Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

62.7% Complete
3.1

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

56.5% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.7% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

50.4% Complete
2.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.5% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

55.1% Complete
2.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

42% Complete
2.1

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

13.3% Complete
0.7

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.4% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

33.8% Complete
1.7

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

29.8% Complete
1.5

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

62.7% Complete
3.1

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

25.7% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

83.3% Complete
4.2

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2019-10-19, 09:32 | 1

Labai norėčiau padėkoti priėmimo skyriuje dirbančiai Nijolei Slabodienei, kuri visada pacientu rūpinasi ,paklausia apie savijautą ,padeda atsistoti, atsisėsti, visada kalba maloniai ir atlieka savo darba 100 procentu .
Deja to negalėčiau pasakyti apie ten dirbančią Natalja Geniuš ,kuri visada susiraukusi ,nemaloni, kai atvyksti toks jausmas kyla kad ji galvoja ir vel atvyko kazkas sutrukdė ,atlieka savo darba taip kad tik atliktu be jokios malonios kalbos bei nusišypsojimo, jautiesi atrodo kaltas kad susirgai ir atvykai.
Taip pat noriu padėkoti ir gydytojui Vaitkui, kuris atlieka savo darba puikiai, be to ir labai malonus su pacientais, ačiū jam.

2012-01-14, 16:19 | IP: *.*.*.*

blogiausia

2007-07-22, 10:21 | IP: *.*.*.*

paskutiniu metu stipriai pasitempe daugiau kulturos

2006-11-24, 21:50 | IP: *.*.*.*

malonus slaugytoju bendravimas neimanoma pasikalbeti su gydytoju

;