Reitingas
Licencija

Nr. 3421

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

84.6% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

67.9% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

63.3% Complete
3.2

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

68.2% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.1% Complete
3.8

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

61.4% Complete
3.1

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

62.8% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.6% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

82.5% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

73.3% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

72% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

79.3% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

27.1% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.8% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

9.9% Complete
0.5

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus miesto klinikinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-06-02, 22:55 | 14

Pati blogiausia gydymo įstaiga

2019-01-07, 15:48 | 1

Gydytojai dirba neatsakingai

2018-12-04, 18:45 | 1

Urologijos skyriuje yra tarakonų, wifi nėra, maistas neatitinka normų, atliekant anesteziją į stuburą anesteziologai neturi reikalingų adatų, tad naudoja storesnes, ko pasekoje išbėga daug stuburo skysčių ir tenka kentėti skausmingas pasekmes. Rekomenduočiau jei nori, kad žmogus kentėtų papildomai, daugiau nei reikia.

2017-10-03, 18:02 | 4

Jei trumpai apibūdinti šią polikliniką, tai galiu pasakyti: vargana, nugraužta, su tarybinių laikų inventoriumi ir tarybiniais daktarais. Tiesa, pastaruoju metu poliklinikoje pradėjo dirbti jauni daktarai, tačiau mano turima patirtis - su senaisiais mohikanais.
Labai nemalonu, kai kaskart paskirtu laiku atėjęs pas daktarą, turi laukti už durų valandą ar pusantros, nes visada atsiranda "lygesnių už lygius", kuriems kažkodėl leidžiama užeiti be eilės. Galop patekus pas daktarę, natūraliai tikiesi maksimalaus dėmesio, tačiau vietoje to dažną kartą tenka klausytis daktarės telefoninių pokalbių, kurių metu konsultuojamos aldutės ir irutės. Slaugytojos bijo net žodeliu paprieštarauti, nes senos daktarienės nepripažįsta jokios kritikos anei autoritetų. Akivaizdu, kad kai kuriems daktarams stinga bendravimo įgūdžių ir profesionalumo. Įvedus elektroninį receptą, teko laukti amžinybę, kol vienu pirštu baksnodama klaviatūrą daktarė išrašė receptus, o poliklinikos vaistinėje teko laukti dar 50 min., kol sugebėjo išduoti vaistus pagal e-receptą. Pradžioje maniau, kad tik man taip "pasisekė" su BP daktare, tačiau, kai jai būnant atostogose pavadavo kitas daktaras, likau priblokštas, kai šis be jokios gėdos ėmė postringauti apie tai, kad (cituoju): "Seniau žmonės turėjo savo asmeninį daktarą ir advokatą, kuriems mokėjo nuolatinį mokestį, kad, reikalui esant, visada būtų jų paslaugoms". Neįmanoma čia visko surašyti. Bet viena, ko šiai įstaigai verkiant reikia - reformuotis. Išgyvendinti tą tarybinę dvasią, kurią tiesiog spinduliuote spinduliuoja senos kartos personalas. Būtina įvesti pacientų aptarnavimo taisykles ir reikalauti, kad daktarai jų laikytųsi. Pagaliau, priimkite dirbti jaunus žmones. Žodžiu, linkiu sėkmės reformuojantis, nes ši poliklinika dėl lokacijos ir gero susisiekimo gali ir turi veikti.

2017-07-27, 13:34 | IP: *.*.*.*

Tragiska istaiga talonas vienu laiku priima po 1,5 val. Gydytojai seni pasikele , zodziu moki mokescius o gauni spyga reikes keisti istaiga nes totalus kosmaras siulau vengti sitos istaigos

;