Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1108

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.1% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

46.4% Complete
2.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

52.2% Complete
2.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

66.9% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

55.9% Complete
2.8

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

30.3% Complete
1.5

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

60.4% Complete
3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

67.9% Complete
3.4

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

63.6% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

68.1% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

53.2% Complete
2.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

66.4% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

31.5% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

66% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Gydytojai, kurie dirba "Joniškio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-01-07, 17:24 | 1

Labai nemandagios seselės. Nepadeda , paklausus klausimo net neatsako , o pabėga. Paprašius pašildyti sriubą savo , atneštą iš namų sakė neturi mikrobangų krosnelės ir pabėgo. Davė valgyti vieną kartą dienoje ir tai pienišką sriuba , kur žmogus pieno netoleruoja. Pačios nuejusios atsidariusios duris šildosi maistą. Baisu. Esame nepatenkinti!!!

2018-11-29, 15:04 | 1

Noriu pasidalinti įspūdžiu apie bendravimą su neurologinio skyriaus gydytoju Miškiniu. Tokio ''reketuojančio'' gydytojo savo nemenkoje patirtyje nesu sutikusi. Be pinigo situacija nepajudėtų iš mirties taško. Daro negarbę visai ligoninei ir kolegoms. Lenkiu galvą prieš puikų slaugytojų kolektyvą.

2018-04-14, 21:48 | 1

Gydemes Vidaus skyriuje. Gydytoja Gabreniene nuosirdi ir stengesi padeti. Seseles labai namalonios, nepaslaugios. Skyrius apgriuves, kad nuvalytu nudvesusias muses ant palangiu ir issveistu kriaukle teko prasyti ir uzsitraukti nemalone. Seseles nakties budejime miega, dienos budejime mezga ir ziuri televizoriu kai tik vedeja nemato. Poziuris i darba tarybinis. Bet kurioje civilizuotoje salyje tokios "specialistes" greitai netektu darbo, Joniskio ligonineje jos klesti. Jei turite galimybe gydytis kitur, nekelkit ten kojos.

2017-04-24, 23:51 | IP: *.*.*.*

specialistu (traumatologu) nera,prieziura klaiki,isdarke vienas " specialistas"raktikauli ir paliko likimo valiai,kita pakarpe vielas padare uzkretima ir net i palata nosies nekisa- ne as operavau-kaip nori taip zinokis,ponas vedejas parase "siuntima"t.y popiergali nes jokios informacijos nei kokie antibiotikai buvo skirti nei koks stovis paciento.vienu zodziu net blogiausiam priesui nelinkeciau pakliuti i Joniskio chirurgini skyriu ....

2017-04-19, 19:24 | IP: *.*.*.*

Ligoninė atnaujinta,bet trūksta kvalifikuotų specialistų nes ilgos eilės pas echoskopuotoją,pas kardiologą negali gauti talono.jei nori patekti pas rentgenologą,sugaišti pusé dienos.

;