Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3421

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

84.2% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

65.6% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

62.8% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.9% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.4% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

59.3% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

61.8% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74.9% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

81.8% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.4% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

73.3% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

80.5% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

25.2% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

76.4% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

9.2% Complete
0.5

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus miesto klinikinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-04, 08:57 | 2

Dirba kompetetingi, geri specialistai, tačiau jaučiasi tarybinių laikų dvasia. Alergologinio centro poliklinikoje pasigedau malonaus bendravimo, pagarbos pacientui; susidūriau su bendravimu pakeltu tonu.

2019-06-02, 22:55 | 17

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-06-02, 22:55 | 17

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-06-02, 22:55 | 17

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-06-02, 22:55 | 17

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-06-02, 22:55 | 17

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-03-10, 16:14 | 10

Labai bijojau būti operuojama šioje įstaigoje (Antakalnio g. 124 ligoninė), nes prisiskaičiau blogų atsiliepimų, tačiau esu 100% patenkinta. Slaugės, sesutės nuostabios! Padeda tiek kiek reikia ir kantrios, ir pačios užsuka pasižiūrėti. Anesteziologė taip pat puiki, vis užsukdavo pasižiūrėti kaip jaučiuosi. Kas liečia palatą, tai jos dvivietės ir yra tualetas, kuriuo reikia dalintis dar ir su kita dviviete palata esančia už sienos. Lovos patogios, palatos švarios, tik minusas, jog nėra tualetinio popieriaus, reikia savo turėti. Maistas ne iš restorano, tačiau pakankamai sotus, bet vakarui reikia dar savo ko nors turėti, nes vakarienė apie 17 val.

2019-01-07, 15:48 | 1

Gydytojai dirba neatsakingai

2018-12-19, 11:53 | 2

Turėjau patirties Ginekologiniame skyriuje, dariausi vienos dienos operaciją. Vienas žodis - baisu. Ypatingai kalbant apie pagalbinį personalą - sesutes, slaugutes ar kas jos ten tokios (ypatingai įsiminė T.K., kitų nebespėjau įsiminti). Empatijos ne tik nulis, bet minusas. Visiškas konvejerinis požiūris ir su pakeltu tonu "gulk!", "kvėpuok!", "sėsk!" ir t.t. Ne tik su manim, bet ir su kitais pacientais. Na neprašau aš raudono kilimo ir masažų, nu bet labai labai blogai. Anesteziologė. Atėjo į palatą susipažinti, pasakė, kad bus per mano operaciją, gan maloniai bendravo, pasakė, kad po pusvalandžio ruoščiausi, bet papildomi laukiau 4 valandas - keturias valandas! Galiausiai man atėjus į operacinę - ateina kitas anesteziologas (E.K.), kuris nei prisistatė, nei ko nors manęs paklausė (nei prieš operacija, nei po – bendravimo nulis), man jau gulint ant stalo - tik su pagalbinio personalo moterytėmis pradėjo krizenti ir čiauškėti, į ligonę, t.y. mane nulis dėmesio, tik grubiai prijunginėjo, tad tik meldžiausi, kad greičiau užmigdytų ir nematyčiau bei negirdėčiau tų nesąmonių.
Su skyriaus darbo organizavimu - labai blogai. Atėjus, kaip liepta, į ligoninę 7:30, prie budinčio gydytojo laukiau 2 val. Operacijos palatoje laukiau dar 7 val. Niekas tiksliai nepasakė, kada ir kiek reikės laukti, komunikacijos - nulis. Prieš operaciją ir taip stresas bei įtampa didžiulė, bemiegė naktis – jokių raminamų vaisų ar pan., nevalgius, negėrus daugiau kaip 24 val. ir vis lauki, guli šaltoje pasenusioje palatoje, kartu su rėkaujančiu personalu už durų ir drebi. Tiesa, nevengia garsiai per koridorių rėkauti pacientų pavardes ir vardus - toks žodis kaip "konfidencialumas" ten negirdėtas dalykas. Kaip ir "dėmesys pacientui", "ar "informacijos suteikimas" - nulinis - jokios papildomos informacijos kiek viskas užtruks ir t.t.
Nuo 7 ryto iki 17:30 val. kol mane išrašė mačiau tik vieną šypseną, nes visa kita daroma per sukastus dantis ir su aiškia demonstracija – ko čia visi sirgt atsivilkot. Gydytojai. Vienintelis kiek pozityvus dalykas. Ypatingai geri atsiliepimai apie tuo metu budinčią gydytoją – Eglę Baužytę – vienintelė šypsojosi, stengėsi nuteikti pozityviai, patarti ir labai esu jai dėkinga. Operuojanti gydytoja – atėjo į palatą susipažinti, po jos – atėjo pakomentuoti rezultatų, kiek nuramino dėl galimų rezultatų atsakymų, ir net kažkaip netiesiogiai atsiprašė, kad taip ilgai reikėjo laukti, taip kad irgi gerai, bei esu jai dėkinga.
Prieš 8 metus turėjau operaciją Baltijos Amerikos Klinikoje – net nėra ką lyginti – konvejerinį požiūrį su tiesiog mandagiais ir maloniais žmonėmis. Tad peršasi tik viena išvada – privačiai susimokėjus tikrai kitas požiūris. Nors atrodo tiek nedaug reikia – šypsenos, malonaus žodžio ir tiesiog pasidalinti informacija. Tik tiek. Bet panašu, kad dar ilgas kelias laukia.

