Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1108

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.8% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

37.9% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

53.2% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

64% Complete
3.2

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

50.4% Complete
2.5

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

30.3% Complete
1.5

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

58.1% Complete
2.9

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

62.7% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

57% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

62.1% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

50.3% Complete
2.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

61.2% Complete
3.1

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

31.3% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

60.4% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

13.4% Complete
0.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Joniškio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2021-03-30, 10:08 | 4

Joniškio ligoninei nuo 1975 m. vadovauja gyd. Baltakis. Nereikia tikėtis, kad senstelėjęs tarybinis žmogus turi energijos ir sveikatos dirbti nuolatinės dinamikos, naujovių, naujų įgūdžių, naujausių technologijų išmanymo reikalaujančiame darbe. Todėl įstaiga veikia atsitiktinumo būdu ir taip kaip kam šauna į galvą:
1) Pvz:. po kraujagyslių echoskopijos paprašius servetėlių nusivalyti likusiam ant kūno geliui, gyd. Barkauskienė pasiteiravo ar patys neturim atsinešę. Deja, tokios informacijos kiek kokių priemonių maišų reikia atsinešti atvykstant į konsultacinę Joniškio ligoninės polikliniką registruojantis nėra pateikiama. Turbūt čia kaip kyšius duoti - nerašyta taisyklė įsidėti rankšluosčių, tualetinio popieriaus, grindų skudurą (jei išteptume grindis), ir pan.
2) Registratūroje, priklausomai kokia registratorė dirba (dirba tik mot. lyties) registruojama pas gydytojus be laiko. Registratorė nusprendžia, kad gydytojas ne kur dėsis, priims po darbo...tokiu būdu pas du gydytojus nepatekome atvažiavę, nes jie vis tik neturėjo laiko.
3) Gydytojai specialistai ne visada moka užregistruoti specializuotam tyrimui, pavyzdžiui kompiuterinei tomografijai. Atvykome registruotu metu, tačiau KT kabinete tokios registracijos nebuvo. Taigi, pasiėmus darbe laisvą dieną atostogų sąskaita, kad nuvešti seną žmogų į KT, palaukus eilėje, teko grįžti namo. Gerai, jog buvome nuosavu automobiliu. Pagalvoju apie žmones, kurie tokiu būdu į tyrimą atvažiuoja 1-2 k. per dieną iš Žagarės kursuojančiu autobusu.
4) Joniškio konsultacinės poliklinikos laukiamasis vadinamas teisingai, nes žodžio priesaga yra gimininga žodžiui laukas, kuris ir atspindi sąlygas laukiamąjame. Gaila ten nuolat sėdinčių darbuotojų, kurios apsirengę kailiniais, bet vis tiek sušalusios turi vis dieną sėdėti šaltyje ir skersvėjyje. Gerai, kad ir mes išsirengę į polikliniką nepasidavėme pavasarinei šilumai lauke ir apsirengėme žiemines striukes. Laukti prie echoskopavimo kabineto labai pravertė, na gal rankos ir kojos nušalo, bet nugara ne.

2020-03-10, 07:14 | 1

Geriau nesirgti! Taip jau nutiko, kad du kartus per keletą metų rimtai sunegalavo mama. Lėkėm į priimamąjį. Ir abu kartus naktį. Trūksta žodžių...Seselę nežinau iš kelinto karto prikvietėm, visa iš po miego, pikta, susivėlus. dokumentus mėto.. Du skirtingi gydytojai ir ta pati situacija-jokios pirmos pagalbos negavom, tik priekaištai, kad ko čia taip vėlai atvažiavot. Jei jau taip vėlai atvažiavot, plačiau papasakokit kas ir kaip, nu tai plačiau, ir tt. Žmogui taip negera buvo, vos kvapą gaudė, sunku buvo kalbėt, vos ne vos papasakojo kas yra, tai matai jam vistiek neužtenka, nu tai plačiau, kad jau tokiu laiku atvažiavai. Pasityčiojimas kažkoks. Lėkėm i Šiaulius, ir ką jus galvojat, ten vėl tas pats gydytojas ir vėl su savo plačiau ir perkreipta marmūze. Pasakysiu tik tiek, nesupratu kam tas priimamasis reikalingas, nes naudos iš jo 0. Jų laimei, kad neturėjom laiko ten aiškintis vardų ir pavardžių, nes apie tokį ir jau nebe pirmą kart pasikartojantį aptarnavimą, bučiau plačiai palikus atsiliepimą. Tai žodžiu. Reziumė-jei pasidarys bloga, darykit, kad pasidarytų diena, nes naktį tik nervus sugadins, kad kam prikėlei ponus..

2019-01-07, 15:24 | 1

Labai nemandagios seselės. Nepadeda , paklausus klausimo net neatsako , o pabėga. Paprašius pašildyti sriubą savo , atneštą iš namų sakė neturi mikrobangų krosnelės ir pabėgo. Davė valgyti vieną kartą dienoje ir tai pienišką sriuba , kur žmogus pieno netoleruoja. Pačios nuejusios atsidariusios duris šildosi maistą. Baisu. Esame nepatenkinti!!!

2018-04-14, 18:48 | 1

Gydemes Vidaus skyriuje. Gydytoja Gabreniene nuosirdi ir stengesi padeti. Seseles labai namalonios, nepaslaugios. Skyrius apgriuves, kad nuvalytu nudvesusias muses ant palangiu ir issveistu kriaukle teko prasyti ir uzsitraukti nemalone. Seseles nakties budejime miega, dienos budejime mezga ir ziuri televizoriu kai tik vedeja nemato. Poziuris i darba tarybinis. Bet kurioje civilizuotoje salyje tokios "specialistes" greitai netektu darbo, Joniskio ligonineje jos klesti. Jei turite galimybe gydytis kitur, nekelkit ten kojos.

2017-04-24, 20:51 | IP: *.*.*.*

specialistu (traumatologu) nera,prieziura klaiki,isdarke vienas " specialistas"raktikauli ir paliko likimo valiai,kita pakarpe vielas padare uzkretima ir net i palata nosies nekisa- ne as operavau-kaip nori taip zinokis,ponas vedejas parase "siuntima"t.y popiergali nes jokios informacijos nei kokie antibiotikai buvo skirti nei koks stovis paciento.vienu zodziu net blogiausiam priesui nelinkeciau pakliuti i Joniskio chirurgini skyriu ....

2017-04-19, 16:24 | IP: *.*.*.*

Ligoninė atnaujinta,bet trūksta kvalifikuotų specialistų nes ilgos eilės pas echoskopuotoją,pas kardiologą negali gauti talono.jei nori patekti pas rentgenologą,sugaišti pusé dienos.

2015-06-19, 00:28 | IP: *.*.*.*

Dauguma daktaru labai geri. Bet V.Kucinskas esu pasibaisejusi tokiu elgesiu. Ar gali toks daktaras budeti naktiniam? Jai is miegu atsikeles reke ant zmoniu. Ir negali tinkamai suteikti vaikui pirmaja pagalba?