Reitingas
Licencija

Nr. 3421

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

84.4% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

65.6% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

62.2% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.3% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.7% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

59.4% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

61.6% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74.9% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

81.8% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.4% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

72.7% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

79.8% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

25.2% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

76.4% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

9.2% Complete
0.5

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus miesto klinikinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-06-02, 22:55 | 18

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-06-02, 22:55 | 18

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-06-02, 22:55 | 18

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-06-02, 22:55 | 18

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-06-02, 22:55 | 18

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-01-07, 15:48 | 1

Gydytojai dirba neatsakingai

2018-12-04, 18:45 | 1

Urologijos skyriuje yra tarakonų, wifi nėra, maistas neatitinka normų, atliekant anesteziją į stuburą anesteziologai neturi reikalingų adatų, tad naudoja storesnes, ko pasekoje išbėga daug stuburo skysčių ir tenka kentėti skausmingas pasekmes. Rekomenduočiau jei nori, kad žmogus kentėtų papildomai, daugiau nei reikia.

2017-10-03, 18:02 | 4

Jei trumpai apibūdinti šią polikliniką, tai galiu pasakyti: vargana, nugraužta, su tarybinių laikų inventoriumi ir tarybiniais daktarais. Tiesa, pastaruoju metu poliklinikoje pradėjo dirbti jauni daktarai, tačiau mano turima patirtis - su senaisiais mohikanais.
Labai nemalonu, kai kaskart paskirtu laiku atėjęs pas daktarą, turi laukti už durų valandą ar pusantros, nes visada atsiranda "lygesnių už lygius", kuriems kažkodėl leidžiama užeiti be eilės. Galop patekus pas daktarę, natūraliai tikiesi maksimalaus dėmesio, tačiau vietoje to dažną kartą tenka klausytis daktarės telefoninių pokalbių, kurių metu konsultuojamos aldutės ir irutės. Slaugytojos bijo net žodeliu paprieštarauti, nes senos daktarienės nepripažįsta jokios kritikos anei autoritetų. Akivaizdu, kad kai kuriems daktarams stinga bendravimo įgūdžių ir profesionalumo. Įvedus elektroninį receptą, teko laukti amžinybę, kol vienu pirštu baksnodama klaviatūrą daktarė išrašė receptus, o poliklinikos vaistinėje teko laukti dar 50 min., kol sugebėjo išduoti vaistus pagal e-receptą. Pradžioje maniau, kad tik man taip "pasisekė" su BP daktare, tačiau, kai jai būnant atostogose pavadavo kitas daktaras, likau priblokštas, kai šis be jokios gėdos ėmė postringauti apie tai, kad (cituoju): "Seniau žmonės turėjo savo asmeninį daktarą ir advokatą, kuriems mokėjo nuolatinį mokestį, kad, reikalui esant, visada būtų jų paslaugoms". Neįmanoma čia visko surašyti. Bet viena, ko šiai įstaigai verkiant reikia - reformuotis. Išgyvendinti tą tarybinę dvasią, kurią tiesiog spinduliuote spinduliuoja senos kartos personalas. Būtina įvesti pacientų aptarnavimo taisykles ir reikalauti, kad daktarai jų laikytųsi. Pagaliau, priimkite dirbti jaunus žmones. Žodžiu, linkiu sėkmės reformuojantis, nes ši poliklinika dėl lokacijos ir gero susisiekimo gali ir turi veikti.

2017-07-27, 13:34 | IP: *.*.*.*

Tragiska istaiga talonas vienu laiku priima po 1,5 val. Gydytojai seni pasikele , zodziu moki mokescius o gauni spyga reikes keisti istaiga nes totalus kosmaras siulau vengti sitos istaigos

2017-05-30, 01:13 | IP: *.*.*.*

Nesiulyciau kreiptis i antakalnio ligonine. Gydytojai pasikele ir atskaitineja, kaip darzelinuka net jei uz konsultacija susimoki. Patologijos skyrius tragedija.

2017-03-01, 23:17 | 1

Viskas sena. Mano manymu, truksta žemesnio lygio personalo. Daromos žioplos klaidos. Slaugytojos malonios, bet gydytojai jaučiasi dievais, (žinoma rašau tik apie tuos, su kuriais teko susidurti), o paprastus mirtinguosius laiko visiškais nesusipratėliais. Menkina tiek esamą problemą, tiek ir pati ligonį, nesigilina, skiria vaistus netinkančius pacientui (bent jau to patys ir nestebi, ar tinka ar ne). Trumpai tariant prieš patenkant į ligoninę, situacija buvo daug geresnė (sveikatos požiūriu), nei išsirašant.

2016-11-03, 12:13 | IP: *.*.*.*

Gulėjau 1 angiochirurgijos skiriuje. SIAUBAS, palatos kaip po karo, tualetas ir vonia katastrofa. Personalas (seseles ir slaugytojos)visai fainos ,paslaugios.Naktimis ir išeiginėmis dirbti nėra kam ,ne visada būna būdintis daktaras.Daktaras Paškevičius ...žodžiu, daugiau pas ji tikrai nesikreipciau.ne išaiškino nieko,po operacijos išėjau visiškoje nežinioje.

2016-08-02, 01:46 | IP: *.*.*.*

Likau nepatenkinta šia įstaiga ir niekada nerekomenduočiau draugams ar šeimos nariams. Registratūros darbuotojos bando primesti "padrūžkes", numeriukai ten dėl vaizdo (reikia naglai lįsti ir klausti, nes jos plepasi, valgo, apkalbinėja pacientus), gydytojo laukiau 2,5 valandos, bet apie tai buvau įspėta registratūroje, tai dar nieko. Gydytojas bendravo atmestinai, "sumažino" problemą, dėl kurios atėjau ir niekuo negalėjo padėti, nes "nieko man čia nėra"...

2016-03-19, 11:04 | IP: *.*.*.*

Žemesnio personalo darbuotojai pakankamai sąžiningai dirba Neurologijos skyriuje šilto vandens palatose nėra. Tualetinio popieriaus tualete nėra. Baldai nuo kazapyzės laikų. Medicininio išprusimo gydytojų tarpe nepastebėta.

2016-02-12, 16:17 | IP: *.*.*.*

Neigiamą vertinimą skiriu konkrečiai Antakalnio klinikų ginekologijos skyriui! Tokio atmestinumo, oficialumo ir nejautrumo jau senokai nebuvau mačiusi.. Ne tai, kad iš esmės gydytojai ginekologai neprofesionalūs, kiek siaubingai nejautrūs kritinėje situacijoje. Man nutiko skaudus įvykis, dėl kurio atsidūriau skubiai pas ginekologus, tai gydytoja jauna (gaila, nepamenu pavardės) dar nieko buvo, bent paaiškino kažkiek, nors jokių prevencinių veiksmų taip pat netaikė : (, tačiau dar vėliau apžiūrėjęs jaunas ginekologas elgėsi itin atmestinai, nejautriai... į galvą ateina viena frazė "mėsininkų požiūris". Jiems tie atvejai gal ir tūkstantiniai..., bet gydytojui REIKĖTŲ PRISIMINTI, kad pacientui tai galbūt pirmas skaudus kartas... Liūdna, kai tokie dirba : (

;