Reitingas
Licencija

Nr. 1221

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

55.8% Complete
2.8

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

46.8% Complete
2.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56.9% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.1% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

49.6% Complete
2.5

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

63% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

64.6% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

67.5% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

68.8% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

65.5% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

64.7% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

24% Complete
1.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

69.3% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

42.2% Complete
2.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kauno Centro poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-23, 13:47 | 2

Katastofa.

2019-05-24, 09:27 | 1

Poliklinikoje lankausi nuo 1970 metų.Tai viena seniausių gydymo įstaigų Kaune,turinti savo istorines šaknis.Linkiu dar 100 metų gyvuoti.

2019-02-21, 00:11 | 4

Bet kokiu atveju pas gydytoją Gesaitienę einu, kaip pas šeimos narį.

2018-02-26, 14:05 | 3

Tragedija, baisu :D, trumpai tariant, smarkiai užstrigę sovietinėje Rusijoje.

2017-05-26, 17:07 | 1

Siaubas.. Kiek lankausi registruotu laiku su talonu tiek laukiu uz duru valanda, karta teko laukti ir ilgiau. Baisu kai pralauki valanda uz duru ir dar pasako neturim Jusu korteles, nueikit i registratura susirasit. Virsune, nuo kabineto vel begi i registratura kurioj randa arba ne mano kortele, grizti pas gydytoja ir toliau lauki kol priims. Kokius 4-5 kartus is eiles nebuvau priimta registruotu laiku. Likau pasibaisejus, ieskau poliklinikos kur greiciau pabegt is cia.

2017-03-23, 00:26 | 4

Malonu apsilankyti pas gydytojas Gesaitienę, Vyšniauskaitę, Povilaitienę, Čitavičenę, chirurgą Čekavičių, bei buvusią pulmonologę Rėkutę, ko negaliu pasakyti apie naują pulmonologę Baikštienę. Rimas Jusius

2017-01-21, 13:07 | IP: 86.100.104.227

Lankausi šioje gydymo įstaigoje pastoviai. Mano gydytoja Eligija Laurusevičienė puikiai išmano savo darbą, visada rūpestinga ir paslaugi, išklauso, rekomenduoja, paskiria efektyvų gydymą.
Tą patį galiu pasakyti ir apie sesutes. Nuoširdžios, paslaugios, linksmos, žinančios ką ir kaip daryti.
Linkiu visiems čia dirbantiems sveikatos ir ištvermės su mumis, pacientais.
Pagarbiai,
jūsų pacientas Algirdas

2017-01-19, 13:15 | 4

Pasenusi sistema, tvyro sovietinė atmosfera. Didelė informacijos stoka, nėra apibrėžtų vidinių tiesyklių, elementarių skelbimų lentų , paslaugų kainininkų, papildomų įstaigų adresų, kuriose atliekamos kitos procedūros. Neskelbiamos gydytojų specialistų pavardės, jų darbo stažas, pasiekimai, įgytos kvalifikacijos. Iš lupų į lupas pacientai dalinasi informacija, kaip užsiregistruoti pas gydytoją, kaip patekti, ką reikia su savimi turėti ( kortele reikia pasirūpinti pačiam ). Gydytojai nesilaiko elementarių tiesyklių, vėluoja į darbą, įeidami į kabinetą nepasisveikina su pacientais, sėdinčiais prie kabineto, valgo darbo vietoje ūkiškai paruoštą maistą, intervale tarp pacientų vizitų. Kalėdiniu laikotarpiu teko susidurti su stipriai išgėrusią specialistę, kuri dirbo tiesioginiu kontaktu su pacientais. Slaugės ( seselės ) yra labai silpnai paruoštos, neapmokytos tinkamai dirbti kompiuteriu, kaip ir dauguma poliklinikos darbuotojų, prasti komunikavimo įgūdžiai, psichologiškai neparengti dirbti su pacientais. Poliklinika neskiria gydytojams tinkamų blankų, kuriuos jie galėtu pateikti pacientams informacija, pas kuriuos specialistus jiems paskirtas vizitas, kokia specialisto pavardė, kur jį galima rasti, koks jų darbo grafikas, neregistruoja paciento kitam vizitui ( jei toks numatomas ), ligoniai turi gerai koordinuotis patys, ir tinkamai susiorganizuoti savo apsilankymus( pvz. šeimos gydytojas suvardina specialistus, kuriuos mediciniškais terminais sunku įsiminti, ir patiems pacientams reikia susirasti , kurie iš jų gali būti net kitose įstaigose). Slepiamas nemokamų tyrimų sąrašas.Šioje įstaigoje gydymas trunka kur kas ilgiau, nei turėtu trukti, kadangi kiekvienas vizitas naudingas gydymo įstaigai ir gydytojui, jis yra apmokestinamas iš mokesčių mokėtojų lėšų. Tad pagristai reikalaukite procedūrų , ar apžiūros pas kitus gydytojus, išsamiai domėkitės, kokį tyrimų paketą jums privalo skirti turint Jūsų diagnozę ar simptomus, ir aktyviai prašykite jų, nes priešingu atveju gydytojai šykščiai dalins juos po vieną, kiekvieno apsilankymo metu.

