Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1221

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

55.7% Complete
2.8

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

46.9% Complete
2.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56.7% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.5% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.1% Complete
3.6

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

49.3% Complete
2.5

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

63.4% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

65.1% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

67.6% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

68.2% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

65.1% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

64.3% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

24% Complete
1.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

69.7% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

42.2% Complete
2.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kauno Centro poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-10-30, 11:36 | 5

Užsisakai nuotolinę konsultaciją, skambučio nesulauki, skambini pats, pažada perskambinti, bet skambučio vėl nesulauki. Seselė atsiliepia ir nesiteikia duoti kalbėti su gydytoja - nors užregistruota nuotolinei konsultacijai.

2019-07-23, 13:47 | 2

Katastofa.

2019-05-24, 09:27 | 1

Poliklinikoje lankausi nuo 1970 metų.Tai viena seniausių gydymo įstaigų Kaune,turinti savo istorines šaknis.Linkiu dar 100 metų gyvuoti.

2019-02-21, 00:11 | 4

Bet kokiu atveju pas gydytoją Gesaitienę einu, kaip pas šeimos narį.

2018-02-26, 14:05 | 3

Tragedija, baisu :D, trumpai tariant, smarkiai užstrigę sovietinėje Rusijoje.

;