiu atvykti į kliniką ir ten persiregistruoti. Tačiau man sergančiai toks variantas visiškai netiko. Teko keisti vizito datą į gerokai tolimesnę.

Manau, kad kaip šeimos bei kiti gydytojai turi telefonus kabinetuose, taip turėtų turėti ir odontologai.

2017-10-17, 14:19 | IP: 90.134.164.153

Pas gydytoją patekti teko laukti 47 min., nors laikas, kada registravausi buvo rytinis. Dirbančiam žmogui tiek laukti, vien dėl konsultacijos, sakyčiau yra nepriimtina. Kam tokiu atveju reikalinga išankstinė registracija?

2017-07-13, 15:44 | IP: 213.164.107.123

Registraturos darbuotojos labai nemandagios, visiskai be bendravimo igudziu. Tikrai nekalbu apie visas, taciau 80 proc... Paskambinus pastaraji karta ir pasiteiravus tam tikros informacijos, kalba lyg su sena priese, atmestinai, nerenka tono.

Antakalnio poliklinika atsakė

Laba diena,
Dėkojame už pastabas, visuomet atsižvelgiame ir stengiamės tobulėti.

Pagarbiai,
Komunikacijos specialistė

2017-01-11, 22:17 | 1

Išėjus iš darbo savo šeimos gydytojai, man buvo priskirta nauja gydytoja. Kiekvieną kartą atėjus - problemos. Rašant siuntimą nesugeba suformuluoti problemos. Rašant siuntimą pas skirtingus specialistus siuntimą nukopijuoja nuo prieš tai buvusio. Nedėmesinga, dirba atmestinai, trūksta patirties. Esu priversta keisti savo šeimos gydytoją.

2016-09-26, 05:03 | 8

Is esmes esu patenkintas poliklinika, o gydytoju yra visokiu..

2016-08-10, 13:55 | IP: 88.216.103.50

Moderni poliklinika, sutvarkyta viduje ir išorėje, lankytis malonu. Registratūros darbas greitas ir profesionalus. ypač patinka elektroninė registracija ir priminimai apie vizitą žinute ar el. paštu. Nes pas specialistus eilės tenka palūkėti ir keletą savaičių ar pora mėnesių, tai labai naudinga kai primena žinutėmis. Dauguma gydytojų tikrai malonios ir profesionalios, išskyrus vieną ginekologę kuri buvo grubi ir nemaloniai bendravo. Bendrai gydymo įstaigai priekaištų neturiu.

2016-08-08, 20:34 | IP: 188.69.198.7

Labai ilgai reikia laukti. Būklė tikrai nera tokia,kad butu galima sedeti. Daugiau kaip dvi valandas prie vieno kabineto duru....

2016-08-04, 23:15 | IP: 78.56.77.117

Lankomės su vaikais pas L. Žvinakevičiūtę, ji tikrąją to žodžio prasme yra šeimos gydytoja. Prisimena kuo skundėmės praeitų vizitų metu, sveikinamės susitikę gatvėje, prisimena vaikų vardus ir jų raidos ypatumus. Jokio atlygio ar dovanų niekada nedavėme. Dažnai siunčia pas kitus specialistus, kad diagnozė būtų nustatyta tinkamai ir paskirtas geriausias gydymas.

2016-03-31, 18:09 | IP: 78.60.111.30

Puiki įstaiga

2016-03-29, 15:41 | IP: 78.60.171.107

Labai patinka personalas, visad labai maloniai bendrauja tiek daktarai tiek registratūros darbuotojos. Nepatinka tik vienas dalykas - skresvėjis. Labai nesmagu, kai nueini tvarkyti dantį, o gryžti namo su angina :( Suprantu, kad patalpas vėdinti reikia, bet gal įmanoma būtų ką nors padaryti, kad nebūtų visur koridoriuose atidaryti langai.... nes net sušalt spėju kol nueinu iki reikiamo kabineto

;