Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2233

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

74.8% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

78.3% Complete
3.9

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

75.8% Complete
3.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

76.8% Complete
3.8

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90.8% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

65.8% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

82% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

77.6% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.4% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.6% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

78.5% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.5% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

52.9% Complete
2.6

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

78.7% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

57.6% Complete
2.9

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2021-12-23, 15:06 | 6

Gydytojos Orestos Armonienės ir slaugytojos dirbančios su ja arogancija ir bendravimas su pacientu yra tragiškas. Dabar suprantu dėl ko žmonės neretai užleidžia ligas ir nenori kreiptis į gydymo įstaigas.

2017-10-10, 21:06 | 1

Gydytoja Armonienė išviso neturi bendravimo įgūdžių pasipūtusi, arogantiška. Egocentrikė. Seselė išviso trūksta žmoniškųjų vertybių, labai nemalonu lankytis šioje įstaigoje. Nesinori eiti net su sunkia liga...

2010-03-03, 06:49 | IP: *.*.*.*

skyle miesto centre

2007-10-23, 14:57 | IP: *.*.*.*

bl privatininkai! jie is to pinigus darosi o nieko nepagydo

2007-07-08, 08:01 | IP: *.*.*.*

Aptarnavimo kokybe tragiska, o gydytojai tik ir laukia, kol su krepseliu ar vokeliu ateisi. Pamate, kad atejai tusciom, i karto pakeicia veido mina.