Reitingas
Licencija

Nr. 3421

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

84.4% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

65.6% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

62.2% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.3% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.7% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

59.4% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

61.6% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74.9% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

81.8% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.4% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

72.7% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

79.8% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

25.2% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

76.4% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

9.2% Complete
0.5

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus miesto klinikinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2017-05-30, 01:13 | IP: *.*.*.*

Nesiulyciau kreiptis i antakalnio ligonine. Gydytojai pasikele ir atskaitineja, kaip darzelinuka net jei uz konsultacija susimoki. Patologijos skyrius tragedija.

2017-05-19, 18:28 | IP: 213.197.138.74

Labai gaila kad komentatoriai neskiria dvieju ligoniniu :vilniaus klinikines(antakalnio 57)ir antakalnio filialo (antakalnio 124). Viskas suplakta i viena ir del to neatitinka tikroves

2017-03-05, 14:43 | 2

Malonus gydytojai, geri specialistai. Taip pat geras aptarnavimas, skanus maistas.

2017-03-01, 23:17 | 1

Viskas sena. Mano manymu, truksta žemesnio lygio personalo. Daromos žioplos klaidos. Slaugytojos malonios, bet gydytojai jaučiasi dievais, (žinoma rašau tik apie tuos, su kuriais teko susidurti), o paprastus mirtinguosius laiko visiškais nesusipratėliais. Menkina tiek esamą problemą, tiek ir pati ligonį, nesigilina, skiria vaistus netinkančius pacientui (bent jau to patys ir nestebi, ar tinka ar ne). Trumpai tariant prieš patenkant į ligoninę, situacija buvo daug geresnė (sveikatos požiūriu), nei išsirašant.

2016-11-03, 12:13 | IP: *.*.*.*

Gulėjau 1 angiochirurgijos skiriuje. SIAUBAS, palatos kaip po karo, tualetas ir vonia katastrofa. Personalas (seseles ir slaugytojos)visai fainos ,paslaugios.Naktimis ir išeiginėmis dirbti nėra kam ,ne visada būna būdintis daktaras.Daktaras Paškevičius ...žodžiu, daugiau pas ji tikrai nesikreipciau.ne išaiškino nieko,po operacijos išėjau visiškoje nežinioje.

2016-08-02, 01:46 | IP: *.*.*.*

Likau nepatenkinta šia įstaiga ir niekada nerekomenduočiau draugams ar šeimos nariams. Registratūros darbuotojos bando primesti "padrūžkes", numeriukai ten dėl vaizdo (reikia naglai lįsti ir klausti, nes jos plepasi, valgo, apkalbinėja pacientus), gydytojo laukiau 2,5 valandos, bet apie tai buvau įspėta registratūroje, tai dar nieko. Gydytojas bendravo atmestinai, "sumažino" problemą, dėl kurios atėjau ir niekuo negalėjo padėti, nes "nieko man čia nėra"...

2016-03-19, 11:04 | IP: *.*.*.*

Žemesnio personalo darbuotojai pakankamai sąžiningai dirba Neurologijos skyriuje šilto vandens palatose nėra. Tualetinio popieriaus tualete nėra. Baldai nuo kazapyzės laikų. Medicininio išprusimo gydytojų tarpe nepastebėta.

2016-02-12, 16:17 | IP: *.*.*.*

Neigiamą vertinimą skiriu konkrečiai Antakalnio klinikų ginekologijos skyriui! Tokio atmestinumo, oficialumo ir nejautrumo jau senokai nebuvau mačiusi.. Ne tai, kad iš esmės gydytojai ginekologai neprofesionalūs, kiek siaubingai nejautrūs kritinėje situacijoje. Man nutiko skaudus įvykis, dėl kurio atsidūriau skubiai pas ginekologus, tai gydytoja jauna (gaila, nepamenu pavardės) dar nieko buvo, bent paaiškino kažkiek, nors jokių prevencinių veiksmų taip pat netaikė : (, tačiau dar vėliau apžiūrėjęs jaunas ginekologas elgėsi itin atmestinai, nejautriai... į galvą ateina viena frazė "mėsininkų požiūris". Jiems tie atvejai gal ir tūkstantiniai..., bet gydytojui REIKĖTŲ PRISIMINTI, kad pacientui tai galbūt pirmas skaudus kartas... Liūdna, kai tokie dirba : (

2016-02-03, 11:48 | IP: *.*.*.*

Ne gydymo istaiga, o seneliu
namai.Kysininkai.Labiausiai pasizymejusi kardiologe Lina Grigoniene. Siulau visiems buti atsargiems, jei pateksite i sios 'gydytojos' rankas.

2016-01-14, 10:39 | IP: *.*.*.*

geresnė už tas,kurios blogesnės

2015-04-09, 21:16 | IP: 90.131.44.197

Nera itin sudetinga patekti pas gydytojus. Reikalui esant priima kuo greiciau. Tik kelis k yra teke palaukti ilgiau, nei uzrasyme numatytas laikas. Dirba profesionalus gydytojai. Kai kuriem reiketu tobulintis arba uzleisti vieta jaunesniems :). Siaip visi mes zmones, nuotaikos irgi buna visokios, kas irgi beje suprantama.

2015-02-27, 18:08 | IP: *.*.*.*

Gydytojas nesugeba diagnozuoti liga, o kai pasakai, kad skauda israso Nemisil ir viskas. Jis isgydo viska. O dar ir apsaukia, kad is viso atejai cia gydytis

2014-11-25, 20:56 | IP: *.*.*.*

Močiūtė labai sunkios būklės atve-ė greitoji į šią ligoninė kai ją atvežė nenorėjo jos priimti sakė nėra vietų, kai susimokėjome priemė. Ją paguldė į reanimacija kur ji išbuvo 5 dienas, j imirė šios ligoninės reanimacijoje 6 aukšte. Niekas nepaskambino ir net mums apie tai nepranešė. Ten lankymo valandos nuo 13 iki 14 ir nuo 17 iki 18. Ateidavome jos aplankyti kiekvieną dieną, ir kai atėjome tą dieną kai mirė tai iš pradžių mums pasakė kad ją pervedė į palatą, o paskui peržiūrėjo dar kartą ir pranešė, kad mirė. Reanimacijos skyriaus vedėjas emė kiek jam beduotum ir kasdien sakė,kad jau pervesim ją į palatą nes nėra tikslo laikyti reanimacijoje nes ji vistiek miršta, bet susimoki ir toliau laiko.Ta dieną kai mirė iš gydytojų tikėjomes kad bent papasakos kaip tai įvyko, bet kai paklausėme mums pasakė išvadoje viskas parašyti. Norėjosi tesiog žmoniškojo bendravimo išgirsti kaip atrodė jos paskutinės minutės. Labai mylėjau močiūtę ir po šio įvykio su šią ligoninę sieja tik patys baisiausi prisiminimai. Esu labai blogos nuomonės apie ten dirbantį personalą ir visiems sakau jeigu tik yra galimybė važiuoti bet kur bet tik ne į tą ligoninę kur gydytojai bejausmiai žiūri į pacientą kaip į naštą o į jo giminaičius kaip į bankomatą.

2014-09-05, 19:05 | IP: 79.132.163.218

Reikia, kad Lietuvoje būtų daugiau tokių med. įstaigų ir šioji liktų kaip pavyzdinė

2014-04-16, 08:38 | IP: 84.240.58.55

Gydytojai labau supratingi ir geri. Nuodugniai istiria sveikata. Labai malonus.

;