2018-12-04, 18:45 | 1

Urologijos skyriuje yra tarakonų, wifi nėra, maistas neatitinka normų, atliekant anesteziją į stuburą anesteziologai neturi reikalingų adatų, tad naudoja storesnes, ko pasekoje išbėga daug stuburo skysčių ir tenka kentėti skausmingas pasekmes. Rekomenduočiau jei nori, kad žmogus kentėtų papildomai, daugiau nei reikia.

2018-08-06, 14:19 | 1

Atsigulus į ligoninę 8mėn. 1d. Iškarto atliko operaciją ja atliko gydytojas chirurgas Sklepavičius, operacija praėjo sklandžiai, tačiau po 6 dienų neištveriau pasirašiau namo, kadangi prasidėjo žiauri alergija vandeniui, gydytojas prašė gulėti ant nugaros o aš negalėjau ne dėl skausmo o dėl lovų, ant spyroklinės lovos sindeponinis čiužinys spyrokliai duria gulėti neįmanoma, šonai skauda. Dėl gydytojo esu patenkinta, slaugytojos labai malonios. Bet dėl sąlygų šioje ligoninėje baisų ką sakyti.

2018-04-29, 12:47 | 2

Gydžiausi Dienos chirurgijos skyriuje, Palatos nedidelės, tvarkingos. Personalas nuo gydytojų iki sanitarių- nuostabus. Jaudinantis atidumas pacientui. Ačiū.
Audronė

2017-10-03, 18:02 | 2

Jei trumpai apibūdinti šią polikliniką, tai galiu pasakyti: vargana, nugraužta, su tarybinių laikų inventoriumi ir tarybiniais daktarais. Tiesa, pastaruoju metu poliklinikoje pradėjo dirbti jauni daktarai, tačiau mano turima patirtis - su senaisiais mohikanais.
Labai nemalonu, kai kaskart paskirtu laiku atėjęs pas daktarą, turi laukti už durų valandą ar pusantros, nes visada atsiranda "lygesnių už lygius", kuriems kažkodėl leidžiama užeiti be eilės. Galop patekus pas daktarę, natūraliai tikiesi maksimalaus dėmesio, tačiau vietoje to dažną kartą tenka klausytis daktarės telefoninių pokalbių, kurių metu konsultuojamos aldutės ir irutės. Slaugytojos bijo net žodeliu paprieštarauti, nes senos daktarienės nepripažįsta jokios kritikos anei autoritetų. Akivaizdu, kad kai kuriems daktarams stinga bendravimo įgūdžių ir profesionalumo. Įvedus elektroninį receptą, teko laukti amžinybę, kol vienu pirštu baksnodama klaviatūrą daktarė išrašė receptus, o poliklinikos vaistinėje teko laukti dar 50 min., kol sugebėjo išduoti vaistus pagal e-receptą. Pradžioje maniau, kad tik man taip "pasisekė" su BP daktare, tačiau, kai jai būnant atostogose pavadavo kitas daktaras, likau priblokštas, kai šis be jokios gėdos ėmė postringauti apie tai, kad (cituoju): "Seniau žmonės turėjo savo asmeninį daktarą ir advokatą, kuriems mokėjo nuolatinį mokestį, kad, reikalui esant, visada būtų jų paslaugoms". Neįmanoma čia visko surašyti. Bet viena, ko šiai įstaigai verkiant reikia - reformuotis. Išgyvendinti tą tarybinę dvasią, kurią tiesiog spinduliuote spinduliuoja senos kartos personalas. Būtina įvesti pacientų aptarnavimo taisykles ir reikalauti, kad daktarai jų laikytųsi. Pagaliau, priimkite dirbti jaunus žmones. Žodžiu, linkiu sėkmės reformuojantis, nes ši poliklinika dėl lokacijos ir gero susisiekimo gali ir turi veikti.

2017-07-27, 13:34 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2017-07-07, 07:13 | IP: 78.60.54.55

Manau, kad gydytojai tikrai puikūs, profesionalūs ir rūpestingi. Taip pat ir aptarnaujantis personalas aukštos kvalifikacijos. Operacij``ą bei pooperacinę priežiūrą vertinu puikiai.

;