Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 781

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

62.4% Complete
3.1

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.4% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.5% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

71.7% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

56.5% Complete
2.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

62.1% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

59.8% Complete
3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

72.1% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

59.9% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

57.1% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

67.9% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

45.6% Complete
2.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

62.5% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

46.7% Complete
2.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Vilkaviškio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2021-09-06, 19:06 | 1

Teko prieš kelias dienas pagulėti ir reanimacijos skyriuj ir akušerijos ginekologijos. Tik geriausi atsiliepimai apie visą personalą, su kuriuo teko susidurti! Malonūs, profesionalūs darbuotojai, tiek gydytojai, tiek slaugės ir kitas personalas. Netikėjau, kad mažo miestelio ligoninė gali būti tokiam aukštam lygy. Ačiū

2021-08-26, 12:22 | 2

Tai yra katastrofine ligonine, nei profesionalumo, nei gydymo, nei pagalbos.Geda Vilkaviskiui turint tokia nefunkcionuojancia ligonine.Geda savivaldybei , kaip steigejai, metant mokesciu moketoju pinigus del nevykdomo darbo.Geda kad ligoninei vadovauja toks nevykelis

2021-08-26, 12:22 | 2

Tai yra katastrofine ligonine, nei profesionalumo, nei gydymo, nei pagalbos.Geda Vilkaviskiui turint tokia nefunkcionuojancia ligonine.Geda savivaldybei , kaip steigejai, metant mokesciu moketoju pinigus del nevykdomo darbo.Geda kad ligoninei vadovauja toks nevykelis

2021-06-11, 10:46 | 1

Jau ne pirmi metai tenka lankytis reabilitacijos skyriuje, kuriame puiki atmosfera, dirba nuoširdūs, savo darbo srities profesionalai. Reiškiu nuoširdžią padėką skyriaus vedėjai gerbiamai gydytojai Jolantai Kononenkaitei. Gydytoja jau ne kartą, parinkdama ir paskirdama tinkamą gydymo programą, padėjo atgauti galimybę judėti be skausmo. Padėjo atsitiesti ne tik fiziškai, bet ir psichologiškai. Nes kai nereikia gyventi su nuolatiniu skausmu, atsiranda gyvenimo džiaugsmas, galimybė bendrauti su mylimais žmonėmis, užsiimti mėgstama veikla. Linkiu gerbiamai Jolantai ir šauniam kolektyvui sėkmės, sveikatos. Tariu nuoširdų ačiū.
Pacientė Virginija Stočkuvienė

2021-01-26, 10:08 | 2

Gyvenimas – tai lyg važiavimas traukiniu. Kelionėje sutinki daug žmonių, pravažiuoji daug stotelių... Mūsų mamos-močiutės-prosenelės Giedros Barkauskienės viena iš paskutinių stotelių buvo Vilkaviškio ligoninė. Žodžių pristingame norėdami atsidėkoti Chirurgijos, ortopedijos traumatologijos skyriaus vedėjui, gydytojui Rimantui Ramanauskui.
Tai Gydytojas iš didžiosios raidės.
Nuoširdžiai dėkojame Jums už suteiktą žmogišką rūpestį, stiprų dvasinį palaikymą, dėmesį, jautrų, paguodžiantį žodį, kurio taip trūksta ligos prispaustam žmogui bei jo artimiesiems, ypač šiuo pandemijos laikotarpiu. Dėkojame Jums už atjautą – tai teikė stiprybės mums sunkią akimirką.
Linkime pačiam būti visada sveikam. Skleiskite pasauliui savo širdies gerumą, nes jis linkęs sugrįžti atgalios dešimteriopai. Linkime kuo daugiau saulėtų dienų asmeniniame gyvenime, Dievo palaimos Jums ir Jūsų šeimai, profesinės sėkmės nelengvame darbe.
Su dėkingumu ir pagarba –
Giedros Barkauskienės artimieji

2020-08-02, 08:26 | 4

Mano nuomone si ligonine taisosi. Tiek dirbanciuju atzvilgiu, tiek visa aplinka.

