Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 130

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

38.6% Complete
1.9

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

26.7% Complete
1.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

44% Complete
2.2

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

34.8% Complete
1.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

83.4% Complete
4.2

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

26.7% Complete
1.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

54.7% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

41.2% Complete
2.1

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

52.3% Complete
2.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

45.2% Complete
2.3

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

55.4% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

60.2% Complete
3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70.6% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

21.8% Complete
1.1

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2018-12-04, 19:25 | 1

Esu patenkinta daktarų darbu, kiek teko lankytis nesusidūriau su nė vienu, kuris neatliktų tinkamai savo darbo. Tačiau neseniai susidūriau su nemalonia situacija. Mano kūdikiui pakilo aukšta temperatūra. Paskambinus savo leliuko gydytojai(ui) išgirdau, kad į namus atvykti jie neturi transpoto ir mes turime patys nusigauti iki poliklinikos. Gyvename nuo poliklinikos tolokai. Tai turėjau pati ieškotis transporto ir leliuką su aukšta temperatūra tempti per lietų į polikliniką, kur gali dar daugiau bacilų prisigaudyti. Kiek žinau tai kūdikių visada daktarai atvyksta apžiūrėti į namus. Žinoma, čia ne daktarų kaltė, kad jie neturi to transporto, tuo turėtų pasirūpinti už tai atsakingas įstaigoje asmuo. Tai tuo noriu pasakyti, kad galėtų poliklinika įsigyti kokią transporto priemonę su kuria galėtų naudotis ir vaikų gydytojai, o nevaikščiotų pestute arba išvis neateitų! Tai toks tas minusas šioje poliklinikoje.

2018-08-08, 09:17 | 1

Vizitas pas gydytoją užtruko 1h.30min laukimo kol priims nors talonėlis buvo laikui 8h 30min. Nenormali sistema. Kam gydytojai registruoja pacientus kas 15min jeigu jų laikas būna apie 30min. Nejaugi jie galvoj, kad žmonės neturi kitų reikalų?? Susijusių su darbais, ar vaikų priežiūra. Tikrai yra neverta tiek laukt tik tam, kad pazyma gaut. Sprendimas buvo tiesiog pereiti į kitą polikliniką.

2017-03-16, 13:11 | IP: *.*.*.*

Susirgau ir su papildomu taloneliu pakliuvau pas gyditoja Finogenova,ji buvo labai nemaloni,net ne apziurejo,ir neatidarus ligos istorijos parase nedarbinguma,israse nuo skausmo ir pasake daugiau pas ja neeiti, o uzsiregistroti pas kita gyditoja, neva pas ja ir taip daug zmoniu.pasijauciau izeista.Prie kabineto prasedejau 3 valandas,priemimas truko apie 10min,

2017-01-02, 23:25 | IP: 89.117.253.54

Nežinau ko čia reikalaujama iš registratūros darbuotojų, malonios, yra naujų simpatiškų veidų, visada atsako į klausimus, gaila, kad nėra atskiros darbuotojos, kuri bendrautų TIK telefonu, prie langelio tenka šiek tiek palaukti, jeigu yra priimamas skambutis, apskritai, žmonėms neturintiems kantrybės laukti, sakyčiau, registruokites internetu!

2016-12-20, 18:22 | IP: 82.135.128.131

Labai nemalonus bendravimas registratūroje. Labai nemandagios, nepatenkintos. Nelabai noriai atsako i klausimus.

;