Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1236

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.2% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

8% Complete
0.4

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

19.5% Complete
1

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

13.3% Complete
0.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

1% Complete
0.1

Labai sunku rasti, kur reikia nueiti, nes nėra ženklų arba jie yra klaidinantys.

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

37.8% Complete
1.9

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

43% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

15% Complete
0.8

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

50.3% Complete
2.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

17.3% Complete
0.9

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

50% Complete
2.5

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

43.1% Complete
2.2

Pareigas atliko prastai

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

9.2% Complete
0.5

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

60.2% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

34% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2019-02-07, 19:53 | 1

Tikiuosi, kad vis dėl to šitą įstaigą uždaris. Ligoninėje gydėsi du man artimi žmonės. Labai gaila, bet abiejų asmenų sveikata tik blogėjo ir galiausiai baigėsi mirtimi. Klausiant apie artimųjų būklę, ligoninės personalas visą laiką atsakinėjo labai miglotai, bet nepaisant to dažniausiai patikindavo, kad viskas TIKRAI bus gerai. Dėja, bet ligoninėje esantiems artimiesiems geriau tikrai nebuvo, o priešingai - vis labiau blogėjo. Labai gaila, kad tiek pačiam ligoniui tiek jo artimiesiems yra meluojama apie būklę. Nežmoniška yra tai, kad ligoninės gydytojai veiksmų nusprendžia imtis tik tada, kai jau tampa per vėlu. ( pavyzdžiui buvo tikinama, kad esant rimtai pablogėjusiai būklei iškart ligonis bus siunčiamas i Vilnių, kur bus atliktos reikiamos procedūros. Dėja, sulaukus stipraus pablogėjimo, į Vilniu niekas taip ir nesiuntė. Vienintelis klausimas yra, kodėl iš karto nesiunčia, o laukia kol bus blogiau ir taip rizikuoja žmogaus sveikata? Dar vienas įdomus dalykas, kad apie paciento būklę, skirtingi asmenis sužino skirtingas versijas.) Kiekvienas turi teisę rinktis, ir turėti savo nuomonę, todėl aš po tokios patirties nerekomenduočiau gydytis čia. Ir manau, kad ligoninės uždarymas, apie ką jau gan ilgai diskutuojama išeitų tik į nauda, kadangi šiuo metu ten dirbančių specialistų kompetencija labai abejoju.

2019-02-07, 13:51 | 1

Širvintų ligoninė tai greičiau vieta kur žmogui padės mirti, nei pasveikti. Atvykus į priimamąjį mus pasitiko nemalonus ir nepatenkintas seselių kolektyvas,kuris labiau rupinosi grindų švara nei seno žmogaus sveikata. Priėmes daktaras apžiūrėjo ir skyrė tyrimus. Kol laukėme tyrimų atsakymų gulėjome stebimojoje palatoje, dėl kurios sesutės buvo nepatenkintos ir tarpusavy šnekučiavosi, kad geriau ligonį perkeltu i reanimaciją tai bent iš to ligoninei bus piniginės naudos. Mes tikėjomės, kad gausime siuntimą į Vilnių, bet mums vis sakė, kad ten niera vietų.
Taigi, vis gi mūsų artima žmogų paguldė i Širvintų reanimacijos skyrių. Kuriame žmonėms yra meluojama apie artimųjų bukę, tris skirtingi asmenys skambinome norėdami sužinoti apie būklę ir išgirdome tris skirtingas versijas (būklė tokia pati,būklė kritinė ir būklė pablogėjusi) ir visa laiką girdėjome kad jei bus dar blogiau tikrai kažkur vešime ir jums pranešime. Sulaukus ryto mums pranešė kad artimoji buvo vežama į Vilnių ir pakeliui ji mirė. Nuvykus pasiimti palaikų mums pasakė, kad ligonis net nebuvo vežamas o tiesiog nespėjo atvykti greitoji iš Vilniaus. Kuriame staigiai atsirado vietų, nors prieš 5-6 h valandas jų nebuvo. Buvo dar daugybė nesklandumų kurių nesitikėjome ir atsakymų į tam tikrus klausimus nežinome.

2010-12-06, 22:02 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
;