2020-06-02, 19:46 | 3

Ligoninės darbuotojams trūksta kompetencijos bendraujant su pacientais ir jų artimaisiais. Visi labai išaukštinę save, elgiasi su kitais žeminančiai, akivaizdžiai prašantys kyšio. Pvz. Sunkų ligonį, negalintį adekvačiai mąstyti, sėdintį neįgaliojo vežimėly, paleidžia namo per šalčius su pižama ir basą, nors lauke žmonės vaikšto su striukėmis. Paaiškinimas toks, kad pacientas norėjo namo, tai ir išleido. Nors pabrėžiu, pacientas adekvačiai nemąstė ir nesuvokė realios situacijos dėl ligos. Su gydytoja buvo tartasi, kad artimieji atvažiuos ir pasiims ligonį, tačiau ligoninei svarbu kuo greičiau atsikratyti pacientu, todėl išrašė. Baisu ir gėda gydytojams ir personalui, kad pamynę priesaiką padėti ir saugoti gyvybes.
Ligoniai esantys slaugos skyriuje yra visiškai neprižiūrimi, seselės, sesutės arogantiški. Patys gydytojai netgi vaistų reikalingų neduoda ligoniams, nes neva patys turi rūpimtis vaistų gėrimu, neįvertinant to, kad slaugoje esantys pacientai nesugeba, o ir būna kad nesuvokia,kad reikia gerti vaistus kurie jiems būtini, pvz.nuo spaudimo. Apie maitinimą slaugos skyriuje-jeigu nesubega pacientas pats pavalgyti, tai jo bėdos,niekas neateis ir nepamaitins..
Baisu ir skaudu kad tokioje įstaigoje kaip ligoninė, nerasi ne tik kad pagalbos, bet ir nuoširdumo bei atjautos žodžio netekus artimo, o tik šaltus, piktus veidus.

2019-11-23, 09:38 | 2

Internetas teikiamas nemokamai, tai labai gerai ir pastatyti kiekvienoj palatoj po modema manau juokinga , ateiname gydytis o ne zaist, tad kritika del prasto interneto nepagrysta, galite iseiti i koridoriu ir normalaiai naudotis internetu, del geresnio rysio aukste turetu stoveti net trys modemai, isdestyti per visa koridoriu, kad kaip kurorte lovoj zaistumet, tad pries vertindami pagalvokit, kad kazkas jums teikia nemokamai ir jums blogai, telefone uzsisakykit mobilius duomenis ir zaiskit, zinosit kiek kainuoja ir nereikes skustis , stai mano nuomone o kam prastas nesinaudokit :)

2019-03-15, 18:38 | 2

2019 m kovo 15 dieną buvau pas neurologę gydytoją Laimą Bačkierienę, buvau nustebintas gydytojos ir su ja kartu dirbusios darbuotojos darbu. Matosi profesionalumas ir nuoširdumas apžiūrint ligonį, linkiu joms daug laimės ir sėkmės visur ir visada.
Kęstutis Rutkauskas.

2018-10-18, 18:39 | 3

Labai nustebino viso įstaigos personalo darbo efektyvumas, profesionalumas ir svarbiausia - atida žmogui ( ko mums labiausiai trūksta šiais laikais). Per viena pusdienį apsilankiau pas 6 specialistus ( siunčiančio chirurgo dėka) ir visi jie buvo stebėtinai dėmesingi pacientui, žmoniški ir atpalaiduojančiai sàmojingi. Sakau “stebėtinai”, nes to nesu patyrusi net dviejose pagrindinese Vilniaus privačiose įstaigose, kuriose lankausi jau ilgus metus. Joms derėtú nuvykti į Vilkaviškio ligoninę pasimokyti efektyvumo, o svarbiausia - nuoširdaus dėmesio pacientui. Ypač pažymėti norėčiau daktarà Rimantà Ramanauskà. Puikus gydytojas ir jautrus žmogus. Apskritai, visam personalui didžiuliai komplimentai! Jú puikiai sustyguotas darbas ir tarpusavy draugiškais ryšiais susiję bendros pastangos leidžia pacientui pasijausti labai komfortabiliai ir net užmiršti sunkiá diagnozę. Negaliu nepasidalyti dar ir tuo, jog pats vyr. gydytojas prabėgo ne kartà koridoriumi stebėdamas situacijà savo įstaigoje ir maloniai paklausdamas kaip sekasi ir tiesiog šiltai nusišypsodamas. Sunku patikėti? Bet tai yra tiesa, ir tai liudiju džiaugdamasi, jog
turime gerú pavyzdžiú ir jais galime sekti, siekdami daugiau ŽMONiŠKUMO medicinoje.

