Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1127

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.3% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

72.5% Complete
3.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

72.6% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

69.5% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.5% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

60.1% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

77.7% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.2% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.2% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

71.6% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

60.9% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.8% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

48.7% Complete
2.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

71.6% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

71.6% Complete
3.6

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Šilalės rajono ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2014-03-11, 20:26 | IP: *.*.*.*

Saunuole kuri daro vandens masaza tiesiog atsidavusi darbui. Jei nori masazo tai gink Dieve nepakliut pas ponia Garbeniene,tiesiog grubi ir neismananti savo darbo tik kysio reikalaujanti,Jeigu jai moket vis tai geriau jau eit privaciai pas specialiste.Nesuprantama ka ji ten veikia ,kiek teko pabendrauti eileje belaukiant neisgirdau nei is vieno apie ja gero zodzio.

2013-05-16, 14:03 | IP: *.*.*.*

Labai būtu malonu, kad dirbančios rentgeno kab. darbuotojos laikytūsi higienos normų. Jeiperšvietė vieną ligonį, poto eina prie kito nenusiplovusios rankų.Būtų labai gerai jei jos turėtu pirštinesirjas naudotų savo darbe. Labai nemalonu kai nuo vieno ligonio ateina ir kiša rankas į burną [Ddarant danties nuotrauką] jaučiaus labailabai nemaloniai išėjusi iš kabineto ėjau į tuoletą prie kriauklės ir ploviau skalavau burną.

2012-07-18, 13:43 | IP: *.*.*.*

Kas pageidaujate kuo greičiau pasimatyti su dangaus gyventojais tiek rojuje tiek pragare- prašome kuo skubiau prisistatyti į Šilalės rajono ligoninę

2012-01-03, 15:08 | IP: *.*.*.*

baisu tiesiog

2011-05-18, 23:54 | IP: *.*.*.*

Savaitgaly guleti skyriuje pavojinga- jei ligonis nevaiksto, kitu ligoniu palatoje nera, tai per pusdieni gali niekas i palata ir neuzeiti. Slaugytojos ilsisi, o iskviestos buna labai piktos.

;