Pati silpniausia poliklinikos grandis yra Vadovai, jie neišgirsta pacientų nuomonės, sužinoję kad jų poliklinikoje yra pacientas, kuris įvardija pažeidimus , pacientui atsiprašymui paskiria papildomą paslaugą, ir toliau gyvena pagal senas nuostatas. Kompetentingi šios poliklinikos darbuotojai yra jauni gydytojai ir specialistai , kurie dar duoda vilties.

2016-11-17, 18:12 | 1

Pas odontologe atėjau laiku kaip ir paskirta, laukiu daugiau nei 50min. Eilės. Negana to atėjo drauge su anūke, tai jas priėmė be eilės, tiesiog pakvietė. Visi kiti lieka laukti papildomai, o draugės atejusios bet kada priimamos, gal būt tai buvusi darbuotoja ar kas, bet turėtų laukti kaip ir visi savo eilės. Esu labai nepatenkinta tokiu pažiūriu i pacientus. Kam skirti laiką jei pagal ji priimami kiti žmonės. P.s. vis dar laukiu savo vizito kaip ir kiti atėję tokiu pat metu.

2014-05-28, 11:31 | IP: *.*.*.*

Baisios registratorės, tenka labai ilgai laukti eilėje registratūroje, o paskui dar neranda kortelės, ieško, vaikšto, išrašo dublikatą, siuntinėja pacientą patį eiti po kabinetus ieškoti kortelės. Reikėtų jas visas pakeisti, nes šypsenos ar malonaus aptarnavimo nesulauksi niekada, bent jau eilių nebūtų, nes dirba kaip sraigės.

2014-03-17, 20:42 | IP: *.*.*.*

geri gydytojai

2012-08-24, 13:05 | IP: 89.117.249.166

Atejau i sia poliklinika is sanciu poliklinikos ir dziaugiuosi, sitos poliklinikos darbo organizavimu ir prisitaikymu kuo greiciau priimti ligoni ir suteikti jam pagalba. Nuosirdziai dekoju gyd. URNEZIENEI ir VOSILIONKIENEI.

2012-02-12, 18:28 | IP: 193.219.38.120

Na tikrai malonu šioje poliklinikoje. Atėjau su aukšta temperatūra, iš kart pasirūpino, ir nors neprisiregistravusi buvau laukti ilgai neteko, registratūros darbuotojos iš kart pristatė gydytojai kad esu su temperatūra ir gydytoja iš kart priėmė.

2011-03-01, 12:03 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbas pasibaisėtinas- pasitaikė labai nemandagi registratorė,kuri dar ir ant talono užrašė ne tą valandą,kurią pasirinkau,tad sugaišau daug laiko,kol sulaukiau savo eilės

2010-10-22, 18:01 | IP: *.*.*.*

labai grubi darbuotoja, kuri ima krauja. Nors anot kitu pacientu labai profesionali. Neprosal pavartyt koki etiketo vadoveli.

;