2017-08-09, 08:29 | 1

Kazkada skaitydama atsiliepimus apie gydymo istaigas pagalvodavau,nejaugi toki blogi daktarai,ar tiesiog blogi zmones.vakar t.y 08.08d teko vezti broli i Vilkaviskio priemima,tokiu maloniu seseliu ir daktaro-hirurgo,savo netrumpam gyvenime nebuvau sutikus.ACIU jums uz malonu aptarnavima,uz rupestinga gydyma,uz viska,viska dekojame Jums mieli,brangus medicinos darbuotojai,dirbantys Vilkaviskio priemimo sk 2017.08.08d.

2017-04-08, 00:27 | IP: *.*.*.*

Žiauru kas darosi Vilkaviškyje atvežtas vaikas po 6val y registratūrą ir tiktais uždėjo pleistrą. O kaip Kauno daktarai pasakė, kad galimas buvo siuvimas ir būtinas

2017-01-03, 20:48 | 5

Baisu. Zmones ne gydo, o numarina. Dirba nekompetetingi gydytojai ir vartoja alkoholi darbo metu.

2016-11-09, 14:38 | IP: *.*.*.*

Vizitas pas gydytoją Plūką praėjo sklandžiai ir be trukdžių, bet registratūros darbuotojoms reikia išmokti bendravimo taisyklių ir mandagumo.

2016-04-27, 00:37 | IP: *.*.*.*

Isgyvendinti kysio emima !!!

2016-04-19, 05:09 | IP: *.*.*.*

Pati ligoninė sovietmečio laiku tikriausiai jau ir tvartai šeis laikais pas daugelį žmoniu tvarkingesni , jau nekalbu apie vaiku skyriaus personala, baisu koki žmonės dirba, neispruse !!! Gryna kaimo ligonine .

2014-09-19, 16:46 | IP: 78.62.56.24

Ateitis neaiski,taip sklando kalbos mieste,nes pasikeite vyr.daktaras. sveikata tai buvo zmogus is didzios raides,o naujam dar toli iki buvusiojo.daktarai ligonineje geri,pasiruose padeti

2012-02-26, 19:24 | IP: *.*.*.*

baisu

2012-02-16, 12:11 | IP: *.*.*.*

Nieko gero negaliu pasakyti.

2011-10-19, 10:35 | IP: *.*.*.*

sioje ligonineje, dirbancios slaugutes, ir seseles atitinkamai vaiku skyriuje galetu labiau ir atsakingiau ziureti y savo darba,o ne kada noriu tada ateinu ,paziuriu arba ne,ir daug kitu dalyku,kiek laiko pralauki kol jos teikei ateiti tai galima ir numirti,

2010-04-24, 11:01 | IP: 77.87.8.2

Ligonineje dirba daug atsidavusiu zmoniu. Medikai yra susiskirste i "Kastas" - gydytojai nenoriai bendrauja su viduriniuoju personalu, uzkraudami dali savo pareigu.

2010-01-14, 15:30 | IP: *.*.*.*

nieko gero

2009-10-02, 12:52 | IP: 78.62.2.19

Nori gydytis tik cia... -------

2009-04-17, 20:16 | IP: *.*.*.*

Priemimo skyriuje dirba labai jautrus zmones, stengiasi laidojimo bendrovems padeti, kad jiems nepritruktu darbo.
Zmogui gulint priimamjame su stipria galvos trauma, meluojama, kad jam viskas gerai,nors jie to negali nei patvirtint nei paneigti, nes tuo metu ju iranga galinti tai nustatyti neveikia. Prasant siusti i kauna, neileidzia isvesti paciento, bijodami sutersti savo"puikiu"daktaru varda.

2009-02-10, 18:51 | IP: *.*.*.*

reikalinga daugumoje skyrių įrengimus atnaujinti.

2008-04-16, 15:53 | IP: 78.57.163.70

Gydytojai savo sričių žinovai.Mandagūs,nuoširdūs,bendraujantys tiek su ligoniais,tiek su jų artimaisiais.Žmogiškesni,nei Kauno Klinikose.

2007-07-12, 15:01 | IP: 82.135.205.20

Manau, kad įstaigoje rūpinamasi šiuolaikiška įranga ir gerais specialistais. Gydytojai turėtų suprasti, kad ne visi jų pacientai pakankamai išsilavinę ir daugiau jiems paaiškintų

2007-07-09, 08:49 | IP: *.*.*.*

teigiamo nieko nera isskyrus slaugytojas,kurios dirba uz save ir sanitares abejingi gydytojai ligoniui,nedavusiam kysio.

2007-01-17, 20:10 | IP: 84.32.110.150

labai malonios vidurinio personalo darbuotojos. neigiama nuomone apie administracija,nuo alhogolio apsvaigusius gydytojus.