Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2992

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.6% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

70.1% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

78.3% Complete
3.9

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

72.3% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

97.2% Complete
4.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

82.9% Complete
4.1

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

86% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.9% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

65.1% Complete
3.3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80.4% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

76.8% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

90% Complete
4.5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

43% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.1% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

100% Complete
5

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2021-03-13, 22:17 | 25

Puiki klinika! Visi labai malonus, profesionalus!

Paciento gydymo įstaigoje parašytas atsiliepimas

Pati geriausia klinika, kurioje teko lankytis. Profesionali ginekologe Viktorija N., šeimos daktare Renata. Tik geriausios rekomendacijos!

Paciento gydymo įstaigoje parašytas atsiliepimas

Labai džiaugiamės, kad mūsų vaikų sveikatą prižiūri Viktorija. ????

2018-02-06, 10:53 | 2

Po valstybiniu istaigu si vieta ideali gydytis, patenkame visada ta pacia diena. Gydytoja Olga maloni, visada isklauso ir pataria. Visada maloniai diskutuoja jeigu teveliu nuomone skiriasi. Tik pliusai siai istaigai :)

2018-01-09, 07:35 | 3

Buvome užsiregistravę į kūdikių baiseina, per savo pačios žioplumą atvykome netinkamu laiku, bet buvome labai nemaloniai buvome išprašyti iš baseino teritorijos, dėl to, kad kinezeterapiautė negali užsiimti su 4 poromis. Nors 2 valandas prieš atvykimą buvo ilgą laiką skambinta į registraturą laiko pasitikslinimui dėl atvykimo.

2014-04-21, 14:45 | IP: *.*.*.*

Med. apžiūra vairutojo pažymėjimui gauti - tiek laiko, kiek užpildyti blanką, ir tai seselė pasako, kur uždėti + , o kur "-". Joks gydytojas akyse nemato. Med. apžiūra vaikui prieš mokykla - tik vienas klausimas - "Ar turite nusiskundimu?" Jei ne, tai sveikas visais atžvilgiais. Bendroj sumoj kokias 5 min. kol užpildo blanką. Mokėti reikia net ir už tas paslaugas, už kurias apmoka ligonių kasa. Nemokama vaiko apžiūra prieš mokyklą kainavo 20 Lt.

2014-02-05, 09:26 | IP: 88.119.230.179

Asmeninis dėmesys, supratimas, kompetencija - tai ko reikia kai susergi. Kai ateini profilaktiškai pasikonsultuoti niekada neišgirsi "ko ieškai ligų" :)